От: Кой скутер е за предпочитане
Кита е полини чугунен цилиндЪр с алуминиева глава и бутало с 2 сегмента. Има и по-скъп вариант алуминиев цилиндър, покрит с никасил, коЙто позволява по-голЕми обороти и има по-голяма мощност, буталото е с един сегмент. Но за да получиш пълната мощност ти трябва и ауспух, лагери за коляновиЯ вал, карбуратор19, редуктор за задното движение.И може би първо някоЙ, коЙто да е правил всичките тези работи, за да ги съчетае по наЙ-подходящия начин.
Кита е полини чугунен цилиндЪр с алуминиева глава и бутало с 2 сегмента. Има и по-скъп вариант алуминиев цилиндър, покрит с никасил, коЙто позволява по-голЕми обороти и има по-голяма мощност, буталото е с един сегмент. Но за да получиш пълната мощност ти трябва и ауспух, лагери за коляновиЯ вал, карбуратор19, редуктор за задното движение.И може би първо някоЙ, коЙто да е правил всичките тези работи, за да ги съчетае по наЙ-подходящия начин.
Коментар