Здравейте,имам извесни проблеми с ТДМ 850 и търся съвет от някой препатил. Мотора работи идеално когато е студен без значиение дали е на смукач или не. Щом загрее започва да придръпва на 1 цилиндър. Смених свещите, прегледах и карбураторите и тн... в сисъл първите задължителни наща са проверени, но проблема си остава. Кабелите са заедно с бобините и за да не ги сменям без да съм сигурен че се налага, им сложих изолационни шлаухове за пробата да съм сигурен че не прехвърля искра през маса. И това не е . Като сваля свещите на топъл двигател, едната е мокра...това само ми потрърждава теорията че проблема е с тока. Давайте идей къде да търся проблема, без да се налага да подменям части на принципа проба-грешка. Вчера изпозвах топлото време да го изкарам от гаража. карах 30 мин. без да дава ядове. спрях за 5 мин...и след това едвам са прибрах. ?!?! това спираме за 5 мин явно провокира нещо...и прекъсването започна.... Благодаря прдварително.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
TDM 850 ми прави мизерия. Давайте идеи.
Свий
X
-
От: TDM 850 ми прави мизерия. давайте идей.
Кой модел ТДМ , единия е с една бобина , по-новия е с две. Може да не е от тока , а от по-високо ниво в един от карбураторите , може да не затваря иглата на поплавъка.В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода
-
От: TDM 850 ми прави мизерия. давайте идей.
Той човека е писал и за състоянието на свещите, и това че е с двете бобини модела, ама няма кой да чете преди да пише!
Колега, според мене, най-лесно е да размениш двете бубини и да видиш дали ще почне да ти мокри другата свещ. Ако почне да мокри другата значи проблема е в бубината, ако си остане същата да мокри, значи е другаде проблема. И след като си проверил и карбураторите, може да е в централито.Последно редактирано от sl.daskalov; 02-03-14, 11:30."Do not correct a fool, for he will hate you;
Correct a wise man, for he will appreciate you."
Коментар
-
От: TDM 850 ми прави мизерия. давайте идей.
това не се бях сетил да ги разменя.... ще пробвам.... въпроса е коя част може да се влияе от температурна разлика... бобината да е тръгнала и температурата да и мени съпротивлението.... тези модели откъде взимат информация за момента на запалването ? някой колега да има ел.схема случайно ?Първоначално публикуван от sl.daskalov Преглед на мнениеТой човека е писал и за състоянието на свещите, и това че е с двете бобини модела, ама няма кой да чете преди да пише!
Колега, според мене, най-лесно е да размениш двете бубини и да видиш дали ще почне да ти мокри другата свещ. Ако почне да мокри другата значи проблема е в бубината, ако си остане същата да мокри, значи е другаде проблема. И след като си проверил и карбураторите, може да е в централито.
Коментар
-
От: TDM 850 ми прави мизерия. давайте идей.
да ама е мокра само когато е в режим на прекъсване. коато си работи нормално е суха. отделно че и двете свещи са си хубари червенички... съмнява ме индуктивния датчик, които дава импулса към компютъра. някой знае ли дали импулсите са два за всеки цилиндър по един, или е един импулс и помютъра го дели за двата цилиндъра ?Първоначално публикуван от bushiDO Преглед на мнениеверно пише за свещите! Това че едната е мокра е 99% признак, че ти е износена пластмасовата игла на смукача!
Коментар
-
От: TDM 850 ми прави мизерия. давайте идей.
написал си, че прекъсва, само когато е загрял, а датчика едва ли има връзка с температурата?!? Въпреки, че ако е чисто мокра, а не просто зверски зацапана моце и просто наистина да прекъсва искрата....В Космоса никой няма да чуе писъка ти....
Коментар
-
От: TDM 850 ми прави мизерия. давайте идей.
Това което се нагрява като спреш , са карбураторите и инсталацията/кабели , бобини , клеми.../ , всички те са над двигателя ,захлупени от резервоара. Кабелите като се нагреят стават меки , ако е прекъснат някой се губи връзката. Ако имаш проблем с някой карбуратор , топлината може да въздейства на проблема.В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода
Коментар
-
От: TDM 850 ми прави мизерия. давайте идей.
Да колега, напълно си прав и аз съм прегледал всичко за коетосе сещам че се нагрява, разширява,омеква и тн.... свършиха ми идейте и затова търся помощ тук.Първоначално публикуван от motor_men Преглед на мнениеТова което се нагрява като спреш , са карбураторите и инсталацията/кабели , бобини , клеми.../ , всички те са над двигателя ,захлупени от резервоара. Кабелите като се нагреят стават меки , ако е прекъснат някой се губи връзката. Ако имаш проблем с някой карбуратор , топлината може да въздейства на проблема.
Коментар
-
От: TDM 850 ми прави мизерия. давайте идей.
Като си открие проблема и ако го сподели тука, да не забравиш да му напишеш - "Ааа виде ли сегаПървоначално публикуван от Ivan_J Преглед на мнениеПроблема произлиза от липсата на редовно обслужване по книга
Прочети си секцията поддръжка на менюала, сети си какво не си правил никога и ще стигнеш до отговора.
!"
Мисълта ми е, че ако някой може да направи такава виртуална диагностика и да помогне на човека, нека го направи, но придаване на важности и поставяне на гатанки е леко излишно и неуместно!"Do not correct a fool, for he will hate you;
Correct a wise man, for he will appreciate you."
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар