Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Добър ход на окачването.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: Добър ход на окачването.

    Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
    Ако слагаш револвери на заводски ресьори няма да постигнеш много повече от колкото ако сложиш просто по-дълги обици.
    Идеята на револверите е да осигурят свободно движение на едни други ресьори, дето в свободно състояние изглеждат като полуокръжност.
    Пламене, по дългите обици правят лифт. Обикновенно са захванати в края на рамата. Като им увеличиме дължината "провисват" надолу. Тоест имаме захват на основния компонент на окачването, свален надолу с два пъти повече отколкото ни е лифта. Това за мен е сериозен недостатък. Тия така начечени "револвери" стоят сгънати когато окачването е смачкано. Отварят се когато окачването се разгъне. Тогава и дават още ход на долу. В тоя смисъл мисля че дават някакво предимство.

    Коментар


    • #32
      До: Добър ход на окачването.

      Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
      В тежестта на задния мост влиза всичко закачено по него. Разбирай и гумите.

      Ако се разчита само на половината тежест на задния мост, барабар с гумите, да има сцепление, но е малко, според мен. в един от 10 случая ще има някакво значение, при нужните условия за това, и евентуално ще те изкара. В останалите 9 случая само ще се чудиш защо при тия ходове буксуваш като гламав.

      Ама, вместо да давам луди пари за револвери и специални ресори, едни най-обикновени блокажи ще ме изкарат там, където се надявам на револверите, ако разчитам смо на тежестта на моста...
      Блокажа си е едно на ръка. Темата е за ходове.
      Тия специални ресьори не знам какви пари са. Револверите, ако са цифра, могат да се изработят за 100-150 лв. Въпроса е някой карал ли е с такива и може ли да направи сравнение с обикновени обици. В един ли, в два ли от 10 случая ще ни извадят. Или се ще си боксуваме като гламави. И едва тогава да кажеме става/не става. И конструктора само гледа да ни вземе парите.

      Коментар


      • #33
        До: Добър ход на окачването.

        И понеже пак за снимки стана дума, да знаеш че тоя лаф "За пред кафето" вече е заменен със "За пред форума." По фешън е.
        Това не го разбрах в какъв смисъл го казваш
        А я да помислим като имаме револвери отпред и отзад, какво става на страничните наклони, а в завой на пътя?
        99 WJ V8, 5" lift long arm, 35"...
        It's a Jeep thing - you wouldn't understand..!

        Коментар


        • #34
          До: Добър ход на окачването.

          Първоначално публикуван от Andro_Pajero Преглед на мнение
          Пламене, по дългите обици правят лифт. Обикновенно са захванати в края на рамата. Като им увеличиме дължината "провисват" надолу. Тоест имаме захват на основния компонент на окачването, свален надолу с два пъти повече отколкото ни е лифта. Това за мен е сериозен недостатък. Тия така начечени "револвери" стоят сгънати когато окачването е смачкано. Отварят се когато окачването се разгъне. Тогава и дават още ход на долу. В тоя смисъл мисля че дават някакво предимство.
          Нали има разлика между натиск и провисване.
          Сложи револвери на заводски ресьори да видиш че дават предимство само за пред форума. Пробвай. Може пък аз да бъркам. Може и хората които са го правила да са объркали нещо. Аз ресьори не барам.

          Коментар


          • #35
            До: Добър ход на окачването.

            Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
            Нали има разлика между натиск и провисване...
            Сега, аз си мисля следното: И пружината и ресьора като се разгънат натиск от тях няма. Натиска може да дойде от правилния амортесьор в съчетание с револвера.

            Коментар


            • #36
              До: Добър ход на окачването.

              Първоначално публикуван от Николай Малинов Преглед на мнение
              А я да помислим като имаме револвери отпред и отзад, какво става на страничните наклони, а в завой на пътя?
              Няма кво да мислим, то е измислено.
              Ако няма телескопична напречна щанга става .... интересно.

              Коментар


              • #37
                До: Добър ход на окачването.

                Първоначално публикуван от Andro_Pajero Преглед на мнение
                Сега, аз си мисля следното: И пружината и ресьора като се разгънат натиск от тях няма. Натиска може да дойде от правилния амортесьор в съчетание с револвера.
                Разбира се че няма натиск. Въпроса е колко се разгъват. Някой се разгъват на 10см, други на 25.
                Тая дума "правилен" много свободно се употребява. Какъв е правилния амортисьор, дето може да бута.

                Коментар


                • #38
                  До: Добър ход на окачването.

                  Някой да е чел (освен мен) информация относно тъй наречените Air Shocks (газови амортисьори с толкова голямо налягане в газовата камера, че действат и като пружини, за това се използват само те, без пружините). Доста crawler-и ползват такива, главно на Race Runner модели. Използването на газ като пружина има интересни свойства като например експоненциално прогресивна твърдост към края на хода... Бърза настройка на ride height, игра с нивото на маслото за постигане на края на хода и реглаж на прогресивността му...

                  http://theshockguy.com/air_shock_2_0.html

                  Коментар


                  • #39
                    До: Добър ход на окачването.

