здр !!! Изкам да разбера за лубителски off-road с малко подобрения кой джип би бил по добър между Daihatsu Feroza и Suzuki samurai ? благодаря на сички !!!
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Daihatsu Feroza или Suzuki samurai
Свий
X
-
До: Daihatsu Feroza and Suzuki samurai
Според мен Саморая-на два твърди моста е.Това,съчетано с ниското тегло му дава завидна проходимост и здравина.Само внимавай със страничните наклони-податлив е на преобръщане.Ферозата хич не е за подценяване,но все пак щом е за движение най-вече извън пътя аз залагам на Сузукито.
-
До: Daihatsu Feroza and Suzuki samurai
Първоначално публикуван от vesco_divia Преглед на мнениездр !!! Изкам да разбера за любителски off-road с малко подобрения кой джип би бил по добър между Daihatsu Feroza и Suzuki samurai ? благодаря на сички !!!
Самурайката си е джипче с рама, мостове, раздатка и т.н. , обаче в джуджешки вариант. Дори кардана му изглежда като кормилен прът на Г-класа.
Фероза значи "желязна", буквално.
носачи, торсиони, рама, страхотен мотор 1,6 16клапана- 100коня. Концепцията му е на не-евтин малък джип с максимален комфорт по и извън пътя. Такава е концепцията на Паджеро, Хюндай, 4-рънър, МЛ, Фронтера.
Само дето са по големи.
Имах фероза, безгрижна кола е и съм пристрастен.
Пробвал ли е някой след гората със самурайка да се джижи със 150км/ч по магистрала.
Не подценявам самурая, но както казах, това са две вселени....TO THE LAST BREATH...ОФРОУД РАЛИ ''ЧЕРНО МОРЕ 2018''- 15 ГОДИНИ ЗАЕДНО
Коментар
-
До: Daihatsu Feroza and Suzuki samurai
Първоначално публикуван от vesco_divia Преглед на мнениеЗа сега самурая май ми се вижда по удачня вариянт
Коментар
-
До: Daihatsu Feroza and Suzuki samurai
Абе мани тия симпатии. То Самурая си е доволно сериозен джип за офроуд, обаче и Витарата не пада по-долу. В смисъл, че ако се правят ъпгрейди по окачването, то Витарата печели доста точки от двигател - не е за пренебрегване. Аз лично избрах Ферозата, няма да споменавам доводи, Пламен ги е изложил обстойно, но си помисли добре, за какво ще ползуваш колата - ако не мислиш за сериозни промени по окачването и мислиш да се движиш с колата и по асфалт, то Витарата и Ферозата са по-правилния избор.ИМХО.
Коментар
-
До: Daihatsu Feroza and Suzuki samurai
Първоначално публикуван от крем карамел Преглед на мнениеКолега какво нети харесва във витарата? това също става за каране на всякъде а цената е като на фероза подлежи и на тунинг . Успех в избора.
Сузуки SJ- изграден е като военен автомобил но след участието на Япония във Втората Световна война атомобилостроенето има наложени ограничения. Едни от ограниченията са: размерите, теглото и двигателите. Това не пречи атомобила да е здрав , проходим ремонтопригоден и икономичен. Купето на Самурай е една от малкото марки като JEEP CJ , Land Rover Defender, което е подходящо и с най-много конверсий на купето.
Коментар
-
До: Daihatsu Feroza and Suzuki samurai
Първоначално публикуван от vesco_divia Преглед на мнениеСамурая тунингован нели по проходим !!
Първоначално публикуван от KIA-Petrov Преглед на мнениеЗа сериозен офф-роуд автомобилите с носачи нямат място.Какво сте се влюбили в тези Витари не е ясно
Сузуки SJ- изграден е като военен автомобил но след участието на Япония във Втората Световна война атомобилостроенето има наложени ограничения. Едни от ограниченията са: размерите, теглото и двигателите. Това не пречи атомобила да е здрав , проходим ремонтопригоден и икономичен. Купето на Самурай е една от малкото марки като JEEP CJ , Land Rover Defender, което е подходящо и с най-много конверсий на купето.
