Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Западна машина за гората (LR Defender) или коравия УАЗ

Свий
Темата е затворена.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Западна машина за гората (LR Defender) или коравия УАЗ

    Нещо съм се замисли да си направа един Уаз щото с тоя Дефендер много скъпо излиза да го троша по чукарите

    продават ми 2 Двигатела от МБ единия е 2,2д (1970)и другия е 2,4д

    тя на Уаз раздатката не струва ли ,че му траа на Газ 69 може ли още да се намира такова нещо чух че бил малко дефицит


    разбрах че волгови мостове са били по добре от Уазовоте?

  • #2
    Не разбира се, че са и по-слаби. Нали са по-бързи.
    УАЗовата РК е все едно секция към СК, а на ГАЗ-69 е самостоятелен агрегат, вързан към СК с малко карданче. От Виетнамката - също, но вече е голяма и тежка.
    Ееех ... Като ви разправях толкова време че от всичко което пълзи по земята само УАЗ и ТЛК 70 са джипове ... Вранглера е малък, Геленда е тежък, останалото няма защо и да се гледа, може по един, обаче има непреодолими кусури ... Като туриш в сметката всички критерии, просто не остава друго. И Венци Петров може със заобиколки, ама и той толкова пъти го казва ... Инженерните съображения не прощават. А по-старите остаряха съвсем, частите са все по-трудни, фирмите - все по-глупави и лъжливи ... Колкото по-прочути - толкова по-глупави. А сега ни опича, през 15-та година може да започне и някъв ледников период, инфраструктурата ще става все по-мизерна, не по-паркетна. На ти М-класи и Кайени, когато залива болниците и кметствата. За чии са пластмаси вместо бронята, дави хора и животни, какви панделки и велур пичка им майчина ...

    Коментар


    • #3
      искаш да кажеш, че дифа не е за чукарите щото много се чупи или че не смееш да го счупиш щот ремонта скъп. или той просто не се чупи ? ама що ти е да го чупиш същност. дифендара ясно, ама УАЗ-а що искаш да чупиш? то верно има балкан троши скоро ама ти ще се пробваш. така ли?


      Коментар


      • #4
        Ако трябва точно УАЗ - Дифендър, като оставим настрани бруталните английски цени, той има страшни проблеми. Алуминиевата кабина гние а се прави много трудно. Още по-лошото е, че дифовете му са двусателитни. УАЗа троши полуоски, чудо голямо. Няма 200 лева, има ги под път и над път и се сменя за час ако го правиш често А Дифендъра троши направо диференциалите като види зор. Не знам колко излиза удоволствието, ама не ми се и мисли.

        Коментар


        • #5
          Първоначално публикуван от Насов
          искаш да кажеш, че дифа не е за чукарите щото много се чупи или че не смееш да го счупиш щот ремонта скъп. или той просто не се чупи ? ама що ти е да го чупиш същност. дифендара ясно, ама УАЗ-а що искаш да чупиш? то верно има балкан троши скоро ама ти ще се пробваш. така ли?


          тои става за чукарите и то префектно ,но както знеш оффроуда е скъпо удоволстве а няма кола която да не се чупи на такава експатация ,
          за сега прецаках една раздадка която ми струва близо 1000 лв втора употреба с незнаен произход ,оделно 500 лева лагери на скоростите и труд които незнам още колко е, и ето ти за едно удоволстве ,а тва удоволствие все повече ми харесва и ми се изка няква кола която да е здрава и ефтина за подръжка
          за тия пари може да се земе един Уаз и да му се кефиш и ако се прецака знеш че няма да е повече от 200 лв.

          а за балканядите не съм фен

          Коментар


          • #6
            Първоначално публикуван от Стефан
            Ако трябва точно УАЗ - Дифендър, като оставим настрани бруталните английски цени, той има страшни проблеми. Алуминиевата кабина гние а се прави много трудно. Още по-лошото е, че дифовете му са двусателитни. УАЗа троши полуоски, чудо голямо. Няма 200 лева, има ги под път и над път и се сменя за час ако го правиш често А Дифендъра троши направо диференциалите като види зор. Не знам колко излиза удоволствието, ама не ми се и мисли.
            тоя които ми прави Дефендера ми каза че не чупат лесно диференциали а вместо тях чупи раздадки

            за кабините ако са от по старите нямат проблем ама по новите нещо не са много добре направени ,видях един преди време в дару кар и отзад беше целя изгнил а беше 2000 г

            Коментар


            • #7
              А не, имах предвид друго. УАЗа е проектиран така, че да се чупи от периферията навътре. За да се ремонтира евтино, и най-вече лесно и бързо. В заданието е имало категорично изискване за полева ремонтопригодност. А в западните коли по принцип няма такова каскадно разрушаване, и вместо да тресне полуоската и да спаси всичко след себе си, се разлита агрегат с цената на цял УАЗ, а производителят свива рамене - сам си си виновен. А всъщност е виновен или инженерът или идеологът на цялата конструкция. Т.е. производителят. От потребителската гледна точка това е гадост, от инженерна - глупост, а от гледна точка на фирмата менте - още кинти в джоба. Разликата е главно идеологическа ...