                    Първоначално публикуван от afterburner Преглед на мнение
                    Някой да е чел (освен мен) информация относно тъй наречените Air Shocks (газови амортисьори с толкова голямо налягане в газовата камера, че действат и като пружини, за това се използват само те, без пружините). Доста crawler-и ползват такива, главно на Race Runner модели. Използването на газ като пружина има интересни свойства като например експоненциално прогресивна твърдост към края на хода... Бърза настройка на ride height, игра с нивото на маслото за постигане на края на хода и реглаж на прогресивността му...

                    http://theshockguy.com/air_shock_2_0.html
                    Чел съм и то доста, но имат един сериозен недостатък - не ги препоръчват за по-скоростно каране. Правилно си забелязял, че се ползват от crawlers. Въпреки , че тази технология е сравнително нова, за мен най-добрия вариант си остават доказалите се отдавна койловъри.

                    Коментар


                    • #40
                      До: Добър ход на окачването.

                      Първоначално публикуван от Victor Преглед на мнение
                      Чел съм и то доста, но имат един сериозен недостатък - не ги препоръчват за по-скоростно каране. Правилно си забелязял, че се ползват от crawlers. Въпреки , че тази технология е сравнително нова, за мен най-добрия вариант си остават доказалите се отдавна койловъри.
                      Горе като писах "въздушни" точно тях имах в предвид. Омотах се вече с тия преводи. Нали всичко трябва да е на Български.
                      Аir = въздух. Не че вътре има въздух, но иначе ще се бъркат с газовите.
                      И аз не съм ги пипал. Чета че с тях джипа подскачал малко неправилно. Както с ресьори.
                      Сигурно настройките са много сложни и аматьорите не могат да ги направят правилно, защото доста отбори карат с такива.
                      http://www.youtube.com/watch?v=KlWkrsyQJOg&NR=1
                      Последно редактирано от kinex; 23-12-08, 15:58.

                      Коментар


                      • #41
                        До: Добър ход на окачването.

                        Колеги, дайте да я посъживиме тая хубава тема. Конкретно ме интересува следното: Сменям окачването на моя Патрул 160 от листово, на пружинно. Не искам да откривам топлата вода, та въпроса ми е: кои модели високо-проходими автомобили на стандартно пружинно окачване, имат най добри ходове? От какво идват тези по добри ходове? Дължина на носачи, разположение спрямо надлъжната ос, шарнирни връзки, различна геометрична форма, и др. особенности на конструкцията. Пружини и амортесьори - размери, твърдост, разположение и всичко друго което се сетите и знаете.
                        Предварително благодаря на знаещите.

                        Коментар


                        • #42
                          До: Добър ход на окачването.

                          Стандартно заводски с едни от най-добрите ходове е Ленд Ровър Дифендър, аз не знам друг стндартно с по-добри, но не смея да кажа, че е най. Препоръчвам ти да го погледнеш - нищо сложно. Трилинково с А-рамо, но по добре го погледни в стандартния му вид, а след това ще ти покажа как много лесно ще може да се подобрят стига да можеш да го копираш. Най добре е да го погледнеш и сам ще си отговориш на всички въпроси, тук е излишно да "ръсим" мозък и да откриваме топлата вода.

                          Коментар


                          • #43
                            До: Добър ход на окачването.

                            Първоначално публикуван от Виктор Мечкаров Преглед на мнение
                            Стандартно заводски с едни от най-добрите ходове е Ленд Ровър Дифендър, аз не знам друг стндартно с по-добри, но не смея да кажа, че е най. Препоръчвам ти да го погледнеш - нищо сложно. Трилинково с А-рамо, но по добре го погледни в стандартния му вид, а след това ще ти покажа как много лесно ще може да се подобрят стига да можеш да го копираш. Най добре е да го погледнеш и сам ще си отговориш на всички въпроси, тук е излишно да "ръсим" мозък и да откриваме топлата вода.
                            Благодаря, ще го погледна. За отзад и аз си мисля за трилинково. Остава само да уточня размери, ъгли и връзки. Как стои въпроса с напречната и стабилизиращата щанга при Дифендъра?

                            Коментар


                            • #44
                              До: Добър ход на окачването.

                              Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
                              Благодаря, ще го погледна. За отзад и аз си мисля за трилинково. Остава само да уточня размери, ъгли и връзки. Как стои въпроса с напречната и стабилизиращата щанга при Дифендъра?
                              На ли ги гледа на ЛазаровоАз мислех че са поне равностойни на Уазките.А то друсна у коловозите накрая и се разпаднаМного харесвам Дефендера но тоя как усука моста „задния“от нищо и се разлетеха карданимай новите ги правят слабички става въпрос за заводските
                              К мирной жизни не пригоден.
                              Най обичам, обстановката да е максимално близка до бойната.
                              ГАЗ 69 ГАЗ 53 ЗИЛ 157

                              Коментар


                              • #45
                                До: Добър ход на окачването.

                                Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
                                Благодаря, ще го погледна. За отзад и аз си мисля за трилинково. Остава само да уточня размери, ъгли и връзки. Как стои въпроса с напречната и стабилизиращата щанга при Дифендъра?
                                Отзад напречна няма.Нали е с А-рамо...
                                Андро,дължини ,ъгли и здравина.Това е основното...
                                0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X