Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Какво да избера:Новия Форестър или Нисан Кашкай

Свий
Темата е затворена.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #76
    До: Какво да избера:Новия Форестър или Нисан Кашкай

    Автоматичната 4х4 система на Кашкай се монтира на всички машини на Нисан, а гледам, че са я сложили и на новото си Мурано. Не знам толкова ли е лоша, колкото казваш. То ще си покаже. Иначе дали Кашкая завива при LOCK ще пробвам лично и ще пиша за резултата.

    Коментар


    • #77
      До: Какво да избера:Новия Форестър или Нисан Кашкай

      Първоначално публикуван от geolexbg Преглед на мнение
      Автоматичната 4х4 система на Кашкай се монтира на всички машини на Нисан, а гледам, че са я сложили и на новото си Мурано. Не знам толкова ли е лоша, колкото казваш. То ще си покаже. Иначе дали Кашкая завива при LOCK ще пробвам лично и ще пиша за резултата.
      Аз като чета как си описваш колата, изобщо няма да се изненадам, ако точно твоя Кашкай е единствения който завива с блокаж.

      Коментар


      • #78
        До: Какво да избера:Новия Форестър или Нисан Кашкай

        Първоначално публикуван от geolexbg Преглед на мнение
        Автоматичната 4х4 система на Кашкай се монтира на всички машини на Нисан, а гледам, че са я сложили и на новото си Мурано. Не знам толкова ли е лоша, колкото казваш. То ще си покаже. Иначе дали Кашкая завива при LOCK ще пробвам лично и ще пиша за резултата.
        Много ми е любопитно като е толкоз добра защо не я монтират на Патрула...???
        VPetrov.photography

        Коментар


        • #79
          До: Какво да избера:Новия Форестър или Нисан Кашкай

          Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
          Личните квалификации към участниците не придават никаква тежест на аргументите, даже точно обратното - създавате лошо име за себе си и за тезата си.
          Вече имате две предупреждения. При следващо нарушение относно добрия тон, ще ви бъде ограничен достъпът!!!

          Кажи за системата 4х4 че ми стана интересно.
          Какво е устройството на раздатката.

          п.с. И за 260 000 се вкарват в гората, стига да ги имаш.
          Братчед,след'98 година нищо от Нисан не е вече такова-просто Рено си прав2ят каквото си искат и за жалост все по- ДАНДИК.Няма вече истински Нисани-ето това е,бра'тчет.

          Коментар


          • #80
            До: Какво да избера:Новия Форестър или Нисан Кашкай

            Първоначално публикуван от Венцислав Петров Преглед на мнение
            Много ми е любопитно като е толкоз добра защо не я монтират на Патрула...???
            'Штот Патрула е истински.

            Коментар


            • #81
              До: Какво да избера:Новия Форестър или Нисан Кашкай

              Първоначално публикуван от tuni Преглед на мнение
              Братчед,след'98 година нищо от Нисан не е вече такова-просто Рено си прав2ят каквото си искат и за жалост все по- ДАНДИК.Няма вече истински Нисани-ето това е,бра'тчет.
              Е не е баш нищо.
              Гледах няколко доста истински реклами.
              В едната, едни роботчета излизаха от гумите и жужаха.
              Пишеше че е най-доброто 4х4.

              Коментар


              • #82
                До: Какво да избера:Новия Форестър или Нисан Кашкай

                offtopic:

                Първоначално публикуван от tuni Преглед на мнение
                Братчед,след'98 година нищо от Нисан не е вече такова-просто Рено си прав2ят каквото си искат и за жалост все по- ДАНДИК.Няма вече истински Нисани-ето това е,бра'тчет.
                Колега, това е доста пресилено изказване. Би ли казал какво освен двигателя се е променило по Патрула от последните 20г. насам? Жокер - назови промените по механиката??...

                Да не говорим, че извън префинената и Еко-Европа, Патрула все още излиза с едни 4+ литрови двигатели, при конструирането на които маркетолозите са нямали думата.

