Привет на всички !
Искам да задам и аз въпрос на всички от форума, за да реша задаващата се пред мен дилема. От година време чета форума почти всяка вечер. Колкото повече чета, толкова повече се обърквам. Занимавам се активно с риболов - само на пъстърва. Живея в район, в който зимата и заснежените пътища са около шест месеца в годината. Искам да закупя джип, който да отговаря на следните изисквания:
1. Да е комфортен и да не друса много. През зимата ще бъде използван като основна кола. Да се държи добре на сняг.
2. Да бъде що годе икономичен /доколкото може да бъде един джип разбира се/. Това предполага, че ще бъде дизел.
3. През лятото ще се кара предимно по лоши и много лоши пътища. Калта е почти изключена.
4. Покупната цена на возилото да не надвишана 10 хил.лв.
След всичко изчетено съм се спрял на следните няколко варианта:
1. Toyota 4Runner 3.0 дизел.
2. Land Rover Discovery 1 - 2,5 дизел, произведен в периода 94/98 година.
3. Nissan Patrol Y60 2,8 дизел къса база.
4. Mitsubishi Pajero ІІ 94/99 год. 2,8 дизел.
За Тойотата знам, че е парттайм, отпред торсионна греда отзад цял мост. Имам известни притеснения относно поведението и на сняг. Влюбен съм в нея.
За Диксото знам, че е с два цели моста и е фултайм. Притеснява ме поведението му извън асфалта и по точно преодоляването на тесни участъци. Може би най комфотрния автомобил от изброените.
Нисана- парт тайм с два цели моста. Сигурно е най здравия, но пък сигурно му куцат комфорта и возия.
Паджерото е "почти" фултайм с цял заден мост. От прочетеното тук мисля, че този джип е най- не икономичен от към разход на гориво.
Опита ми с автомобили 4Х4 се изчерпва с една служебна Тойота РАВ 4 и Дайхацу Роки на приятел риболовец. Не съм включил Дайхацуто в желанията си, защото друса много.
Моля дайте препоръки на полуделия човек
Искам да задам и аз въпрос на всички от форума, за да реша задаващата се пред мен дилема. От година време чета форума почти всяка вечер. Колкото повече чета, толкова повече се обърквам. Занимавам се активно с риболов - само на пъстърва. Живея в район, в който зимата и заснежените пътища са около шест месеца в годината. Искам да закупя джип, който да отговаря на следните изисквания:
1. Да е комфортен и да не друса много. През зимата ще бъде използван като основна кола. Да се държи добре на сняг.
2. Да бъде що годе икономичен /доколкото може да бъде един джип разбира се/. Това предполага, че ще бъде дизел.
3. През лятото ще се кара предимно по лоши и много лоши пътища. Калта е почти изключена.
4. Покупната цена на возилото да не надвишана 10 хил.лв.
След всичко изчетено съм се спрял на следните няколко варианта:
1. Toyota 4Runner 3.0 дизел.
2. Land Rover Discovery 1 - 2,5 дизел, произведен в периода 94/98 година.
3. Nissan Patrol Y60 2,8 дизел къса база.
4. Mitsubishi Pajero ІІ 94/99 год. 2,8 дизел.
За Тойотата знам, че е парттайм, отпред торсионна греда отзад цял мост. Имам известни притеснения относно поведението и на сняг. Влюбен съм в нея.
За Диксото знам, че е с два цели моста и е фултайм. Притеснява ме поведението му извън асфалта и по точно преодоляването на тесни участъци. Може би най комфотрния автомобил от изброените.
Нисана- парт тайм с два цели моста. Сигурно е най здравия, но пък сигурно му куцат комфорта и возия.
Паджерото е "почти" фултайм с цял заден мост. От прочетеното тук мисля, че този джип е най- не икономичен от към разход на гориво.
Опита ми с автомобили 4Х4 се изчерпва с една служебна Тойота РАВ 4 и Дайхацу Роки на приятел риболовец. Не съм включил Дайхацуто в желанията си, защото друса много.
Моля дайте препоръки на полуделия човек

Коментар