Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Питане за сушилня термопомпа или не

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #76
    Първоначално публикуван от //Радо// Преглед на мнение
    Доста стари теми вдигнах,че не съм писал отдавна,та да се изсера и в тая:
    В пост #70 преди две години съм споменал за лг пералня със сушилня че няма драми вече 5 години. Оня ден я отварях......
    Гледах клип на сервиз за перални. Бяха отворили два мотора на ЛГ за сравнение - единия отпреди 5 години и нов на няколко месеца.
    Новия беше с по-малки магнити , самия мотор по тънък, по-хилав.... Както се казва: "И на това му таковаха м@м@т@".

    Коментар


    • cnc82
      cnc82 коментира
      Редактиране на коментар
      То при всички марки вече е така за съжаление.

  • #77
    Герги, Гавриле, Хлътев... Размера на магнита няма пряко отношение към параметрите му.
    Защо не вземаш отношение само по въпроси от които имаш понятие?
    Е, има риск да се наложи да млъкнеш, ама животът е такъв...
    Не чета коментари и не отговарям на такива.

    И коментаторите...

    Коментар


    • #78
      Относно моя проблем с ел. двигателя на сушилнята ми (AEG).
      Попаднах на интересен клип в тубата, където един от коментарите ми направи впечатление.
      Човекът твърдеше, че е работил за Електролукс (те са собственик и на AEG в момента) и е бил част екипа по времето на разработване на това поколение сушилни.
      По неговите думи, нарочно и с умисъл тези магнити на ротора са залепени, а не прихванати механично. Целта е била, да се разлепят след 3,4-5 години работа на машината..,т.е. програмируемо остаряване на уреда.
      Който търси , намира !
      Човекът е човек, когато е на път !

      Коментар


      • #79
        Любимата теория на конспирацията...
        Разполагам с куп индустриални двигатели - и линейни и ротационни на които магнигите са залепени. Досега няма разлепил се магнит. Дори имам излишни магнитни релси, и се чудех как да демонтирам магнитите без да ги унищожа. Накратко - няма шанс...

        А относно това как са свършили работа в сервиза за перални / сушилни... Ами очевидно не са. Явно са използвлаи неподходящи лепила - каквото е имало в долапа или в "бриколажа".
        Продават хубави лепила точно за подобно приложение, но цената е солена. Отделно, че липсват в търговската мрежа и покупка отсега за след малко е невъзможна. И явно затова не ги използват.

        Всъщност това не е работа на тия сервизи. Те работят на ниво модул - подмяна на двигателя с нов решава проблема. Бързо и ефикасно, с гарантиран резултат. Другото са байчовщини...
        Не чета коментари и не отговарям на такива.

        И коментаторите...

        Коментар


        • cnc82
          cnc82 коментира
          Редактиране на коментар
          Кажи едно такова лепило, че мисля да ремонтирам стария двигател и да имам резерва.

      • #80
        Първоначално публикуван от ittso Преглед на мнение
        Любимата теория на конспирацията... :lol:
        Разполагам с куп индустриални двигатели - и линейни и ротационни на които магнигите са залепени. Досега няма разлепил се магнит. Дори имам излишни магнитни релси, и се чудех как да демонтирам магнитите без да ги унищожа. Накратко - няма шанс...

        А относно това как са свършили работа в сервиза за перални / сушилни... Ами очевидно не са. Явно са използвлаи неподходящи лепила - каквото е имало в долапа или в "бриколажа".
        Продават хубави лепила точно за подобно приложение, но цената е солена. Отделно, че липсват в търговската мрежа и покупка отсега за след малко е невъзможна. И явно затова не ги използват.

        Всъщност това не е работа на тия сервизи. Те работят на ниво модул - подмяна на двигателя с нов решава проблема. Бързо и ефикасно, с гарантиран резултат. Другото са байчовщини...
        Значи производителя Електролукс пазарува лепила - 'каквито са имАли"... Само се чудя как още не са те поканили за STO, или поне за PR експерт
        'теории на констипацията' ...
        Айде да не разказвам как точно вкарват 'програмирано остаряване' в Либхер или в Монбат , щото рязко ще ме разобличиш и има опасност умрЪ от смехЪ

        Коментар


        • mdim
          mdim коментира
          Редактиране на коментар
          без да съм пристрастен, защото не ви знам и двамата, мисля че в случая ръцете са по-бързи от мисълта. При един бърз прочит виждам че "каквито са имАли" се отнася за сервиза

      • #81
        Ако знаеше, щеше да разкажеш. А сега само раздуваш лакърдии като за маса...

        А ако можеш да възприемеш правилно това което съм написал, щеше да разбереш, че това за използване на каквито има лепила се отнасяше за байчовците в сервизите.
        Ама явно толкова можеш Герги, и не трябва да съм придичрчив...
        Не чета коментари и не отговарям на такива.

        И коментаторите...

        Коментар


        • cnc82
          cnc82 коментира
          Редактиране на коментар
          Ицо, пак ще те питам.
          Кажи едно лепило, което да ползвам(приемлив вариант) и да не е 120 лв за 50 гр., че няма смисъл тогава...?

