Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Западна машина за гората (LR Defender) или коравия УАЗ

Свий
Темата е затворена.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61

    ето го и иниверсалиния съдеход една конска сила
    ходи навсякъде и харчи 5 кг трева на ден

    Коментар


    • #62
      На УАЗ му трябва лебедка отзад, за какво му е от пред,
      и без това Volk кара след мен и ако се наложи ще ме дръпне
      1 метър назад

      Коментар


      • #63


        или по скоро ти да го дръпнеш да мине

        Коментар


        • #64
          Първоначално публикуван от borkozin


          или по скоро ти да го дръпнеш да мине
          Това за дърпането напред си трябва да си малко
          и да имаш компания.

          Коментар


          • #65
            Първоначално публикуван от alex_markov
            Първоначално публикуван от davc
            Ленд ровър Дифендър се кара като цивилен навсякъде по света, във същото време е и "армейски всъдеход" в много армии. Мерцедес Бенц Гелендваген също, последният и в нашата вече. Защо когато УАЗ трябва обективно да се сравни с нещо друго, винаги се обявява за автомобил от някакъв персонален само за него клас и остават само аргументи от рода на: "култов"; "легендарен" и пр.- Стефан е специалист по лайфстайл терминологията. Да всеки автомобил и изобщо всяко нещо си има и плюсове и минуси, и сравнението е точно това: всички плюсове срещу всички минуси, резултат- обективна преценка. В този форум винаги се оказва, че плюсовете на УАЗ са "по-плюсни" от всичко останало. Последният аргумент е единственият и неповторим клас на УАЗ.
            Впечатлениятя ми са от над 1 000 000 /един милион/ километра пробег на около пенадесетина автомобила, десетина от които мои и останалите попаднали у мен по различни причини. Руски/съветски автомобили, собствени не съм имал, това обаче не значи, че не съм карал вкл. и УАЗ. Не съм колекционер, повече от три автомобила едновременно не съм притежавал. Един от тези автомобили беше "джипка", на него имам около 400 000 км и един камион 4х4 - около 30 000 км. Допълнително много литература: строго професионална; популярна и откровено "лайфстайлна". Един от източниците е именно този форум - отскоро. За рециклирането на чисто нов УАЗ, компетентният сте именно Вие, защото обективно погледнато Вие не го тунинговате, не модифицирате, не конструирате нещо ново по него. Убеден съм, че в доставния си вид той не е бил абсолютно негоден за експлоатация, но все пак факт е, че го рециклирате, подбудите за това са си Ваша работа
            Не искам да влизам в конфликт с никого, още по-малко с администрацията, споделям мнение, лично, на никого не го налагам, а и не искам.
            С уважение отново!!!
            Впечатляващ опит като водач! Аз имам само 350-400 Хиляди км. и си мисля че има правда в думите ти. Аз не харесвам "Нормалната" УАЗ-ка, по си падам по подобрените/влошените версии "Хънтър" , а сега "Патриот" ето тук можем да срванявамо "обективно" всички + и -
            Макар обективно да няма при неясни и размити условия, тук някои говорят за ОффРоуд-а с голяма буква, за мен това няма смисъл тъй като аз си правя разходки 2/3-ти от които е асфалтов път - следва 1/3 някакъв черен път или поне следи от него и може би някъде някое по-така препятствие, търся "лукс", удобство и поведение от колата както на пътя така и извън него, като включа и цената ... "Патриота" остава пак сам в класа си почти два пъти по евтин от Дефендър-а и за мен по-удобен

            Сред съвременните автомобили 4х4, Патриот седи точно така както "нормалния" УАЗ сред автомобилите 4х4 от 60-те и 70-те. С тази разлика, че сега тези коли са много популярни и този сегмент е много широк. Цената е комплексно понятие, автомобила всъщност е 2-3 тона различни метали и известно количество полимери, стойността на развойната дейност, разхвърляна върху "тиража" отива към пренебрежима. В този смисъл най-популярното правило е, че цената е това, което може да се вземе При положение, че цената определя класа, в този клас са разните китайски, индийски, бразилски и пр. 4х4. Патриот ще се яви лидер в него Колкото до цената на Дифендър и частите му "по света и у нас", Яро беше достатъчно красноречив

            П.П. Редукторният УАЗ не е "нормален" УАЗ, това е по-скоро фабричен тунинг
            Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!

