До: Субсидия за частни училища - дискусия за и против
А не сте ли се замисляли, че ако частните училища бъдат субсидирани и станат по-конкурентни може би ще разширят приема на ученици и ще наемат повече учители на по-привлекателни за тях условия? Правили ли сте проучване какъв ще е ефекта от този аспект на проблема?
И като не ви се живее в ТАЗИ ДЪРЖАВА защо ни занимавате с идеите си? Аз съм останал тук съзнателно, защото искам тя да стане по-добро място. Но никога не съм и имал идеята, че ще е лесно.
Около 1 милион човека от моето поколение я напуснаха. Боли ме за това и се чувствам като герой от книга на Хемингуей. И се радвам, че в последните 5-6 години нещата започнаха бавно бавно да си идват на мястото.
Между другото - голяма част от тези, които останаха тук, и които се насочиха към кариера в образованието, все още не могат да си намерят мястото. Защото заради кривотата на системата - УЧИТЕЛ и УНИВЕРСИТЕТСКИ ПРЕПОДАВАТЕЛ в 80-90% от случаите са династични професии с пожизнено заемани постове.
А не сте ли се замисляли, че ако частните училища бъдат субсидирани и станат по-конкурентни може би ще разширят приема на ученици и ще наемат повече учители на по-привлекателни за тях условия? Правили ли сте проучване какъв ще е ефекта от този аспект на проблема?
И като не ви се живее в ТАЗИ ДЪРЖАВА защо ни занимавате с идеите си? Аз съм останал тук съзнателно, защото искам тя да стане по-добро място. Но никога не съм и имал идеята, че ще е лесно.
Около 1 милион човека от моето поколение я напуснаха. Боли ме за това и се чувствам като герой от книга на Хемингуей. И се радвам, че в последните 5-6 години нещата започнаха бавно бавно да си идват на мястото.
Между другото - голяма част от тези, които останаха тук, и които се насочиха към кариера в образованието, все още не могат да си намерят мястото. Защото заради кривотата на системата - УЧИТЕЛ и УНИВЕРСИТЕТСКИ ПРЕПОДАВАТЕЛ в 80-90% от случаите са династични професии с пожизнено заемани постове.
Коментар