До: Daihatsu Feroza and Suzuki samurai
http://www.youtube.com/watch?v=A68O66_-tgg
Не се заяждам ама всеки има лоши моменти.
Пишеш за кардана на самурая само че на SJ410 кардана е с повече материал по напречното сечение отколкото в които и да е кардан на Нисана а и не съм чувал досега скъсан такъв ,на SJ413 вече е с тръба макар че точно този тип кардан се къса много по-лесно. Виждал съм на VOLVO FL6 кардана на три парчета а има и още примери. Кардана който е със "Сечение на кормилна щанга" дори и да го изкривиш просто му играеш два чука и готово ,на пътя няма да останеш. Пускаш клип на Хамар който се води TRUCK (камион) и е създаден за пустинята Н1 и военни действия а другите Н2-Н3 да не говорим че пак минават на цял заден мост. Когато HUMMER стане състезателна кола която да печели състезания ще го призная публично. Не говорим за чудовищата от BAJA 500-1000 там един амортисьор струва колкото нормален 4х4.
Много ми допада подписа ти и съм съгласен с него само да има кой да се вслуша в него.
Първоначално публикуван от ПЛАМЕН ТЕНЕВ
Преглед на мнение

Не се заяждам ама всеки има лоши моменти.
Пишеш за кардана на самурая само че на SJ410 кардана е с повече материал по напречното сечение отколкото в които и да е кардан на Нисана а и не съм чувал досега скъсан такъв ,на SJ413 вече е с тръба макар че точно този тип кардан се къса много по-лесно. Виждал съм на VOLVO FL6 кардана на три парчета а има и още примери. Кардана който е със "Сечение на кормилна щанга" дори и да го изкривиш просто му играеш два чука и готово ,на пътя няма да останеш. Пускаш клип на Хамар който се води TRUCK (камион) и е създаден за пустинята Н1 и военни действия а другите Н2-Н3 да не говорим че пак минават на цял заден мост. Когато HUMMER стане състезателна кола която да печели състезания ще го призная публично. Не говорим за чудовищата от BAJA 500-1000 там един амортисьор струва колкото нормален 4х4.
Много ми допада подписа ти и съм съгласен с него само да има кой да се вслуша в него.
Коментар