Естествено, че и автомобили с носачи стават за сериозен офроуд. Ама много сериозен. Дори смея да твърдя, че високопроходимите автомобили с независимо окачване са бъдещето на екстремните 4Х4....TO THE LAST BREATH...ОФРОУД РАЛИ ''ЧЕРНО МОРЕ 2018''- 15 ГОДИНИ ЗАЕДНО
Коментар
-
До: Daihatsu Feroza and Suzuki samurai
Първоначално публикуван от ПЛАМЕН ТЕНЕВ Преглед на мнениеТунингован...колко да е тунингован?
Иначе, от витара и фероза, във фабричния си вид, твърдо ферозата си е по-хулиганска. Слагаш едни гуми, и забравяш за друго. Предното окачване е нечовешки здраво за теглото и габаритите и. Вярно, за траял не става (в заводския си вид), но за в гората - твърдо става.Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
Коментар
-
До: Daihatsu Feroza and Suzuki samurai
Първоначално публикуван от ПЛАМЕН ТЕНЕВ Преглед на мнениеДве различни вселени са.
Самурайката си е джипче с рама, мостове, раздатка и т.н. , обаче в джуджешки вариант. Дори кардана му изглежда като кормилен прът на Г-класа.
Фероза значи "желязна", буквално.
носачи, торсиони, рама, страхотен мотор 1,6 16клапана- 100коня. Концепцията му е на не-евтин малък джип с максимален комфорт по и извън пътя. Такава е концепцията на Паджеро, Хюндай, 4-рънър, МЛ, Фронтера.
Само дето са по големи.
Имах фероза, безгрижна кола е и съм пристрастен.
Пробвал ли е някой след гората със самурайка да се джижи със 150км/ч по магистрала.
Не подценявам самурая, но както казах, това са две вселени.
запитването ми е в тази тема,за да не отварям нова,каквито има стотици тук
ства въпрос за избор на 4х4 за около 4000лв
Окончателния избор,след много часове пред монитора е сведен до Фероза и Фронтера(и двете могат да се впишат в бюджета ми)
Искам да е бензи(газ) да е къса база
да мога да пътувам с него до морето и като сляза да не ми е бръмнала главата,
да мога да го карам в София(предимно зимата, ще бъде единствен автомобил,освен мотора)
и когато реша да отида на палатка или разходка в гората да не се притеснявам от лоши пътища
Разбирам че за по-хард изпълнения са неподходящи във фабричния си вид
Ферозата ми е много симпатична,само положителни мнения за нея
но като че ли Фронтерата дава малко повече комфорт-не зная дали съм прав
и освен положителните мнения на притежатели на такива
като че ли останалите мнения за Опела са доста резервирани
ако има някой,който има опит с двете марки моля за малко повече инфо
БлагодаряCherokee WJ 4.0L- NP242
Honda Africa Twin XRV 750
Коментар
-
До: Daihatsu Feroza and Suzuki samurai
Еми общо взето си прав, само че фронтерата за тия пари ще е в отчайващо състояние, и ще трябва да дадеш още едни пари да я стегнеш, докато за 4000-4500 може да се намери фероза в много добро състояние.
Отделно 2-литровия бензинов двигател като на Омега идва малко слабичък на фронтерата според мен, докато ферозата, както каза колегата, дори с кални гуми си се кара безгрижно със 130-140. Мойта фероза я купих за 4500 преди 2 години, и освен глезотии, нищо не е пипвано от тогава по нея.
Обаче не очаквай комфорт от ферозата. Подрусва си. Въпрос на вкус, естествено. Карал съм по 500-600 километра с нея, и не мога да кажа че ме изморява много повече от друга кола. Има го и момента че мойта е с работещи регулируеми амортисьори, и по асфалта се кара на "SOFT". На "HARD" друса значително повече.Последно редактирано от sparkybg; 09-10-09, 10:55.Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар