Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Избор на баничарка

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    Първоначално публикуван от piron45 Преглед на мнение
    Марката Форд не я харесвам по принцип и никога не бих си купил нещо от нея, но Кънект съм имал служебен за няколко години и гласувам с две ръце за него. Голямо куче е , влачеше много товари и не създаваше проблеми.Френските не стават, освен ако не возиш памук в тях, сега имам един служебен Докер, който за градско и не голям товар става. На дълго обаче се изприщвам с него, баси неудобната кола.
    Втори личен карам, доста здрави коли, аз пък мразя VAG. За фордовете славата е от стари вицове, пак бих си купил.

    Коментар


    • #32
      Първоначално публикуван от dragozow Преглед на мнение

      Втори личен карам, доста здрави коли, аз пък мразя VAG. За фордовете славата е от стари вицове, пак бих си купил.
      Ако форд не могат да правят товарни коли,то кой може....За леките коли съм с особенно мнение.

      Имал съм бензинов фокус хечбек,имал съм дизелов фокус ,имал съм бензинова фиеста джия даже, 1.4 ако не бъркам....имал съм бензинов транзит и три дизелови....имал съм и дизелов фокус комби ....много доволен ,единствено не харесвах фиестата заради тяснотията....безпроблемни коли ...имал съм ги нови от магазина.


      Но тук говорим за товарни коли и форд са много по напред от разните френски торсионни леки автомобилчета....от немските в тоя клас,само кадито....но то пък на мен не ми допада заради това че е по ниско .....

      Апропо...снощи ходих на спасителна акция в дъжда и калта да вадим едно кади и един транзит.....

      Транзита отишъл да спасява кадито и стигнал до него...обаче в един гьол се окантарил ....дълга база....

      А кадито се бе овъртяло до огледалата ...не че е критерий,но транзита беше по проходим от кадито
      Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
      Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
      Анатолий Пейчинов o8875о9815
      https://dvrbg.com/

      Коментар


      • Даниел Цветков
        Даниел Цветков коментира
        Редактиране на коментар
        Баничарките ги измислиха французите и специално в сегмента всичката риба е в тяхната мрежа.
        Това,че си фен на нещо си не го прави по добро от другото нещо.

      • KingofROAD
        KingofROAD коментира
        Редактиране на коментар
        По-скоро Иж 2715 или нещо такова от 1972г. ако не се лъжа.
        https://wroom.ru/cars/izh/2715

      • Roninn
        Roninn коментира
        Редактиране на коментар
        Даниел Цветков....не съм фен на марка...за мен са оръжие на труда,но понеже съм бил няколко пъти на положението на автора на темата, споделям.

        То е достатъчно да ми видиш темите за форд и ще избягаш...но не това е важното.

    • #33
      Ford Connect Mk1 size dimensions
      едит: Турнеото е с еднаква ширина, като обикновения кънект. 122 см.

      Варианти на Connect-a:
      КБ, нисък таван
      КБ, висок таван
      ДБ, нисък таван
      ДБ, висок таван.

      Разликите са следните:
      Нисък таван - 119 см /под-таван/
      Висок таван - 136 см /под-таван/

      Къса база - 173 см /предни седалки-задна врата/
      Дълга база - 198 см /предни седалки-задна врата/

      Всички размери са товарни.

      Дано за някой да е полезно това.

      Ронин да каже, дали има разлика в окачването при различните бази и модели. Интересно дали Турнеото също отзад е на ресори.
      Последно редактирано от Вико; 10-03-22, 22:25.

      Коментар


      • #34
        Първоначално публикуван от Вико Преглед на мнение
        Ford Connect Mk1 size dimensions
        едит: Турнеото е с еднаква ширина, като обикновения кънект. 122 см.

        Варианти на Connect-a:
        КБ, нисък таван
        КБ, висок таван
        ДБ, нисък таван
        ДБ, висок таван.

