Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Сравнения между два джипа и препоръки

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #76
    До: Сравнения между два джипа и препоръки

    Първоначално публикуван от ixeos Преглед на мнение


    Ами ето окачването на ЦР-В първа генерация. За мен най-хитрото е часта противодействащата почти фронтално на сблъсъците с дупки. Аз на предното окачване реглаж не съм правил 50000 км. Даже като сменям гумите летни <-> зимни, не я нося на реглаж и пак ги износва правилно.
    А какво му е толкова хитрото? Това си е окачване като за кола, особено ако гледаш задната част на долния ресор. Това е късоходово окачване Долния носач на разни голфове, шкоди и т.н. е подобен. Като гледам захващането към купето не ми се вижда достатъчно здраво. Каот гледам, и амортисьора с пружината си е като на кола, че даже май се и върти като макферсон, заедно с гумите.

    Усилен макферсон с горен носач е това. А въпросното возило е толкова далеч от джип, че си е направо обикновена 4x4 кола.

    ...в което няма лошо, щом ти харесва. Вкус другар няма. Просто е много, ама много далече от джип.


    ПП: А сега гледм и че е с рейка. Още по-зле.

    Фабията ми е на 40000 километра. Също нищо не съм сменял и регулирал, а и нея съм я калял, колкото са и възможностите. И кво? Да твърдя че е особено корава кола в джипарски форум ще е най-малкото неуместно.
    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

    Коментар


    • #77
      До: Сравнения между два джипа и препоръки

      Първоначално публикуван от ixeos Преглед на мнение

      Ами ето окачването на ЦР-В първа генерация. За мен най-хитрото е часта противодействащата почти фронтално на сблъсъците с дупки. Аз на предното окачване реглаж не съм правил 50000 км. Даже като сменям гумите летни <-> зимни, не я нося на реглаж и пак ги износва правилно.
      Honda CR-V използва платформата на Civic/Integra, окачването е същото, разлика има в задните шенкели, които при CR-V са с дупка за полуоската.
      ​​​Volvo XC90 D5 Inscription '16
      Volvo XC90 D5 Executive '12
      Volvo XC60 D5 Summum '11
      Alfa Romeo Spider 2.0 '90

      Коментар


      • #78
        До: Сравнения между два джипа и препоръки

        Първоначално публикуван от ixeos Преглед на мнение


        Ами ето окачването на ЦР-В първа генерация. За мен най-хитрото е часта противодействащата почти фронтално на сблъсъците с дупки. Аз на предното окачване реглаж не съм правил 50000 км. Даже като сменям гумите летни <-> зимни, не я нося на реглаж и пак ги износва правилно.
        Това окачване е като на кола . +Никакъв ход .
        TLC: LJ70 2LT ; FJ80 3FE

        Коментар


        • #79
          До: Сравнения между два джипа и препоръки

          Първоначално публикуван от sparkybg
          Фабията ми е на 40000 километра. Също нищо не съм сменял и регулирал, а и нея съм я калял, колкото са и възможностите. И кво? Да твърдя че е особено корава кола в джипарски форум ще е най-малкото неуместно.
          Общо на колко километра ти е Фабиата? Щото аз говоря за ЦР-В с навъртяни около 180000 км. И не мога да разбера как се изказваш толкова компетентно за способностите и издръжливоста на една кола без да си карал и поддържал такава. Въртял и поддържал съм както Нива така и Витара. Що се касае до ходовите части на двете, ами просто са ми дефектирали значително по-често. И са карани по еднакви маршрути с Хондата. С тая разлика, че руското няма отремонтиране и постоянно нещо не е наред, докато на Сузукито шарнирът се сменя барабар с носача за скромната сума от 700 лева.

          Не твърдя, че окачването на Хондата е кой знае какво. Пратих снимката за референция, да ильострира това, за което говорим, а не като някаква претенция. Споделям, че това окачване всъщност за мен е било по-безпроблемно сравнено с това на чистак бърсак нова Нива и доста запазена Витара. Па всеки да си взема каквото иска. Само не набутвайте човека със съвети за западен еквивалент на УАЗ при положение, че очевидно няма необходимост от такова.
          Vitara 2.0 V6
          Honda CRV (Gen 1)
          Honda CRV 2.2 I-CTDI (Gen 3)
          ВАЗ 2131

          Коментар


          • #80
            До: Сравнения между два джипа и препоръки

            Първоначално публикуван от ixeos Преглед на мнение
            ....Не твърдя, че окачването на Хондата е кой знае какво........
            Японките в никой случай не трябва да се подценяват, не защото окачването е "кой знае какво" а защото са японки. Хонда не съм имал но знам разликата м/у японска и испанска Навара.

