Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Daihatsu Feroza или Suzuki samurai

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Daihatsu Feroza или Suzuki samurai

    здр !!! Изкам да разбера за лубителски off-road с малко подобрения кой джип би бил по добър между Daihatsu Feroza и Suzuki samurai ? благодаря на сички !!!

  • #2
    До: Daihatsu Feroza and Suzuki samurai

    Според мен Саморая-на два твърди моста е.Това,съчетано с ниското тегло му дава завидна проходимост и здравина.Само внимавай със страничните наклони-податлив е на преобръщане.Ферозата хич не е за подценяване,но все пак щом е за движение най-вече извън пътя аз залагам на Сузукито.

    Коментар


    • #3
      До: Daihatsu Feroza and Suzuki samurai

      Първоначално публикуван от vesco_divia Преглед на мнение
      здр !!! Изкам да разбера за любителски off-road с малко подобрения кой джип би бил по добър между Daihatsu Feroza и Suzuki samurai ? благодаря на сички !!!
      Две различни вселени са.
      Самурайката си е джипче с рама, мостове, раздатка и т.н. , обаче в джуджешки вариант. Дори кардана му изглежда като кормилен прът на Г-класа.
      Фероза значи "желязна", буквално.
      носачи, торсиони, рама, страхотен мотор 1,6 16клапана- 100коня. Концепцията му е на не-евтин малък джип с максимален комфорт по и извън пътя. Такава е концепцията на Паджеро, Хюндай, 4-рънър, МЛ, Фронтера.
      Само дето са по големи.
      Имах фероза, безгрижна кола е и съм пристрастен.
      Пробвал ли е някой след гората със самурайка да се джижи със 150км/ч по магистрала.
      Не подценявам самурая, но както казах, това са две вселени.
      ...TO THE LAST BREATH...ОФРОУД РАЛИ ''ЧЕРНО МОРЕ 2018''- 15 ГОДИНИ ЗАЕДНО

      Коментар


      • #4
        До: Daihatsu Feroza and Suzuki samurai

        За сега самурая май ми се вижда по удачня вариянт

        Коментар


        • #5
          До: Daihatsu Feroza and Suzuki samurai

          Първоначално публикуван от vesco_divia Преглед на мнение
          За сега самурая май ми се вижда по удачня вариянт
          Взел си правилното решение

          Коментар


          • #6
            До: Daihatsu Feroza and Suzuki samurai

            Колега какво нети харесва във витарата? това също става за каране на всякъде а цената е като на фероза подлежи и на тунинг . Успех в избора.
            За бърза помощ,полиция и пожарна тел. 112.
            За ядене и пиене - 0876 74 99 88 - Михаил Рашков

            Коментар


            • #7
              До: Daihatsu Feroza and Suzuki samurai

              Самурайчето ми е някак по симпатично от витара !!!

              Коментар


              • #8
                До: Daihatsu Feroza and Suzuki samurai

                Абе мани тия симпатии. То Самурая си е доволно сериозен джип за офроуд, обаче и Витарата не пада по-долу. В смисъл, че ако се правят ъпгрейди по окачването, то Витарата печели доста точки от двигател - не е за пренебрегване. Аз лично избрах Ферозата, няма да споменавам доводи, Пламен ги е изложил обстойно, но си помисли добре, за какво ще ползуваш колата - ако не мислиш за сериозни промени по окачването и мислиш да се движиш с колата и по асфалт, то Витарата и Ферозата са по-правилния избор.ИМХО.

                Коментар


                • #9
                  До: Daihatsu Feroza and Suzuki samurai

                  Самурая тунингован нели по проходим !!

                  Коментар


                  • #10
                    До: Daihatsu Feroza and Suzuki samurai

                    Първоначално публикуван от крем карамел Преглед на мнение
                    Колега какво нети харесва във витарата? това също става за каране на всякъде а цената е като на фероза подлежи и на тунинг . Успех в избора.
                    За сериозен офф-роуд автомобилите с носачи нямат място.Какво сте се влюбили в тези Витари не е ясно
                    Сузуки SJ- изграден е като военен автомобил но след участието на Япония във Втората Световна война атомобилостроенето има наложени ограничения. Едни от ограниченията са: размерите, теглото и двигателите. Това не пречи атомобила да е здрав , проходим ремонтопригоден и икономичен. Купето на Самурай е една от малкото марки като JEEP CJ , Land Rover Defender, което е подходящо и с най-много конверсий на купето.

                    Коментар


                    • #11
                      До: Daihatsu Feroza and Suzuki samurai

                      Първоначално публикуван от vesco_divia Преглед на мнение
                      Самурая тунингован нели по проходим !!
                      Тунингован...колко да е тунингован?

                      Първоначално публикуван от KIA-Petrov Преглед на мнение
                      За сериозен офф-роуд автомобилите с носачи нямат място.Какво сте се влюбили в тези Витари не е ясно
                      Сузуки SJ- изграден е като военен автомобил но след участието на Япония във Втората Световна война атомобилостроенето има наложени ограничения. Едни от ограниченията са: размерите, теглото и двигателите. Това не пречи атомобила да е здрав , проходим ремонтопригоден и икономичен. Купето на Самурай е една от малкото марки като JEEP CJ , Land Rover Defender, което е подходящо и с най-много конверсий на купето.
                      Мнението ти профуча покрай реалността.

