Не се сещам на колко точно часа е, но е нещо малко над 8000. Като го сглобя и вляза в кабината ще по-точно. Щото сега тя е на 4 дървени подпори, опаянтени с дъски, и подпряна с разни железа за да не се катурне. И изпод нея извадих кутията заедно със задния мост назад. Силно рисково е да се влиза в нея сега.
Каталожния номер на правилната зъбчатка е 3615664M91.
Днес дадох корпуса на раздатката да ми изрежат на лазер и минат на шлайф от двете страни една метална подложка-дистанционер. Вчера разглобих единия луфтомер, и експериментирах с различни пластини. Оказа се, че трябва подложката да е дебела 2,7 мм. Ще я изрежат от 3 мм,и ще я докарат до2,7.
Каталожния номер на правилната зъбчатка е 3615664M91.
Днес дадох корпуса на раздатката да ми изрежат на лазер и минат на шлайф от двете страни една метална подложка-дистанционер. Вчера разглобих единия луфтомер, и експериментирах с различни пластини. Оказа се, че трябва подложката да е дебела 2,7 мм. Ще я изрежат от 3 мм,и ще я докарат до2,7.
Коментар