Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Избор на седан до 15000 лева след 2003 година

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: Избор на седан до 15000 лева след 2003 година

    Първоначално публикуван от sonda Преглед на мнение
    Във всеки случай внимавай с новите дизели /comon rail и т.н/,защото нафтата ни е отвратителна и само старовремските дизели я търпят!!
    sonda , повече от 10 години карам само дизели. Имал съм и от старите атмосферни предкамерни дизели, както и турбо дизел с директно впръскване, така и вече втори common-rail дизел. Та на база собствен опит и изминати над 200 хил. км. с тях, мога да ти кажа, че разликата от т.н. "стари" дизели до съвременен common-rail дизел е огромна. И в динамиката, и в шума, и в разхода на гориво, и в начина на стартиране и работа при ниски температури. И всичко това, все в полза на "новите капризни" common-rail дизели. Ако при стария атмосферен дизел, се налагаше при изпреварване, да преценявам разстояния и време, като за стар камион, то с common-rail -а просто натискам педала за газ и ускорението е незабавно, а изпреварването в пъти по-сигурно и безопасно. Колкото до горивото - просто не зареждам на никому неизвестни бензиностанци, внимавам при застудяване да не остана с лятно гориво в резервоара /то това важеше и за първия ми дизел/, сменям редовно филтри и масла, каквито е препоръчал производитея. И, като се замисля, на старото Renault 19 1.9D с 65 к.с. мотор /от "старите"/ имаше доста голямо значение каква е нафтата в резервоара. То и така си беше спънато, но с някои горива съвсем го нямаше. На 2.8 CRD common-rail дизел почти не усещам разлика в горивата - дали е обикновена нафта, или е с така рекламираните "специални", с най-различни добавки горива, динамиката си е същата. Карам и не се оплаквам, но си мисля как ли би се движил Jeep -а със 150 по магистралата, ако беше със стария предкамерен дизел, а не с common-rail.
    Надявам се сега, няма да се почувстваш засегнат от думите ми, просто споделям моето мнение.Поздрави!
    Jeep Cherokee - Liberty 2.8 CRD
    First impression is not always true. Get inspired.
    Qualis vir, talis et oratio. (Какъвто човекът, такава и речта му.)Seneca
    Reading is sooo boring, unlike writing!

    Коментар


    • #32
      До: Избор на седан до 15000 лева след 2003 година

      Карам Тойота Корола Версо 2,2 D4D. На 3 години, 130 000 км. Като служебна и лична. Няма проблеми. Просто няма. Миналия месец смених спирачните дискове, дойде им времето. Ходя навсякъде, и по нивите, такава ми е работата. Ускорява, спира, вози сравнително добре, гори 6,5 - 7 /100.
      В града е удобна, защото тротоарите не са пречка, къса е /сравнително/, събира много. Удобна е за слизане и качване, седалката е по-високо. Не я хваля, купих я от зор, трябваше ми фирмена кола с признат ДДС. Искам да кажа, че вече харесвам подобен тип автомобили, наистина са универсални, А Тойота са здрава марка. Компютърната диагностика се прави само в специализиран сервиз, но то вече с всички марки е така.
      Иначе сърцето ми иска БМВ, 5-ца, дизел, комби. Ама пък е много ниско. За това, надявам се след 2 -3 години да има читави БМВ Х1 втора употреба.
      Дано съм полезен...
      Георги Донев, 0889 437 687
      Nissan Patrol Y60

      Коментар


      • #33
        До: Избор на седан до 15000 лева след 2003 година

        И този ли двигател на Акорда е на Исузу,силата на Хонда според мен е в бензина и перфектните двигателите VTEC,но не знам точно как стоят нещата с най-новите им дизели,може би вече имат свои разработки? Аз доскоро карах Хонда Акорд купе 2003,но тя е друга риба,иначе за Маздата и Аудито не мога да кажа нищо.

        Коментар


        • #34
          До: Избор на седан до 15000 лева след 2003 година

          Първоначално публикуван от bg2001 Преглед на мнение
          но не знам точно как стоят нещата с най-новите им дизели,може би вече имат свои разработки?
          Имат, при това са едни от най-добрите дизели!
          יעבור
          «И това ще мине»

          Коментар


          • #35
            До: Избор на седан до 15000 лева след 2003 година

            BMW 3er E46 320d след 2001г. (150 кончета)
            - иконимична... комън рейл двигателя найстина харчи много малко, комън рейла на бмш е един от най-добрите, да не кажа най-добрия че ще ме линчуват, особенно точно по тове време няма равен...
            - премиум клас, доста повече едкстри...
            - няма съществена разлика в поддръжката с японските си конкуренти (доколкото може да са)
            ... какво да говоря марката се е доказала с времето, просто е друг клас от японските...

