Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Добър ход на окачването.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Добър ход на окачването.

    Първоначално публикуван от Andro_Pajero Преглед на мнение
    Спарки, е не може съвсем да не натиска тежеста отгоре.
    Тежестта на кое? Тя гумата виси бре. Нищо не я натиска. Виси, щото тежи. В револвера пружини няма. Като панта на врата, почти. На сух асфалт може и да има някакво минимално сцепление, ама съвсееем мнимално. Като почти окантарена кола, качваща се на висок бордюр. В момента в който некой плюне върху гумата обаче, заеби.
    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

    Коментар


    • #17
      До: Добър ход на окачването.

      Обяснете какво значи обеци тип револвер
      О899 2б2 1З2

      Коментар


      • #18
        До: Добър ход на окачването.

        Ей това:
        Прикачени файлове
        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

        Коментар


        • #19
          До: Добър ход на окачването.

          Тежеста върху диагоналното му колело
          А за ресорите не бъдете толкова крайни, за да не търся снимката която Петър беше пуснал Митко също някъде казваше, че най-добрия резултат който е виждал на рампа е в комбинация на ресор отпред и пружина отзад. На Маркан Вранглера също е пример. Та затова недейте ги отписва ресорите. Всичко е въпрос на настройки и най-вече на това за какво е правена колата.
          99 WJ V8, 5" lift long arm, 35"...
          It's a Jeep thing - you wouldn't understand..!

          Коментар


          • #20
            До: Добър ход на окачването.

            Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
            Тежестта на кое? Тя гумата виси бре. Нищо не я натиска. Виси, щото тежи. В револвера пружини няма. Като панта на врата, почти. На сух асфалт може и да има някакво минимално сцепление, ама съвсееем мнимално. Като почти окантарена кола, качваща се на висок бордюр. В момента в който некой плюне върху гумата обаче, заеби.
            Май ставаше въпрос преди да увисне във въздуха. Като се стигне да увисне, нищо, на никое окачване не натиска. Има подресьорна маса и докато гумата е стъпила цялата, тая маса тежи и натиска. За разлика от пружината, ресьора не може да се извади, тоест от тежеста може да провисне повече от колкото му е дъгата. Тогава подресьорната маса тежи и го дърпа надолу.

            Коментар


            • #21
              До: Добър ход на окачването.

              Първоначално публикуван от Andro_Pajero Преглед на мнение
              Май ставаше въпрос преди да увисне във въздуха. Като се стигне да увисне, нищо, на никое окачване не натиска. Има подресьорна маса и докато гумата е стъпила цялата, тая маса тежи и натиска. За разлика от пружината, ресьора не може да се извади, тоест от тежеста може да провисне повече от колкото му е дъгата. Тогава подресьорната маса тежи и го дърпа надолу.
              Много малка част от нея, май. И май теоретично най-много половината от тежестта на задния мост. А с пружина си тежи и надресорната маса, до известна степен.

              ..пък и може да се направи да не излиза, в крайна сметка.

              Ама то си е измислено - койлоувър. Само че цената боли.
              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

              Коментар


              • #22
                До: Добър ход на окачването.

                Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                Много малка част от нея, май. И май теоретично най-много половината от тежестта на задния мост...
                И гумата с джантата. За тоя случай ставаше въпрос, има ли сцепление и колко.

                Коментар


                • #23
                  До: Добър ход на окачването.

                  Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                  Е то като тръгне да разтваря револвера, не виждам какво натиска гумата надолу, освен тежестта и, и евентуално една идеяя от амортисьора, което е пренебрежимо.

                  Та, винаги съм се чудил дали има някаква друга полза от револверните обеци, освен за търговеца, прибрал ти парите, и за снимащите на някое такова мероприятие с рампа?

                  ...май не... ама, може и да бъркам де...
                  Ако слагаш револвери на заводски ресьори няма да постигнеш много повече от колкото ако сложиш просто по-дълги обици.
                  Идеята на револверите е да осигурят свободно движение на едни други ресьори, дето в свободно състояние изглеждат като полуокръжност.