        • Гаврил Груев Хлътев
          Гаврил Груев Хлътев коментира
          Редактиране на коментар
          "ако знаеше щеше да разкажеш" - Христаки, ти чувАл ли си за конфиденциална информация , получена при изпълнение на договор?

      • #82
        ААА, сега като го загледах... На този мотор магнитите са му в ротора!? Демек това е синхронен трифазен двигател. Това променя сценария с лепенето в любителски условия, защото оборотите му достигат 4000

        Коментар


        • #83
          Първоначално публикуван от Паджеровод Преглед на мнение
          ААА, сега като го загледах... На този мотор магнитите са му в ротора!? Демек това е синхронен трифазен двигател. Това променя сценария с лепенето в любителски условия, защото оборотите му достигат 4000
          Ами оборотите са 3600 и се води инверторен.
          Това представлява ротора и тук на снимката са отлепени 3 магнита.

          П. П. Тези максимални обороти (3600) дали ги достига в тази сушилня не съм сигурен. Даже се съмнявам, тъй като от едната страна е закрепен ремъка който върти барабана и редуктор няма.

          Натиснете снимката за да я уголемите  Име:Screenshot_2024-11-29-10-50-53-357_com.google.android.youtube.jpg Прегледи:0 Размер:145.1 КБ ID:6980809
          Последно редактирано от cnc82; 29-11-24, 10:58.
          Който търси , намира !
          Човекът е човек, когато е на път !

          Коментар


          • #84
            На по старите модели моторчето беше асинхронно с 1500 оборота.
            Тези залепени магнитни пластини са осрани още конструктивно. На такива моторчета в климатиците са заляти неодимови магнити, които нямат вадене и с много голямо желание дори. Макар че там оборотите са с порядък по ниски.
            Това може да се залее със смола с пълнител фибри и после да се престърже, но пак се съмнявам, че ще държи.
            Последно редактирано от Паджеровод; 29-11-24, 12:41.

            Коментар


            • #85
              Че са осрани, осрани са. Има много оплаквания в чужбинските форуми и тубата.
              Сега се чудя обаче, какво лепило да ползвам за да си поправя стария мотор и да ми стои като резервен вариант ?
              Това ако са здрави магнитите де..
              Който търси , намира !
              Човекът е човек, когато е на път !

              Коментар


              • kameno karp
                kameno karp коментира
                Редактиране на коментар
                https://industrialbg.com/produkti/p-1272475
                Ей това би трябвало да ги удържи по местата им. Тая якост на срязване (GBMS): 15 N/mm², хич не е малка.

              • cnc82
                cnc82 коментира
                Редактиране на коментар
                Мдаа, това вероятно наистина ще свърши работа.
                Проблема е, че трябва и активатор доколкото чета из сайтовете, отделно цените са солени. Солени имам в предвид за моя случай. Трябва ми за еднократна употреба и то малко количество. Един приятел който работи в машиностроенето и там ползват лепила на Loctite, ми е обещал да ми даде с каквото разполагат. Та да видим..

            • #86
              Както казах има и хубави лепила за магнити, но в конкретния случай трябва да се види каква хлабина трябва да попълни лепилото. Че те имат и такива характеристики, за да могат да се гарантират параметрите...
              Тия които съм използвал все са били за челно залепване - детайл към детайл, а не в слот.
              Почистването на повърхнините от старите лепила мисля че трябва да се подразбира.

              Балансът на получената сглобка е трети, немаловажен въпрос.
              Не чета коментари и не отговарям на такива.

              И коментаторите...

              Коментар


              • #87
                Забравих нещо важно. Ако магнитите са излезнали от слота на ротора, трябва да се ориентират в него правилно S - N. Подчертавам - не както влизат най-лесно, а както трябва.
                Ако това не се направи, ремонтът е безсмислен.
                Не чета коментари и не отговарям на такива.

                И коментаторите...

                Коментар


                • #88
                  Първоначално публикуван от ittso Преглед на мнение
                  Забравих нещо важно. Ако магнитите са излезнали от слота на ротора, трябва да се ориентират в него правилно S - N. Подчертавам - не както влизат най-лесно, а както трябва.
                  Ако това не се направи, ремонтът е безсмислен.
                  Да, да, това го научих скоро, а не го знаех.
                  ​​​​​​Благодаря все пак !
                  Който търси , намира !
                  Човекът е човек, когато е на път !

                  Коментар


                  • #89
                    Да се оплача или похваля,днес станах горд собственик на трета сушилня с термопомпа миеле ....Много търговци разправят че новите миеле не били като по старите миеле ...пък да видим.
                    Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                    Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                    Анатолий Пейчинов o8875о9815
                    https://dvrbg.com/

                    Коментар


                    • cnc82
                      cnc82 коментира
                      Редактиране на коментар
                      Имат и сполучливи модели доколкото знам. Дано нямаш ядове и работи безгрижно дълги години.

                  Активност за темата

                  Свий

                  В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                  Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                  Зареждам...
                  X