Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Добър ход на окачването.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Добър ход на окачването.

    Темата е разисквана стотици (ако не и хиляди вече) пъти в най-различни теми, в почти всички 4х4 раздели на Портала.

    Мисля, че ще представлява интерес измерената на рампа артикулация на мостовете от линка отдолу:

    http://www.youtube.com/watch?v=tZ5M6-Dk0Yk

    Повечето джипки изглеждат стандартни, има и 'пипнати'...
    Линка отгоре е с TLC KZJ70, която даде и един от най-добрите резултати. Сантиметри след нея LR Defender 90. Най-лошия който видях бе на едно бяло Чероки...
    За да видите всички 19 теста, кликнете на този линк:

    http://www.youtube.com/profile?user=...90&view=videos

    Целта на тази тема не е да си ги мерим на марки , по-скоро всеки, който е доволен от ходовете си, да сподели как го е постигнал на своята машина.

    Тези от вас, които желаят да споделят, нека дадат максимална информация за джипката - марка, модел, окачване, размер гуми, промени. Публикации от рода - 'мойто е супер яко', излишни заяждания и подобни ще се трият...

    =======================

    П.П. Чудих се къде да пусна темата - дали тук, в "Сравнения, тестове, избор..." или в "Тунинг/ Окачвания, лифт и бодилифт". Избрах не-тунинговия раздел, тъй като добрия ход не е задължително да се постигне с готови kit-ови решения...
    Последно редактирано от Yaro; 08-12-08, 01:08.

  • #2
    До: Добър ход на окачването.

    Yaro аз мисля че този е по добър от тойотата http://www.youtube.com/watch?v=WomJV...eature=related

    Коментар


    • #3
      До: Добър ход на окачването.

      Първоначално публикуван от uaz_95 Преглед на мнение
      Yaro аз мисля че този е по добър от тойотата http://www.youtube.com/watch?v=WomJV...eature=related
      Хмъъ... Тойотата мина с половин гума под рампата. Дефендъра е с по голямо междуосие. Ама колко? Половин гума е към 42см. После се пробва и един къс Дефендър. И той стигна до рампата.

      Коментар


      • #4
        До: Добър ход на окачването.

        Идеята ми с тази тема бе не да взимаме за даденост резултатите на различните марки от линка, който дадох по-горе. Т.е. окончателно да заключим тия да, тия не.

        Нямаме никаква информация за отделните коли така или иначе.
        Просто намерих проби на една рампа на няколко джипки и реших да предложа да си поговорим - кой как какво е направил и доволен ли е...

        Коментар


        • #5
          До: Добър ход на окачването.

          Аааа,не знам за джипките,ама това е пуснато във Форума на ФВ...



          Лека му пръст на това Голфче.
          Яро,на 3-ката са доста по-големи ходовете...
          0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

          Коментар


          • #6
            До: Добър ход на окачването.

            Малко спам
            Нинджа - и мене ме има на тая рампа - 5 та страница аудито: http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...5%F2%EE&page=5
            Последно редактирано от Ц. Кръстев; 21-12-08, 21:50. Причина: корекция

            Коментар


            • #7
              До: Добър ход на окачването.

              Първоначално публикуван от Ц. Кръстев Преглед на мнение
              Малко спам
              Нинджа - и мене ме има на тая рампа - 5 та страница аудито: http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...5%F2%EE&page=5
              Хи-хи,гледам се качваме повече от "джиповете"...
              0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

              Коментар


              • #8
                До: Добър ход на окачването.

                Първоначално публикуван от Yaro Преглед на мнение
                Идеята ми с тази тема бе не да взимаме за даденост резултатите на различните марки от линка, който дадох по-горе. Т.е. окончателно да заключим тия да, тия не.

                Нямаме никаква информация за отделните коли така или иначе.
                Просто намерих проби на една рампа на няколко джипки и реших да предложа да си поговорим - кой как какво е направил и доволен ли е...
                Добрия ход в реални условия, и добрия ход в лабораторни условия(за снимка) се оказва че не са едно и също на 100%.
                Куриозната ми констатация е че натискът върху гумите е по-важен от RTI индекса, и от това колко може да се вдигне едното колело докато другите три са на земята. Което всъщност е логично. Няма натиск - няма и сцепление.

