Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Какво да избера:Новия Форестър или Нисан Кашкай

Свий
Темата е затворена.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #91
    До: Какво да избера:Новия Форестър или Нисан Кашкай

    Първоначално публикуван от jimmy Преглед на мнение
    Предлагам да оставите човека на собствените му терзания за имидж, свалки, модерни двигатели, смазване, и механизми които никога не ползва, не знае за какво са, но държи да споменава пред други "бизнесмени", че има за всеки случай.

    Всичката тая буря в чаша под стъкления покрив.

    Тук май и дадохме трибуна достатъчно и повече май няма нужда....
    Мани, ама като не знае какво точно прави копчето Lock, ще вземе да си строши или колата или главата... А и да не не му уври неговата, все за някой друг ще е от полза.
    Грамотността е прозорец към интелекта, ако човек не може да усвои дори майчиния си език, то потенциала му за нещо повече е под въпрос.

    Коментар


    • #92
      До: Какво да избера:Новия Форестър или Нисан Кашкай

      Първоначално публикуван от Тодор (Zaarin) Преглед на мнение
      Мани, ама като не знае какво точно прави копчето Lock, ще вземе да си строши или колата или главата... А и да не не му уври неговата, все за някой друг ще е от полза.
      Ако кара на Lock, на някой завой може и нечия чужда глава да строши.
      "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

      Коментар


      • #93
        До: Какво да избера:Новия Форестър или Нисан Кашкай

        Тие модерните МПС-та са много интелигентни, и предполагам че не включиха този "Лоск" на суха и твърда настилка, или са я изключили над определена скорост.......

        До колегата с въпросното МПС: Вие сте в сайта първоначално посветен на идея ОФФРОУД, а не просто на сайта посветен на 4х4 коли. Акцента в това изречение е именно коли. Моля, имайте това предвид.
        Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
        Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ

        Коментар


        • #94
          До: Какво да избера:Новия Форестър или Нисан Кашкай

          Първоначално публикуван от geolexbg Преглед на мнение
          Автоматичната 4х4 система на Кашкай се монтира на всички машини на Нисан, а гледам, че са я сложили и на новото си Мурано. ...
          Венци вече ти го каза - Патрула НЯМА от тези "Фантастични" Системи, може би затова ми харесва!

          Първоначално публикуван от geolexbg Преглед на мнение
          Така е! Най-великите офроудъри на нашето време се познават по сходните имена - Кашкай, Кайен и т.н....
          Е това вече беше не на място - "най-велики офроудъри" и Кайен и Кашкай - Някй е гледал МНОГО Реклами - да Кайена изглежда много добра кола и със сигурност не бих се "бЕгал" с него на пътя, но за Оффроуд си трябва нещо различно (така си мисля)

          А по темата, харесвам Субаро, но и Кашкайа е приятна кола, според мен цената на конретните бройки в конкретните комплектации и чисто Емоциолналният избор след като се качиш и покараш конкретната кола ще донесат "ВЯРНОТО" решение!!!! Аз поне така бих направил!

          Коментар


          • #95
            До: Какво да избера:Новия Форестър или Нисан Кашкай

            Здравейте приятели! Виждам, че са се включили много нови мнения, което показва, че са провокирани мисленето и емоциите, излязли сме извън стериотипите, т.е. вече сме офроуд. Тук, както знаете, е особено важно да запазим самообладание. На колегите, които започват да го губят, няма да отговарям, за да се успокоят и "овладеят колата".
            Уточнявам само някои технически подробности с оглед изказаните предположения. При Кашкай автоматиката има думата само при режим AUTO (4WD). При този режим, ако караш на суха настилка, никога няма да се включи 4х4, защото автоматиката няма да позволи. Режимът LOCK, обаче, е извън контрола на автоматиката. И при твърда, и при суха, и при гумена настилка, включиш ли LOCK, ти си в LOCK (самоизключва се при скорост над 30 км.). Затова карах бавно, от една страна да не натоварвам много трансмисиите, а от друга, за да не занесе колата и да стане фал. Така че всеки може да тествува дали колата се управлява в LOCK, но внимателно.

