Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Daihatsu Feroza или Suzuki samurai

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: Daihatsu Feroza and Suzuki samurai

    Първоначално публикуван от azd Преглед на мнение
    И кое е общото на Паджерото с Нисана,Тойотата,Мерцедеса
    Предполагам че класа автомобили,сегмента,както го наричат тези които разбират.
    А за изказването на колегата за здравината на ламарината и че не гние подкрепям напълно.Нещо повече шасито на Фронтерата е уникално,за разлика от шаситата на Паджерото например,което гние лесно.
    Последно редактирано от adwokat; 09-10-09, 12:58.
    Някои се раждат риби...малки рибки.С израстването се оформят като дребни риби,като едри риби и като големи балъци.
    NB !БАЛЪК-РИБА в превод от турски...

    Коментар


    • #32
      До: Daihatsu Feroza and Suzuki samurai

      Първоначално публикуван от adwokat Преглед на мнение
      прескача се сегмента ...Терано.... ...и отиваме на Паджеро,Нисан,Тойота и Мерцедес.
      Айде сега, аргументирано, техническите разлики между Терано и Паджеро. И защо все се случва от едни и същи години Тераното да е по-скъпо от Паджерото?

      Конкретно, и двете са с независимо отпред, и двете са с цял мост отзад, и двете са на торсиони отпред, и двете са на пружини отзад, двигателите им са сравними, размера на гумите - също, дифовете на тераното са по-здрави - задния е патролски, но по-къс.

      За мен Фронтера, Паджеро и Терано са си отвсякъде в една и съща категория, след Витара и Фероза. Всяка с предимствата и недостатъците си, но са си в една категория. А самурая е немощна малка кибритена кутийка, поне в заводския си вид. А хванем ли флексовете, вече говорим за нещо съвсем друго, при това за всяка от изброените джипки.

      ПП: Ако смяташ независимото предно окачване за компромис - да, компромис е за едни цели, и предимство за други.
      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

      Коментар


      • #33
        До: Daihatsu Feroza and Suzuki samurai

        Първоначално публикуван от adwokat Преглед на мнение
        Предполагам че класа автомобили,сегмента,както го наричат тези които разбират.
        А за изказването на колегата за здравината на ламарината и че не гние подкрепям напълно.Нещо повече шасито на Фронтерата е уникално,за разлика от шаситата на Паджерото например,което гние лесно.
        Ами то Паджерото освен по големина няма нищо общо с другите
        п.п Освен в предния мост
        НАЙ-ГОЛЯМАТА ПРЕЧКА-СТРАХЪТ

        Коментар


        • #34
          До: Daihatsu Feroza and Suzuki samurai

          Първоначално публикуван от azd Преглед на мнение
          Ами то Паджерото освен по големина няма нищо общо с другите
          п.п Освен в предния мост
          Друг обединителен признак колега в изброените 4 джипа е качеството.Не случайно държат по-високи цени дори тези,които са набор на жена ми.Здрави коли,хубави.Отговора ми е и към колегата Спарки БГ.Аз също имам това което има друг 100 килограмов мъж,като ръце,крака,органи,но разликите ги има.Един е по-добър,по-здрав,другия не.Защо например една тойота по-стара от Фронтерата ми с 11 години е на същата цена???Защото е по-качествена.
          Последно редактирано от adwokat; 09-10-09, 13:13.
          Някои се раждат риби...малки рибки.С израстването се оформят като дребни риби,като едри риби и като големи балъци.
          NB !БАЛЪК-РИБА в превод от турски...

          Коментар


          • #35
            До: Daihatsu Feroza and Suzuki samurai

            Първоначално публикуван от kalinntv Преглед на мнение
            не си ме разбрал правилно
            не искам да кажа,че Фронтерите са боклуци,след като правя планове да купувам такава,
            просто попитах колегата дали тези които се продават за 3000-5000 са боклуци
            защото има доста такива
            а относно дългата база-да,хубва е
            но ми е доста голяма-как се кара това из София
            Хм,как се карало дълга база,/ Ами то да не е влак /,ами качи се в такава и ще се убедиш че е по добре дълга,а и щом ще я ползваш и на море,разходки и тем подобни,явно е че ще е дълга база,но първото нещо е когато човек иска джип е да се помисли най вече за какво ще го ползва,защото късата база няма никакво място за багаж.
            (0+)
            Единственото сигурно нещо е,че нищо не е сигурно.

