Първоначално публикуван от piron45
Преглед на мнение
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Избор на баничарка
Свий
X
-
Първоначално публикуван от dragozow Преглед на мнение
Втори личен карам, доста здрави коли, аз пък мразя VAG. За фордовете славата е от стари вицове, пак бих си купил.
Имал съм бензинов фокус хечбек,имал съм дизелов фокус ,имал съм бензинова фиеста джия даже, 1.4 ако не бъркам....имал съм бензинов транзит и три дизелови....имал съм и дизелов фокус комби ....много доволен ,единствено не харесвах фиестата заради тяснотията....безпроблемни коли ...имал съм ги нови от магазина.
Но тук говорим за товарни коли и форд са много по напред от разните френски торсионни леки автомобилчета....от немските в тоя клас,само кадито....но то пък на мен не ми допада заради това че е по ниско .....
Апропо...снощи ходих на спасителна акция в дъжда и калта да вадим едно кади и един транзит.....
Транзита отишъл да спасява кадито и стигнал до него...обаче в един гьол се окантарил ....дълга база....
А кадито се бе овъртяло до огледалата ...не че е критерий,но транзита беше по проходим от кадитоGalloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
Анатолий Пейчинов o8875о9815
https://dvrbg.com/
Коментар
-
Баничарките ги измислиха французите и специално в сегмента всичката риба е в тяхната мрежа.
Това,че си фен на нещо си не го прави по добро от другото нещо.
-
По-скоро Иж 2715 или нещо такова от 1972г. ако не се лъжа.
https://wroom.ru/cars/izh/2715
-
-
Ford Connect Mk1 size dimensions
едит: Турнеото е с еднаква ширина, като обикновения кънект. 122 см.
Варианти на Connect-a:
КБ, нисък таван
КБ, висок таван
ДБ, нисък таван
ДБ, висок таван.
Разликите са следните:
Нисък таван - 119 см /под-таван/
Висок таван - 136 см /под-таван/
Къса база - 173 см /предни седалки-задна врата/
Дълга база - 198 см /предни седалки-задна врата/
Всички размери са товарни.
Дано за някой да е полезно това.
Ронин да каже, дали има разлика в окачването при различните бази и модели. Интересно дали Турнеото също отзад е на ресори.Последно редактирано от Вико; 10-03-22, 22:25.
Коментар
-
Първоначално публикуван от Вико Преглед на мнениеFord Connect Mk1 size dimensions
едит: Турнеото е с еднаква ширина, като обикновения кънект. 122 см.
Варианти на Connect-a:
КБ, нисък таван
КБ, висок таван
ДБ, нисък таван
ДБ, висок таван.
Разликите са следните:
Нисък таван - 119 см /под-таван/
Висок таван - 136 см /под-таван/
Къса база - 173 см /предни седалки-задна врата/
Дълга база - 198 см /предни седалки-задна врата/
Всички размери са товарни.
Дано за някой да е полезно това.
Ронин да каже, дали има разлика в окачването при различните бази и модели. Интересно дали Турнеото също отзад е на ресори.
Относно окачването,турнеото е също на ресори,може да има на пружини може би,но аз не съм срещал.
Относно вариантите отзад,има ги в разни варианти....
В моя случай отзад отляво е с единичен лист,от дясно е с два листа.
Скоро счупих левия и купих оригинален че трябваше спешно да се движи и по рамата си излезна единичен лист отляво.
Незнаех че високия може да бъде къса база...мислих че щом е висок, задължително е дълга....
Разликата между късо и ниско турнео и кънект е във една ламарина на пода зад предните седалки.
Реално тая ламарина удължава пода на кънекта с около 30-40 сантиметра,там на турнеото е място (легена) за краката на задните пътници.При кънекта тоя леген остава под ламарината и пода е плосък.Другата разлика до 2009 г.е в предната дясна седалка...на турнеото е нормална регулируема седалка,на кънекта е един вид сгъваема многофункционална пейка
Тая пейка пада и отпред ако няма товарна преграда,може да вкараш дълги предмети ...освен това тая седалка става и на работна маса ...