            Коментар


            • #96
              До: Какво да избера:Новия Форестър или Нисан Кашкай

              Първоначално публикуван от geolexbg Преглед на мнение
              Здравейте приятели! Виждам, че са се включили много нови мнения, което показва, че са провокирани мисленето и емоциите, излязли сме извън стериотипите, т.е. вече сме офроуд. Тук, както знаете, е особено важно да запазим самообладание. На колегите, които започват да го губят, няма да отговарям, за да се успокоят и "овладеят колата".
              Уточнявам само някои технически подробности с оглед изказаните предположения. При Кашкай автоматиката има думата само при режим AUTO (4WD). При този режим, ако караш на суха настилка, никога няма да се включи 4х4, защото автоматиката няма да позволи. Режимът LOCK, обаче, е извън контрола на автоматиката. И при твърда, и при суха, и при гумена настилка, включиш ли LOCK, ти си в LOCK (самоизключва се при скорост над 30 км.). Затова карах бавно, от една страна да не натоварвам много трансмисиите, а от друга, за да не занесе колата и да стане фал. Така че всеки може да тествува дали колата се управлява в LOCK, но внимателно.
              идеално, сега може да се включиш в някоя от форумните раСотки... тези леките де, с барбекю, и да ни демонстрираш.... а и ние да пробваме, защо не?

              аз си признавам, а мисля че и доста от съфорумците ще се съгласят, че не са карали Кашкай, но искат.........
              ________________________________________________
              Subaru OUTBACK 2,5
              Hyundai TUCSON 2.0

              Коментар


              • #97
                До: Какво да избера:Новия Форестър или Нисан Кашкай

                Първоначално публикуван от IvanIvanovi Преглед на мнение
                ...мисля че и доста от съфорумците ще се съгласят, че не са карали Кашкай, но искат.........
                Ако няма сини пръскалки, аз не искам...
                Land Rover Discovery I; Jeep Wrangler 4.0; Jeep Grand Cherokee 5.2.
                Honda Transalp XL600V; Suzuki DR-Z400; BMW F800GS.

                Коментар


                • #98
                  До: Какво да избера:Новия Форестър или Нисан Кашкай

                  Първоначално публикуван от IvanIvanovi Преглед на мнение
                  идеално, сега може да се включиш в някоя от форумните раСотки... тези леките де, с барбекю, и да ни демонстрираш...
                  То така се почва... с леки разходки и "лоши другарчета".

                  Коментар


                  • #99
                    До: Какво да избера:Новия Форестър или Нисан Кашкай

                    И да има синчец ....
                    Пак НЕЩА!
                    Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "

                    Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."

                    Коментар


                    • До: Какво да избера:Новия Форестър или Нисан Кашкай

                      Първоначално публикуван от geolexbg Преглед на мнение
                      Здравейте приятели! Виждам, че са се включили много нови мнения, което показва, че са провокирани мисленето и емоциите, излязли сме извън стериотипите, т.е. вече сме офроуд. Тук, както знаете, е особено важно да запазим самообладание. На колегите, които започват да го губят, няма да отговарям, за да се успокоят и "овладеят колата".
                      Уточнявам само някои технически подробности с оглед изказаните предположения. При Кашкай автоматиката има думата само при режим AUTO (4WD). При този режим, ако караш на суха настилка, никога няма да се включи 4х4, защото автоматиката няма да позволи. Режимът LOCK, обаче, е извън контрола на автоматиката. И при твърда, и при суха, и при гумена настилка, включиш ли LOCK, ти си в LOCK (самоизключва се при скорост над 30 км.). Затова карах бавно, от една страна да не натоварвам много трансмисиите, а от друга, за да не занесе колата и да стане фал. Така че всеки може да тествува дали колата се управлява в LOCK, но внимателно.
                      Вече ми писна да ти чета тъпотиите. Вчера разбра какво е LOCK, днеска почна съвети да даваш.
                      Никой няма да пробва LOCK на асфалт. На третия опит ще ти се разхвърчат хартиените полуоски.
                      Нямало никаква разлика между с блокаж и без на асфалт. Да бе. А волана дето стана твърд що го пропусна. Да беше казал че си карал с блокаж на асфалт, да ти се смеят и децата.
                      Тия работи дето ги четеш от рекламните брошури аз съм ги БАРАЛ. И вчера някакви жалки опити правеше да ме анализираш, нещо си объркал човека. Ти изобщо не ме познаваш. Също както не си познаваш колата която толкова фанатично хвалиш. Имиджов офроуд незнам си кви глупости. Къф имидж с конфекция за 60 бона бре. Че те наточените Голфове са по толкова. Остави аудиторията, тука има всякакви. И милионери и соцялно слаби. И никой никога не е парадирал с пари. То поне 60 да бяха много. Ама гаджетата дето ги сваляш с кашона, мислиш ли че не правят разлика между Кенеф и Кайен. Дали се не смеят под мустак а?
                      Да не беше давал съвети на хората как да си строшат колата хич нямаше да ти обърна внимание. Две железа сравняваме в крайна сметка. Хората винаги са били повече. И заслужават много повече уважение. Щото първо сме хора а после различни. Железата са си железа, там където свършва пътя започва болката за всички.

