Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Избор на седан до 15000 лева след 2003 година

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    До: Избор на седан до 15000 лева след 2003 година

    Първоначално публикуван от ixeos Преглед на мнение
    Това Рено Вел Сатис е "върха на сладоледа", оглавило класацията за най-неуспешните модели на десетилетието:

    http://news.automedia.bg/read/8759.html

    Продадени са 1404 брой. След 30 години предполагам ще има солидна колекционерска стойност. Притеснява ме особено факта, че след 3 години собствениците на тези коли ще си правят custom made накладки, съединители, карета и какво ли не.

    Радо Михайлов, не знам какво лошо съм ти сторил човек, ама извинявай . Не съм очаквал някой да пробва да ме накаже с Вел Сатис ...
    Не знаех това, и се извинявам за неудачното предложение.

    Коментар


    • #47
      До: Избор на седан до 15000 лева след 2003 година

      малко си противоречиш - хем да е лесна за подръжка /да има части и т.н./, хем да не е масов модел, а нещо по-екзотично... Частите на Мазда 6 в БГ са много по-скъпи от тези за БМВ и освен това едва ли ги имат на склад... Преди няколко години за един мигач за 626 от последния вариант Стар Мот. искаха 160лв... Брат ми се върна в Мюнхен и там му излезе 26Е със смяната...

      Като надеждност японските /и корейските/ са доста напред, но като удоволствие от шофирането немците са си лидери... Защо точно в 320Д се оглеждаш, щом пробегът се очаква да е малък - вземи си бензин и то по-якичък... Като ще е гарга да е рошава...
      помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

      Коментар


      • #48
        До: Избор на седан до 15000 лева след 2003 година

        Първоначално публикуван от Тедо /LJ73/ Преглед на мнение
        малко си противоречиш - хем да е лесна за подръжка /да има части и т.н./, хем да не е масов модел, а нещо по-екзотично... Частите на Мазда 6 в БГ са много по-скъпи от тези за БМВ и освен това едва ли ги имат на склад... Преди няколко години за един мигач за 626 от последния вариант Стар Мот. искаха 160лв... Брат ми се върна в Мюнхен и там му излезе 26Е със смяната...
        ЦРВ първа генерация, което карам в момента, не е най-типичната кола из БГ, но в същото време до момента не съм имал ядове с намирането на някоя част. Та има варианти хем да караш не толкова масова кола и в същото време да не псуваш производителя до девето коляно като се счупи нещо.

        За удоволствието от шофирането съм съгласен с теб. На японците/корейците колите им все още са един вид бездушни. Виж Тойота например - здравина бол, дизайн йок. Няма да забравя управлението на Фокуса, който карах дълго време. Прецизно и стегнато, все едно си в картинг. На ЦРВ е някак халтаво, remote му казват на това из ревютата на английски ...
        Vitara 2.0 V6
        Honda CRV (Gen 1)
        Honda CRV 2.2 I-CTDI (Gen 3)
        ВАЗ 2131

        Коментар


        • #49
          До: Избор на седан до 15000 лева след 2003 година

          Първоначално публикуван от ixeos Преглед на мнение

          И все пак 320Д нещо ме кара да размишлявам по въпроса.
          А ако влезнеш в една ц-класичка на светлинни години от БМВ-то е отвътре. а и задното е доста забавно на снега

          п.с. а май комбитата са по-евтини в България, та и това е вариант
          "That is not dead which can eternal lie,
          And with strange aeons even death may die."
          ~H. P. Lovecraft

          Коментар


          • #50
            До: Избор на седан до 15000 лева след 2003 година

            Следя с интерес избора ти . Най се радвам, че и дума не споменаваш за Мерцедес, защото таквоз чудо не ти трябва. Там караш не караш все и у сервиза . Ти си знаеш сигурно де, ама аз да си кажа

            Коментар


            • #51
              До: Избор на седан до 15000 лева след 2003 година

              VW Passat B5.5 фейслифт отговаря на изискванията ти.Произвежда се от 2001-2005,един най-успешните и най-търсени модели на Vw.Най-продаван автомобил втора употреба в Германия последните няколко години.Има голямо разнообразие на двигатели:
              Бензин-1.6;1.8турбо;2.0;2.0 20V;2.3 20V;2.8 20V;4.0 32V ;
              Дизел-1.9TDI;2.0TDI;2.5TDi;
              Разполага с много екстри,зависи от модела най-луксозната версия е ''Highline'',модела се предлага с 4мotion(4X4),навигация,подгряване на седалките,кожа,8 аербега,системи за стабилност и мн.други екстри.
              За парите,които си отделил може да намериш страхотен такъв Пасат-избора е твой.Успех с търсенето!

