Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Audi A6, Honda Cr-v 2.0 или LR Freelander 1.8-16V?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    Първоначално публикуван от Тедо /LJ73/
    проблема е при скорости над 90-100 - направо зацикля
    Че какъв пък ти е проблемът при такива скорости?!? То и без друго там някъде е нивото на комфортното каране на нашите камиончета. Над 100-те само го зориш и вдига повече шум без да има много файда.


    Първоначално публикуван от fanatic
    истината си е че фронтерата е труп за магистралата, набира като парен локомотив, колкото и да я ръчкаш след 2-ра скорост все тая пак си набира бавно
    Е, на мене с Галопера ми трябваше малко време да свикна, че като искам да дръпна по-бързо, не трябва да съм на 3-та (както правех с леката кола), а на 5-та.
    Ние не сме неутрални!

    Коментар


    • #32
      Казваш че не я харесваш. Явно е въпрос на вкус.
      РАВ4 е отвсякъде по кола от въпросните.

      http://i.mobile.bg/perl/main.cgi?top...483&f1=details

      Коментар


      • #33
        Първоначално публикуван от kinex
        Казваш че не я харесваш. Явно е въпрос на вкус.
        РАВ4 е отвсякъде по кола от въпросните.

        http://i.mobile.bg/perl/main.cgi?top...483&f1=details
        по принцип да, ама тая изгъзица дето си я пуснал в линка :x

        гледах в немското мобиле за 5-6 хиляди евро е бол с РАВ4 от първата генерация и то с 4 врати /че това с двете врати изглежда като недоносено/
        също и субарковци има доста... а тая импреса, дето я пуснах по-горе иска само един лифт 5-6см и става страшно казват, че само с подмяна на колекторите става 270кс
        помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

        Коментар


        • #34
          Първоначално публикуван от fanatic
          Първоначално публикуван от Тедо /LJ73/
          не знам как я караш тая фронтера, но аз с галопера изпреварвам по тоя път без проблем /освен ако тировете карат над 70-80кмч /, проблема е при скорости над 90-100 - направо зацикля
          истината си е че фронтерата е труп за магистралата, набира като парен локомотив, колкото и да я ръчкаш след 2-ра скорост все тая пак си набира бавно, единствената дето върви е 3.0 RS V6 174 коня, тя е и най-предпочитана от англичани и германци. Но аз не съм виждал такава в БГ. Но аз съм спокоен шИфьор и ми върши работа.
          на магистралата не ми е проблем найстина набира бавно но пък държи 140км за мен нормална скорост , проблема е при изпреварване на къса права и при катерене на наклон Самоков - Боровец излизам с 80 на 4-та и някой като ми убие инерцията ела да видиш как набира за да изпреваря

          наистина по-стария модел на РАВ4 не ми харесва на външен вид, за тва питам за двата модела дето ми харесват :wink на Фореста също не съм му фен. Пък няма и какво да се лъжем тва 7/100 сигорно е като чука на обороти в гаража, на мен мотора ми харчи 5/100 дето е 200 кила и 50 коня

          А Хондата най ми харесва като дани и дизайн + тва се намират на хубави пари в Германия

          Коментар


          • #35
            Тедо ти си в друго състезание. Недеи се бута при тунингите.
            Бъркаш вълкът с агнето.

            Коментар


            • #36
              Първоначално публикуван от kinex
              Тедо ти си в друго състезание. Недеи се бута при тунингите.
              Бъркаш вълкът с агнето.
              а ти къде се буташ - нали не вдигаш повече от 90???

              by the way сложи ли пистовите гуми с 20" джанти много са удобни за cruising по стъргалото
              помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

              Коментар


              • #37

                Коментар


                • #38
                  Я виж тука: Вярно че е нова и ще струва повечко, но все пак:http://www.autoreview.ru/archive/200...uki_liana_sx4/
                  Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                  Коментар


