Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Suzuki DR650SE

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Хвърлил съм им мерака и аз на тия Дънлопи Мишън. Малко по-скъпи идват от Мишлена, Метцелера и Континентала, но отзивите за тях са много добри. Те се водят 50х50% асфалт + черно.
    Аз в момента съм с Континентал Конти Ескейп. Предната ми е на 26 000 км и е за смяна вече , а задната ми е на 15 000 км и има още живот в нея. Аз предна вече съм купил пак Континентал Конти Ескейп, а за задната ще видим. Тези континентали също са 50х50% асфалт + черно. Изтърках една задна Континентал ТКС 70 Рокс. Мнооого добра гума беше, ама малко скъпа. Свърши на 15 000 км. Конти Ескейпа са с, около 100 лева по-ниска цена за гума и карат повече километри, защото са малко по-твърди от ТКС 70 Рокс.
    Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
    Златомир Попов - Forry

    Коментар


    • Първоначално публикуван от nii Преглед на мнение
      ...Разходих се до Бояна с детето, ядох кебапчета с бира и обратно в гаража...
      Пак е нещо, моя не е излизал от там

      Всъщност има някакви 40км за 2023 година но от инцидента миналата година май не съм се скъсал да го карам.
      Не му идва ред, което не пречи да има нови гуми и годишна гражданска безотговорност!
      Всъщност вече не са толкова нови - минала е половин година пък и страховката е вече към края си.

      Трябва да го карам на карбураторджия.
      Откак преди 4-5 години сменях мембрани взе да пали МНОГО кофти студен.
      Даже след толкова време продължава да ме дразни - може би е време да го оправя това
      Но това да е - върви си като змей както и преди, харчи си пак толкова.
      Само с паленето има драма и то на студ.


      Враг усраине

      Коментар


      • След 5 години пак съм в изходна позиция с препикаващ кран.
        И пак ръчният от ямашината запуши дупката и реши проблема.
        Само че сега така и ще си остане.
        Да беше каренце за голф да съм го сменил.
        Поръчки и чакане със седмици - не, мерси.
        Тогава беше 200лв сега немам идея.
        Карал съм трабант, ще си освежа навиците да спирам и пускам горивото 2 пъти на ден.

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_1578.jpeg
Прегледи:272
Размер:641.6 КБ
ID:6956141


        Враг усраине

        Коментар


        • Един приятел има Сузуки 400 кубика двуцилиндров въздухар. Оплака се, че кранът му течал. Като гледам същият кран е. Два маркуча излизат от него отдолу. Май е общ проблем на Сузуки от тогава. Той ми каза, че го е разглобил и е сменил два гумени О-пръстена. Един голям в основата на крана и един по-малък някъде вътре в самият кран. И от тогава нямал проблеми и течове.
          Последно редактирано от ВладиЧ; 18-02-24, 08:07.
          Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
          Златомир Попов - Forry

          Коментар


          • По-напред писах, че минах и през това преди просто да купя чисто нов.
            С новите гумета и мембранки живя неколко месеца а струваха много - почти колкото половин нов кран.
            Кита се вижда в дясно, дойде чак от уса.
            С новият кран като гледам е изкарал 5 години.
            С тоя ръчният в ляво от ямахата се обзалагам ще изкара още 20.
            Че той и в момента е на почти 30 - свалих го преди време от драгстара за да туря по-лъскав
            Враг усраине

            Коментар


            • ВладиЧ
              ВладиЧ коментира
              Редактиране на коментар
              Значи по-малкият кран в ляво е от Ямахата. Тоя за двата маркуча отдолу е за Сузукито. Е такъв е и кранът на моят приятел. Ще видим, колко ще изкара, до като пак протече. Иначе той от това Сузуки е много доволен.

            • Esper
              Esper коментира
              Редактиране на коментар
              Да, левият с 1 щуцер само за гориво е ръчният, от ямахата.
              Размерите и основата им са напълно еднакви с вакуумният на Сузуки.
              И тук не става въпрос, че самият кран тече в страни.
              Проблема е, че в покой той трябва да спира горивото към карба напълно.
              Обаче след време започва да пропуска по малко, в случая след 5 години.
              Ето снимка от предната кампания преди 5 години, в ляво по случайност е пак ръчният, ямахаджийски.
              Сега пак са така, само дето останалите два изглеждат доста по-еднакво.
              И за съжаление работят еднакво



              Пазя и старият, предният път изгубих предостатъчно време в опити да спра това.
              Сега това остава за новият собственик, евентуално!