            Тезата със задното през зимата и големите мъки е толкова глупава С едни добри зимни гуми е много по добре от кола с предно, както и във всякакви други условия...
            Последно редактирано от Bavarcho; 30-12-09, 18:53. Причина: ...
            '98г. Mitsubishi Pajero II 2.8tdi Super Select къса база фейслифт
            '95г. Mitsubishi Pajero II Super Select къса база - за "лек" offroad - coming soon :)
            И разни BMW-та...

            Коментар


            • #36
              До: Избор на седан до 15000 лева след 2003 година

              Чудесно е дюза да струва 4-цифрена сума!!!!!!!
              0899 шест5313нула
              За всекиго по нещо

              Коментар


              • #37
                До: Избор на седан до 15000 лева след 2003 година

                Първоначално публикуван от Баварчо
                Тезата със задното през зимата и големите мъки е толкова глупава
                Определено имаш различно виждане за нещата.
                Vitara 2.0 V6
                Honda CRV (Gen 1)
                Honda CRV 2.2 I-CTDI (Gen 3)
                ВАЗ 2131

                Коментар


                • #38
                  До: Избор на седан до 15000 лева след 2003 година

                  Карах Мазда 6 за проба (преди да си купя Jeep Liberty), от "новите дизели" (след 2004 г.), 143 к.с., 6 скорости. Върви уникално, но ме отказаха проблемите с филтъра за твърди частици на дизела. Както си караш светва индикатор за замърсеност и трябва да излезеш на извънградско, да я закрепиш за 15 мин. на 2700 об.мин. и се оправя. След няколко подобни манипулации....ефект няма и я караш в оторизирания сервиз, където извършват принудително почистване, придружено със смяна на масло!!! Следващата стъпка е смяна на филтъра срещу 6600 лева. Побългаряване още не е измислено. Това ме отказа. Мазда 6 до 2003 г. няма този филтър, но е 136 к.с. Успех
                  Jeep Cherokee Liberty 2.8 CRD

                  Коментар


                  • #39
                    До: Избор на седан до 15000 лева след 2003 година

                    Мерси, това за DPF филтъра на Маздата не го бях чувал досега.
                    Vitara 2.0 V6
                    Honda CRV (Gen 1)
                    Honda CRV 2.2 I-CTDI (Gen 3)
                    ВАЗ 2131

                    Коментар


                    • #40
                      До: Избор на седан до 15000 лева след 2003 година

                      Аз бих избирал между БМВ 520, Ауди А6 и Ситроен С5, с мощност над 150 кс.
                      ЪХ: "Парите си похарчих за пури, пиене и жени, а останалите ги профуках"

                      Коментар


                      • #41
                        До: Избор на седан до 15000 лева след 2003 година

                        Ами като сме започнали , аз предлагам на колегата да гледа и за Рено Вел Сатис - 3,5 V6. Не съм запознат подробно с показателите на колата, колегите които разбират може да споделят инфо за модела.

                        Коментар


                        • #42
                          До: Избор на седан до 15000 лева след 2003 година

                          Някой поддържал ли е Волво S60 дизел, модела 2000-2008 година? Интересува ме ходова част - биалетки, шарнири, карета, амове, варианти при сдухване на турбото или дюзите, как са им хидравличните рейки, по-точно . Разбрах, че съединителите са скъпички. Има ли други изненади при цените? Дизелът гледам, че е комънрейл, предполагам ще е тих и ще се развърта доволно ... ? Мерси.

                          П.С. Не питам нарочно във форума на Волво, че и там са фенове като във всякакви фирмени форуми.
                          Vitara 2.0 V6
                          Honda CRV (Gen 1)
                          Honda CRV 2.2 I-CTDI (Gen 3)
                          ВАЗ 2131

                          Коментар


                          • #43
                            До: Избор на седан до 15000 лева след 2003 година

                            Първоначално публикуван от radomihaylov Преглед на мнение
                            Ами като сме започнали , аз предлагам на колегата да гледа и за Рено Вел Сатис - 3,5 V6. Не съм запознат подробно с показателите на колата, колегите които разбират може да споделят инфо за модела.
                            тоя модел специално е рекордьор по дефекти - не само в Рено...