              Коментар


              • #52
                До: Избор на седан до 15000 лева след 2003 година

                Първоначално публикуван от Scepone Преглед на мнение
                ...Има голямо разнообразие на двигатели:
                Бензин-1.6;1.8турбо;2.0;2.0 20V;2.3 20V;2.8 20V;4.0 32V ;
                Дизел-1.9TDI;2.0TDI;2.5TDi;
                Малко допълнение.
                В списъка липсвя атмосверния 1.8. Бензиновият 1.6 не е подходящ за тоя автомобил. Слабичък е. При него схемата за изпреварване е следната - засилваш се в Пловдив и в Стара Загора изпреварваш.
                4.0/32V - мечтата на автомонтьора
                2.5TDi - мечтата на автомонтьора, последните версии са пооправени, но личното ми мнение е, че е желателно да се избягва
                2.0TDI - никакви отзиви не съм чувал за тоя агрегат, но е малко ни риба, ни рак. 2.0/8V - 136ps и е доста различен от вгражданите впоследствие 2.0/16V. Монтиран е само 2004/2005 и е доста рядък, на фона на 1.9.
                Не чета коментари и не отговарям на такива.

                И коментаторите...

                Коментар


                • #53
                  До: Избор на седан до 15000 лева след 2003 година

                  Не ме плювайте, много, ама и Мондео от тези години се вписва много добре и като цена и като поддръжка. Не е проблемен модел (за разлика от старото) и има много добро пътно поведение. Лично аз харесвам дизеловия 2.0 или още по-добре 2.2, само дето с първото му поколение трябва да свикнещ с необуздания характер. За поддръжката, няма какво да говоря!
                  Успех.
                  ТИ си Уникален! Както и всеки друг!
                  lre-bulgaria.org

                  Коментар


                  • #54
                    До: Избор на седан до 15000 лева след 2003 година

                    Следя с интерес темата, тъй като и аз търся подобна кола от доста време.
                    Огледах бая автомобили /изключвам френските и всички модели на БМВ/. Мисля, че варианта Пасат 5.5 131к.с. с 6 ск. или автоматик засега ми е фаворит, като продължавам да се оглеждам за читав екземпляр. Седаните са рядкост, а комбита има бол на пазара- 90% са от прекупвачи и на по 125000 км.
                    Позагледах се и в Октавиите/втора генерация/. Автоматиците им са невероятни, но при повреди /а те май не са рядкост/ ти режат главата с 1-15000 лева !!! за ремонт на DSG кутията и това ме отказа от такъв автомобил без гаранция. Двигателите са на VW- шумнички, но доста икономични PD. Интериора и екстериора според мен е едно ниво под Пасат- единствените преимущества са годината и евентуално километрите, при същата цена.
                    Авенсисите /след 2004/ не ловят окото с този тромав вид, пък и са прекалено ниски отпред. Мисля, че ги сглабят в неправилната държава /май в Турция/ и като че ли това е причината за сравнително ниската цена. И все пак е доста вероятно да се попадне на такъв автомобил на малко километри.
                    С- класата, до колкото разбрах, има някаква проблемна кормилна рейка, което нямаше да звучи драматично, ако цената и не беше около 5000 лева. Освен това возията е като на тия Шевролетчетата от ОК такси. Като изключим горублянските, които както казах са на по 125000 км, не ми се вярва човек да попадне на такава кола за тези пари на по-малко от 230000 км.
                    Волво V50 - замалко да взема такова от един познат, но му се прецака съединителя и след като в Мото Пфое му взеха 3400 за нов + маховик, човека се отказа да си го продава. Иначе автомобила изглежда перфектно, S40 също е с разкошен дизайн, но и там няма нищо шведско- френски двигател, белгийска сглобка....
                    Ауди А6 са също на безброй километри, така и не се наканих да разгледам по-подробно някое такова. А4-ката ми се видя по- тясна от Пасата, пък незнайно от какви съображения е по-скъпа. За окачването и на трите последно споменати автомобила е ясно, че е слабо място. Обслужването /ролка, масла, водна помпа и т.н./ също е доста скъпо, но май всеки от съвременните споменати тук автомобили е компромисно решение
                    2015 KTM EXC 450 six days Argentina
                    Toyota Land Cruiser KDJ 125

                    Коментар


                    • #55
                      До: Избор на седан до 15000 лева след 2003 година

                      на Пасат-а /а и на аудито/ обслужването /ангренаж, водна помпа, ролки/ е към 1000лв с труда... Аудито е много по-тясно и вътре и в багажника...