        Разликите са следните:
        Нисък таван - 119 см /под-таван/
        Висок таван - 136 см /под-таван/

        Къса база - 173 см /предни седалки-задна врата/
        Дълга база - 198 см /предни седалки-задна врата/

        Всички размери са товарни.

        Дано за някой да е полезно това.

        Ронин да каже, дали има разлика в окачването при различните бази и модели. Интересно дали Турнеото също отзад е на ресори.
        Само един ъпдейт,височината на ниския Т200 отзад е 118 см а не 119 см това е най ниската точка,иначе навътре е може би още половин педя по висок

        Относно окачването,турнеото е също на ресори,може да има на пружини може би,но аз не съм срещал.

        Относно вариантите отзад,има ги в разни варианти....

        В моя случай отзад отляво е с единичен лист,от дясно е с два листа.

        Скоро счупих левия и купих оригинален че трябваше спешно да се движи и по рамата си излезна единичен лист отляво.

        Незнаех че високия може да бъде къса база...мислих че щом е висок, задължително е дълга....

        Разликата между късо и ниско турнео и кънект е във една ламарина на пода зад предните седалки.
        Реално тая ламарина удължава пода на кънекта с около 30-40 сантиметра,там на турнеото е място (легена) за краката на задните пътници.При кънекта тоя леген остава под ламарината и пода е плосък.Другата разлика до 2009 г.е в предната дясна седалка...на турнеото е нормална регулируема седалка,на кънекта е един вид сгъваема многофункционална пейка

        Тая пейка пада и отпред ако няма товарна преграда,може да вкараш дълги предмети ...освен това тая седалка става и на работна маса ...
        Като седалка не е много удобна обаче.

        Дълбочината е към 1.70 метра до преградата ...става за спане отзад...спи се без проблем. По диагонал е над 2 метра.

        Отзад имам две пейки и маса ,и често при дъжд или сняг,вятър и т н ,когато работим с оптични кабели,вкарвам всичко отзад и е много удобно за работа на масата.

        Оглеждам се за бус от рода на трафик,виваро ...
        В краен случай вито...но витото нещо с тия ламарини ме плаши.

        Последно редактирано от Roninn; 18-03-22, 22:18.
        Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
        Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
        Анатолий Пейчинов o8875о9815
        https://dvrbg.com/

        Коментар


        • #35
          Разбирам, че с баничарката ще работиш.
          Първо си избери сервиза, в който ще я обслужват.
          Продадохме първото си Берлинго на 270, на приятел. Сега е на 480 х.км. и почва да се задъхва. Сиреч, започва да иска повече, отколкото дава. Много добра кола е, ако не я шпориш много и не я обслужваш във фирмения им сервиз.
          Прави каквото щеш, ама да стане както трябва.

          Коментар


          • #36
            Венци,аз имам 6-7 автомобила,три мотора ,от как се помня си ги правя сам.Лошото е че нямам време,миналата седмица се опитах да оставя в сервиз една от колите,като им обясних какво точно трябва да се смени,обясних че трябва да видят веригата дали е за смяна ..защото не съм я отварял да я видя....Ако трябва да се смени,ако преценят ,да не я сменят.

            ​​​​​​МАсления обтегач да се смени задължително,независимо от състоянието на веригата
            двата банана да се сменят също задължително И да се проверят хлабините на изпускателните клапани...Само да се проверят,ако има извън норма...аз ще си ги регулирам....без да сменям пуловете....По принцип не се прави така,но напрактика това кара 100 к км.

            Казаха ми цената...казах ок...,но понеже съм им бил колега,се притеснявали и се чудили защо не си оправя сам нещата....Как да обясня че сутринта ставам в 6 часа,в 8 съм в София,в 22 часа съм обратно в Пловдив и така съм от Края на ноември.Та си докарах колата в двора и другата седмица ще я почна.
            Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
            Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
            Анатолий Пейчинов o8875о9815
            https://dvrbg.com/

            Коментар


            • Roninn
              Roninn коментира
              Редактиране на коментар
              Нали за енергийния системен оператор имаш в предвид.Там повече информация не давам.

            • Roninn
              Roninn коментира
              Редактиране на коментар
              Отесня ми фургона,незнам дали е точната дума.

              На практика при поддръжка даже е прекалено голям...Но при монтажи нося много и различни инструменти...всичко се събира без проблем,проблема идва като сложа и две стълби...тогава става трудно.Понеже стълбите трябва да са най отгоре,това отдолу става трудно достъпно.

              Имам вариант да направя втори етаж и там да стоят само стълбите ,а долу инструментите...

              По принцип искам нещо като фиат дукато след 2009 ..това би ми свършило чудесна работа,но пък в града ще е много мъка за паркиране,то пълно щастие няма.Та затова се оглеждам за трафик ..
              Мисля че отзад може да побере тезгях.

            • KingofROAD
              KingofROAD коментира
              Редактиране на коментар
              Да, за енергийния оператор става въпрос. Информация не ми трябва.
              Става въпрос за бангията. Във фургона отвътре под тавана не могат ли да се направят куки или стойки, на които да се закачват стълбите? така поне по-малко ще пречат. Или в ляво по стената горе, под тавана...Другия вариант е багажник на покрива, като EVN-ците.
              В службата имаме баничарки фиат добло, на 2-3 години. Горе-долу удобни са. Имаме и две тойоти хайлукс, края на 2020г. - гадни и неудобни джипове. Иначе вървят по магистралата. Карат се добре, и добре стоят на пътя. За мен такава кола е удобна за лов/риболов, или екстремен офроуд туризъм/къмпинг и тн...

              За моя начин на работа най-удобно ще ми е точно като на EVN-ците. Транспортер, или транзит къса база. И всичкия инструмент вътре, и шкафове може да носи, и място и багаж.

          • #37
            Аз съм доволен от Ситроен Немо 1,4 бензин, лесно маневрира в градски условия, нисък разход около 6/100 в града бензин.Дават и товароносимост 520кг. но според мен са и много, отзад е на пружини, което е по-добрия вариант.

            Коментар


            • Roninn
              Roninn коментира
              Редактиране на коментар
              На такова съм се качвал във фургона отзад ,очаквах да е по малък...но бива...



              За мен е малко,а и вероятно друса,ако го сложат на ресори, сигурно ще е трагедия
              Отпред вътре кабината ми се струва комфортна
              Нямам представа как е като динамика,но по магистралата не са от бързите.Онзи ден ,един докер (дачия) вървеше почти със мен на максимална скорост...което много ме озадачи.

              Само при рязко ускорение изоставаше,аз съм около 150 коня и дърпа добре...

              На бензинов докер 1.6 съм врътнал над 40к километри,но той не може да върви така.
              Дизеловия докер, 75 коня за града е доста приличен ...но тоя до 170 вървеше с мен....Какъв мотор ще да е

              Всъщност друса ли,как е като возия немото.По едно време бях пазарил едно ,но така и не стигнах да го купя...оказа се сериозен проблем с климатика...трудно решим.
              Последно редактирано от Roninn; 19-03-22, 22:36.

          • #38
            В сравнение с другите ми коли не друса много, има много добра сходимост на пътя, а за стабилност направо ме изненада. Не е от най-вървежните, но от 1,4 около 70 кс колко да се очаква. Пикапчето е доста просторно отвътре, товарното помещение също не е много малко 155см. идеално пасва за моите нужди.

            Коментар


            • #39
              Roninn- Рено Трафик/Опел Виваро ги има и във вариант Нисан Примастар. Дукато-подобни са малко по-големите им събратя Мастър, Мовано и NV400
              Аз лично съм карал Трафик и Мастър, удобни, икономични, вървят... за поддръжка нямам идея, служебни бяха.
              "Ob Arm, ob Reich, im Tode gleich“
              Русофилия: Тежка, наследствена незаразна болест, която не се лекува и от която за съжаление не се умира. Същата е дефиницията и за шизофрения.