Като седалка не е много удобна обаче.
Дълбочината е към 1.70 метра до преградата ...става за спане отзад...спи се без проблем. По диагонал е над 2 метра.
Отзад имам две пейки и маса ,и често при дъжд или сняг,вятър и т н ,когато работим с оптични кабели,вкарвам всичко отзад и е много удобно за работа на масата.
Оглеждам се за бус от рода на трафик,виваро ...
В краен случай вито...но витото нещо с тия ламарини ме плаши.
Последно редактирано от Roninn; 18-03-22, 22:18.Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
Анатолий Пейчинов o8875о9815
https://dvrbg.com/
- 1 like
Коментар
-
Разбирам, че с баничарката ще работиш.
Първо си избери сервиза, в който ще я обслужват.
Продадохме първото си Берлинго на 270, на приятел. Сега е на 480 х.км. и почва да се задъхва. Сиреч, започва да иска повече, отколкото дава. Много добра кола е, ако не я шпориш много и не я обслужваш във фирмения им сервиз.Прави каквото щеш, ама да стане както трябва.
Коментар
-
Венци,аз имам 6-7 автомобила,три мотора ,от как се помня си ги правя сам.Лошото е че нямам време,миналата седмица се опитах да оставя в сервиз една от колите,като им обясних какво точно трябва да се смени,обясних че трябва да видят веригата дали е за смяна ..защото не съм я отварял да я видя....Ако трябва да се смени,ако преценят ,да не я сменят.
МАсления обтегач да се смени задължително,независимо от състоянието на веригата
двата банана да се сменят също задължително И да се проверят хлабините на изпускателните клапани...Само да се проверят,ако има извън норма...аз ще си ги регулирам....без да сменям пуловете....По принцип не се прави така,но напрактика това кара 100 к км.
Казаха ми цената...казах ок...,но понеже съм им бил колега,се притеснявали и се чудили защо не си оправя сам нещата....Как да обясня че сутринта ставам в 6 часа,в 8 съм в София,в 22 часа съм обратно в Пловдив и така съм от Края на ноември.Та си докарах колата в двора и другата седмица ще я почна.
Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
Анатолий Пейчинов o8875о9815
https://dvrbg.com/
Коментар
-
Отесня ми фургона,незнам дали е точната дума.
На практика при поддръжка даже е прекалено голям...Но при монтажи нося много и различни инструменти...всичко се събира без проблем,проблема идва като сложа и две стълби...тогава става трудно.Понеже стълбите трябва да са най отгоре,това отдолу става трудно достъпно.
Имам вариант да направя втори етаж и там да стоят само стълбите ,а долу инструментите...
По принцип искам нещо като фиат дукато след 2009 ..това би ми свършило чудесна работа,но пък в града ще е много мъка за паркиране,то пълно щастие няма.Та затова се оглеждам за трафик ..
Мисля че отзад може да побере тезгях.
-
Да, за енергийния оператор става въпрос. Информация не ми трябва.
Става въпрос за бангията. Във фургона отвътре под тавана не могат ли да се направят куки или стойки, на които да се закачват стълбите? така поне по-малко ще пречат. Или в ляво по стената горе, под тавана...Другия вариант е багажник на покрива, като EVN-ците.
В службата имаме баничарки фиат добло, на 2-3 години. Горе-долу удобни са. Имаме и две тойоти хайлукс, края на 2020г. - гадни и неудобни джипове. Иначе вървят по магистралата. Карат се добре, и добре стоят на пътя. За мен такава кола е удобна за лов/риболов, или екстремен офроуд туризъм/къмпинг и тн...
За моя начин на работа най-удобно ще ми е точно като на EVN-ците. Транспортер, или транзит къса база. И всичкия инструмент вътре, и шкафове може да носи, и място и багаж.
-
Аз съм доволен от Ситроен Немо 1,4 бензин, лесно маневрира в градски условия, нисък разход около 6/100 в града бензин.Дават и товароносимост 520кг. но според мен са и много, отзад е на пружини, което е по-добрия вариант.
Коментар
-
На такова съм се качвал във фургона отзад ,очаквах да е по малък...но бива...