                      Волво-то със сигурност няма да е по-евтино обслужване...

                      За тойотата това, че била "турска сглобка" /аз мисля, че е английска/ не трябва да те притеснява. Мой познат с Авенсис отиде да смени ремъка си в Истамбул за по-евтино
                      помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                      Коментар


                      • #56
                        До: Избор на седан до 15000 лева след 2003 година

                        Първоначално публикуван от Тедо /LJ73/ Преглед на мнение
                        на Пасат-а /а и на аудито/ обслужването /ангренаж, водна помпа, ролки/ е към 1000лв с труда... Аудито е много по-тясно и вътре и в багажника...

                        Волво-то със сигурност няма да е по-евтино обслужване...

                        За тойотата това, че била "турска сглобка" /аз мисля, че е английска/ не трябва да те притеснява. Мой познат с Авенсис отиде да смени ремъка си в Истамбул за по-евтино
                        Авенсис се сглобява в Англия. Корола Версо се сглобява в Турция. Моето Версо вече стана на 134 000 км. Писах вече, че е желязна кола. А Пасатите са големи, хубави, но неоправдано скъпи.
                        Последно редактирано от Георги Донев; 31-01-10, 19:05. Причина: правописна грешка
                        Георги Донев, 0889 437 687
                        Nissan Patrol Y60

                        Коментар


                        • #57
                          До: Избор на седан до 15000 лева след 2003 година

                          IXEOS, както казват и другите потребители на форума най-удачния вариант е Мазда 6 в най-добрия случай със сервизна история и без удари.Модела е №1 за здравина за годините си, а мисля, че и в момента мазда води в конкуренцията по качество.
                          Емоционалния избор би бил БМВ Е46 след фейслифта - много красива кола.

                          Коментар


                          • #58
                            До: Избор на седан до 15000 лева след 2003 година

                            Е46 на БМВ е наистина приятен автомобил, но проблемите с турбините на дизелите не са рядкост след 150-200 000км.Освен това и проблеми с нафтовата помпа(ВП44 на Бош мисля беше) са почти гарантирани и доста трудни и скъпи за решаване.Мазда 6 или бензиново БМВ е добър избор за тези пари.Но като цяло според мен, щом имаш служебна кола и можеш да я ползваш постоянно инвестицията не е оправдана.
                            Subaru Legacy 2.5
                            Suzuki GS500 E

                            Коментар


                            • #59
                              До: Избор на седан до 15000 лева след 2003 година

                              Аз имам Акорд 2,2 i-ctdi демек първия дизел на Хонда спечелил куп награди и мога да кажа,че превъзхожда Мазда 6,ама едва ли ще намериш за 15 000лв. читав екземпляр,ако въобще има някъкъв за тия пари де.

                              Коментар


                              • #60
                                До: Избор на седан до 15000 лева след 2003 година

                                Първоначално публикуван от yamaha-racing Преглед на мнение
                                Аз имам Акорд 2,2 i-ctdi демек първия дизел на Хонда спечелил куп награди и мога да кажа,че превъзхожда Мазда 6,ама едва ли ще намериш за 15 000лв. читав екземпляр,ако въобще има някъкъв за тия пари де.
                                През юни 2009 тоя модел, 2.2 I-CTDI, вървеше за по 23-25 хиляди. Сега ги има за по 17 500 преди пазарлък с навигация и кожа. Ще видиш, че до средата на годината ще кацнат на 14-15 хиляди. Гледам няколко в мобилето. Стоят си като паметници и всеки месец ги смъкват надолу. Явно всеки стиска малкото кеш дето му е останал и не харчи, че утре като няма ... Та и оттам цените летят надолу и съвсем скоро ще има и за по 15 000.

                                С какво конкретно превъзхожда Мазда 6?
                                Vitara 2.0 V6
                                Honda CRV (Gen 1)
                                Honda CRV 2.2 I-CTDI (Gen 3)
                                ВАЗ 2131

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X