                            Досега гледах обявите в мобиле.де за БМВ 320i и 330i - има за 5-7 хиляди евро мн. добри коли с гаранция и т.н. Горе долу за същите пари има и 320д и 330д, но при малък годишен пробег може би не си заслужава да се взима дизел... Наистина за зимата задното си е проблем и то най вече при паркиране и т.н., но това са предимно модели с "шпер" диференциал особено 330-ките, а има и х-ови /4х4/ там като недостатък остава само ниското окачване...
                            Силно ме притеснява ме обаче, че са доста теснички и с миниатюрен багажник - но зависи на колегата какво му трябва... На мен Пасат комби ми теснее вече...
                            помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                            Коментар


                            • #44
                              До: Избор на седан до 15000 лева след 2003 година

                              Първоначално публикуван от Тедо /LJ73/ Преглед на мнение
                              тоя модел специално е рекордьор по дефекти - не само в Рено...

                              Досега гледах обявите в мобиле.де за БМВ 320i и 330i - има за 5-7 хиляди евро мн. добри коли с гаранция и т.н. Горе долу за същите пари има и 320д и 330д, но при малък годишен пробег може би не си заслужава да се взима дизел... Наистина за зимата задното си е проблем и то най вече при паркиране и т.н., но това са предимно модели с "шпер" диференциал особено 330-ките, а има и х-ови /4х4/ там като недостатък остава само ниското окачване...
                              Силно ме притеснява ме обаче, че са доста теснички и с миниатюрен багажник - но зависи на колегата какво му трябва... На мен Пасат комби ми теснее вече...
                              Това Рено Вел Сатис е "върха на сладоледа", оглавило класацията за най-неуспешните модели на десетилетието:

                              http://news.automedia.bg/read/8759.html

                              Продадени са 1404 брой. След 30 години предполагам ще има солидна колекционерска стойност. Притеснява ме особено факта, че след 3 години собствениците на тези коли ще си правят custom made накладки, съединители, карета и какво ли не.

                              Радо Михайлов, не знам какво лошо съм ти сторил човек, ама извинявай . Не съм очаквал някой да пробва да ме накаже с Вел Сатис ...

                              Иначе, Тедо, разгледах ги БМВ-тата, за които говориш в мобиле.де. Три неща не ми харесват:

                              1. Задно задвижване.
                              2. Доколкото знам сравнително скъпа поддръжка. Това ми харесва на Хондите, че масово моделите са им с един или два двигателя. Като кажа ЦРВ първа генерация и край, всичко е ясно. С тия БМВ-та, човек трябва да си научи ВИН-а наизуст. Гледам да избирам коли с малко на брой варианти при двигателите и въобще модификации.
                              3. В БГ всеки втори мангал и бивш Голф 2 маниак, се клати по улиците с БМВ или Мерцедес. Нищо против нямам тези две марки, даже ми харесват много някои от моделите им, ама не искам да ме мислят за пишман мутра.

                              Та това накратко. И все пак 320Д нещо ме кара да размишлявам по въпроса.
                              Vitara 2.0 V6
                              Honda CRV (Gen 1)
                              Honda CRV 2.2 I-CTDI (Gen 3)
                              ВАЗ 2131

                              Коментар


                              • #45
                                До: Избор на седан до 15000 лева след 2003 година

                                Първоначално публикуван от ixeos Преглед на мнение
                                3. В БГ всеки втори мангал и бивш Голф 2 маниак, се клати по улиците с БМВ или Мерцедес. Нищо против нямам тези две марки, даже ми харесват много някои от моделите им, ама не искам да ме мислят за пишман мутра.

                                Та това накратко. И все пак 320Д нещо ме кара да размишлявам по въпроса.
                                Да,мангалите им развалиха имиджа на тези,иначе Убави колици...
                                Виж ги тия с 4х4,като не ти харесва само задно...Ама поддръжката си е скъпа...Това не е много от значение-нали ще е по-скоро за имидж
                                С малък пробег,ремонтите са малко...
                                Каквото и да си вземеш,ще издържи,щом няма да го караш много.(Според мен инвестицията не е оправдана,ама всеки си знае...)
                                Вел Сатис се предлага на човек,пишещ,че си кара служебната кола,като лична....Та белким навакса,разходите от ремонти,които правят хората,каращи колите си....
                                Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X