Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Кой скутер е за предпочитане

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Кой скутер е за предпочитане

    Колегата 'pe6o' е прав може да карат година две и повече но тръгнеш ли да правиш този жалки копия е някакъв ужас. Имах честа да разглобя двигател на китайски скутер - елементите в него сигурно ги правят на дърводелски стругове . Грозна картина са с времето изчистват някои проблеми но като цяло са зле.
    По добре е да заложиш на марки доказалите се марки.
    За 2000 лв втора злоупотреба може да намериш добър Сузуки Бъргман които ще ти одере кожата, както е приказката - само че не влиза в М класа =)

    Коментар


    • #17
      От: Кой скутер е за предпочитане

      Първоначално публикуван от ANARCHY Преглед на мнение
      Давам ти 2000лв. Искам да ми вземеш скутер 2-ра ръка, да седна на седалката и да го карам 2-3 години без да влиза в бокса освен за масло!
      Ще се справиш ли?
      Моето момче, имам сузуки адрес 50 кубика , 2 тактов. Моделът му е 88-89 година. Взел съм го преди 10 години за 600 лева(внос от Япония) и му спуквам задника ежедневно. Карам го целогодишно и не стои в гараж-пред вратата е готов да го яхна. На година минавам около 6000-8000 км. Навъртял съм му над 60 000 км, при положение ,че година и нещо не съм го карал(счупена тазобедрена става от падане с мотор). Най-сериозният ремонт :Преди 4 години му смених рамката, защото от малкото каране на задна гума и качване по 4 юнака отогоре му се изкриви. Правил съм преходи по 250 км за 1 ден. Карам го и по-асфалт и по-черно. ЕДИНСТВЕНИЯТ път , когато реши да ме изостави : Скъсах ремък на път за Пловдив. Колега ме дръпна 2-3 км до една мото-къща на входа. Там ми услужиха си инструменти(отверка и ключ 17) . Имах ремък в багажника и след минути излетях отново.

      Коментар


      • #18
        От: Кой скутер е за предпочитане

        Ми аз не съм екстремис,скутера го ползвам да си ходя на работа и до сега не съм имал никакви проблеми.Много важно че пласмасите са му калпави,зависи на кой за какво му трябва?
        Кия Спортидж 2000тди
        Всеки шут отзад-е крачка на пред

        Коментар


        • #19
          От: Кой скутер е за предпочитане

          Мда 2т 50 кубиков двигател на 22 години и около 120 000 км без ремонт
          Моля без обиди към различните возила! Не ми е ясно защо някои хора, които очевидно не харесват и не карат китайски скутери, ( което не е много сигурно ) трябва постоянно да плюят по тях и хората, които ги предпочитат. С какво толкова ви пречат?

          ПП
          Калпави пластмаси комплект, чисто нови си купувам за 50 лв и скутера е като нов, а вие колега за 100 лв само преден калник не можете да си вземете

          Коментар


          • #20
            От: Кой скутер е за предпочитане

            На твоите думи, а и начин на мислене ще отговоря с този бисер от народнотото ни творчество : "Аз не искам да съм добре, а искам Вуте да е зле".
            ПП: преден калник нямам, а пластмасите ми и след 22 години употреба са в завидно по-добро техническо състояние от твоите китайски еднодневки. Карай си на воля твоето жалко подобие на скутер, но ще дойде денят, в който ще ти паднат розовите очила и ще разбереш за какво говоря.