            Коментар


            • #66
              Борко не се коси
              Аз от където слизам и вие след мен.

              Коментар


              • #67
                Първоначално публикуван от davc
                ...Сред съвременните автомобили 4х4, Патриот седи точно така както "нормалния" УАЗ сред автомобилите 4х4 от 60-те и 70-те....
                ... в този клас са разните китайски, индийски, бразилски и пр. 4х4. Патриот ще се яви лидер в него ...
                да ме шрощаваш, ама сега ти звучиш "Лаифстаил"

                Коментар


                • #68
                  Уважаеми Алекс Марков, вадиш думите ми от контекста и цитираш некоректно! Този клас го дефинира ти, като постанови за основен критерий ЦЕНАТА Моето отношение към Патриот, в така конституирания "клас" е изразено в определението: ЛИДЕР!
                  Не разбирам какво против имаш към първата част от написаното от мен. Същият производител, същата идеология, същия ресурс, същата база. Съвсем съзнателно не съм употребил категории като "по-такъв", или "по-инакъв", съвсем неутрално "същото".
                  Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!

                  Коментар


                  • #69
                    Първоначално публикуван от davc
                    Уважаеми Алекс Марков, вадиш думите ми от контекста и цитираш некоректно! Този клас го дефинира ти, като постанови за основен критерий ЦЕНАТА Моето отношение към Патриот, в така конституирания "клас" е изразено в определението: ЛИДЕР!
                    Не разбирам какво против имаш към първата част от написаното от мен. Същият производител, същата идеология, същия ресурс, същата база. Съвсем съзнателно не съм употребил категории като "по-такъв", или "по-инакъв", съвсем неутрално "същото".
                    Виж не се заяждам, нито се обиждам просто не се разбираме
                    аз казах "...като включим и цената...", ти казваш "... като постанови за основен критерий ЦЕНАТА...", няма смисъл. Нямам нищо против западните возила (дори имам и карам едно-две), също така не се опитвам да убедя никого в правилността на моят избор - "Патриот", който го види, повози се и/или покара сам си вади заключения, след известно време ще се появи и нещо по-добро (надявам се)....

                    Коментар


                    • #70
                      Радвам се, че разговаряме като възрастни хора. Съжалявам, ако нещо не съм разбрал, но и сега считам, че в по горния си пост ти наблегна сериозно на цената. Разбира се, че уважавам избора ти, както и всеки друг. Аз не деля нещата на западни и ..., къде би била Япония в такъв случай, а съвсем непренебрежимите Корея, Китай, Индия, Малайзия също има сериозна индустрия вкл. и автомобилна. В този ред на мисли, аз съм имал само две "магазински" коли и двете Корейски. Това е моя личен избор, и моите възможности.
                      Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!

