Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Кое окачване е по-издържливо - на "истински джип", "паркетник" или лека кола

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • До: Кое окачване е по-издържливо - на "истински джип", "паркетник" или лека кола

    Първоначално публикуван от genadi.tsvetkov Преглед на мнение
    ... Това е от мен,а вие си превъзнасяйте джиповете колкото искате ...
    Ами ако са си за превъзнасяне?

    Колко леки коли ще останат на ход и ще са в състояние да изминат още стотици километри след удар в камък довел джантата до такова състояние



    То не че и всички джипове го могат де ...
    Ние не сме неутрални!

    Коментар


    • До: Кое окачване е по-издържливо - на "истински джип", "паркетник" или лека кола

      Браво ,Чавдаре много ти е здрав джипа,но не съм сигурен за джантата.
      При обикаляне в търсене на джипови джанти попаднах на едни 15 инчови с отрицателен офсет и бяха за скромната сума от250 лв.Всияко хубаво но като ги обърнах обратно видях,че алуминият е толко корозирал,че на някои места беще изтънял като хартия.Иначе бяха големи красавици,с фабричен надпис OFF ROAD на тях.Та за тези джанти съм сигурен,че ако мога да си ги монтирам на колелото ,пак щях да ги сгъна на някой бордюр.
      Знам ,че при тебе случаят е друг ,защото гледах снимки от състезанието в Варна,но от джанта до джанта има разлика.
      Последно редактирано от genadi.tsvetkov; 03-05-10, 12:50.
      Тойота Ленд Крузер RJ 73 22R-E,LPG
      Субару Форестер 2.0 ХТ,253к.с.
      Враца

      Коментар


      • До: Кое окачване е по-издържливо - на "истински джип", "паркетник" или лека кола

        Първоначално публикуван от genadi.tsvetkov Преглед на мнение
        ... но не съм сигурен за джантата.
        Джантата е менте , ама тук не коментираме джанти, а здравината на окачването.
        Ние не сме неутрални!

        Коментар


        • До: Кое окачване е по-издържливо - на "истински джип", "паркетник" или лека кола

          Една сравнително прясна случка:
          Минавам по едно и също трасе всеки ден, сутринта няма дупка, вечерта имаТъкмо леко завиеш и оп - влизаш в нея.
          Карам аз Патрула, зад мен кара един приятел с Голф 4.Понеже на по обед капана липсваше си влезнах в нея като пич - "Дум, Дуум", подскочих малко в джпката, прехапах си езика и продължих, след мен приятеля - "Дум" и остана там
          Той също не я видял, обаче колелото на Голфа застана по някакъв странен ъгъл и процедурата е ясна - колесар, пари на вятъра, нерви...При мен влизането в дупки е ежедневие( по принуда), при него стана веднъж и фатално.

          Коментар


          • До: Кое окачване е по-издържливо - на "истински джип", "паркетник" или лека кола

            Първоначално публикуван от jivotnoto Преглед на мнение
            Една сравнително прясна случка:
            Минавам по едно и също трасе всеки ден, сутринта няма дупка, вечерта имаТъкмо леко завиеш и оп - влизаш в нея.
            Карам аз Патрула, зад мен кара един приятел с Голф 4.Понеже на по обед капана липсваше си влезнах в нея като пич - "Дум, Дуум", подскочих малко в джпката, прехапах си езика и продължих, след мен приятеля - "Дум" и остана там
            Той също не я видял, обаче колелото на Голфа застана по някакъв странен ъгъл и процедурата е ясна - колесар, пари на вятъра, нерви...При мен влизането в дупки е ежедневие( по принуда), при него стана веднъж и фатално.
            Пак се сравняват ябълки с круши... И по-напред в темата писах, че освен вида на окачването имат значение много неща, като например размера гуми. Абсолютно същата ситуация ми се е случвала с Рено Сеник РХ4 и Пасат... На реното не му стана нищо, а пасата остана там... И двете са с независимо окачване на пружини. И какво? Рено правят по-здрави окачвания от Фолксваген ли ? Мне... Просто конкретно това рено е с доста по-големи гуми и за него въпростната дупка е лека неравност, а не яма, в която гумата да пропадне до под главината .
            Грамотността е прозорец към интелекта, ако човек не може да усвои дори майчиния си език, то потенциала му за нещо повече е под въпрос.

            Коментар


            • До: Кое окачване е по-издържливо - на "истински джип", "паркетник" или лека кола

              Първоначално публикуван от Тодор (Zaarin) Преглед на мнение
              Пак се сравняват ябълки с круши... И по-напред в темата писах, че освен вида на окачването имат значение много неща, като например размера гуми. . .
              Абсолютно съм съгласен!
              Но и написах, че влизанията в дупки са ми ежедневие(по принуда) а и големите гуми ги държи и върти нещо голямо...Иначе няма никакъв спор, че гумите са поели голямата част от удара
              Предишния ми Патрул беше със значително по-малки гуми, резултата беше, че се пукаха като балони

              Коментар

              Активност за темата

              Свий

              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

              Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

              Зареждам...
              X