Нинджа за втори път чувам собственик на Фриландър да говори за междинен диф. Това след като ме накара да си изхвърля списанието де.
Нали няма шанс да е вътре в скоростната кутия.
Защото има коли като ХюндаиСантаФе СубаруФорестър и Аутбак които имат и диф и виско.
Нема,бре,нема шанс...ако не вярваш...де да знам,питай Яро,нали той е по английските...ще видиш. И ако още някой каже,че има...е,веднага отварям нова тема:'С колко диф-а е Фрийлендъра ''
Аз скоро открих че има и бавни
Като му включиш системата за спускане и се кътериш найстина понижава и на таблото светка една оранжева количка
Влади,чекай,не е така.Системата за спускане е ел.система за стабилност,която работи през ABS-a(той и тракшъна пак оттам)и работата на която е да ''държи'' колата в пътя,сиреч-против поднасяне Като я включиш на равно или баир,особено ако е хлъзгаво,ако пребоксува някое колело тя ще реагира като спре останалите,представи си го наопъки-колата се спуска и поднася и ще ти стане ясно...Фрийлендъра няма ''бавни'',има спирачки... ESP работи противоположно на ТС и ако я караш така двете системи ще си пречат една на друга,в резултат първо накладките ще дадат фира после е по-сериозно...Англичаните са искали да направят интелигентна система за контрол.Дали е ефективна...Зимата при спускане на стръмен наклон по лед ще се убедиш ,но не я карай със вкл.ESP нагоре,вредно е
П.С. Лампите с количка НАДОЛУ на таблото са две:една зелена и една червена(оранжева).Да пояснявам ли?
Соти уби и последната надежда на Влади че кара джип
Знаеш ли,имал съм такъв повече от година и да ти кажа,вярваш или не,при правилно шофиране,е дори малко по-проходим от Чибуратора... А дали е джип или съв...ми,имаше такава тема,ама така и не разбрах
Соти уби и последната надежда на Влади че кара джип
Колега аз даже не съм си и помислял че Фрилендъра е ДЖИП, тома е кола за жена със 4х4.
Но на мен ми трябва малка кола със 4х4 за града и смятам че Фрилендъра е супер за тази цел
прав си, всекидневно изпитвам нуждата от висок автомобил в града, направо незнам как ще се кача на лека кола пак, свикнах да минавам през разни строежи, бетон възели изкопи и т.н с цел да спестя време в задръстването.
прав си, всекидневно изпитвам нуждата от висок автомобил в града, направо незнам как ще се кача на лека кола пак, свикнах да минавам през разни строежи, бетон възели изкопи и т.н с цел да спестя време в задръстването.
До: Audi A6, Honda Cr-v 2.0 или LR Freelander 1.8-16V?
Привет от мен, първо включване!
Отскоро карам CR-V 2001г, идеално съчетание на динамичен и бърз автомобил с доста добра проходимост, без претенции за тежък offroad разбира се, малко е шумен след 3000 оборота, но... Търся заден спойлер, горе за тавана, има ли мякой идеа?
До: Audi A6, Honda Cr-v 2.0 или LR Freelander 1.8-16V?
Ех това бавно включване на задните колела не знам от къде го измисляте. Гледал съм лично колата отвън. След превъртане на предните колела, задните зацепват за по-малко от секунда. Просто първо превъртат предните и след един МИГ задните. Може да има някакво значение това, но не говорете неща от сорта - "До като се включи задното и всичко е свършило". Аз да речем скоро карах на малко кал, леко пребуксувах, включи си задното, тракшъна и си излезнах като тапа. Не казвам, че Фрийто е Дифендър или някой звяр, ама не го правете БМВ или Ауди 80 по отношение на проходимостта. Съгласен съм със Ninja, че за черен път, за високите тротоари и препятствия в града и дори малко по-кофти ситуации, като се избягва дълбока кал колата си е супер. За сега не съм закъсвал с колата, като съм минавал на кофти места, но пък знам мярката и не се правя на СУПЕРМЕН.
Коментар