Обява

Свий
Няма добавени обяви.

TDM 850 ми прави мизерия. Давайте идеи.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: TDM 850 ми прави мизерия. Давайте идеи.

    Прочети още веднъж пост номер 23 преди да взимаш датчици . Не ти трябва друг за начало мотор за да сменяш части - просто провери дали има искра . Отвиваш лулата и наблюдаваш кабела , даже няма да отвиваш свеща . Винаги се тръгва от най-лесното нещо . Като те заболи зъб , сменяш ли го веднага ?

    Коментар


    • #32
      От: TDM 850 ми прави мизерия. Давайте идеи.

      Защо не поразгледаш тук: http://www.motoforum.bg/index.php/to...cseen.html#new Може някой препатил да ти облекчи проблема.

      Коментар


      • #33
        От: TDM 850 ми прави мизерия. Давайте идеи.

        Първоначално публикуван от pe6o74 Преглед на мнение
        Прочети още веднъж пост номер 23 преди да взимаш датчици . Не ти трябва друг за начало мотор за да сменяш части - просто провери дали има искра . Отвиваш лулата и наблюдаваш кабела , даже няма да отвиваш свеща . Винаги се тръгва от най-лесното нещо . Като те заболи зъб , сменяш ли го веднага ?
        Има... потънцувах около мотора държейки кабела....

        Коментар


        • #34
          От: TDM 850 ми прави мизерия. Давайте идеи.

          Размени ли бубините?
          0884 987 137
          В българския език НЯМА дума, която в множествено число да завършва с "Й"

          Коментар


          • #35
            От: TDM 850 ми прави мизерия. Давайте идеи.

            тия дни ми се събирт малко командировки. явно чак събота и неделя ще имам време да си поиграя с него.

            Коментар


            • #36
              От: TDM 850 ми прави мизерия. Давайте идеи.

              Това че има искра, не е критерий, ако не е когато трябва или достатъчно силна!
              "Do not correct a fool, for he will hate you;
              Correct a wise man, for he will appreciate you."

              Коментар


              • #37
                От: TDM 850 ми прави мизерия. Давайте идеи.

                Първоначално публикуван от chrichri Преглед на мнение
                Защо не поразгледаш тук: http://www.motoforum.bg/index.php/to...cseen.html#new Може някой препатил да ти облекчи проблема.
                В тая тема изобщо да не гледа- това са 600страници чат между приятели.
                outdoor - свали резервоара и провери всички как са кабели лули и изобщо всичко по токовата част го зачисти.
                Отпред пред спойлерите има едно реле - извади му буксите и зачисти клемите. Абе то като свалиш спойлерите и резервоара имаш достъп до всички кабелаци- вади букси и чисти!

                Колегата Ivan_J е много запознат с този мотор и ако не се оправи се консултирай с него.
                За съжаление не мога да помогна, защото не съм от най- върлите ездачи и почти нищо не съм правил освен смяна на свещи и чистене на карбуратори.
                Sent from my Nokia s fenerche

                Коментар


                • #38
                  От: TDM 850 ми прави мизерия. Давайте идеи.

                  Такааааа. Да обобщим : Хлабини са правени - отпада вариант незатварящ клапан . При загрял мотор и неработещ цилиндър е направил проба - ток има на този цилиндър . Щом е танцувал , значи има достатъчно пробивно напрежение . При това положение отпада датчикът , високоволтовата бубина и цялата ел . инсталация отговорна за паленето на този цилиндър - респективно няма нужда от бърникане по клемите . Комутаторът остава само под съмнение - дали дава сигнал , когато трябва за този цилиндър . И да не забравяме и горивната система - може да дави този карбуратор . Нивата в поплавковите камери можеш много лесно да сравниш , като източиш бензина от пробките им . Ако нямат съществена разлика се ориентирай към смукача . Цялата тази процедура се прави за по-малко от 30 мин. и е редно да запретнеш ръкави .

                  Коментар


                  • #39
                    От: TDM 850 ми прави мизерия. Давайте идеи.

                    Първоначално публикуван от pe6o74 Преглед на мнение
                    Такааааа. Да обобщим : Хлабини са правени - отпада вариант незатварящ клапан . При загрял мотор и неработещ цилиндър е направил проба - ток има на този цилиндър . Щом е танцувал , значи има достатъчно пробивно напрежение . При това положение отпада датчикът , високоволтовата бубина и цялата ел . инсталация отговорна за паленето на този цилиндър - респективно няма нужда от бърникане по клемите . Комутаторът остава само под съмнение - дали дава сигнал , когато трябва за този цилиндър . И да не забравяме и горивната система - може да дави този карбуратор . Нивата в поплавковите камери можеш много лесно да сравниш , като източиш бензина от пробките им . Ако нямат съществена разлика се ориентирай към смукача . Цялата тази процедура се прави за по-малко от 30 мин. и е редно да запретнеш ръкави .
                    Доста истина си написал колега. да обощим. Зачистването,клеми и тн съм го правил. карбраторите са почистени и с нови игли на поплаваците, синхронизирани.... ток има, но това че ме удря не е критерий за точен момент или за пропускане на такт.... ще взема да го снимам как работи и да кача видео и звук. има два интересни факта. единия е че тока ме удари през ръкавица...а аз му бях дал маса за прехвърляне. в смисъл тока явно ме предпочете мен като по-малко съпротивление през обувки и ръкавица, отколкото корпуса на мотора...това ми е странно. другото е че като се заслушаш в работата на двигатела, има едно пукане от аспуха, което съвпада с прекъсване на цилиндъра. в смисъл той не изчезва на 100 %, а просто да речем палии в съотношение 70/30 Тръгването от ниски обороти е мъка, след 2500-3000 вече не се усеща толкова...но не защото изчезва а заради оборотите.... виж над 7000 не съм забелязал прекъсване.....

                    Коментар


                    • #40
                      От: TDM 850 ми прави мизерия. Давайте идеи.

                      Както казах в началото: много гориво.
                      В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

                      Коментар


                      • #41
                        От: TDM 850 ми прави мизерия. Давайте идеи.

                        За 1 месец имах 2 случая с развити и паднали главни горивни жигльори вътре в поплавковата камера . И в двата случая бяха ходили на майстор за "регулиране" . Само , че моторите бяха едноцилиндрови и се разбра по-лесно . При теб единият брат помага на втория и частично замаскира проблема . Както го описваш последно - явно дави доста и върви само на вискоки . Насочи се към карбуратора . Не съм имал никога ТДМ и сега се сетих още нещо : Има ли вероятност резервоарът да ти е с вакуумно кранче или помпа ? То ( тя ) е свързана преди дроселовата клапа към единия цилиндър . Ако е към неработещия цилиндър може да има пробив в платното и да просмуква от там бензин - предположение за давенето .
                        Последно редактирано от pe6o74; 04-03-14, 22:08.

                        Коментар


                        • #42
                          От: TDM 850 ми прави мизерия. Давайте идеи.

                          Първоначално публикуван от pe6o74 Преглед на мнение
                          За 1 месец имах 2 случая с развити и паднали главни горивни жигльори вътре в поплавковата камера . И в двата случая бяха ходили на майстор за "регулиране" . Само , че моторите бяха едноцилиндрови и се разбра по-лесно . При теб единият брат помага на втория и частично замаскира проблема . Както го описваш последно - явно дави доста и върви само на вискоки . Насочи се към карбуратора . Не съм имал никога ТДМ и сега се сетих още нещо : Има ли вероятност резервоарът да ти е с вакуумно кранче или помпа ? То ( тя ) е свързана преди дроселовата клапа към единия цилиндър . Ако е към неработещия цилиндър може да има пробив в платното и да просмуква от там бензин - предположение за давенето .
                          Да отговоря вместо колегата- ТДМ е с обикновенно кранче и след него има вакуумна помпа. След това бензина влиза в нещо като тройник за единия и другия карбуратор.

                          Сега пък искам да използвам темата на колегата за един мой проблем:
                          Миналата година мотора почти ме остави на пътя заради сговнен акумулатор. Смених акумулатора и все едно нищо не е било.
                          Тея дни реших да монтирам едно волтметърче на таблото за да следя какво се случва по тоците и.... шах. Мотора пали и си работи нормално, но показанията са:
                          -При контакт- 12-13 волта в зависимост от това колко е зареден акумулатора.
                          -На празен ход - с изгасени фарове -16-17 волта
                          -На 3-4-5000оборота без фар -19-19,8 волта
                          -На запален мотор и включен фар (2бр нормални Н4крушки -110 вата) - 14,5-15 волта. На по-високи обороти- 15-15,5 волта.
                          -На запален мотор и вкл. дълги светлини-14-14,5 волта.
                          Напрежението го меря отпред на таблото(волтметъра го свързах със запалката), ако е отзад на акумулатора е 1-2 десети по-малко.
                          Може ли релето да се прецакало и да е изтрещяло предишния акумулатор при такива волтажи?
                          Странното е че като ходих да прибирам мотора с другия акумулатор по показанията на мултицета си показваше 14-14,7 в зависимост от оборотите.
                          Волтметърчето е някво си за 5-6 лева дигитално- дават му 0,1 отклонение. Понеже е китайско да са 0,2-0,3 от Волта -пак разминаванията са доста.
                          Sent from my Nokia s fenerche

                          Коментар


                          • #43
                            От: TDM 850 ми прави мизерия. Давайте идеи.

                            Да - релето ти е "развалило" предишния акумулатор от системно презареждане . Сега и с този ще се случи същото , ако не предприемеш необходимите мерки .

                            Коментар


                            • #44
                              От: TDM 850 ми прави мизерия. Давайте идеи.

                              дайте "карбураторджия" в София , които да разбира от ТДМ-и

                              Коментар


                              • #45
                                От: TDM 850 ми прави мизерия. Давайте идеи.

                                Първоначално публикуван от outdoor Преглед на мнение
                                дайте "карбураторджия" в София , които да разбира от ТДМ-и
                                Звънни ми . Телефона е в профила.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X