                      Коментар


                      • #71
                        Патриота е със строго различна идеология. И пазарната му ниша е "Също кат западен жип бе!" а не "работен кон" като семейството 469.
                        Рамата и каквото още има от предишните е принудителна мярка - завода няма пари да смени главния конвейер веднага - по същество това са три цели завода. По тяхному цехове, а по нашему кочкоджамити заводи ...
                        Сега прочетох, много бързо сте писали. Плюсовете УАЗа си ги е направил по-плюсови сам, и честно. Нищо друго не е експлоатирано в такива абсурдни условия. Първият опит с другото се оказва смущаващ. Айде, трябва поне година, или три, за да се види за какво всъщност става дума така че трябва да почакаме още, но моите очаквания не са големи. С времето и ще се появят приятно евтини части за геленди на вторичния пазар ... Реалните условия са това. Значи автомобилът трябва да им съответства, а не да стои, да лапа пари, а отговорните другари да обикалят наоколо и да плачат "ама то ако не беше това ...". И онова да не беше - все тая, обективно средата на съществуване е такава.
                        МВР-то плаче от Дифендърите. МНЗ-то плаче от какви беше там крайслери. МНО-то плаче от гелендите. Енергетиката и свръзките плачат от кво ли не японско. Всички си спомнят УАЗовете. И търсят от близкото село някой частен Джуган за да свършат работата.
                        Мда. Тук няма техническа целесъобразност. Има само политика и корупция.
                        Да, а колкото до личното отношение - винаги съм мразел Великият Съветски Съюз, комунистите, съветските другари, УАЗа в частност. Аз изобщо съм от "фашистко семейство" и враг на народа. И с партийните секретари отношенията ми бяха съответни, ами просто вече беше минало времето на концлагерите с малко, та съм жив. Общо взето - каквото сега с американците - силно неприемане) И днешното ми отношение към УАЗа е постигнато трудно, но на базата на чисто технически съображения. Добре, и технико-икономически. Значи - честно. А отношението ми към руските другари се промени по-лесно и от други съображения. Обаче това е ария от друга опера.

                        Коментар


                        • #72
                          Първоначално публикуван от davc
                          Радвам се, че разговаряме като възрастни хора. Съжалявам, ако нещо не съм разбрал, но и сега считам, че в по горния си пост ти наблегна сериозно на цената. Разбира се, че уважавам избора ти, както и всеки друг. Аз не деля нещата на западни и ..., къде би била Япония в такъв случай, а съвсем непренебрежимите Корея, Китай, Индия, Малайзия също има сериозна индустрия вкл. и автомобилна. В този ред на мисли, аз съм имал само две "магазински" коли и двете Корейски. Това е моя личен избор, и моите възможности.
                          davc, ние за съжаление не разговаряма , а на мен писането не ми се отдава много, много. Съжалявам ако нещо съм недоразбрал или изопачил, цитирах избрани моменти само за пригледност и спестяване на място. А естествено е в културен форум да си пишем "като възрастни".
                          Има опити за сравняване на "Патриота" с Китаиски автомобили, Но това което ми направи впечатление е че те всичките са насочени към хора с предпочитание към пътната мрежа - всичките са с предно независимо окачване, докато въпросният УАЗ е е с цели мостове и в ходовата си част НЕ СЕ расличава от "старите" УАЗ-ки. А това ми харесва - "стара" УАЗ-ка, с рафинирано, шумоизолирано купе, мощен двигател (е не най-мощният) и мнооооого пространство, остава само климатика. Естествено цената си има и отражение върху качеството, но за сега съм доволен

                          Коментар


                          • #73
                            Стефан написа:


                            Много думи, много песни, и то с пяна на уста.

                            Не знам бързо ли е писано, но много набързо си чел.
                            "Патриота е със строго различна идеология" - от какво?
                            "И пазарната му ниша е "Също кат западен жип бе!"", - точно до съвременните 4х4 го поставям, "бе"!
                            "Плюсовете УАЗа си ги е направил по-плюсови сам" - прав си - и крокодила е по-дълъг отколкото зелен, сам!
                            Направо да им се чудиш на хората по света как успяват да свършат "за две пари работа" с тези безнадеждни боклуци, с които разполагат! Апоколипсиса наближава и Антихриста пристига!

                            П. П. "Братски съюзи", "фашисти", "комунисти", "империалисти" - ужас, 16-17 години са половин съзнателен човешки живот, стига вече!
                            Хайд парк си нямаме, но мисля че в Южния парк "вървиш"


                            Алекс Марков написа:

                            Значи всичко е точно!

                            "...който го види, повози се и/или покара сам си вади заключения,..."
                            Това е идея може би...?
                            Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!

                            Коментар


                            • #74
                              Мисля че темата се изчерпа откъм съдържание и започнаха диалози/монолози които едва ли ще донесат на някой полза...

                              Затова заключвам темата а специално по въпроса за апроксимацията на дължините към то спектроматичната дължина на зеления цвят предлагам да си откриете нова тема в съответния форум...
                              VPetrov.photography

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X