            Коментар


            • #21
              От: Кой скутер е за предпочитане

              Гледам, че се разгорещил спор между хора дето са пробвали или едното(нов китаиски) или другото(стар японски/италиански), обаче май само аз имам наблюдение и върху двете Значи ето ви директно сравнение:

              миналото лято карах Scoot WASP 4 тактов....чисто нов с две години гаранция е около 1400 лв.
              Предимства:
              - ниска цена на придобиване чисто нов
              - безумно евтини части ако се наложи следгаранционно
              - 2 години пълна гаранция(плащаш само маслото и смяната му - цената е смешна)
              - много нисък разход на гориво - между 2 и 3 литра на 100. С 5лв. пълниш резервоара
              - 13 цолови гуми

              Недостатъци:
              - окачването е като на лагерница от дърво. Просто няма такова - минаваш през неравност и го усещаш в гърлото.
              - набира бавно и мудно заради 4Т двигателя
              - в момента (3та година) има бъг и не работи фара. Моя приятел дето е собственик го мързи да ходи до сервиза на Хладилника да го оправи и го кара през деня. Ремонта най-много да е 30-40 лв.
              - изминах миналото лято около 1000 км, за един месец - никакъв проблем, ама никакъв.


              В момента съм горд собственик на Пиаджо Веспа ЕТ2 2000г. 50 кубика 2 такта. Ако не знаете Веспа е бащата/майката на всички скутери.
              Предимства:
              - Веспа е Веспа - окачването е меко и стабилно. начина на завиване е прекрасен. Управлението е супер.
              - набира страхотно поради 2тактовия двигател до 50 км/ч. след това до 70 км/ч. малко по бавно. С двама движи с 60 км/ч.
              - има по-голям багажник и дойде с топ бокс - има и кука за закачане на пазарски чанти, както и жабка за ръкавици.
              - ниска цена на придобиване - 650 лв. за да го купя
              Недостатъци:
              - висока цена на части и подръжка като цяло. От както съм го купил съм сменил маншон към карба; свещ; горивопровод; задна гума; заварявах ауспуха веднъж; акумулатор; смяна на маслото на диференциала; смяна на предни накладки; сервизиране на карба; смяна на спирчна течност на предни спирачки.
              - изключително леферна електрическа система - в момента има оттечка поредна и трябва да ходи в сервиз за да се види какъв е проблема
              - вчера умря за пореден път, заради ауспуха - трябва да търся и нов ауспух, защото беше ясно, че заварявания няма да изкара много
              - висок разход на гориво - поне 4 на 100 плюс допълнителен разход за доливане на масло, защото е 2Т
              - малки са София гуми - 10 цола и дупките са си голям проблем.


              Общо взето това са ми впечатленията като Веспата макар и с малки проблеми е уникално чаровен скутер. Даже мисля да й правя пълна реставрация зимата. купил съм доста козметични неща, ще се пребоядисва и най- вероятно преокабелява. Има си и кик стартер и копче, абе супер скутер е, но си иска внимание, а не всеки купува скутер за да го ровичка перманентно. Ако човек си търси нещо дето само да кара без да го мисли няколко години, отговора е китайски. За 1000 лв. няма друга алтернатива на двете опции по-горе. Вече ако се търси сериозен скутер за дълга употреба из града с години, отговора е един и се казва Honda SH125i. Който е бил в Италия или Испания ще ме разбере прекрасно - това е скутер с доказано качество, здравина, икономия на гориво, големи гуми....няма какво повече да се иска от скутер.
              Ако няма къде да отидеш, ела на себе си!

              Коментар


              • #22
                От: Кой скутер е за предпочитане

                Имам преки наблюдения в/у няколко япончета (моя е Ямаха Джок) и няколко китайчета. Няма да изпадам в подробности, но ако някой иска да му е мирна главата, нека да си купи Японец- втора употреба! Ще помоля тези които защитават китайските, да дадът координати на майстор който е готов да даде гаранция за направен от него ремонт по двигателя (за района на София). Няма да е реклама, ще е полезно за тези които все пак предпочетът новото-лъскаво пред старото-качествено. Не ми се пишеше в тази тема, но реших да предпаза някой хора от това, да стигнат до истината по трудния начин.
                Ако искаш да разсмееш Господ - разкажи му плановете си.

                Коментар


                • #23
                  От: Кой скутер е за предпочитане

                  Колега pe6o74, в момента имам 2 китайски скутера 50cc 4т и една ямаха скутер 100сс 2т в гаража. Технически смея да твърдя, че съм грамотен и си ги поддържам сам. Може ли да ми кажете при смяна на глава и бутало на ямахата, частите от къде ще пристигнат, от Япония ли!? За съжаление моят японски двигател не може, като вашия, да кара 120 000км без основен ремонт, а издиша на скромните 40 000км.Та кажете ми, кои розови очила са за сваляне, моите или вашите?

                  Коментар


                  • #24
                    От: Кой скутер е за предпочитане

                    +1 за китайските скутери>приятел има такъв 50cc 4T от 3 години единствените му проблеми са по спойлерите, двигателят пее не му е правено нищо, а и не е създавал проблеми.Малко мудно набира, но все пак е 4Т 50сс, разход 2-3/100.
                    Ако ти трябва малко по-бързичка машинка си търси японско 2Т, а и на външен вид са доста по красиви
                    Derbi Senda 50/70 1997 --> Suzuki RMX 250 1994 --> Suzuki RM 125 1991 --> KTM EXC 125 1998

                    Коментар


                    • #25
                      От: Кой скутер е за предпочитане

                      Привет!
                      Споделям моя пример с вас, мисля, че много пасва на темата. Преди месец купих мотопед Sym Orbit 50cc 4T, нов с гаранция две години. Карах го месец и на 150 км, реших, че трябва да сменя маслото сега, а не на упоменатите 300 км в инструкцията. Купувам масло от магазина, от където купих и мотопеда и когато развивам пробката на картера, резбата излезе заедно с пробката. Ужас и изумление. Развих и филтъра, за да го почистя и там намерих стружки колкото си искам. Ясно ми е, че като всяка нова машина е нормално да има малко стружки, но тези мисля, че бяха малко в повече. Обърнах се към сервизните механици за помощ и отговора бе:"Ние ти съдействаме, но ти си свали картера, занеси го на стругар да ти нареже резба и ако не стане, ние ще вземем мотопеда и ще направим същото". Моето лично мнение е: купих чисто нов мотопед, карах го месец и сега е в гаража без масло и ремонта е за моя сметка.

                      Коментар


                      • #26
                        От: Кой скутер е за предпочитане

                        В никоя истинска машина не е нормално да има стружки, била тя и нова. Може би само в кросовите 4-тактови ямахи. Там ги намирам най-редовно. На много китайски бомби в цялата страна им тиктакат часовниците. Само , че повечето са при хора , които не пишат във форума. Доста други са гръмнали вече. Но собствениците от срам не споделят, защото ще им се присмеят.

                        Коментар


                        • #27
                          От: Кой скутер е за предпочитане

                          Колега limo, случилото ти се не е никак добре. Най-вероятно някой некадърник ти е завил неправилно пробката и е направил нова резба. Стружките може да не са от разработването на двигателя, а именно от резбата. На моя двигател при първата смяна на маслото не видях стружки. Аз бих сменил маслото отново след още 50км.

                          Коментар


                          • #28
                            От: Кой скутер е за предпочитане

                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:vespa.jpg
Прегледи:1
Размер:83.1 КБ
ID:5290482Винаги притежавам скутер, ползвам, когато позволява времето. Обичам да изглежда "ретро" , но да е бърз и да носи 100кг. За китайските няма да кажа нищо, незнам, няма и да пробвам. Това лято имам "Веспа 150" на 40 000км. изпълнява всичките ми условия.
                            VARADERO SD2

                            Коментар


                            • #29
                              От: Кой скутер е за предпочитане

                              Първоначално публикуван от Чичка Преглед на мнение
                              Гледам, че се разгорещил спор между хора дето са пробвали или едното(нов китаиски) или другото(стар японски/италиански), обаче май само аз имам наблюдение и върху двете Значи ето ви директно сравнение:

                              миналото лято карах Scoot WASP 4 тактов....чисто нов с две години гаранция е около 1400 лв.
                              Предимства:
                              - ниска цена на придобиване чисто нов
                              - безумно евтини части ако се наложи следгаранционно
                              - 2 години пълна гаранция(плащаш само маслото и смяната му - цената е смешна)
                              - много нисък разход на гориво - между 2 и 3 литра на 100. С 5лв. пълниш резервоара
                              - 13 цолови гуми

                              Недостатъци:
                              - окачването е като на лагерница от дърво. Просто няма такова - минаваш през неравност и го усещаш в гърлото.
                              - набира бавно и мудно заради 4Т двигателя
                              - в момента (3та година) има бъг и не работи фара. Моя приятел дето е собственик го мързи да ходи до сервиза на Хладилника да го оправи и го кара през деня. Ремонта най-много да е 30-40 лв.
                              - изминах миналото лято около 1000 км, за един месец - никакъв проблем, ама никакъв.


                              В момента съм горд собственик на Пиаджо Веспа ЕТ2 2000г. 50 кубика 2 такта. Ако не знаете Веспа е бащата/майката на всички скутери.
                              Предимства:
                              - Веспа е Веспа - окачването е меко и стабилно. начина на завиване е прекрасен. Управлението е супер.
                              - набира страхотно поради 2тактовия двигател до 50 км/ч. след това до 70 км/ч. малко по бавно. С двама движи с 60 км/ч.
                              - има по-голям багажник и дойде с топ бокс - има и кука за закачане на пазарски чанти, както и жабка за ръкавици.
                              - ниска цена на придобиване - 650 лв. за да го купя
                              Недостатъци:
                              - висока цена на части и подръжка като цяло. От както съм го купил съм сменил маншон към карба; свещ; горивопровод; задна гума; заварявах ауспуха веднъж; акумулатор; смяна на маслото на диференциала; смяна на предни накладки; сервизиране на карба; смяна на спирчна течност на предни спирачки.
                              - изключително леферна електрическа система - в момента има оттечка поредна и трябва да ходи в сервиз за да се види какъв е проблема
                              - вчера умря за пореден път, заради ауспуха - трябва да търся и нов ауспух, защото беше ясно, че заварявания няма да изкара много
                              - висок разход на гориво - поне 4 на 100 плюс допълнителен разход за доливане на масло, защото е 2Т
                              - малки са София гуми - 10 цола и дупките са си голям проблем.


                              Общо взето това са ми впечатленията като Веспата макар и с малки проблеми е уникално чаровен скутер. Даже мисля да й правя пълна реставрация зимата. купил съм доста козметични неща, ще се пребоядисва и най- вероятно преокабелява. Има си и кик стартер и копче, абе супер скутер е, но си иска внимание, а не всеки купува скутер за да го ровичка перманентно. Ако човек си търси нещо дето само да кара без да го мисли няколко години, отговора е китайски. За 1000 лв. няма друга алтернатива на двете опции по-горе. Вече ако се търси сериозен скутер за дълга употреба из града с години, отговора е един и се казва Honda SH125i. Който е бил в Италия или Испания ще ме разбере прекрасно - това е скутер с доказано качество, здравина, икономия на гориво, големи гуми....няма какво повече да се иска от скутер.

                              Много изчерпателно и вярно, извода.... два еднакви екземпляра, китайски няма, изводите са субективни. Априля скарабео150 е перфектен с големите си гуми. http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=25353 датата и сезона на обявата!!!
                              VARADERO SD2

                              Коментар


                              • #30
                                От: Кой скутер е за предпочитане

                                Привет!
                                Споделям с вас случилото се, за да може други да избегнат по възможност подобна нелепа ситуация. Поразрових се доста и с помощ на мои колеги разбрах, че въпросната резба била всъщност Хеликойлова пружина. Колегите ми обясниха, че се ползва доста при големите агрегати, там където има алуминиев блок с цел да се направи резба и да се запази алуминия. Но според тях, за да излезе пружината, това означава, че нещо не е наред, тъй като след поставянето си, тя се затяга. В момента единствената алтернатива пред мен е комплект с Хеликойлови пружини, който го чакам да пристигне другата седмица. ANARCHY, аз ще се вслушам в съвета ти и след 50 км отново ще го сменя и ако пак има стружки отново ще го споделя.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X