          • Здравейте,преди време купих DR650 Se, но в гърция са му приложили садо-мзо тунинг.. Идеята ми беше да го възстановя в оригинален вид, но мотори за части като този няма... Имам DR 650 rr dacar ,който карам, и варианта да му насадя по новия двигател ме изкушава, но видимо има много разлики. Молбата ми е ако някой има или знае мотор за части se да драсне..
            ТРябват ми страниците, калници, маската с фара, предна джанта и евентуално резервоар..
            . Вариант е и Suzuki XF ако има за части или цял с повреда, понеже имам и такъв на под 10 000км с челен удар.

            Коментар


            • Esper
              Esper коментира
              Редактиране на коментар
              От всички изброени неща може би мога да предложа резервоар.
              Без кран и уплътнение на капачката.

              Сподели моля какъв тунинг е претърпял от който искаш да се отървеш.
              Снимки също.

              Обикновено този мотор се променя в насока различна от стоковата!

              Освен резервоара мога да предложа задно колело с нов демпфер и гума.
              Също така нов изпускателен колектор от полирана неръждавейка и титаниев ауспух.
              Също мисля трябва даимам гарантирано изправен бендикс.

              Друго не ми е останало.

              Ако те интересува нещо от тези неща пиши на лични!

          • Здравей,
            Абсолютно всичко за модела може да бъде поръчано и купено от вносителите тук.
            За някои неща не е страшно, за други - ибей.
            Това са възможностите, SP46 не е сбр или ер единица.
            Екзотика е по тези ширини.
            Враг усраине

            Коментар


            • Преправяно е на супермото.. и то много грозно, страниците липсват, резервоара бива, като изключим че гърловината е изнасилена, е поправимо. Отпред е с 17" джанта (крива) отзад е с много широка шина (което ми харесва.. карам предимно по асфалт) табло липсва, ауспуха е кух.. преден калник има някакъв сдъфкан от кучета можеби.... Общо взето щеше да е смешен, ако не беше трагичен... Инъче двигателя е добър,върви и спира добре.
              Прикачени файлове

              Коментар


              • Първоначално публикуван от divroker Преглед на мнение
                Преправяно е на супермото...
                AMG

                Дааа, сега разбирам!

                Ще бъде приключение да го върнеш в нормален вид.
                Това заради трудното намиране на части 2 ръка тук.
                Почти нищо не е съвместимо с модела, който имаш.
                И изобщо с моделите, които се намират на пазара тук.
                Следях го активно до преди година и истинско SE не съм виждал да кажем от минимум 5.

                За страници и маска опитай в Миркат, не вярвам да режат глави до кръста за тях.

                За останалите неща търси в ибей.

                Резервоара ми прилича на 20л ачербис и аз ни бих го пипнал.

                За генерацията ти писах какво имам.
                С ауспуха от GSXR прави разкошен звук но цената не е малка.
                Възнамерявах да пусна комплекта за продажба в ибей в някакъв момент.
                То от там и дойде част от генерацията!

                Около таблото имах километража, планката и жило, както и панела с контролните лампи.
                Сдадох ги с мотора обаче но мога да ти дам координати на новият собственик в който са.

                Предна джанта за 10 години откакто мотора беше в мен не успях да намеря а исках!
                Не че моята имаше проблем но имах желание за 2 комплект джанти с гуми.
                Получи ми се но само със задна!
                Враг усраине

                Коментар


                • Ще го оставя на страна за момента, по скоро XF-а бих се опитал да върна на пътя, но и там не много по различно ... Реално мотора е нов, ако не беше поддала рамата вече щях да го карам.

                  Коментар


                  • Тоя е сегашния който ме ядосва,но не ме предава
                    щеше да е добре да му онодя един от двата по нови двигатела..

                    Коментар


                    • Esper
                      Esper коментира
                      Редактиране на коментар
                      Не ти се вижда снимката.

                  • Нещо не се получава със снимките..
                    Прикачени файлове

                    Коментар


                    • Esper
                      Esper коментира
                      Редактиране на коментар
                      Получило се е със снимката този път.
                      Ама и с нея няма да се получи донорство - двата мотора не са един за друг с почти нищо.
                      Колкото и привидно да си приличат.

                    • pansim
                      pansim коментира
                      Редактиране на коментар
                      Имат общо само в името. Съвсем друг двигател е това

                    • Esper
                      Esper коментира
                      Редактиране на коментар
                      Не само двигател - само кормилата може би да са съвместими

                      Истината е, че от края на ‘90 Сузуки напълно променят модела и буквално остава само името.
                      До момента се произвежда така, почти без изменения.
                      За съжаление за един друг свят, еврогея не е в него!

                  • Готино видео от фортнайн за дъргелЪТ:



                    Нещо като тедеемажийски култ


                    Натиснете снимката за да я уголемите  Име:drm.JPG Прегледи:0 Размер:214.8 КБ ID:6964071

                    Враг усраине

                    Коментар

                    Активност за темата

                    Свий

                    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                    Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                    Зареждам...
                    X