Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Западна машина за гората (LR Defender) или коравия УАЗ

Свий
Темата е затворена.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Не знам дали не е тежък. Патрулът де. И не знам за какво става дума покрай частите.
    Не Сава, или джип или сервиз, иначе става дума за паркетни лигавщини а не за джипове. Иди на мегдана в Никопол, във Видин, в Силистра, в Тутракан, на пристанището в Козлодуй или даже в Русе, и започни да говориш за знаене и за сервизи. Когато става дума за оцеляване, тая с фризираните пудели по-добре я забрави. Щото като те дигнат на вилите ще са прави. На стихията и е през всички видове ония работи за твойте лъскави компютри и механици с папионки.
    И не за пръв път в тоя форум става дума за това. Спрете с това порно - офроуда не е гъзарски състезания. Това е възможността да се стигне от А в Б когато това се смята за невъзможно. Останалото е развлечение няколко пъти годишно за богати безделници или чалга.

    Коментар


    • #17
      Вчера гледах "Енимъл планет" и видях как в Танзания гониха газелите с УАЗ!

      /това беше най-късия виц за деня! /

      Майтап!

      Коментар


      • #18
        Първоначално публикуван от Volk
        Поздрави от блатата...

        Незнам за какви автомобили говорите, но моя автомобил днес пресече малко блата, тръстики, отмести едно отсечено дърво, извади няколко четириколесни балерини, нито се строши нито се запъна!

        Още веднъж поздрави!
        Борко, добре си си направил сметката, но нямаш полева работилница за полева ремонтнопригодност!
        но викаш да се приготва и за това




        абе чесно казано ако Уаза е стеганат хубаво няма да има проблеми и както Стефан казава да не са частите някви ментета щото проблем след това

        а Яро , предполагам че Уаза ще се справи по добре в калта от дефендера но за да го кажа това траа да го пробвам

        Дефендера е яка машинка и доста надежна има и + има и - като и Уаза

        Коментар


        • #19
          ако змам кмаьонетка за дълги разтояния и офф роуд ще дефендера
          но ако зимам нещо за HARDCORE OFFROAD ще Уаза

          Коментар


          • #20
            borkozin, имаш си кола, защо ще си купуваш УАЗ. Случило се е така, че си похарчил 1500 лв. Правил ли си сметка, за да докараш нещата до такава авария, колко експерименти си си правил и дали с УАЗ е нямало до похарчиш много повече, но на по 50 и по 150 лв. и всеки ден "в бокса".
            Не съм сигурен колко ремонтопригоден е УАЗ, но със сигурност е изключително ремонтоконсумиращ. И изобщо, каква е тази характеристика: ремонтопригоден, аз някакси предпочитам да се изтъкват неща като: солиден; стабилен и пр.
            След като е толкова евтин, което е вярно и ако е толкова сериозен, защо ли по света не са му чули заглавието на този УАЗ, или той се явява дълбок военен секрет, достъпен за привилегировани.
            Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!

            Коментар


            • #21
              Гледай новините по-често, ще го видиш.
              "Солиден" и "Стабилен" в този смисъл са термини от лайфстайл списанията, а ремонтопригодността е инженерен термин. За това не си я чувал пък нея.
              60% - 80% от цената на всичко, което е направено за работа, хи-хи.
              Сайта се опитва да е с технически уклон, фешън каналите са другаде.

              Коментар


              • #22
                Първоначално публикуван от davc
                borkozin, имаш си кола, защо ще си купуваш УАЗ. Случило се е така, че си похарчил 1500 лв. Правил ли си сметка, за да докараш нещата до такава авария, колко експерименти си си правил и дали с УАЗ е нямало до похарчиш много повече, но на по 50 и по 150 лв. и всеки ден "в бокса".
                Не съм сигурен колко ремонтопригоден е УАЗ, но със сигурност е изключително ремонтоконсумиращ. И изобщо, каква е тази характеристика: ремонтопригоден, аз някакси предпочитам да се изтъкват неща като: солиден; стабилен и пр.
                След като е толкова евтин, което е вярно и ако е толкова сериозен, защо ли по света не са му чули заглавието на този УАЗ, или той се явява дълбок военен секрет, достъпен за привилегировани.
                не са му я чували щото за кво им е на руснаците да го рекламират
                имат си достатъчо голям вътрешен пазар за да няма нужда да го прават известен , насякъде по руските републики знеят за Уаз и са известни даже в Рамбо 3 накая Рамбо си тръгва с Уаз .

                знам че съм си правил сметката и съм дал 1500 лв . но и права сметка че за тия пари мога да зема един Уаз и за още толкова да го направа да не влиза в бокса .

                Коментар


                • #23
                  Това за вътрешния пазар е интересно, но защо ли тогава се опитват да продават Камаз - и сериозно го рекламират - също така ВАЗ, ГАЗ и много други. Рамбо какво, в тоэи форум Холивуд нали не е популярен и не представлява аргумент. За 1500-те лв. имах предвид, че ако си карал един УАЗ толкова време и по такъв начин, както си счупил Дифендъра, си щял да да похарчиш много повече пари "с по -малко, но редовно" В този форум има доста теми за докарване на УАЗ до годност да се движи и изобщо не звучат като "купен за 1500, за още 1500 вече кола".
                  Колкото до "шарени" думички, аз също знам някои, даже доста неща мога като инжинер.
                  Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!

                  Коментар


                  • #24
                    Тогава защо набутваш чалгата в тенекеджийски разговор? Е това вече не е солидно.
                    А ти имаш ли представа какво е УАЗ за 1 500 лева? В такова състояние прехвалените западни джипове няма да ги вземат и на вторични суровини. А тия се движат. Ремонтират се с чука, вървят едва ли не с базови масла, минават отвсякъде. В това състояние, не нови и от сервиза.
                    Когато Дифендъра започне да струва няма 20 000 лева с ДДС-то нов, тогава и може да се сравняват по това, което като че ли имаш предвид. Тезата ти е несъстоятелна. При примерно еднакви пътни възможности те имат различни жизнени цикли.

                    Коментар


                    • #25
                      Пътните им възможности са еднакви много примерно, а жизнените им цикли са също толкова много различни
                      Какво е УАЗ за 1500 лв. знам, може би ще искаш да го съобщиш на borkozin. А УАЗ за "няма 20 000 лв. с ДДС" е незапочнал жизнения си цикъл, готов за рециклиране продукт.
                      Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!

                      Коментар


                      • #26
                        Аха. Ми давай тогава, съществените разлики. Дребните може да си останат дребни.

                        Коментар


                        • #27
                          Първоначално публикуван от davc
                          Това за вътрешния пазар е интересно, но защо ли тогава се опитват да продават Камаз - и сериозно го рекламират -също така ВАЗ, ГАЗ и много други
                          незнам за Ваз и Газ
                          но за Камаз мога да кажа тва че в Дубаи на военното изложение само те заслужаваха уважение наи много хора имаше на техните щандове а като почнаха тестовете хората подскачаха от техните възможности



                          За 1500-те лв. имах предвид, че ако си карал един УАЗ толкова време и по такъв начин, както си счупил Дифендъра, си щял да да похарчиш много повече пари "с по -малко, но редовно" В този форум има доста теми за докарване на УАЗ до годност да се движи и изобщо не звучат като "купен за 1500, за още 1500 вече кола".
                          на дифендера тва му беше първия сериозен оффроуд

                          и ако на всяко такова ще траа да давам толкова пари колкото и да се чупи Уаза пак ще оферта
                          е добре де купен за 800 и още 2500 да се приведе в вид

                          Коментар


                          • #28
                            Стига бе, в такова нещо парите могат да са и безкрайност, още не съм чувал някой да каже - Край, джипът е готов))
                            Да, това е ... ((( Винаги става по нещо. Особено със старите коли. Не винаги можеш да хванеш причината, блъскането обикновено я маскира. А таралясниците втора - трета ръка смятай винаги са проблемни, има трайни изменения заради които и са ги разкарали. И естествено не са съобщили. Закърпват ги колкото да ги продадат - и айде ... А ти после ще смениш три скоростни кутии, додето разбереш че има крива опора или дявол знае какво друго ... Живот ...
                            УАЗовете поне много хора ги познават, частите не са съвсем безсмислени откъм парите, модернизационният потенциал е практически безкраен. Баш където трябва си се загледал.
                            Были и время и деньги. Пока не взял УАЗ.
                            Руска градска поговорка))

                            )) УАЗ прави около 200 000 коли годишно, и за тях има опашка. Те не се интересуват кой какво мисли за тях. Продават в чужбина колкото искат, не само в републиките. Азия, Южна Америка, Африка, частните армии навсякъде другаде. Половин Англия кара ВАЗ, всички БТРи са ГАЗ, и продават за нещо към половин милиард долара годишно. За Камазовете и така е ясно. Пренебрежителното отношение към всичко това изглежда смешно, нищо повече.

                            Коментар


                            • #29
                              Знам за Камаз-а в Дубай, въпроса е защо това не се случва с УАЗ-а, където и да било. Всичко това, както и да е, ти явно си решил вече за себе си. Успех с УАЗ-а, който ще си купиш.
                              Стефане с теб няма какво да разискваме, решени въпроси, решени и в частния -с borkozin- и в общия -практиката- смисъл въпроси.

                              П. П. Счупен Дифендър на първи сериозен офроуд за мен е загадка, или случая е много тривиален, "ма а нема нужда".
                              Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!

                              Коментар


                              • #30
                                маи на мене точно това се случи което Стефан каза някои преди мене е пипал раздадката и спестил да сложи едни чарколяци и ето го резолтата,а кои зне още колко такива скрити лимонки има...

                                мерси ще ми траа доста успех но тва доста по нататък ще стане траа първо дифендара да го върна обратно на пътя

                                а Стефане кажи според тебе има ли смисъл освен тия двигатели които ми каза по горе да се постави един ЛР Tdi 200 ili 300

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X