              Коментар


              • #40
                Може ли мнение за това 2 CDTI 90 коня

                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Screenshot_2024-02-21-20-42-21-004_bg.cars.app.jpg
Прегледи:242
Размер:191.6 КБ
ID:6956784
                Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                Анатолий Пейчинов o8875о9815
                https://dvrbg.com/

                Коментар


                • #41
                  Дукато 3 дизел мотор ивеко ....ако не е правилния мотор,то кой да бъде......като може и да не е дукато а боксер и джъмпер

                  До колкото знам 3 литровия и 2.3 с верига са ок....но нищо повече незнам...говоря за около 2010 г моделите до 2015 г Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Screenshot_2024-02-21-20-45-10-464_bg.cars.app.jpg
Прегледи:289
Размер:196.7 КБ
ID:6956787
                  Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                  Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                  Анатолий Пейчинов o8875о9815
                  https://dvrbg.com/

                  Коментар


                  • #42
                    Мнение и за тези....Предвид че имам 3 корейски от семейството на кия хюндай съм склонен и тея да загледам...но тоя мотор ме притеснява.... Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Screenshot_2024-02-21-20-51-04-887_bg.cars.app.jpg
Прегледи:289
Размер:207.4 КБ
ID:6956790
                    Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                    Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                    Анатолий Пейчинов o8875о9815
                    https://dvrbg.com/

                    Коментар


                    • krassitch
                      krassitch коментира
                      Редактиране на коментар
                      Питах познат, дистрибутор за този ван.Той го кара всеки ден, но повече на къси отсечки.Има и Форд Транзит за резервен.Според него е много добър, но с висок разход на гориво.За мен проблеми са още, че е със задно, грозния дизайн, и много малко предлагане.Може би и в моргите има малко бройки, съответно, липса на части и високи цени.Засега, когато се наложи смяна, съм се насочил към Пежо и Форд Транзит Къстъм

                    • Roninn
                      Roninn коментира
                      Редактиране на коментар
                      Благодаря,задницата е по симпатична от муцуната ,но това важи и при някои жени,тоя мотор знам че е на базата на 4D56 .със добавена съвременна горивна система....знам също че до 2002 г тея мотори са добре....след това стават доста капризни от към поддръжка и съответно проблемни ако си леко небрежен към него.Карал съм ново соренто 2010 г. със тоя мотор мисля 140 коня обаче....но нищо повече не мога да кажа.. освен нова кола

                  • #43
                    Критериите ми са следните

                    Да държи на голям пробег близо 100 к годишно
                    Да държи на скорост по магистрала
                    ДА вози сравнително комфортно

                    Не ме притеснява поддръжка,маховици демпфери...гуми ,разхода също ,стига да не е нещо фрапантно ...

                    Там къса дълга база ,високо ниско..каквото се намери на пазара,това са подробности.Единствено климатика е задължителен
                    Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                    Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                    Анатолий Пейчинов o8875о9815
                    https://dvrbg.com/

                    Коментар


                    • #44
                      Първоначално публикуван от Roninn Преглед на мнение
                      Критериите ми са следните

                      Да държи на голям пробег близо 100 к годишно
                      Да държи на скорост по магистрала
                      ДА вози сравнително комфортно

                      Не ме притеснява поддръжка,маховици демпфери...гуми ,разхода също ,стига да не е нещо фрапантно ...

                      Там къса дълга база ,високо ниско..каквото се намери на пазара,това са подробности.Единствено климатика е задължителен
                      С тези критерии не си за тези 15 годишни бараки, дето си ги пуснал по-назад. Тях ще ги смелиш за няколко месеца.
                      Ford Maverick II 2.3 XLT
                      Ford Mondeo MK5

                      Коментар


                      • #45
                        Лошото е че чисто новите,ги смилам още по бързо
                        Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                        Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                        Анатолий Пейчинов o8875о9815
                        https://dvrbg.com/

                        Коментар

                        Активност за темата

                        Свий

                        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                        Зареждам...
                        X