            Всъщност още нямам счупена японка. Нито жалена.
            Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
            Вальо. О888 557Ч7Ч
            Silverado 1.3 i

            Коментар


            • #81
              До: Сравнения между два джипа и препоръки

              Да споделя и моето мнение:
              И аз като колегата имам почти същите изисквания за джип (все още си търся моя ) но като че ли не разсъждавам вярно като чета постовете преди мен...
              Мои критерии: джип за малко каране в града и да мога да ходя за риба. За ходене на почивки не мисля - от три години не съм излизал отпуска. Не малка тежест е и да си пазя задника от "камикадзетата" по улиците (имах и тая година сериозни неприятности)..
              Та затова: форума го чета от преди Нова година, преди няколко месеца си направих и регистрация.
              Съвет: Имайте търпение и първо попрочетете преди да питате- има страшно много информация. Като прочетеш, питаш конкретни неща. Кокото по-правилно си зададеш въпроса, толкова по-точен отговор ще получиш. Второ - отидете и покарайте това, което сте си харесали.
              Какво съм избрал ли? Ами Фронтера дълга база, без газ, 97 до 98 година с новото табло, задължително бензин, с 2,2 двигател...
              Защо: за мен приемливо съотношение цена/възможности. Добре вози на асфалт, за мен добре се представя и извън пътя. Вътре е широко и лично на мен ми е удобно (нещо на което държа много). Явно съм болен, но съм на мнение, че като се вземе кола трябва и да се грижш добре за нея за да се грижи и тя за теб (направи си сметка за разходите по качествена поддръжка). Това се изпуска от голяма част от хората според мен. Мога да си позволя и нова кола, но това по ми харесва.... И не ми е първа кола, нито втора - имам и лична (голф двойка, но това е друга тема) и служебна. Сега за да не изляза голям разбирач само ще кажа, че не разбирам от джипове - просто чета и пробвам...
              За събраната тук информация можем да сме само благодарни на хората споделили я тук!
              Последно редактирано от mihal4o; 23-05-09, 14:28. Причина: грешна година

              Коментар


              • #82
                До: Сравнения между два джипа и препоръки

                Първоначално публикуван от mihal4o Преглед на мнение
                87 до 88 година

                Сигурно имаш предвид 97 до 98
                Оpel Frontera A КБ 2.8 TDI; Peugeot 206 2.0 HDI
                Honda CB 919 Hornet
                0898849413-Светльо
                Кръвна Група: 0+

                Коментар


                • #83
                  До: Сравнения между два джипа и препоръки

                  Прав си грешка е, за което се извинявам. Да се чете 97-98 година...

                  Коментар


                  • #84
                    До: Сравнения между два джипа и препоръки

                    Дано си избереш нещо, което да ти върши работа. Аз съм с Фрилендър, като го ползвам за същите нужди като теб /забравяш само супер лесното качване по високи бордюри в града, което с леки коли става трудно/. За сега съм доволен. Преди 10 мин слизам от едно CR-V мисля около 2000 година. Да ти кажа готино е, но като външен и вътрешен дизайн поне според мене е по-зле от Фрийто. За други неща може пък да е по-добре.

                    УСПЕХ!
                    http://forum.offroad-bulgaria.com/%5...g%20%5B/img%5DFreelander 1.8, 16 v


                    http://ftp.domainbg.com/stojan/Pictures/banner2.jpg
                    http://ftp.domainbg.com/stojan/Pictu...rget=_blank%3E

                    Коментар


                    • #85
                      До: Сравнения между два джипа и препоръки

                      Първоначално публикуван от mihal4o Преглед на мнение
                      Да споделя и моето мнение:
                      И аз като колегата имам почти същите изисквания за джип (все още си търся моя ) но като че ли не разсъждавам вярно като чета постовете преди мен...
                      Мои критерии: джип за малко каране в града и да мога да ходя за риба. За ходене на почивки не мисля - от три години не съм излизал отпуска. Не малка тежест е и да си пазя задника от "камикадзетата" по улиците (имах и тая година сериозни неприятности)..
                      Та затова: форума го чета от преди Нова година, преди няколко месеца си направих и регистрация.
                      Съвет: Имайте търпение и първо попрочетете преди да питате- има страшно много информация. Като прочетеш, питаш конкретни неща. Кокото по-правилно си зададеш въпроса, толкова по-точен отговор ще получиш. Второ - отидете и покарайте това, което сте си харесали.
                      Какво съм избрал ли? Ами Фронтера дълга база, без газ, 97 до 98 година с новото табло, задължително бензин, с 2,2 двигател...
                      Защо: за мен приемливо съотношение цена/възможности. Добре вози на асфалт, за мен добре се представя и извън пътя. Вътре е широко и лично на мен ми е удобно (нещо на което държа много). Явно съм болен, но съм на мнение, че като се вземе кола трябва и да се грижш добре за нея за да се грижи и тя за теб (направи си сметка за разходите по качествена поддръжка). Това се изпуска от голяма част от хората според мен. Мога да си позволя и нова кола, но това по ми харесва.... И не ми е първа кола, нито втора - имам и лична (голф двойка, но това е друга тема) и служебна. Сега за да не изляза голям разбирач само ще кажа, че не разбирам от джипове - просто чета и пробвам...
                      За събраната тук информация можем да сме само благодарни на хората споделили я тук!
                      Явно четенето, наистина помага много За тези критерии, много правилен клас машина. Е, дали в последствие критериите няма да се променят бързо, бързо и човек ще се хлъзне по наклоненната крива, е отделен въпрос

