Обява

Свий
Няма добавени обяви.

За жената - Корса ,Поло или Пунто?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    До: За жената - Корса ,Поло или Пунто?

    Първоначално публикуван от Ba4e Mite Преглед на мнение
    Ами кой ще им купува частите и консумативите и на какви цени а?
    Еее... Ba4e Mite... Има жени, които си заслужават и частите, и консумативите!
    На мен например ми е много драго да видя красива дама с червена Алфа, като тази да речем:



    Пък нищо, че била трошлива и капризна...

    Коментар


    • #47
      До: За жената - Корса ,Поло или Пунто?

      Първоначално публикуван от indiglo Преглед на мнение
      Здравейте... ще взема нещо от тоя клас Корса ,Поло,Пунто ....или ??? до към 3500 - 4000 лв.
      Помагайте!
      благодаря
      Нещо се отплеснахме от темата. Вижте колегата какво търси!
      Моя личен опит (избрах кола за майка ми) е Корса В 97г. 1.2 45 к.с. Някой ще каже, че трамвая по-бързо набира, ама за шофьор с 2 месеца стаж мисля, че не това е основното и я взех.
      Моя съвет е - не гледайте марката, а състоянието. Та Корсата за която говоря, миналия февруари случайно я виждам в една автокъща на околовръсното. Викам - "Ква е тая?" Отговарят ми - "Еми с метан" (е сега вече ще ме порицаят всички)
      Аз му казвам пали да видя какво е това метан, а -5 градуса, скреж по стъклата и аз говоря с пазача на паркинга (не с продавача). Носи ключевете, върти и пали! Няма да влачи акумулатори (от другия край на Горубляне) и др. такива приготовления. За 2 минути загря колата, почна да размразява стъклото, малко газ и превключи на метан - имаше газ в бутилките! Гледам 4 еднакви гуми, радиото свири по хубаво от на мойта кола... Какво повече?
      И сега ако мислите, че "сядаш и караш" - няма такова нещо. Масла, ремъци, филтри, свещи, антифриз и др. дреболии (~ 800 лв.)
      И като и седнахме - за 6 месеца 10 хил. км. Преди да вдигнат метана гореше под 5лв./100км. Сега не съм я карал, не знам точно.
      Е какво да направиме, че има метанова уредба? Да не взема да я махам сега? Е всъщност свалях бутилките за хидравлична проба, но това са подробности.
      И на края ще цитирам един познат (работи в сервиз): "Късмет трябва! Иначе и нова да я вземеш може да ти скъса нервите."

      П.П. Забравих да кажа - като я взех, на Корсата километража показваше 246 000 км.
      По-добре късно, отколкото по-късно.

      Коментар


      • #48
        До: За жената - Корса ,Поло или Пунто?

        Първоначално публикуван от Жоро Преглед на мнение
        Нещо се отплеснахме от темата. Вижте колегата какво търси!
        Моя личен опит (избрах кола за майка ми) е Корса В 97г. 1.2 45 к.с. Някой ще каже, че трамвая по-бързо набира, ама за шофьор с 2 месеца стаж мисля, че не това е основното и я взех.
        Моя съвет е - не гледайте марката, а състоянието. Та Корсата за която говоря, миналия февруари случайно я виждам в една автокъща на околовръсното. Викам - "Ква е тая?" Отговарят ми - "Еми с метан" (е сега вече ще ме порицаят всички)
        Аз му казвам пали да видя какво е това метан, а -5 градуса, скреж по стъклата и аз говоря с пазача на паркинга (не с продавача). Носи ключевете, върти и пали! Няма да влачи акумулатори (от другия край на Горубляне) и др. такива приготовления. За 2 минути загря колата, почна да размразява стъклото, малко газ и превключи на метан - имаше газ в бутилките! Гледам 4 еднакви гуми, радиото свири по хубаво от на мойта кола... Какво повече?
        И сега ако мислите, че "сядаш и караш" - няма такова нещо. Масла, ремъци, филтри, свещи, антифриз и др. дреболии (~ 800 лв.)
        И като и седнахме - за 6 месеца 10 хил. км. Преди да вдигнат метана гореше под 5лв./100км. Сега не съм я карал, не знам точно.
        Е какво да направиме, че има метанова уредба? Да не взема да я махам сега? Е всъщност свалях бутилките за хидравлична проба, но това са подробности.
        И на края ще цитирам един познат (работи в сервиз): "Късмет трябва! Иначе и нова да я вземеш може да ти скъса нервите."