            Коментар


            • #36
              До: Daihatsu Feroza and Suzuki samurai

              Първоначално публикуван от kameloot Преглед на мнение
              Хм,как се карало дълга база,/ Ами то да не е влак /,ами качи се в такава и ще се убедиш че е по добре дълга,а и щом ще я ползваш и на море,разходки и тем подобни,явно е че ще е дълга база,но първото нещо е когато човек иска джип е да се помисли най вече за какво ще го ползва,защото късата база няма никакво място за багаж.
              от една страна си прав
              но нали има багажници за покрива
              ако искаш да товариш толкова много
              Cherokee WJ 4.0L- NP242
              Honda Africa Twin XRV 750

              Коментар


              • #37
                До: Daihatsu Feroza and Suzuki samurai

                противоречиви показатели:
                цена - качество
                качество - достъпни части на старо
                проходимост по камъняци - проходимост по кал и сняг
                големина на колата - каране и паркиране в София
                проходимост - комфорт
                джип висок клас - разход на гориво

                Колко гори G класа?
                Самурай на дълъг път ?
                При мен накланящ беше действителността в София. Голямата кола побира и много и малко... Малката се паркира на много и на малко място. Таванен багажник? Добре, че не взех с една педя по-дълга - набутвам се на косъм на паркоместа в които другите не могат да влязат и ги оставят за мен . Можех да си позволя Фронтера, че и една Тойота загледах...
                Върнах се от офроуд, който колегите имат за лек... след като на 2 пъти опрях железата в камъняка. Няма идеално щастие. Двигател за Витара се намира за 800 лв. Скорости-раздатка за 300 лв. За другите марки не знам. Напреднал джипар се беше изръсил 6000 лв. за два моста и още каква беше железария забравих от Патрол.
                п.с. Взех от автокъща и след няколко месеца каране няма забелязани скрити дефекти. Кола се взема с много гледане, малко късмет и никак предразсъдъци (години и километри също са предразсъдъци в общия случай). Набарах джамбазина че спешно му трябват пари и не И търсеше печалба. И съм предоволен от покупката (засега). А се сцепих да обикалям из БГ докато намеря нещо да ми хареса.
                Последно редактирано от Rabin; 09-10-09, 14:22.

                Коментар


                • #38
                  До: Daihatsu Feroza and Suzuki samurai

                  Първоначално публикуван от kameloot Преглед на мнение
                  Хм,как се карало дълга база,/ Ами то да не е влак /,ами качи се в такава и ще се убедиш че е по добре дълга,а и щом ще я ползваш и на море,разходки и тем подобни,явно е че ще е дълга база,но първото нещо е когато човек иска джип е да се помисли най вече за какво ще го ползва,защото късата база няма никакво място за багаж.
                  Ако няма да е семейна, демек повече от 2-ма човека, по отношение на пространство няма никакъв смисъл от дълга, освен ако не държиш на по-доброто поведение на асфалт. Дори във ферозата със сгънати задни седалки има прилично много място, а във фронтерата - още повече. Ако обаче трябва да се возят и дечурлига - случая е друг.

                  На мен тераното ми е късо, пък някак сбираме багажа, без да сгъвам задните - не е вариант, заради малкия мишок, дето се вози отзад.

                  Мисълта ми е - като тръгнеш да търсиш и да гледаш - всеки си преценява за себе си. Малкото за едни е огромно за други, и обратното.
                  Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                  Коментар


                  • #39
                    До: Daihatsu Feroza and Suzuki samurai

                    Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                    Ако няма да е семейна, демек повече от 2-ма човека, по отношение на пространство няма никакъв смисъл от дълга, освен ако не държиш на по-доброто поведение на асфалт. Дори във ферозата със сгънати задни седалки има прилично много място, а във фронтерата - още повече. Ако обаче трябва да се возят и дечурлига - случая е друг.

                    На мен тераното ми е късо, пък някак сбираме багажа, без да сгъвам задните - не е вариант, заради малкия мишок, дето се вози отзад.

                    Мисълта ми е - като тръгнеш да търсиш и да гледаш - всеки си преценява за себе си. Малкото за едни е огромно за други, и обратното.
                    Аз като търсих джип,не съм се и замислял дали къса или дълга база,беше на късмет,но,после идва голямото ако.И след това се оказа че не само аз ще се возя,а и жената,кучето ами и за родителите да не говорим,та и двамата имаме села където ходиме почти всеки месец,е идваше ни малко тясно за багажа,и се оказа после че за тези пари, на които съм я купил,сега е можело и да е дълга база.Така че не се знае от къде ще изкочи заека.
                    Последно редактирано от Toni69; 09-10-09, 14:44.
                    (0+)
                    Единственото сигурно нещо е,че нищо не е сигурно.