За мен е малко,а и вероятно друса,ако го сложат на ресори, сигурно ще е трагедия
Отпред вътре кабината ми се струва комфортна
Нямам представа как е като динамика,но по магистралата не са от бързите.Онзи ден ,един докер (дачия) вървеше почти със мен на максимална скорост...което много ме озадачи.
Само при рязко ускорение изоставаше,аз съм около 150 коня и дърпа добре...
На бензинов докер 1.6 съм врътнал над 40к километри,но той не може да върви така.
Дизеловия докер, 75 коня за града е доста приличен ...но тоя до 170 вървеше с мен....Какъв мотор ще да е
Всъщност друса ли,как е като возия немото.По едно време бях пазарил едно ,но така и не стигнах да го купя...оказа се сериозен проблем с климатика...трудно решим.Последно редактирано от Roninn; 19-03-22, 22:36.
-
-
В сравнение с другите ми коли не друса много, има много добра сходимост на пътя, а за стабилност направо ме изненада. Не е от най-вървежните, но от 1,4 около 70 кс колко да се очаква. Пикапчето е доста просторно отвътре, товарното помещение също не е много малко 155см. идеално пасва за моите нужди.
Коментар
-
Roninn- Рено Трафик/Опел Виваро ги има и във вариант Нисан Примастар. Дукато-подобни са малко по-големите им събратя Мастър, Мовано и NV400
Аз лично съм карал Трафик и Мастър, удобни, икономични, вървят... за поддръжка нямам идея, служебни бяха."Ob Arm, ob Reich, im Tode gleich“
Русофилия: Тежка, наследствена незаразна болест, която не се лекува и от която за съжаление не се умира. Същата е дефиницията и за шизофрения.
Коментар
-
Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
Анатолий Пейчинов o8875о9815
https://dvrbg.com/
Коментар
-
Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
Анатолий Пейчинов o8875о9815
https://dvrbg.com/
Коментар
-
Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
Анатолий Пейчинов o8875о9815
https://dvrbg.com/
Коментар
-
Питах познат, дистрибутор за този ван.Той го кара всеки ден, но повече на къси отсечки.Има и Форд Транзит за резервен.Според него е много добър, но с висок разход на гориво.За мен проблеми са още, че е със задно, грозния дизайн, и много малко предлагане.Може би и в моргите има малко бройки, съответно, липса на части и високи цени.Засега, когато се наложи смяна, съм се насочил към Пежо и Форд Транзит Къстъм
-
Благодаря,задницата е по симпатична от муцуната ,но това важи и при някои жени,тоя мотор знам че е на базата на 4D56 .със добавена съвременна горивна система....знам също че до 2002 г тея мотори са добре....след това стават доста капризни от към поддръжка и съответно проблемни ако си леко небрежен към него.Карал съм ново соренто 2010 г. със тоя мотор мисля 140 коня обаче....но нищо повече не мога да кажа.. освен нова кола
-
-
Критериите ми са следните
Да държи на голям пробег близо 100 к годишно
Да държи на скорост по магистрала
ДА вози сравнително комфортно
Не ме притеснява поддръжка,маховици демпфери...гуми ,разхода също ,стига да не е нещо фрапантно ...
Там къса дълга база ,високо ниско..каквото се намери на пазара,това са подробности.Единствено климатика е задължителенGalloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
Анатолий Пейчинов o8875о9815
https://dvrbg.com/
Коментар
-
Първоначално публикуван от Roninn Преглед на мнениеКритериите ми са следните
Да държи на голям пробег близо 100 к годишно
Да държи на скорост по магистрала
ДА вози сравнително комфортно
Не ме притеснява поддръжка,маховици демпфери...гуми ,разхода също ,стига да не е нещо фрапантно ...
Там къса дълга база ,високо ниско..каквото се намери на пазара,това са подробности.Единствено климатика е задължителен
Ford Maverick II 2.3 XLT
Ford Mondeo MK5
Коментар
-
Лошото е че чисто новите,ги смилам още по бързоGalloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
Анатолий Пейчинов o8875о9815
https://dvrbg.com/
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар