Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Избор на седан до 15000 лева след 2003 година

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    До: Избор на седан до 15000 лева след 2003 година

    Еми първо като погледнеш цените и ще видиш,че Маздата е доста по-евтина,това беше така и когато,аз си купих Хондата,значи има защо.На мен лично дизаина на таблото на Маздата не ми харесва,иначе и двете са с индентични габарити,а и най-много ме спря факта,че един приятел си купи Мазда 6 2,0 дизел от магазина и след 3-4 хил. км я вкара в сервиза за почистване на сложния филтър за твърди частици,след това чак на 15хил. същата операция,после от сервиза му казаха,че като почне да не може да върви да я "продуха" малко извънградско на високи обороти за да изчисти,а за наличието на тоя филтър в момена не получаваш никакви облаги от данъци и винетки(както е по белия свят),а си създаваш само главоболия.Хондата ми също има такъв филтър,но той не създава проблеми поне за сега.

    Коментар


    • #62
      До: Избор на седан до 15000 лева след 2003 година

      Първоначално публикуван от ixeos Преглед на мнение
      Някой поддържал ли е Волво S60 дизел, модела 2000-2008 година? Интересува ме ходова част - биалетки, шарнири, карета, амове, варианти при сдухване на турбото или дюзите, как са им хидравличните рейки, по-точно . Разбрах, че съединителите са скъпички. Има ли други изненади при цените? Дизелът гледам, че е комънрейл, предполагам ще е тих и ще се развърта доволно ... ? Мерси.

      П.С. Не питам нарочно във форума на Волво, че и там са фенове като във всякакви фирмени форуми.
      Изключително хубава кола, но не е никак евтина за джоба. Карам такова от няколко години, бензин. Ходовата част общо взето трябва да е идентична с дизела, на S60 и S80 също са идентични.
      Четирите биалетки заедно с двете стабилизиращи щанги - 1000 лв. заедно с работата, не в Мото Пфое. Биалетките не им помня цените но на щангите бяха по около 300 лв. всяка. А се сменят заради тампоните, реално на самата щанга и няма нищо, но тампоните вървят заедно с нея. И са само оригинални - афтърмаркет части има много малко за този модел. Това е по окачването - шарнири и карета и други не са пипани за 200 000 км.
      А, рейката забравих - рециклиране, няма как- нова беше към 2 бона с работата. Съединителите са скъпички, да, но е сменен само един път.
      Тампоните на двигателя обаче са като консуматив - на 1-2 години заминават един по един. Стотина лева са бройката.
      Дроселова клапа - 1200 лв.
      Друго не е пипано по тази кола, освен разходи за гуми, застраховки и данъци.
      Много евтини части има в Англия за тези коли - от английския ибей съм много доволен, стига да имаш и човек там за получател е направо без пари. Оригинални части там са 2-3 пъти по-евтини от в Мото Пфое.
      Като цяло за S60 имаше много хубава статия в Автопазар - с която съм напълно съгласен, изводите от нея бяха: проблем с автоматика, проблем с рейката, и проблем с дросела.
      Мойто е с ръчни скорости, но на познат с автоматик му трябваше ремонт или нова кутия за 8-10 к лв.
      Така че като препоръка - S60 дизел с ръчни скорости е правилното решение. Ако на човек му се кара такова, де.
      А като още една препоръка - това е сравнително тясна кола вътре, на задните пасажери им липсва място, багажника също не е огромен, все пак е волво и е почти бронирано за сметка на вътрешното пространство.
      S40 е още по-тясно, а за дълъг път особено е за препоръчване S80 - повече пространство, а подръжката е същата.
      Надявам се да съм бил полезен.

      Коментар


      • #63
        До: Избор на седан до 15000 лева след 2003 година

        Само да вмъкна по въпроса за Волвото,автоматичната скоростна кутия заминава напълно на около 400 000км.,ако е подържана добре,в МП 6 степената е 9600лв.,ако върнеш старата.Също така ме дразни и факта,че няма никакви джобчета за "багаж"(телефони,документи) по таблото.

        П.П.За мотопфое ...............нямам думи,там само в крайно извънреден случаи.

        Коментар


        • #64
          До: Избор на седан до 15000 лева след 2003 година

          Първоначално публикуван от yamaha-racing Преглед на мнение

          П.П.За мотопфое ...............нямам думи,там само в крайно извънреден случаи.
          Това ме спира да си взема XC90 - не искам да съм абонат в МП Иначе са приятни автомобили.
          Последно редактирано от emdless4; 02-03-10, 16:41. Причина: добавка

          Коментар


          • #65
            До: Избор на седан до 15000 лева след 2003 година

            Колега заглеждал ли си BMV 320td доста луксозно е направено а за сигурност мисля че няма оплаквания.
            OPEL Frontera В 2.2 DTI ДБ
            Polaris Sportsman 800 EFI

