Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Suzuki DR650SE

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Хвърлил съм им мерака и аз на тия Дънлопи Мишън. Малко по-скъпи идват от Мишлена, Метцелера и Континентала, но отзивите за тях са много добри. Те се водят 50х50% асфалт + черно.
    Аз в момента съм с Континентал Конти Ескейп. Предната ми е на 26 000 км и е за смяна вече , а задната ми е на 15 000 км и има още живот в нея. Аз предна вече съм купил пак Континентал Конти Ескейп, а за задната ще видим. Тези континентали също са 50х50% асфалт + черно. Изтърках една задна Континентал ТКС 70 Рокс. Мнооого добра гума беше, ама малко скъпа. Свърши на 15 000 км. Конти Ескейпа са с, около 100 лева по-ниска цена за гума и карат повече километри, защото са малко по-твърди от ТКС 70 Рокс.
    Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
    Златомир Попов - Forry

    Коментар


    • Първоначално публикуван от nii Преглед на мнение
      ...Разходих се до Бояна с детето, ядох кебапчета с бира и обратно в гаража...
      Пак е нещо, моя не е излизал от там

      Всъщност има някакви 40км за 2023 година но от инцидента миналата година май не съм се скъсал да го карам.
      Не му идва ред, което не пречи да има нови гуми и годишна гражданска безотговорност!
      Всъщност вече не са толкова нови - минала е половин година пък и страховката е вече към края си.

      Трябва да го карам на карбураторджия.
      Откак преди 4-5 години сменях мембрани взе да пали МНОГО кофти студен.
      Даже след толкова време продължава да ме дразни - може би е време да го оправя това
      Но това да е - върви си като змей както и преди, харчи си пак толкова.
      Само с паленето има драма и то на студ.


      Враг усраине

      Коментар


      • След 5 години пак съм в изходна позиция с препикаващ кран.
        И пак ръчният от ямашината запуши дупката и реши проблема.
        Само че сега така и ще си остане.
        Да беше каренце за голф да съм го сменил.
        Поръчки и чакане със седмици - не, мерси.
        Тогава беше 200лв сега немам идея.
        Карал съм трабант, ще си освежа навиците да спирам и пускам горивото 2 пъти на ден.

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_1578.jpeg
Прегледи:133
Размер:641.6 КБ
ID:6956141


        Враг усраине

        Коментар


        • Един приятел има Сузуки 400 кубика двуцилиндров въздухар. Оплака се, че кранът му течал. Като гледам същият кран е. Два маркуча излизат от него отдолу. Май е общ проблем на Сузуки от тогава. Той ми каза, че го е разглобил и е сменил два гумени О-пръстена. Един голям в основата на крана и един по-малък някъде вътре в самият кран. И от тогава нямал проблеми и течове.
          Последно редактирано от ВладиЧ; 18-02-24, 08:07.
          Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
          Златомир Попов - Forry

          Коментар


          • По-напред писах, че минах и през това преди просто да купя чисто нов.
            С новите гумета и мембранки живя неколко месеца а струваха много - почти колкото половин нов кран.
            Кита се вижда в дясно, дойде чак от уса.
            С новият кран като гледам е изкарал 5 години.
            С тоя ръчният в ляво от ямахата се обзалагам ще изкара още 20.
            Че той и в момента е на почти 30 - свалих го преди време от драгстара за да туря по-лъскав
            Враг усраине

            Коментар


            • ВладиЧ
              ВладиЧ коментира
              Редактиране на коментар
              Значи по-малкият кран в ляво е от Ямахата. Тоя за двата маркуча отдолу е за Сузукито. Е такъв е и кранът на моят приятел. Ще видим, колко ще изкара, до като пак протече. Иначе той от това Сузуки е много доволен.

            • Esper
              Esper коментира
              Редактиране на коментар
              Да, левият с 1 щуцер само за гориво е ръчният, от ямахата.
              Размерите и основата им са напълно еднакви с вакуумният на Сузуки.
              И тук не става въпрос, че самият кран тече в страни.
              Проблема е, че в покой той трябва да спира горивото към карба напълно.
              Обаче след време започва да пропуска по малко, в случая след 5 години.
              Ето снимка от предната кампания преди 5 години, в ляво по случайност е пак ръчният, ямахаджийски.
              Сега пак са така, само дето останалите два изглеждат доста по-еднакво.
              И за съжаление работят еднакво



              Пазя и старият, предният път изгубих предостатъчно време в опити да спра това.
              Сега това остава за новият собственик, евентуално!

          Активност за темата

          Свий

          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

          Зареждам...
          X