Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Toyota 4Runner vs Land Rover Discоvery

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Toyota 4Runner vs Land Rover Discоvery

    За парното на Диксото се обърках нещо.
    Относто предложението за Киа Спортидж, не съм убеден, че през лятото ще ме отведе близо до пъстървите, което е и водещия мотив за джипката.
    Идеята за ползването и през зимата като "Детевоз" /страхотна думичка/ е за пред жената, но също има и доста резон в нея.
    п.п. Мислите ли, че Патрол с 4,2 двигател ще бъде икономичен. Много харесвам Тойотата на Алекс Марков, ама пусти пари.
    Nissan Pathfinder 2.5 dci

    Коментар


    • #17
      До: Toyota 4Runner vs Land Rover Discоvery

      Първоначално публикуван от wolf70 Преглед на мнение
      ... Мислите ли, че Патрол с 4,2 двигател ще бъде икономичен ...
      Думите "Патрол" и "икономичен" нещо не ми вървят в едно изречение ...

      Като ти е харесва 4Runner-а - скачай на Тойотата! За детевоз и ходене за риба ще ти върши добра работа. Виж, ако имаш наум "по-твърдички" занимания, можеш да си помислиш за Патрул-а ...
      Ние не сме неутрални!

      Коментар


      • #18
        До: Toyota 4Runner vs Land Rover Discоvery

        Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
        Думите "Патрол" и "икономичен" нещо не ми вървят в едно изречение ...
        То принципно и "джип" и "икономичен" също не се връзват много.....


        Обаче Патрола има едно страхотно предиимство - фабрично монтиран в задния мост твърдия блокаж.
        Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
        Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ

        Коментар


        • #19
          До: Toyota 4Runner vs Land Rover Discоvery

          Първоначално публикуван от Yaro Преглед на мнение
          Хм, ... Диско-то е доста приятно, със сигурност най-евтиното за поддръжка от всички останали и на доста прилична първоначална цена (за това, което получаваш). Икономично, с прилична возия и обем...... леко тропмав, но доста здрав дизел, лошо парно, малки гуми, иска доста доработки за да 'стане за гората' и т.н.
          Успех в избора и да се похвалиш!
          ... Ааа тук не съм съгласен, парното си работи,все пак не е някое двуврато купе, за този хамбар бива.След като мойте две момичета казват,че е топло (а те са доста зиморничави)
          Първоначално публикуван от wolf70 Преглед на мнение
          Притеснява ме на първо място фабричния му клиренс. И на второ обема му. Все пак е дълга база.
          .... е са` сутринта залягам да взимам мерки и кой обем те претеснява вътрешния или външния.Аз като седна в Toyota 4Runner и съм като пинко розовата пантера,колената са ми при ушите,ако си по-нисък на ръст абе качи се и пробвай.(... казвал съм го и друг път важнто е да те кефи всеки път като се качиш в него,нещо в корема да ти се ..... )
          Първоначално публикуван от Yaro Преглед на мнение
          Клиренса му е напълно стандартен за бранша, какво имаш предвид?
          ... и като за стандартно/фабрично окачване без да е пипано нищо по него,и като за 12г. таралясник, се оказа 21.5см.
          Прикачени файлове
          Land Rover Discovery:
          - ... "Най-хубавото на тази джипка е, че като закъсаш, можеш да си седиш вътре комфортно.".
          Land Rover, може да те закара навсякъде, но може и да не те върне!

          Коментар


          • #20
            До: Toyota 4Runner vs Land Rover Discоvery

            Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
            Първоначално публикуван от wolf70 Преглед на мнение
            ...Мислите ли, че Патрол с 4,2 двигател ще бъде икономичен...
            Думите "Патрол" и "икономичен" нещо не ми вървят в едно изречение ... ...
            В интерес на истината, според писаното предимно по Австралийските форуми - разликата между 4.2тд на Патрол (с after-market турбина) и 4.2тд на Тойота 80 е до 1,5-2л. в полза на Тойотата при смесено каране.