        П.П. Забравих да кажа - като я взех, на Корсата километража показваше 246 000 км.
        Абсолютно вярно! Това е единственната 100% вярна концепция за автомобилите втора употреба. А и хората сме различни. Едни харесват цвета, други скоростния лост, трети возията, и т.н.

        Аз харесвам старите Ес-класи, което е повод за подигравки от страна на съседа ми, който кара нов Ситроен, обаче комшийката от долу, няма никакви проблеми паркирайки в центъра със своя Смарт...

        Купи и това което я кефи. Дай възможност за избор на жена си и я направи щастлива.

        Коментар


        • #49
          До: За жената - Корса ,Поло или Пунто?

          Първоначално публикуван от neroni
          ... Honda Logo. ... Няма такава кола. Честно.
          Това да не би да ти го казват когато питаш в магазините за консумативи части?

          Шегичка, не се вързвай

          Абе тя темата стана на 2 месеца, сигурно човека вече е взел кола на жена си
          Nissan Terrano 2,7 TDI

          Коментар


          • #50
            До: За жената - Корса ,Поло или Пунто?

            Първоначално публикуван от bullet_pk Преглед на мнение
            Това да не би да ти го казват когато питаш в магазините за консумативи части?

            Шегичка, не се вързвай

            Абе тя темата стана на 2 месеца, сигурно човека вече е взел кола на жена си
            Ама нищо не казва?
            ________________________________________________________________________________________
            Grand Cherokee WJ 3.1TD 1999
            HARLEY DAVIDSON - HARITADGE SOFTAIL CLASIC 2006

            Коментар


            • #51
              До: За жената - Корса ,Поло или Пунто?

              Първоначално публикуван от bullet_pk Преглед на мнение
              iva_kx[/B], Сивика е приятен автомобил. Здрава ходова част, издръжлив и икономичен двигател, който спокойно вдига 6-7000 оборота. Без най-мощните версии, двигателите от 92-99 г. понасят обикновена АГУ. Отвътре са сравнително широки за класа си. А най-хубавото е че точно да Сивика части има доста

              Само няколко съвета от мен:

              - гледай да не е 1,3 - не че му има нещо, ама 1,5 е по-мощен, а не гори много повече
              - Ако не се правиш на рейсърка, гледай да е с нормално окачване, а не със спортно. Много ниско идва спортното за нашите дупки, иначе колата е много стабилна с него.
              - Много тийнейджъри ги карат и често се срещат издухани, удряни или неподдържани екземпляри. Това не ги прави лоши автомобили, само трябва да се внимава с избора.
              - Ако търсиш хетчбек - багажникът им е много малък, ако сложиш АГУ, оставаш без такъв. За сметка на това има версии седан и купе с много приличен багажник
              Вслушах се във всичките съвети, които ми даде и се сдобих с кола, която наистина ми е по сърцето. - Сивик, 1.5 моноинжекция. И й се радвам като малко дете
              Само че хетчбека по ми ляга на сърцето. Багажник не ми е притрябвал толкова, газ засега не смятам да слагам.
              Много се зачудих като взеха да ми обясняват как возела като лагерна количка, колко била ниска, твърда, волана бил тежък (?!?!? че аз с една ръка го въртя) ... Аз обаче като се качих и ... о, чудо! Има пръскалки и големи чистички, които чистят!!!, духа топло и вътре не се гонят ветровете, вози като Ролс Ройс и как вървиии ... а как спирааа.. и колко е широкооо, а каква е стабилнааа След Самурая все едно се качих на самолет Вече не трябва да се поливаме по предния прозорец в движение, въртейки чакръка за да сваля прозореца. И после борбата да го затворя (не винаги ставаше ). Вече се отваряме се с жик-так копче, а не с цип Палиме и загряваме за 2 минути. С Последния Самурай това отнемаше 20 километра, с картон на радиатора и магии с ръчния смукач През това време пръдърпва, гасне и после не иска да пали, та вадех една жица да я паля с късо между шалтера и акумулатора. Обичаха ме много по кръстовищата
              Е, наистина ще ми липсва възможността все пак ако реша да кривна от пътя, доста чаровна си ми беше джипката, но по-добре ми идва комфортното извънградско пътуване и по-малкия харч. Извън пътя смятам да продължавам да си карам моторетката. Далеч по-гот ми е

              Та в заключение - Автомобила с главно "Ф" е тоя, който е на сърцето. Дали ще е розов, кален, голям или зелен - зависи от човека
              Прикачени файлове
              Последно редактирано от iva_kx; 05-12-08, 15:21.
              DCRT®

              Коментар


              • #52
                До: За жената - Корса ,Поло или Пунто?

