От: TDM 850 ми прави мизерия. Давайте идеи.
Така и така използвах темата на колегата вече да се оплача и аз- прави ми същият номер като неговия( като загрее десният цилиндър прави парчета).
Първоначалната диагноза беше свещи. След смяна на два комплекта, купих иридиеви -продължава да прави така.
Забелязах че термостата прави по една капка на 2-3 денонощия антифриз и капе върху лулата на десния цилиндър. Лулата си има предпазна уплътняваща гума която вече не е уплътняваща чак толкова и се просмуква към свещта. Като загрее всичкото антифриз що е в каналчето за свещта се изпарява вътре и става финланска сауна с дискотека. Отворих термостата и оправих теча. Сега понеже не можах да подсуша добре, като загрее и започне да прекъсва, ми се налага да поспра и просто да извадя лулата на цилиндъра за няколко секунди да се изпари каквото има да се изпарява.
Интересното е че вече 2-3 кратки разходки си правя а все още има влага вътре. Проверено е- термостата не пуска вече, капака на клапаните няма нищо общо с каква да е вода или антифриз- откъде продължава да идва тая влага? Да не би пък лулите да са проблем- все пак са на около 20 годинки( както повечето неща по мотора де)?
Така и така използвах темата на колегата вече да се оплача и аз- прави ми същият номер като неговия( като загрее десният цилиндър прави парчета).
Първоначалната диагноза беше свещи. След смяна на два комплекта, купих иридиеви -продължава да прави така.
Забелязах че термостата прави по една капка на 2-3 денонощия антифриз и капе върху лулата на десния цилиндър. Лулата си има предпазна уплътняваща гума която вече не е уплътняваща чак толкова и се просмуква към свещта. Като загрее всичкото антифриз що е в каналчето за свещта се изпарява вътре и става финланска сауна с дискотека. Отворих термостата и оправих теча. Сега понеже не можах да подсуша добре, като загрее и започне да прекъсва, ми се налага да поспра и просто да извадя лулата на цилиндъра за няколко секунди да се изпари каквото има да се изпарява.
Интересното е че вече 2-3 кратки разходки си правя а все още има влага вътре. Проверено е- термостата не пуска вече, капака на клапаните няма нищо общо с каква да е вода или антифриз- откъде продължава да идва тая влага? Да не би пък лулите да са проблем- все пак са на около 20 годинки( както повечето неща по мотора де)?
Коментар