            Коментар


            • #21
              До: Toyota 4Runner vs Land Rover Discоvery

              Първоначално публикуван от 5-ракиев Преглед на мнение
              Първоначално публикуван от Yaro
              Хм, ... Диско-то е доста приятно, със сигурност най-евтиното за поддръжка от всички останали и на доста прилична първоначална цена (за това, което получаваш). Икономично, с прилична возия и обем...... леко тропмав, но доста здрав дизел, лошо парно, малки гуми, иска доста доработки за да 'стане за гората' и т.н.
              Успех в избора и да се похвалиш!
              ... Ааа тук не съм съгласен, парното си работи,все пак не е някое двуврато купе, за този хамбар бива.След като мойте две момичета казват,че е топло (а те са доста зиморничави) ...
              Обективно погледнато за добро парно при Series/ 90/110/Defender/RR Classic/Disco 1 не може да става дума. За след това не знам. Особено след като си пробвал други...

              Коментар


              • #22
                До: Toyota 4Runner vs Land Rover Discоvery

                Абе, аз пак ще взема да се обадя относно режима 4х4... Колега, гледам в профила ти, че си от Банско. Помисли си добре, дали ти се кара зимата през Юндола, автомобил със задно предаване и висок център на тежеста. Пак ще спомена, че при такива условия, включването на 4х4 на парт тайм машина(или блокирането на диференциала на фул тайм), не е никак добра идея
                Грамотността е прозорец към интелекта, ако човек не може да усвои дори майчиния си език, то потенциала му за нещо повече е под въпрос.

                Коментар


                • #23
                  До: Toyota 4Runner vs Land Rover Discоvery

                  offtopic:

                  Първоначално публикуван от Тодор (Zaarin) Преглед на мнение
                  Абе, аз пак ще взема да се обадя относно режима 4х4... Колега, гледам в профила ти, че си от Банско. Помисли си добре, дали ти се кара зимата през Юндола, автомобил със задно предаване и висок център на тежеста. Пак ще спомена, че при такива условия, включването на 4х4 на парт тайм машина(или блокирането на диференциала на фул тайм), не е никак добра идея
                  Тодоре, малко се отклоняваме от темата, ама все пак да покоментираме. Не виждам причина защо при споменатите условия (Юндола, зимно време) да е проблем карането на part time с включен преден мост или full time с блокиран междуосев диференциал (едно и също)? Ако караш full time без да си блокирал междуосевия и без да е налице LSD или нещо такова в междуосевия - пак имаш проблем. В момента, в който превърти едно колело от един от мостовете - напрактика цялото задвижване от двигателя отива в него. Или почти цялото.

                  В такава ситуация - ако не блокираш междуосевия или ако в него няма LSD (както е при някои ТЛК80) стоиш на едно място...

                  Коментар


                  • #24
                    До: Toyota 4Runner vs Land Rover Discоvery

                    Първоначално публикуван от Yaro Преглед на мнение
                    В такава ситуация - ако не блокираш междуосевия или ако в него няма LSD (както е при някои ТЛК80) стоиш на едно място...
                    това е само на теория... на практика за заледен път е по-добре с не-блокиран междуосев... че иначе завива само направо
                    помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                    Коментар


                    • #25
                      До: Toyota 4Runner vs Land Rover Discоvery

                      Първоначално публикуван от Тедо /LJ73/ Преглед на мнение
                      Първоначално публикуван от Yaro
                      В такава ситуация - ако не блокираш междуосевия или ако в него няма LSD (както е при някои ТЛК80) стоиш на едно място...
                      това е само на теория... на практика за заледен път е по-добре с не-блокиран междуосев...
                      Тедо, аз говоря от практиката, не на теория.
                      На теория, това което вие казвате, че "на заледен път е по-добре с отворен диф" - е така, но докато имаш добър traction, или сцепление.

                      Пак да попитам, както се получава, когато една от 4-те гуми превърти?

                      Коментар


                      • #26
                        До: Toyota 4Runner vs Land Rover Discоvery

                        Ако е само за парното, с парите спестени от диското спокойно може да се сложи допълнителна печка, а който има знае, че е мноого добре с печица. Имаш си я и спрял и загасил двигателя, който тя потдържа топъл, докато те топли. Няма да задълбавам за печките де, нищо му няма на просвета на Диското, слагаш си 225/75 16 и ако са МТ/R примерно много има да се чудш, до къде може да додрапа тоз "хамбар".

                        Коментар


                        • #27
                          До: Toyota 4Runner vs Land Rover Discоvery

                          Първоначално публикуван от Yaro Преглед на мнение
                          offtopic:



                          Тодоре, малко се отклоняваме от темата, ама все пак да покоментираме. Не виждам причина защо при споменатите условия (Юндола, зимно време) да е проблем карането на part time с включен преден мост или full time с блокиран междуосев диференциал (едно и също)? Ако караш full time без да си блокирал междуосевия и без да е налице LSD или нещо такова в междуосевия - пак имаш проблем. В момента, в който превърти едно колело от един от мостовете - напрактика цялото задвижване от двигателя отива в него. Или почти цялото.

                          В такава ситуация - ако не блокираш междуосевия или ако в него няма LSD (както е при някои ТЛК80) стоиш на едно място...
                          А на завоите какво прави? Ако кара с 10-20 км/ч офроуд хубаво, ама ако иска да излезе към Велинград и трябва да кара поне с 60 или повече по асвалта, за да стигне за разумно време? Отделно тези 6 месеца най-вероятно включват и есента и пролетта, когато заледени са 10% от пътя, само по усойните завои, а тогава карането на 4х4 ще си е трошене на колата, а карането на заден мост риск от завъртане. Когато караш с по-висока скорост на асвалт, няма шанс да останеш на едно място, дори някое от колелата да прибоксува и да вземе цялата сила на двигателя. Инерцията ще те придвижи малко напред, където все някое ще зацепи. Стане ли много зле, наистина ще трябва да блокираж диференциали, но тогава така или иначе няма да можеш и да се движиш бързо. Говоря само за ползването на машината като основна кола през зимата.
                          Грамотността е прозорец към интелекта, ако човек не може да усвои дори майчиния си език, то потенциала му за нещо повече е под въпрос.

                          Коментар


                          • #28
                            До: Toyota 4Runner vs Land Rover Discоvery

                            Пич не съм в час с другите марки и превъзходствата/недостатъците им в отделните категории. Карах 4рънър 2,5 дизел идеята беше да е семейна кола, да я кара жена ми за да не я мачкат по пътя разни некадърници и да ходя за риба. За риболов според мен е невероятен автомобил:
                            - дълъг багажник, за риболова висок не ти върши работа (аз поне имам пръчки по 2 м в сгънат вид);
                            - падащ борд служи за масичка да си приготвяш такъмите; а може и да седиш на него да къцаш - според ситуацията;
                            - заради дългия багажник и падаща задна седалка се получава перектно легло, достатъчно е висока вечерно време да си прибереш целия багаж отдолу и да си е на сухо, пък ти вътре да си похъркваш или каквото ти е кеф .

                            Иначе вярно парт-тайма според мен е единствения и недостатък. Ако имаш повече парички, модела след 96 или 97 година имат и фул тайм, ама да кажат повече знаещите. А парното е направо върха. духа си хубаво и отзад на краката с отделно включване и регулиране.
                            Не е луд, който яде баницата.... Кучето си лае, кервана си върви... ДОКОГА?
                            Форд Фокус 1,4 1999 г., Крайслер Гранд Вояджър, Corvette C5
                            ИСКАМ БЪЛГАРИЯ ЧИСТА

                            Коментар


                            • #29
                              До: Toyota 4Runner vs Land Rover Discоvery

                              да, допълнителната печка напр. ВЕБАСТО е супер... а има и доста джипки с монтирана печка - особенно от Северна Германия...

                              Яро, докато джипа не падне под 20-30-ина кмч си има сцепление достатъчно... нали все пак говориме за каране по шосе през зимата, не за траял... по същите пътища повечето хора се движат с обикновени коли 4х2 все пак...

                              тия ЛР Диско 98-00г много евтинки... вчера гледах за 6-7 хиляди ЕВРО из сайтовете...
                              помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                              Коментар


                              • #30
                                До: Toyota 4Runner vs Land Rover Discоvery

                                По-горе ставаше дума за диско до 98, което е с 300тди двигател, след това минаваме на Тд5, което е друга бира . Та до 98-ма е диско 1, после диско 2. Пак шаси, цели мостове, фултайм. По-новите /след 200х година/ са с изкормен блокаж.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X