                За равномерно разпределеното тегло на "всъдехода" както знаеш се грижат доста железа. Амортисьори; ресьори пружини торсиони; носачи; щанги; и изобщо цялата организация на окачването което осигорява натиска. Ама много дълго, ако почнем с приноса на всички детайли по отделно. Всеки един от тях може да промени крайния резултат драматично. Например мека и дълга пружина е по-добре за ходовете от твърда и къса. Газов амортисьор е по-добре от маслен. Четири линк е по-добре от пет линк и т.н.
                С две думи, окачвания на които им изскачат пружините, не са това което изглеждат и реалния им ход е до там докъдето им се отлепи пружината.
                Последно редактирано от kinex; 22-12-08, 20:33.

                Коментар


                • #9
                  До: Добър ход на окачването.

                  Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
                  ...
                  Например мека и дълга пружина е по-добре за ходовете от твърда и къса...
                  Някъде, един известен наш съфорумец, веднъж употреби израза -"честно ресьорно окачване".
                  Явно има защо.

                  Коментар


                  • #10
                    До: Добър ход на окачването.

                    Първоначално публикуван от Andro_Pajero Преглед на мнение
                    Някъде, един известен наш съфорумец, веднъж употреби израза -"честно ресьорно окачване".
                    Явно има защо.
                    Не няма защо.
                    Пружините помагат повече на хода.
                    Дори ресьорите да са на обици тип револвер пак не могат да бутат колкото обикновена дългоходова пружина, да не говорим че по-добре от коиловер никога не може да стане.
                    Ресьорите са дървета. Даже стабилизиращи щанги не им трябват.

                    Коментар


                    • #11
                      До: Добър ход на окачването.

                      Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
                      Добрия ход в реални условия, и добрия ход в лабораторни условия(за снимка) се оказва че не са едно и също на 100%.
                      Куриозната ми констатация е че натискът върху гумите е по-важен от RTI индекса, и от това колко може да се вдигне едното колело докато другите три са на земята. Което всъщност е логично. Няма натиск - няма и сцепление...
                      Напълно съгласен. Ама пак не пречи да си поговориме.

                      Коментар


                      • #12
                        До: Добър ход на окачването.

                        Първоначално публикуван от Yaro Преглед на мнение
                        Напълно съгласен. Ама пак не пречи да си поговориме.
                        Говорим си де.
                        Я кажи кои са най-дългоходовите пружини от заводските.
                        Според мен на 80-ката. Съдя и по-това как се сменят. Няма вадене братче. Докато не падне всичкото железа на земята.
                        На новия Вранглер също са много траялови.
                        Па на Дифендъра са мечта за всеки механик. Може и на пътя, стига да има канавка.

                        Коментар


                        • #13
                          До: Добър ход на окачването.

                          Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
                          ...
                          Ресьорите са дървета...
                          Ми и аз смятам че са дървета. Ама както каза човека "честни" дървета.

                          Коментар


                          • #14
                            До: Добър ход на окачването.

                            Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
                            ...Дори ресьорите да са на обици тип револвер пак не могат да бутат колкото обикновена дългоходова пружина...
                            Е то като тръгне да разтваря револвера, не виждам какво натиска гумата надолу, освен тежестта и, и евентуално една идеяя от амортисьора, което е пренебрежимо.

                            Та, винаги съм се чудил дали има някаква друга полза от револверните обеци, освен за търговеца, прибрал ти парите, и за снимащите на някое такова мероприятие с рампа?

                            ...май не... ама, може и да бъркам де...
                            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                            Коментар


                            • #15
                              До: Добър ход на окачването.

                              Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                              Е то като тръгне да разтваря револвера, не виждам какво натиска гумата надолу, освен тежестта и, и евентуално една идеяя от амортисьора, което е пренебрежимо.

                              Та, винаги съм се чудил дали има някаква друга полза от револверните обеци, освен за търговеца, прибрал ти парите, и за снимащите на някое такова мероприятие с рампа?

                              ...май не... ама, може и да бъркам де...
                              Спарки, е не може съвсем да не натиска тежеста отгоре.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X