                  • #39
                    Относно Freelander

                    Dimy виж сега. ТОва, което гледам тук, написано от повечето ме притеснява. Всички са писали , а малко са акрали такива. Единствено ninja_1 знам, че е карал такъв и то дизел. Сега аз ще ти разкажа за бензина. Имам такъв, внесен на скоро, вече е и на газов инжекцион. за 1.8 и постоянно зацепено 4x4, казвам постоянно, защото кой ли не го прегледа вече , а и кардана му свалях и стана по-пъргав и съответно по-бърз. Тук няма забавено включване, а за хондата не мога да говоря, все пак не съм имал такава, само знам, че не бих я насилвал на лоши пътища. Такам, хар4и малко, аз засякох 11.5/100 бензин и 12 газ, тожа е по последно заси4ане градско. Така, сигурно ще им се стори на народа много, а за извънградско и под 9 пада. Е това е разход с кардан, а без, можеш да си представи[ как падат стойностите с 2 литра. После bila skypa podryvkata, da be da. Eto cenite na ne]ata, kojto sym smenql.
                    комплект оригинални англииски ремъци- 165лв.(без климатик)
                    обтяжна ролка-60 лв. (цената е вклщчена към ремъците)
                    въздушен филтър-10лв. от филтрон
                    маслен-8лв. филтрон
                    накладки предни- 40лв. италиянски
                    Това е за сега, друго не ми се е налагало, но да ти кажа педи имах голф3 GTI и не бяха различни цените, даже няма почти разлика.
                    Отнбосно поведението на пътя,има traction control и то много добър и изпитан от мен, двигателят му е поставен ниско, така, че благодарение на това е по-стабилна при рязки маневри, нали знаеш центъра на тежеста, когато е по-високо се по9лучава дисбаланс при рязка маневра и може да се обърнеш, да не говорим, че +TC(traction control-а), това си е голям + . не е разбира се толкова луксозно като при хондата, но определено е широко и поне на мен комфортно, а аз съм доста голям човечец. На мен много ми допадна сувчето и да ти кажа дърпа си като лек автомобил и ускорява бързо. Правилния избор ще го остявя на теб !!! Дано съм успял да ти помогна.

                    Коментар


                    • #40
                      да си купиш 4х4 джипче с междинен диференциал и да му сваляш кардан за икономия на гориво /ако правилно съм разбрал/, е повече от малоумие

                      като искаш да не е 4х4, намират се най-различни СУВ в американско изпълнение с 4х2 - хем са и по-евтини
                      помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                      Коментар


                      • #41
                        Първоначално публикуван от kinex
                        ако нещо не съм разбрал, извинявай
                        помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                        Коментар


                        • #42
                          Първоначално публикуван от Тедо /LJ73/
                          да си купиш 4х4 джипче с междинен диференциал и да му сваляш кардан за икономия на гориво /ако правилно съм разбрал/, е повече от малоумие

                          като искаш да не е 4х4, намират се най-различни СУВ в американско изпълнение с 4х2 - хем са и по-евтини
                          Тедо,Фрийлендъра е с два,повтарям,с два диференцияла,вместо междинен има вискосъединител по средата на кардана...Ако го свалиш си остава само на ...предно Такава му е системата.
                          0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

                          Коментар


                          • #43
                            Нинджа за втори път чувам собственик на Фриландър да говори за междинен диф. Това след като ме накара да си изхвърля списанието де.
                            Нали няма шанс да е вътре в скоростната кутия.
                            Защото има коли като ХюндаиСантаФе СубаруФорестър и Аутбак които имат и диф и виско.

                            Коментар


                            • #44
                              Първоначално публикуван от ninja_1
                              Първоначално публикуван от Тедо /LJ73/
                              да си купиш 4х4 джипче с междинен диференциал и да му сваляш кардан за икономия на гориво /ако правилно съм разбрал/, е повече от малоумие

                              като искаш да не е 4х4, намират се най-различни СУВ в американско изпълнение с 4х2 - хем са и по-евтини
                              Тедо,Фрийлендъра е с два,повтарям,с два диференцияла,вместо междинен има вискосъединител по средата на кардана...Ако го свалиш си остава само на ...предно Такава му е системата.
                              добре де, объркал съм се! мисълта ми беше, че е постоянно 4х4
                              помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                              Коментар


                              • #45
                                фреландера за това което го искаш е добър , е верно че някои имат проблеми с вклучване на ниските предавки ама се оправят 1 ва и задна.Карам го година добре се държи на сняг и на шосе за риба да но не в кал до купето а вътре е удобен .

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X