              Коментар


              • #8

                така си е

                затова от няколко дена си мисля за един уаз които да минава насякъде почтии да не скъпа подръжката само идва проблема с двигатела че много харчи ,един воиник ми каза че ако му се постави волгов карбуратор падал разхода

                Коментар


                • #9
                  От мене му кажи - Три денонощия арест! Като излезе - да ми се обади да му дам още три.
                  А ако сложи мотоциклетен съвсем ще падне. Обаче ако го махне и него и запуши дупката дето ще остане няма да има разход хич, що не са се сетили сами? Ама тъпи шапкари ...
                  Вечната легенда на мързеливците. Когато всичко е в ред, карбураторните УАЗове пият 12 - 15 на сто км асфалт. Ако в калта пие по-малко от 100/100, значи още не си стигнал до калта. Или до преспите.
                  Мразя такива идиоти.

                  Коментар


                  • #10
                    дифендера принципно при правилна употреба не се чупи

                    за това си има и причина, просто колата е с много яко силово предаване и много слаб мотор. дифендрите се трошат от глупост и незнание, а като се счупи боли. полева ремонтопригодност няма, тази кола се прави в сервизи, но нали несме на война

                    единственото, което трябва да се смени незабавно е демфера, който е неграмотно сложен и се пълни с кал

                    УАЗа е кола за механици, ако не си добър механик нестава
                    drive alive

                    Коментар


                    • #11
                      Първоначално публикуван от go go go
                      дифендера принципно при правилна употреба не се чупи

                      за това си има и причина, просто колата е с много яко силово предаване и много слаб мотор. дифендрите се трошат от глупост и незнание, а като се счупи боли. полева ремонтопригодност няма, тази кола се прави в сервизи, но нали несме на война

                      единственото, което трябва да се смени незабавно е демфера, който е неграмотно сложен и се пълни с кал

                      УАЗа е кола за механици, ако не си добър механик нестава
                      значи траа повече да му вада душата на оффроуд е тва е май правилната употреба.

                      тва за глупоста ми напомня за слчая с Дефендер линеиките
                      шофиора си мисли че като блокира диференциала е вкючил 4х4 и кво стаа "ГЛУПОСТ И НЕЗНАНИЕ"

                      щто да не стаа ако не си добър механик ?като я земеш ще се научиш и ще станеш добър

                      Коментар


                      • #12
                        Първоначално публикуван от Стефан
                        От мене му кажи - Три денонощия арест! Като излезе - да ми се обади да му дам още три.
                        А ако сложи мотоциклетен съвсем ще падне. Обаче ако го махне и него и запуши дупката дето ще остане няма да има разход хич, що не са се сетили сами? Ама тъпи шапкари ...
                        Вечната легенда на мързеливците. Когато всичко е в ред, карбураторните УАЗове пият 12 - 15 на сто км асфалт. Ако в калта пие по-малко от 100/100, значи още не си стигнал до калта. Или до преспите.
                        Мразя такива идиоти.

                        а ако го гледа от страни маи наи малко ще харчи

                        те Уазовете почти като БТР пият в калта

                        Коментар


                        • #13
                          В калта всички пият колкото има))
                          На времето в N-ският МСП имаше един Джуган, който пиеше 130/100 на асфалта. Никой не смееше да се приближи до него Тогава нито разбирах нито се интересувах от автомобили и не знам какво е било, обаче армията наистина умее да произвежда чудовища ...

                          Коментар


                          • #14
                            Първоначално публикуван от Стефан
                            ...Ееех ... Като ви разправях толкова време че от всичко което пълзи по земята само УАЗ и ТЛК 70 са джипове ... Вранглера е малък, Геленда е тежък, останалото няма защо и да се гледа, може по един, обаче има непреодолими кусури ...
                            Опа, стой малко, какво му е на моя Нисан?
                            Тая тема пак ще е за маса. Дифендъра може да не става за сериозна кал, въпреки, че произхода му е селко-стопански, но извън Русия, на не малко места и в момента се представя отлично, макар и с кусурите си.. Против генерализирането съм.

                            Борко,
                            С цялата си любов към Дифендър-а ще ти кажа, че в гората (и в коловоза) УАЗ-а е мноого напред

                            Коментар


                            • #15
                              Поздрави от блатата...

                              Незнам за какви автомобили говорите, но моя автомобил днес пресече малко блата, тръстики, отмести едно отсечено дърво, извади няколко четириколесни балерини, нито се строши нито се запъна!

                              Още веднъж поздрави!
                              Борко, добре си си направил сметката, но нямаш полева работилница за полева ремонтнопригодност!

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X