                Първоначално публикуван от iva_kx Преглед на мнение
                ...
                Това бях забравил кога съм ти го писал. Радвам се че си си паснала с колата. Това се супер вариянт за жена, ама човека като почна с Пунто Корса и Поло ... та се откарахме.

                И най-важното е че за Сивик има достатъчно части по магазините
                Nissan Terrano 2,7 TDI

                Коментар


                • #53
                  До: За жената - Корса ,Поло или Пунто?

                  Честита да ти е и със здраве да си я караш!
                  Мноооого безаварийни километри и приятни емоции!

                  П.П. Темата е трябвало да бъде " За жената - Астра, Голф или Браво?" и в крайна сметка -Сивик.
                  Наистина това е правилният избор!
                  ________________________________________________________________________________________
                  Grand Cherokee WJ 3.1TD 1999
                  HARLEY DAVIDSON - HARITADGE SOFTAIL CLASIC 2006

                  Коментар


                  • #54
                    До: За жената - Корса ,Поло или Пунто?

                    Първоначално публикуван от iva_kx Преглед на мнение

                    Та в заключение - Автомобила с главно "Ф" е тоя, който е на сърцето. Дали ще е розов, кален, голям или зелен - зависи от човека
                    Браво!

                    Има и друго, все ми се случва коли купени по женския импулсивен начин(щото са сини)да излизат по здрави, по добре гледани и с по малко проблеми от коли купувани с майстори, в сарвиз водени, налягане мерено и пр.
                    Сигурноста си е друго. На мойта жена и предложих Патрул и тя много го хареса.И си го кара нищо, че е 3 тона а гумите са 31"

                    ПП на Ива ЧЕСТИТО!
                    Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
                    Вальо. О888 557Ч7Ч
                    Silverado 1.3 i

                    Коментар


                    • #55
                      До: За жената - Корса ,Поло или Пунто?

                      Що си неземеш едно рено клио с 1.8Д мн е добро за жена 4на100 нафта перфектно.

                      Коментар


                      • #56
                        До: За жената - Корса ,Поло или Пунто?

                        Първоначално публикуван от skorpion_vd Преглед на мнение
                        Давам отговор като жена, карала какво ли не, ама си имам тайни предпочитания!по възможност-японско!!! Втори вариант-немско.Никакво италианско!
                        Поддържам вашето мнение относно японските автомобили.Не знам защо обаче дебатът се върти само около малки коли.Аз предпочитам да карам малка кола ,но на жена ми винаги давах по голяма и по здрава-Мицубиши паджеро.Жените са по неуверени водачи и се чувствуват по добре когато гледат пътя с добър обзор от малко по висока позиция.Поне това са мои изводи.Преди месец продадох джипа и сега търся друг.Така,че аз смятам ,че на жените ,който може да си го позволи , по добре да се купуват по високи и по здрави автомобили.Все пак живота и здравето са по важни.И постоянно да им се напомня да карат по внимателно.

                        Коментар


                        • #57
                          До: За жената - Корса ,Поло или Пунто?

                          В малкият клас Яриса най-много ми харесва, удобен, страхотен дизел, единственно не ми харесва разположението на километража, така и не му свикнах.
                          Полото е страхотно, ако пък е и новото, с кръглите фарове...1,4 и дизела направо къртят както се казва, но пък са доста скъпи.
                          Корсата е отвратителна, ако няма серво, волана е по-тежък от газков, дебел волан, абс-а спира кофти, слаб двигател, освен ако не е 1,4+, е сравнително нова, но пък не съм видял екотек да не капе от капака на главата.
                          Аз имам Пунто МК2, страхотна кола, ако трябва да избирам кола за жена, това ще бъде! Супер удобна за паркиране(особенно с "вълшебното копче"), много стегната, спира невероятно. Е 1,2 8V е слабичък, а при 16V трябва малко повече газ да се дава за да върви, но пък това си е характерно за всички малки вентилирани двигатели. Ремонтите по колата са направо без пари, а и не се разваля чак толкова колкото се опитват да убедят всички, хмм българите...
                          А и най-важното- външният вид мисля че безспорно в класа си е най-красивата
                          За съжаление ми идва мъничка, и ще трябва да я сменям, но пък си прекарах страхотно откакто я имам.

                          Коментар

                          Активност за темата

                          Свий

                          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                          Зареждам...
                          X