                    Коментар


                    • #40
                      До: Daihatsu Feroza and Suzuki samurai

                      Първоначално публикуван от adwokat Преглед на мнение
                      Друг обединителен признак колега в изброените 4 джипа е качеството.Не случайно държат по-високи цени дори тези,които са набор на жена ми.Здрави коли,хубави.Отговора ми е и към колегата Спарки БГ.Аз също имам това което има друг 100 килограмов мъж,като ръце,крака,органи,но разликите ги има.Един е по-добър,по-здрав,другия не.Защо например една тойота по-стара от Фронтерата ми с 11 години е на същата цена???Защото е по-качествена.
                      Колега с моята Фероза ще ги сложа в малкия си джоб повечето от споменатите марки жипки.А за проходимост особедно на по тесни места мога и да се обзаложа.И най накрая само мога да кажа че от ЗАДКОРМИЛНОТО УСТРОЙСТВО зависи най много!!!
                      Подстрекател на разходчици счупи ДЖИПКА покрай Габрово
                      тел. 0898327627
                      Радослав

                      Коментар


                      • #41
                        До: Daihatsu Feroza and Suzuki samurai

                        Първоначално публикуван от kameloot Преглед на мнение
                        Аз като търсих джип,не съм се и замислял дали къса или дълга база,беше на късмет,но,после идва голямото ако.И след това се оказа че не само аз ще се возя,а и жената,кучето ами и за родителите да не говорим,та и двамата имаме села където ходиме почти всеки месец,е идваше ни малко тясно за багажа,и се оказа после че за тези пари, на които съм я купил,сега е можело и да е дълга база.Така че не се знае от къде ще изкочи заека.
                        Точно затова казвам че всеки си преценява за него си. На мен късата засега ми стига. А плюсовете на дългата на асфалта са минуси в гората. Аз опитвам да имам някакво равновесие. Мойто късото наприемр по магистрала си се кара съвсем комфортно със 130-140, а в гората с 31-ци се представя съвсем прилично, предвид и фактора прежалване - още не съм го прежалил достатъчно, та да правя съвсем хулигански прояви. Имам си фероза за това.

                        Иначе, за мен Toyota 70 е джипката. Хем не е много голяма, хем е на цели мостове, хем има екземпляри с достатъчно мощни мотори, хем ако е Heavy Duty и мостовете са усилени.

                        ...бих се "примирил" и с една къса 90-ка D-4D де.
                        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                        Коментар


                        • #42
                          До: Daihatsu Feroza and Suzuki samurai

                          Първоначално публикуван от rado genev Преглед на мнение
                          Колега с моята Фероза ще ги сложа в малкия си джоб повечето от споменатите марки жипки.А за проходимост особедно на по тесни места мога и да се обзаложа.И най накрая само мога да кажа че от ЗАДКОРМИЛНОТО УСТРОЙСТВО зависи най много!!!
                          Не че искам да споря, ама по камъняците губиш... видях го на живо. Клиренс не мой го компенсираш. Из равни кални места може и да си по - проходим... гуми... блокажи... големите джипове тънат. Тежим наполовина на Патрола. За тесните места питай advokata как компенсира - с повечко засилка и боята консуматив
                          Последно редактирано от Rabin; 09-10-09, 16:46.

                          Коментар


                          • #43
                            До: Daihatsu Feroza and Suzuki samurai

                            Първоначално публикуван от Rabin Преглед на мнение
                            Не че искам да споря, ама по камъняците губиш... видях го на живо. Клиренс не мой го компенсираш. Из равни кални места може и да си по - проходим... гуми... блокажи... големите джипове тънат. Тежим наполовина на Патрола. За тесните места питай advokata как компенсира - с повечко засилка и боята консуматив
                            Точно за Фронтера да не говорим кадето скоростните кутий са консуматив като ги претовариш и манинкото лагерче на блоковата ос се срива и познай какво става ! А относно Фероза и камъни може да поспорим.А ето го и звяра може и с поголемия да се пробваме
                            Прикачени файлове
                            Подстрекател на разходчици счупи ДЖИПКА покрай Габрово
                            тел. 0898327627
                            Радослав

                            Коментар


                            • #44
                              До: Daihatsu Feroza and Suzuki samurai

                              Май забравихме за темата колегите не търсят джип за проф.офф
                              И все пак някой беше казал че Опел 4x4 няма
                              Инъче и аз съм за Тоyota 70,и Patrol Y60 те са
                              Последно редактирано от Наско-Гумата; 09-10-09, 17:19.
                              НАЙ-ГОЛЯМАТА ПРЕЧКА-СТРАХЪТ

                              Коментар


                              • #45
                                До: Daihatsu Feroza and Suzuki samurai

                                Първоначално публикуван от rado genev Преглед на мнение
                                Точно за Фронтера да не говорим кадето скоростните кутий са консуматив като ги претовариш и манинкото лагерче на блоковата ос се срива и познай какво става ! А относно Фероза и камъни може да поспорим.А ето го и звяра може и с поголемия да се пробваме
                                За Фронтера и чупене не отварям дума. Сравнявай се с Тойота или Г класа на трапищата. Аз къде се върнах - имаше една Фероза едвам мина... Фулдата с лифтената Тойота уеко се позаклати... и погледна през джама от високо да не е сгазил някоя жаба... Голди май 35-тици си е накичил на УАЗ-а. Да си по-проходим от това , при това УАЗ-а му има блокажи и отпред и отзад накичени? На снимките гледам, че даже не се беше окалял.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X