                      Бъди благодарен че ти позволяваме да дишаш тарикатски въздух.

                      Коментар


                      • До: Какво да избера:Новия Форестър или Нисан Кашкай

                        Стига с този Кашкавал.
                        Темата тръгна от това какво да си избере човека, а до къде стигна.

                        Та за Форестър - системата AWD се възприема от производителя, като система даваща допълнителна безопасност.
                        Никъде не се споменава за оф роуд или др.

                        Ако трябва да се сравнява на асфалт коя кола е по сигурна то безпорно това е СУБАРУ.

                        Няма да споменавам , че в системата постоянен привод за лек автомобил има две / по не за мен/ марки в света,които са доста напред.

                        В този сегмент на автомобилния пазар традициите все пак са нещо.

                        Не искам да сасегна марката "Нисан" , но тяхното направление е било малко по различно от това на СУБАРУ.

                        Но да се изкарва Кашкая /или как му там викат / велика кола е много а ма много рано.
                        И да се сравнява Патрола с Каш.... е немислимо и смешно.
                        Няма традиция.

                        И тези че двигателите на Субару са допотопни или нещо подобно са смешни.

                        Та към господина,койт предизвика темата.

                        Ако:
                        Караш много зимата на сняг по републ.пътна мрежа - взимаш форестър.
                        Не караш много можеш да си вземеш каквото искаш дори и Каш.....
                        зимните гуми ще те оправят.

                        Ако:
                        Търсиш по нисък разход на гориво - Кашкай или как му викат.

                        Ако не можеш да решиш вземи семейството покажи им и двете коли,която харесат нея вземи.
                        Никой няма да те овиква после.

                        И най накрай тази която най ти приляга на сърцето нея вземи / колата де /.
                        only 4 x 4,sim AWD

                        Коментар


                        • До: Какво да избера:Новия Форестър или Нисан Кашкай

                          Първоначално публикуван от geolexbg Преглед на мнение
                          Уточнявам само някои технически подробности с оглед изказаните предположения. При Кашкай автоматиката има думата само при режим AUTO (4WD). При този режим, ако караш на суха настилка, никога няма да се включи 4х4, защото автоматиката няма да позволи.
                          Не знам само що аз трябва да ви разучавам сапунерките а вие всички да чакате на готово.
                          Автоматичния режим на Кашкая може да придаде въртящ момент към задния мост и на асвалт, при две положения.
                          Първо (постфактум) когато пробуксуват предните гуми, датчиците на колелетата отчитат разлика в оборотите на предните и задните и многодисковия съединител зацепва. Какво следва смятам е ясно.
                          И второ (превантивно), при рязко натискане на педала на газта. Пак съединителя зацепва и имаме 4х4.

                          Коментар

                          Активност за темата

                          Свий

                          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                          Зареждам...
                          X