                  Коментар


                  • #24
                    До: Добър ход на окачването.

                    Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
                    Ако слагаш револвери на заводски ресьори няма да постигнеш много повече от колкото ако сложиш просто по-дълги обици.
                    Идеята на револверите е да осигурят свободно движение на едни други ресьори, дето в свободно състояние изглеждат като полуокръжност.
                    Това ми е липсващото звено в пъзела, явно. Мерси за което.
                    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                    Коментар


                    • #25
                      До: Добър ход на окачването.

                      Първоначално публикуван от Andro_Pajero Преглед на мнение
                      И гумата с джантата. За тоя случай ставаше въпрос, има ли сцепление и колко.
                      В тежестта на задния мост влиза всичко закачено по него. Разбирай и гумите.

                      Ако се разчита само на половината тежест на задния мост, барабар с гумите, да има сцепление, но е малко, според мен. в един от 10 случая ще има някакво значение, при нужните условия за това, и евентуално ще те изкара. В останалите 9 случая само ще се чудиш защо при тия ходове буксуваш като гламав.

                      Ама, вместо да давам луди пари за револвери и специални ресори, едни най-обикновени блокажи ще ме изкарат там, където се надявам на револверите, ако разчитам смо на тежестта на моста.

                      Иначе най-добре блокажи и "специални" ресори с револвери. А още по-добобе койловъри с блокажи. Обаче всички си знаем защо не сме ободувани са такива.
                      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                      Коментар


                      • #26
                        До: Добър ход на окачването.

                        Първоначално публикуван от Николай Малинов Преглед на мнение
                        Тежеста върху диагоналното му колело
                        А за ресорите не бъдете толкова крайни, за да не търся снимката която Петър беше пуснал Митко също някъде казваше, че най-добрия резултат който е виждал на рампа е в комбинация на ресор отпред и пружина отзад. На Маркан Вранглера също е пример. Та затова недейте ги отписва ресорите. Всичко е въпрос на настройки и най-вече на това за какво е правена колата.
                        Е не сме ги отписали. Макар че аз все още не мога да разбера за какво са правени колите с ресьори. Нещо камионджииско ми се върти в главата.
                        А за снимките, айде няма нужда. Виждали сме ги. С много талант дори може да стане по-добре от заводско окачване на пружини.
                        И понеже пак за снимки стана дума, да знаеш че тоя лаф "За пред кафето" вече е заменен със "За пред форума." По фешън е.
                        Последно редактирано от kinex; 23-12-08, 00:50.

                        Коментар


                        • #27
                          До: Добър ход на окачването.

                          Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение

                          Иначе най-добре блокажи и "специални" ресори с револвери. А още по-добобе койловъри с блокажи. Обаче всички си знаем защо не сме ободувани с такива.
                          Доста е спорно кое осигурява по-добър натиск при артикулации. Коилоувъра или въздушния амортисьор.

                          Блокажите Ох на батко.
                          Те милите много обичат заводски полуоски.

                          Коментар


                          • #28
                            До: Добър ход на окачването.

                            Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
                            Блокажите Ох на батко.
                            Те милите много обичат заводски полуоски.
                            Освен ако и блокажите не са заводски, барабар с полуоските.

                            Нищо ново. Пак не открихме пълното щастие.
                            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                            Коментар


                            • #29
                              До: Добър ход на окачването.

                              Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                              Освен ако и блокажите не са заводски, барабар с полуоските.
                              Да бе те на Гегите и на Вранглерите са безсмърнти.
                              Ама верно пак зависи кой и от къф зор кара.

                              Коментар


                              • #30
                                До: Добър ход на окачването.

                                Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
                                Ама верно пак зависи кой и от къф зор кара.
                                Ключа от палатката.

                                Иначе, с достатъчно постоянство, всичко може да се строши. Ако пък не се строши квото трябва, се троши главата понякога.
                                Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X