Обява

Свий
Няма добавени обяви.

TDM 850 ми прави мизерия. Давайте идеи.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: TDM 850 ми прави мизерия. давайте идей.

    Т.е. при загряване клапаните да са постоянно натиснати ли? Според мене ако дълго време не е правен реглаж на клапани, то в следствие на износването и порасналите луфтове, по-скоро при загряване луфтовете ще намаляват и работата ще се нормализира! Това според моята логика, може и да е куца, не претендирам за койзнае какви знания.
    "Do not correct a fool, for he will hate you;
    Correct a wise man, for he will appreciate you."

    Коментар


    • #17
      От: TDM 850 ми прави мизерия. давайте идей.

      Имаме износване на клапан и легло , там износването намалява луфта , при загряване няма луфт , от там и компресия. Но като няма компресия , няма и вакум , няма засмукване , а свеща е мокра.
      В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

      Коментар


      • #18
        От: TDM 850 ми прави мизерия. давайте идей.

        Първоначално публикуван от motor_men Преглед на мнение
        Имаме износване на клапан и легло , там износването намалява луфта , при загряване няма луфт , от там и компресия. Но като няма компресия , няма и вакум , няма засмукване , а свеща е мокра.
        Не се връзва, наистина, не само заради мократа свещ. Подбити легла на клапани, по ранно отваряне и по късно затваряне или постоянно натиснати от разпределителния вал - тованеизменно води до трудно палене дори и при студен двигател. Според мене проблема е електрически !
        "Do not correct a fool, for he will hate you;
        Correct a wise man, for he will appreciate you."

        Коментар


        • #19
          От: TDM 850 ми прави мизерия. давайте идей.

          Първоначално публикуван от motor_men Преглед на мнение
          Имаме износване на клапан и легло , там износването намалява луфта , при загряване няма луфт , от там и компресия. Но като няма компресия , няма и вакум , няма засмукване , а свеща е мокра.
          логиката ти е в правилна посока, но аз и за това съм се сетил....клапаните са регулирани, пуловете сменени, всичко си е с работните хлабини. А и ако е клапан, няма да се появи проблема след 5 минутен престой, а винаги, когато двигателя е загрял.А относно поддръжката по книга....много е хубава идеята, но ако съм си го купил от магазина и само аз си го карам. Кой знае колко собственика е сменил преди да дойде до мен. Моето мнение след всички реглажи, смяна на части и тн...клони в посока електрически проблем, а топлината е провокатора....дали на разширяване, омекване, проводимост и тн... както съм писал по-горе, нямам схема и това до някъде ме бърка и вкарва в положение на гадаене. Отворих темата с идеята ако някой е имал подобен проблем да сподели как е намерил решението. Казуса е интересен и затова реших да го споделя във форума.

          Коментар


          • #20
            От: TDM 850 ми прави мизерия. Давайте идеи.

            Остави го да работи на място и да загрее , за да се види дали ще се появи проблема при работещ двигател , но му давай по малко газ. Ако само при загасен двигател се появява проблема , по вероятно е да се пълни цилиндъра с гориво.
            В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

            Коментар


            • #21
              От: TDM 850 ми прави мизерия. Давайте идеи.

              Залагам за бубинката (безконтактния датчик) която е в динамото. Те правят такива мизерии, съвместими са от много модели дори и от китайски скутери, за проба става после си търси оригинална.

              Залога е 2лв.

              Коментар


              • #22
                От: TDM 850 ми прави мизерия. Давайте идеи.

                Ако си пробвал вече с размяна на бубините и не е от тях, според мене централито или намотка на звездата. Практическия ми опит е с едноцилиндрови, но и централито и звездата си показват проблемите все при загрял мотор. Нямаш ли достъп до друг такъв мотор от който да вземеш за проба поне централито?
                "Do not correct a fool, for he will hate you;
                Correct a wise man, for he will appreciate you."

                Коментар


                • #23
                  От: TDM 850 ми прави мизерия. Давайте идеи.

                  Намотката на звездата няма нищо общо с паленето на този мотор . Относно датчика - възможно е да е от него , но ако са два броя . Не съм запознат с колко е - нека собственикът да каже . Проблемът не е от липса на компресия . Най - лесно ще откриеш дали е токов проблемът като извадиш кабела на неработещия цилиндър и видиш искрата .

                  Коментар


                  • #24
                    От: TDM 850 ми прави мизерия. Давайте идеи.

                    С един датчик е:

                    Коментар


                    • #25
                      От: TDM 850 ми прави мизерия. Давайте идеи.

                      Идва при мен един пич и носи карбуратори от СуперТенере да му ги правя.
                      Не споменава какви проблеми прави мотора, но и не питам, карбовете са зле.
                      Оправям ги, взема си ги и след седмица идва да реве че мотора е зле.
                      Карбовете обаче не са
                      Вече го разпитах, каза си че върви като луд, но като загрее прекъсва и умира.
                      Вкарвам го в гаража, меря компресия 5-4. Чудя се как пали.
                      Похвали се че някакъв "майстор" в Добрич му обяснил, че тия двигатели видиш ли трябва да са с хлабина 0 и да не се регулират.
                      Сваляне глава, шлайф клапани и реглаж и работата заспа.

                      П.П.
                      Първия модел ТДМ е с един датчик, двойна бобина. Не е от тоците.
                      Ако го прави само загрял, може да дави от игла, но би трябвало да го прави и студен. Виж смукачите, имат навика да изчезват.

                      Коментар


                      • #26
                        От: TDM 850 ми прави мизерия. Давайте идеи.

                        Това от кой модел е, от 4TX или от 3VD , 4TX няма логика да е с един датчик и две бобини , но може и да греша.
                        В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

                        Коментар


                        • #27
                          От: TDM 850 ми прави мизерия. Давайте идеи.

                          Датчикът дава сигнал на комутатора , а той - на двете бубини . Щом е с един датчик ( ако е сигурно) - няма как единият цилиндър да работи , а другият - не .

                          Коментар


                          • #28
                            От: TDM 850 ми прави мизерия. Давайте идеи.

                            4TX пали през 270 градуса. Няма как с един датчик и бобина. Но засега само се гадае.

                            Коментар


                            • #29
                              От: TDM 850 ми прави мизерия. Давайте идеи.

                              Собственика така и не каза кой модел е , 4TX е с две бобини заради "кривия" колянов вал , Г.М.Т. на двете бутала се разминава , затова е с две бобини , различен момент на подаване на искра.
                              В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

                              Коментар


                              • #30
                                От: TDM 850 ми прави мизерия. Давайте идеи.

                                Добро утро, снощи излязох от дискусията защото една няколко месечна "мръвка" трябваше да се къпе и приспива ще се опитам да отговоря на всички въпроси. 1. 4ТХ е с две бобини. Дали е с един или с два датчика незнам. 2. карбураторите са със сменени игли, уплътнения, жиглори и тн. 3. ако го оставя да загрее на място, проблема рано или късно си се появява при загряване на двигателя. примера с 5 мин. стоп го дадох като пресен от онзи ден, но иначе проблема си е от доста време. 5. не съм отварял датчика и звездата ( гледам да не пипам където не разбира) а и както казах без схема... За съжаление нямам под ръка друг такъв мотор за да менкам частите и да пробвам. Явор пише че е заменяем. колега, дай един пример от какво да взема един датчик за 2 лв за проба. Иначе в магазина оригинален има...срещу скромна сума

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X