                      Първоначално публикуван от marin199 Преглед на мнение
                      Дано си избереш нещо, което да ти върши работа. Аз съм с Фрилендър, като го ползвам за същите нужди като теб /забравяш само супер лесното качване по високи бордюри в града, което с леки коли става трудно/. За сега съм доволен. Преди 10 мин слизам от едно CR-V мисля около 2000 година. Да ти кажа готино е, но като външен и вътрешен дизайн поне според мене е по-зле от Фрийто. За други неща може пък да е по-добре.

                      УСПЕХ!
                      По принцип и аз имам предпочитания към този клас за градска кола, но неща като Фрилендъра, CR-Vто, RX4 и т.н., не отговарят на едно от изискванията му: "Не малка тежест е и да си пазя задника от "камикадзетата" по улиците", така че няма смисъл да му ги препоръчваме. Трябвя да сме наясно, че те по конструкция са просто леки коли с големи гуми - самоносещи конструкции, а Фронтерата е със здрава рама.
                      Грамотността е прозорец към интелекта, ако човек не може да усвои дори майчиния си език, то потенциала му за нещо повече е под въпрос.

                      Коментар


                      • #86
                        До: Сравнения между два джипа и препоръки

                        Първоначално публикуван от Тодор (Zaarin) Преглед на мнение
                        По принцип и аз имам предпочитания към този клас за градска кола, но неща като Фрилендъра, CR-Vто, RX4 и т.н., не отговарят на едно от изискванията му: "Не малка тежест е и да си пазя задника от "камикадзетата" по улиците", така че няма смисъл да му ги препоръчваме. Трябвя да сме наясно, че те по конструкция са просто леки коли с големи гуми - самоносещи конструкции, а Фронтерата е със здрава рама.
                        Разбирам ти аргументите, но да кажем Фрийто/говоря за него, не защото го препоръчвам, а защото имам лични впечатления/ има сравнително голяма "муцуна", въздушни възглавници, рама на Магна Щаер/някой по-знаещ от мен беше писал/ и мисля, че ще се представи доста по-добре при удар от лека кола. CR-Vто днес ми направи впечатление, че е по-тясно, малко по-малко и може би с малко по-малка "муцуна"/тва на око без претенции за точност/. Сигурен съм, че Фронтерата ще е още по-здрава, но при камикадзетата по улиците всичко е до късмет - и с Фиеста може да си ОК и с Майбах да не си/и в тоя смисъл мисля, че Фрилендъра е нещо между голям джип и леко кола, като Фронтерата не е баш голям джип/. За това, което казва , че ще ползва човека едно Фрий, на което да следи/смени/ вискомуфата мисля, че би му вършило работа, като много силна страна е също сравнително ниската цена. Иначе тия новите Фронтери /май им викате Б/ също го докарват на дизайн/явно за човека има значение, както и за мен/, ама мисля, че са с едно 2-3 хил. лв по-скъпи. Просто аргументи, иначе дано колегата намери точната кола за себе си и да я кара със здраве.
                        Последно редактирано от marin199; 23-05-09, 19:49.
                        http://forum.offroad-bulgaria.com/%5...g%20%5B/img%5DFreelander 1.8, 16 v


                        http://ftp.domainbg.com/stojan/Pictures/banner2.jpg
                        http://ftp.domainbg.com/stojan/Pictu...rget=_blank%3E

                        Коментар


                        • #87
                          До: Сравнения между два джипа и препоръки

                          Първоначално публикуван от Todor
                          Трябвя да сме наясно, че те по конструкция са просто леки коли с големи гуми - самоносещи конструкции, а Фронтерата е със здрава рама.
                          Имай предвид, че изненадващо старите коли с рама дават не по-добри резултати при сблъсък в статична преграда (например дърво).
                          Виж това:

                          С Рама
                          http://www.euroncap.com/tests/opel_v..._2002/125.aspx
                          http://www.euroncap.com/tests/suzuki..._2002/143.aspx

                          Без Рама
                          http://www.euroncap.com/tests/honda_cr_v_2002/123.aspx
                          http://www.euroncap.com/tests/land_r..._2002/142.aspx

                          При челен сблъсък кола в кола основно значение има crumble zone на коя кола е по-високо и коя е по-тежка. Обикновено тя се деформира по-малко.
                          Vitara 2.0 V6
                          Honda CRV (Gen 1)
                          Honda CRV 2.2 I-CTDI (Gen 3)
                          ВАЗ 2131

                          Коментар


                          • #88
                            До: Сравнения между два джипа и препоръки

                            Първоначално публикуван от ixeos Преглед на мнение
                            Имай предвид, че изненадващо старите коли с рама дават не по-добри резултати при сблъсък в статична преграда (например дърво).
                            Виж това:

                            С Рама
                            http://www.euroncap.com/tests/opel_v..._2002/125.aspx
                            http://www.euroncap.com/tests/suzuki..._2002/143.aspx

                            Без Рама
                            http://www.euroncap.com/tests/honda_cr_v_2002/123.aspx
                            http://www.euroncap.com/tests/land_r..._2002/142.aspx

                            При челен сблъсък кола в кола основно значение има crumble zone на коя кола е по-високо и коя е по-тежка. Обикновено тя се деформира по-малко.
                            Факт. Обаче точно в града не се блъскаш особено често в статични прегради с висока скорост... Или поне, ако го имаш този стил, така или иначе си пътник, каквото и да си вземеш. За сметка на това винаги може да те таранира някой Голф или БМВ. Ако търсиш здравина при сблъсък с други коли при по-ниски скорости, трябва първо да си по-тежък от тях, защото от физиката знаем, че по-лекия поема по-голяма част от енергията(повечето сувове със самоносеща конструкция тежат по-малко от БВМ 520-ка или среден размер мерцедес) и второ да си по-твърд, за да се намачват неговите, а не твоите зони за деформация . Също така разни булбари, степенки, метални брони и т.н., биха могли да ти спестят доста разходи за фарове, мигачи, решетки и т.н. Стига да има за какво да се хванат здраво, защото на самоносещата конструкция, имат не само по-скоро декоративен характер, а могат дори да нанесат повече щети, отколкото, ако ги нямаше... Иначе да, ако излетиш от магистралата с над 100 и се забиеш в някое дърво, звездичките от тестовете за безопастност играят роля. Ама аз лично гледам да избягвам дърветата и въобще излизането от пътя с висока скорост .

                            Или в крайна сметка, както беше писал Венци преди време: "Камаза няма нито една звезда по NCAP, ама не ви препоръчвам да се блъскате в него" .
                            Грамотността е прозорец към интелекта, ако човек не може да усвои дори майчиния си език, то потенциала му за нещо повече е под въпрос.

                            Коментар


                            • #89
                              До: Сравнения между два джипа и препоръки

                              Здравейте, след дълга пауза във форума се завръщам. Значи понеже ще ми го внесат директно ще мога да си позволя по-нова като годинки машинка. На всички запознати с темата стана ясно, че търся по-скоро "паркетник". Спрял съм се на Rav4 и CRV и двете 2002-а година. Знам, че тук повечето сте фенове на истинсктие джипове, но все пак впечатление за тез конкретно и дизелов или бензинов двигател да си взема.

                              Оше веднъж мерси на всички за съветите, както и на краткия ми престой на форум срещата в Пловдив. Надявам се скоро да се сдобия с някаква машинка и ставам редовен тук.

                              Коментар


                              • #90
                                До: Сравнения между два джипа и препоръки

                                Спрял си се на най-доброто в нискоценовия паркетен клас втора ръка . Между двете което и да избереш, няма да сбъркаш, стига да попаднеш на читав екземпляр. Дизелите дават комбинирано 6.5, докато бензините 8.5. И двата са отврат за газифициране, но на бензин са песен. Ако избираш дизел, този на Хонда започва да се предлага чак от 2005, а цените за тая година са доста високи. Освен това е много шумен. Най-големият плюс за Хондата е пространството вътре в колата. Равчето го дават пък по-прецизно за управление. Избери по-читавия екземпляр от двете, който намериш.
                                Vitara 2.0 V6
                                Honda CRV (Gen 1)
                                Honda CRV 2.2 I-CTDI (Gen 3)
                                ВАЗ 2131

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X