            Коментар


            • #66
              До: Избор на седан до 15000 лева след 2003 година

              Един глас за Волво. Карам V40 1.9TDI 2000г. от 2006г. До сега леки ремонти по ходовата част и тази зима сменени свещи. Вече е започнала да потропва, но то при тези пътища не знам коя марка ( лека кола ) ще издържи. Кара се постоянно от мен - както казва съпруга ми "Ако пропуснеш някоя дупка се връщаш и минаваш през нея". Като возия е много приятна. За нормално каране ( просто не сме състезатели и не сме пробвали) - ускорява, изпреварва, стабилна на пътя. Вярно тампоните на двигателя са скъпички ( проверявала съм информативно), но не се е налагало да ги сменяме. Закупена е от първи собственик от Швеция лично. Предполагам по-новите модели ще са още по-приятни за каране. Успех в избора на всички!
              Женя Вълчанова 0888272565

              Коментар


              • #67
                До: Избор на седан до 15000 лева след 2003 година

                Първоначално публикуван от Тедо /LJ73/ Преглед на мнение
                ... но това са предимно модели с "шпер" диференциал особено 330-ките, а има и х-ови /4х4/ там като недостатък остава само ниското окачване... ....
                БМВ имат шпер само на М ... така е от 95-96 година насам ...
                Или са с ASC - само на задните колела ... или с DSC - и на предните колела ...
                Кола със задно и ел. асистенти си е супер за зимата ...
                Грандоман WJ 3.1 QD

                Коментар


                • #68
                  До: Избор на седан до 15000 лева след 2003 година

                  За мен има два варианта Тойота или Хонда...., преди карах Акорд 2.0 бензин, сега Ярис 1.0 (за жената го взех но ми допадна) адски удобни и надеждни са японците!!
                  --------------------------------------------------
                  [FONT=Courier New]понякога седя и си мисля, а понякога само си седя......

                  Toyota Yaris 1.0 VVTI :)
                  [/FONT]

                  Коментар


                  • #69
                    До: Избор на седан до 15000 лева след 2003 година

                    Колега, погледни Субару след 2001ва година. Чудесни мотори, чудесна возия, много сигурност и екстри, прекрасни автоматични скорости...обичам ги тези коли Преди година работих във фирма, която се занимаваше с превоз на актьори- от хотела до снимачната площадка, моят район на действие бе Централ Парк Хотел до НДК и една снимачна площадка над Рударци, черен път и коловози служебната бе субару аутбек 2001ва година, бензинова и я сцепвахме от каране (служебен бензин А98, никъква отчетност на километрите и израсходваното гориво и така нататък...) Ами за 3 месеца зверства не се разтропа и не се разтрака нищо. Тойота Корола версо Д4Д двигателите ( има и ДКАТ модификация) чудесни машини, много динамични мотори и комфортна возия, малко кофти интериор и тапицерии. Имам и лични наблюдения от Волво С40, за съжаление не мога да го похваля тъй като помпата му здаде багажа 2 пъти в период от 3 месеца. Успех в покупката!! Весели празници на всички колеги

                    Коментар


                    • #70
                      От: До: Избор на седан до 15000 лева след 2003 година

                      Темата отново е актуално! Пак си търся седан година и половина по-късно. Та имам следните въпроси. Май всички модерни дизели комънрейл след 2002-2003 идват с демпферни маховици, които са доста скъпи. Има ли вариант надеждна автоматична скоростна кутия почти без поддръжка за такъв дизел? Например при Е46 двойка? Може ли да се тества степента на износеност на тоя маховик при покупка на ръчка?
                      Vitara 2.0 V6
                      Honda CRV (Gen 1)
                      Honda CRV 2.2 I-CTDI (Gen 3)
                      ВАЗ 2131

                      Коментар


                      • #71
                        От: До: Избор на седан до 15000 лева след 2003 година

                        Първоначално публикуван от ixeos Преглед на мнение
                        ...Може ли да се тества степента на износеност на тоя маховик при покупка на ръчка?
                        Ако тресе най-вероятно има проблем с съединителя или маховика, с други думи при пълно отпускане на педала на съединитела (на първа се осеща най-много) не трябва да претриса, но не е гаранция за качество, до колкото ми е известно при смяна на съединител (претискателен диск и лагер задължително) се вижда какъв луфт има.
                        И...казват че при всяка е46-ца има луфт в дифа!
                        Имат доста неща с които трябва да се внимава при покупка, но то от новите коли коя не е така!
                        Мога да помогна с още доста инфомация ама за сега няма време, но ако има интерес съм насреща!

                        Коментар


                        • #72
                          От: Избор на седан до 15000 лева след 2003 година

                          Ако е автоматик най-добрия избор за 15 000лв. според мен е Мерцедес.
                          Сещам се за един вариянт за ръчна кутия без демпферен маховик - Пежо 607 2.2ХДИ стария мотор 136к.с. http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi...072&f1=details
                          Jeep Grand Cherokee 4.7 4" lift Rough Country

                          Коментар


                          • #73
                            От: Избор на седан до 15000 лева след 2003 година

                            Едно приятелче си взе преди 2 седмици тази модификация на 607 за около 16 000лв.Нямам думи.
                            http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi...386&f1=details
                            "Няма как да обясниш нещо на човек, с когото ви делят два вагона книги!" Тодор Колев

                            Коментар


                            • #74
                              От: Избор на седан до 15000 лева след 2003 година

                              Колега прегледай офертите на върнатите лизингови коли, има страхотни предложения на коли с история и дори в гаранция.

                              Японските са си запазили надежността. Гледай километражите това е най главното. В Мотопфое сега има едни Мондео комби много нови на добри цени.
                              Т5
                              Crossrunner

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X