Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Кой скутер е за предпочитане

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #91
    От: Кой скутер е за предпочитане

    Здравейте, за да не отварям нова тема за един кратък въпрос, пиша тук.

    Възможно ли е да транспортирам скутер легнал на една страна? Интересува ме дали мога да очаквам течове - бензин или масло? Бензинът вероятно по-може да текне, но той по-лесно се източва, но не ми се заиграва и с маслото. Става въпрос за 60км разстояние по равен път.

    Става въпрос за нещо такова:
    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:img0373nx3.jpg
Прегледи:1
Размер:149.1 КБ
ID:5567835

    Коментар


    • #92
      От: Кой скутер е за предпочитане

      Трябва да източиш и маслото.

      Коментар


      • #93
        От: Кой скутер е за предпочитане

        И акумулатора да свалиш.

        Коментар


        • #94
          От: Кой скутер е за предпочитане

          Благодаря за отговорите - вече бяхме свършили работа тъй като постът ми не се появи докато чакаше одобрение. В крайна сметка източхме бензин и масло, акумулаторът остана на място, но самият скутер беше повдигнат под ъгъл може и 45 градуса (не като този на снимката). Всичко мина нормално.

          Коментар


          • #95
            От: Кой скутер е за предпочитане

            Първоначално публикуван от ANARCHY Преглед на мнение
            Давам ти 2000лв. Искам да ми вземеш скутер 2-ра ръка, да седна на седалката и да го карам 2-3 години без да влиза в бокса освен за масло!
            Ще се справиш ли?
            За 2000 не знам, но за 2500 може.
            Аз карам вече четвърта година Honda SH150i 2006 г. Беше на 8000 км , 4 годишен през 2010 и струваше 2500. До сега съм минал 15 000 км. Освен това ме удариха преди седмица отпред в ляво. От удара скутера хвръкна на един метър и падна, а аз излязох през отвора за краката. Карах с около 20 км при удара. Повредите са счупено ветроупорно стъкло и преден спойлер. Гори 3,5 на сто. Вдига 130 (аз го тествах до там но сигурно може и още). До сега освен масло нищо не е пипано по него. Пали от полвин оборот. Добро ускорение за града. Нямам конкуренция по светофарите. Изключително елегантно управление. Не мога да го сравнявам с нито една друга марка. Всичко друго на което съм се качвал ми се струва дървено. Да не говорм за повечето китайчета. Така че, този мотор е нещо много добро (за мен).
            Иначе, всеки си хвали каквото кара.


            Сега търся спойлер и ново стъкло. Ако някой знае от къде да поръчам ще му бъда благодарен.

            Коментар


            • #96
              От: Кой скутер е за предпочитане

              Първоначално публикуван от Comfortably Numb Преглед на мнение
              Здравейте, за да не отварям нова тема за един кратък въпрос, пиша тук.

              Възможно ли е да транспортирам скутер легнал на една страна? Интересува ме дали мога да очаквам течове - бензин или масло? Бензинът вероятно по-може да текне, но той по-лесно се източва, но не ми се заиграва и с маслото. Става въпрос за 60км разстояние по равен път.

              Става въпрос за нещо такова:
              [ATTACH=CONFIG]687576[/ATTACH]
              За другите колеги които искат да превозват скутери и мотори така ...

              Вече 2 пъти транспортирам така моторетката си (Vespa) от Австрия до България и обратно.
              Точиш маслото, и бензина и го хвърляш като чувал с картофи вътре.

              Пълниш течностите и си пак в джаза
              Toyota RAV4 XA2 2.0 D4D 2004г. | Honda XRV 750 Africa Twin RD04 1992 г.
              Piaggio Vespa PK50S 1983 г. | Puch Maxi N 1982 г.
              Спортен Клуб Стрелба с Лък - Етър 78 В.Търново

              Коментар


              • #97
                От: Кой скутер е за предпочитане

                тая пружина се исползва за оправяне на изпуснала вътрешна резба и е временно решение

                Коментар


                • #98
                  От: Кой скутер е за предпочитане

                  Имам японче ямаха жог и китаец доволен съм засега от китаичето на 4000 км е само масло съм сменял , япончето за толкова години има основен ремонт и то не ми е правило проблеми лошото е че няма документи и не може да се регистрира ще сложа снимки и на двете и на двигатела на китаичето 4т Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0610.jpg
Прегледи:2
Размер:190.2 КБ
ID:5678583Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC00565.jpg
Прегледи:1
Размер:219.4 КБ
ID:5678584Натиснете снимката за да я уголемите

Име:dvr1.jpg
Прегледи:1
Размер:127.0 КБ
ID:5678585

                  Коментар


                  • #99
                    От: Кой скутер е за предпочитане

                    Мога да дам преки впечатления за Априлия Спорт Сити 200. (Дерби имат огледално копие, но е с 250 куб. см. двигател)
                    За градска среда е повече от удачно. Кара се лесно, носи багаж, добра ветрозащита, прилична скорост и ускорение, лесна и евтина поддръжка, но това е относително.
                    За Хонда SH знам, че са много добри скутери от 50 до 300 куб. см. - здрави са много!!!
                    За скутерче, което се кара с М категория бих препоръчал чисто нов Балкан - 1400 лв. или тунингован 50 кубиков двутактов скутер.
                    Лично бих заложил на Балкан-а защото е нов, има гаранция, четиритактов 90 куб. двигател (ако не се лъжа), икономичен, здрав, гуми с голям цолаж - 16.
                    Китайски е разбира се, но няма нищо общо с тези, които ги продават в Метро, Карфур и т.н.
                    Успех с избора!
                    Поздрави
                    Андро

                    Коментар


                    • От: Кой скутер е за предпочитане

                      Колеги имам скутер Ямаха априо 50 кубика.Вече 9-та година няма спиране уникална машина!Не съм и правил никакви ремонти..буквално,а от както съм я купил не е спирана.Само японски машини това е истината!

                      Коментар


                      • От: Кой скутер е за предпочитане

                        Имам едно Peugeot speedfight 3, 50 кубика 2Т, модел 2011г. купих го на на 15 000км навъртяни за 2г. !?, вече е 3г. при мен и показва около 18 000км. смених му ремъка, свеща, пружините на съединителя (не че ми правеха проблем, но прочетох в книжката, че на 10 000км се сменят), махнах му ограничителя на вариатора и вече вдига около 65км/ч. С отделно мазане е, има отделен резервоар за маслото. Единственото което съм правил бе да му пребоядисам ауспуха че беше прегорял, изтърках го, боядисах го и сега е като нов. В книжката пише че трябва да му се проверят и ако се наложи да му се сменят бутало, сегменти, цилиндър след 10 000км, ама не ги чувам да тракат сегментите и не го бутам. Струва ми се че трябва да му сваля карбуратора да го почистя, че ми се струва че не вдига обороти както преди, но баща ми казва че си върви и че докато си върви да не се бута Почна да пали не от първите 3 секунди, а като го взех палеше от четвърт. Това е моето наблюдение по тема скутери.

                        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20150412_161109.jpg
Прегледи:1
Размер:244.3 КБ
ID:5699475
                        HONDA NC700X '13
                        HONDA Wave 110i '13

                        Коментар

                        Активност за темата

                        Свий

                        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                        Зареждам...
                        X