                      Естествено, че и автомобили с носачи стават за сериозен офроуд. Ама много сериозен. Дори смея да твърдя, че високопроходимите автомобили с независимо окачване са бъдещето на екстремните 4Х4.
                      ...TO THE LAST BREATH...ОФРОУД РАЛИ ''ЧЕРНО МОРЕ 2018''- 15 ГОДИНИ ЗАЕДНО

                      Коментар


                      • #12
                        До: Daihatsu Feroza and Suzuki samurai

                        Първоначално публикуван от ПЛАМЕН ТЕНЕВ Преглед на мнение
                        Тунингован...колко да е тунингован?
                        Е колко, мостовете под ресорите, а ако много иска и двигател - резачка от SWIFT, ама раздатка от 800 кубиков. И 31-ци.

                        Иначе, от витара и фероза, във фабричния си вид, твърдо ферозата си е по-хулиганска. Слагаш едни гуми, и забравяш за друго. Предното окачване е нечовешки здраво за теглото и габаритите и. Вярно, за траял не става (в заводския си вид), но за в гората - твърдо става.
                        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                        Коментар


                        • #13
                          До: Daihatsu Feroza and Suzuki samurai

                          Да, де и затова питам. На ресьора мястото му е под моста.
                          Само, че съм виждал самураи, наточени и потентни за офроуд неволи, както и ферози!
                          ...TO THE LAST BREATH...ОФРОУД РАЛИ ''ЧЕРНО МОРЕ 2018''- 15 ГОДИНИ ЗАЕДНО

                          Коментар


                          • #14
                            До: Daihatsu Feroza and Suzuki samurai

                            Първоначално публикуван от ПЛАМЕН ТЕНЕВ Преглед на мнение
                            Две различни вселени са.
                            Самурайката си е джипче с рама, мостове, раздатка и т.н. , обаче в джуджешки вариант. Дори кардана му изглежда като кормилен прът на Г-класа.
                            Фероза значи "желязна", буквално.
                            носачи, торсиони, рама, страхотен мотор 1,6 16клапана- 100коня. Концепцията му е на не-евтин малък джип с максимален комфорт по и извън пътя. Такава е концепцията на Паджеро, Хюндай, 4-рънър, МЛ, Фронтера.
                            Само дето са по големи.
                            Имах фероза, безгрижна кола е и съм пристрастен.
                            Пробвал ли е някой след гората със самурайка да се джижи със 150км/ч по магистрала.
                            Не подценявам самурая, но както казах, това са две вселени.
                            Искам и аз да почерпя малко информация от вас
                            запитването ми е в тази тема,за да не отварям нова,каквито има стотици тук
                            ства въпрос за избор на 4х4 за около 4000лв
                            Окончателния избор,след много часове пред монитора е сведен до Фероза и Фронтера(и двете могат да се впишат в бюджета ми)
                            Искам да е бензи(газ) да е къса база
                            да мога да пътувам с него до морето и като сляза да не ми е бръмнала главата,
                            да мога да го карам в София(предимно зимата, ще бъде единствен автомобил,освен мотора)
                            и когато реша да отида на палатка или разходка в гората да не се притеснявам от лоши пътища
                            Разбирам че за по-хард изпълнения са неподходящи във фабричния си вид
                            Ферозата ми е много симпатична,само положителни мнения за нея
                            но като че ли Фронтерата дава малко повече комфорт-не зная дали съм прав
                            и освен положителните мнения на притежатели на такива
                            като че ли останалите мнения за Опела са доста резервирани
                            ако има някой,който има опит с двете марки моля за малко повече инфо
                            Благодаря
                            Cherokee WJ 4.0L- NP242
                            Honda Africa Twin XRV 750

                            Коментар


                            • #15
                              До: Daihatsu Feroza and Suzuki samurai

                              Еми общо взето си прав, само че фронтерата за тия пари ще е в отчайващо състояние, и ще трябва да дадеш още едни пари да я стегнеш, докато за 4000-4500 може да се намери фероза в много добро състояние.

                              Отделно 2-литровия бензинов двигател като на Омега идва малко слабичък на фронтерата според мен, докато ферозата, както каза колегата, дори с кални гуми си се кара безгрижно със 130-140. Мойта фероза я купих за 4500 преди 2 години, и освен глезотии, нищо не е пипвано от тогава по нея.

                              Обаче не очаквай комфорт от ферозата. Подрусва си. Въпрос на вкус, естествено. Карал съм по 500-600 километра с нея, и не мога да кажа че ме изморява много повече от друга кола. Има го и момента че мойта е с работещи регулируеми амортисьори, и по асфалта се кара на "SOFT". На "HARD" друса значително повече.
                              Последно редактирано от sparkybg; 09-10-09, 10:55.
                              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X