                Коментар


                • #83
                  До: Какво да избера:Новия Форестър или Нисан Кашкай

                  Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
                  Аз като чета как си описваш колата, изобщо няма да се изненадам, ако точно твоя Кашкай е единствения който завива с блокаж.
                  Гузен негонен бяга! Снощи си правих 15 минути кръгчета на LOCK и няма абсолютно никаква разлика от управлението на автомобила при 2WD или AUTO (4WD). Даже най-накрая паркирах задно на LOCK. Който иска да хване kinex в манипулация, да отиде на тест на Кашкай и да си кара на LOCK. От тук следват два извода:
                  1. Първият не е важен - той е, че на kinex твърденията за Кашкай са напълно невярни и не следва да се вземат на сериозно.
                  2. Вторият, обаче, е много важен. Ами момчета, аз не само, че си купих колата без изобщо да ме интересува как действува системата LOCK, карах тест без изобщо да я пробвам, ами вече цели три седмици поне от любопитство не съм я включвал, за да видя как функционира. Ако снощи не беше kinex, аз най-вероятно щях да си карам Кашкая няколко години и щях да го продам, без изобщо през този период да включа LOCK. Точно това е понятието "имиджов офроуд", което гледам, че трудно, но вече е усвоено от част от участниците -

                  Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
                  Какво ти разбира главата на тебе от "имиджов офроуд"!
                  Аз съм платил за екстра, която не ме интересува и не смятам да я ползувам - ей така, проста да я има, "за всеки случай". Докато за kinex и другите реалити офроудъри това е най-важното, то най-много ги интересува, извор е на гордост, на кардан!
                  Аз познавам доста бизнеспичове, които в автомобилния си парк разполагат с великолепни офроуд машини, които, обаче, използуват само ... за да отидат на тимбилдинг на фирмата си. Те не само, че никога няма да използуват възможностите на тези машини, но дори и през ум не им минава да го направят. Е това е "имиджов офроуд"! При разговор, който никога не се върти около реалити офроуд, може да стане дума за възможностите на колата ти. Тогава - Има ли ...? - Има. С това въпросът се изчерпва, тъй като по принцип не е интересен за участниците. Но ти трябва да го имаш - изискване на имиджовия офроуд!

                  Коментар


                  • #84
                    До: Какво да избера:Новия Форестър или Нисан Кашкай

                    Интересно къде го намери тоя сняг, за да тестваш LOCK.

                    Коментар


                    • #85
                      До: Какво да избера:Новия Форестър или Нисан Кашкай

                      Уважаеми geolexbg, Вие не разбрахте, а и вероятно никога няма да го разберете, че участниците в този форум, харесваме истинските неща... Ние не се обличаме в скъпи, маркови парцалки, а в удобни дрехи. Ние не си купуваме скъпи часовници, за да ги показваме, а да знаем колко е часът. Ние не си купуваме джипки, за да се фукаме с тях, а да ги ползваме по предназначение...
                      Land Rover Discovery I; Jeep Wrangler 4.0; Jeep Grand Cherokee 5.2.
                      Honda Transalp XL600V; Suzuki DR-Z400; BMW F800GS.

                      Коментар


                      • #86
                        До: Какво да избера:Новия Форестър или Нисан Кашкай

                        Първоначално публикуван от geolexbg Преглед на мнение
                        ... Докато за kinex и другите реалити офроудъри това е най-важното, то най-много ги интересува, извор е на гордост, на кардан!
                        Ето това е нещо, което май ти е трудно да осъзнаеш. Има хора, които се интересуват от такива неща не заради някакъв "кардан", а просто поради това, че са истински джипари, които трябва да знаят коя система дали и как работи. Защото са си взели машини не за да се опитват впечатляват някого с финансови възможности и да избиват комплекси, а за да ги използват в реалността, където не толкова рядко и машината, и хората могат да бъдат доведени до границите на възможностите си.
                        Т.е. функционалността е поставена преди фасона ...

                        Първоначално публикуван от geolexbg Преглед на мнение
                        ... Аз познавам доста бизнеспичове, които в автомобилния си парк разполагат с великолепни офроуд машини, които, обаче, използуват само ... за да отидат на тимбилдинг на фирмата си. Те не само, че никога няма да използуват възможностите на тези машини, но дори и през ум не им минава да го направят. Е това е "имиджов офроуд"! При разговор, който никога не се върти около реалити офроуд, може да стане дума за възможностите на колата ти. Тогава - Има ли ...? - Има. С това въпросът се изчерпва, тъй като по принцип не е интересен за участниците. Но ти трябва да го имаш - изискване на имиджовия офроуд!
                        Ами чудесно! Защо не ходиш да си мериш "гуменото копченце" с тях?!? Или те притеснява, че техните копченца са повече и по-големи?

                        Дисциплината, за която говориш, по-скоро може да се нарече имиджово пишкомерство или нещо някакво такова, само не и "офроуд" и не е много на мода тук. Поне сред основните участници.
                        Поради което хвалбите с гумени копченца, стъклени тавани и т.п. едва ли ще предизвикат завистливо възхищение. Най-много да ти се смеят ...
                        Ние не сме неутрални!

                        Коментар


                        • #87
                          До: Какво да избера:Новия Форестър или Нисан Кашкай

                          Първоначално публикуван от geolexbg Преглед на мнение
                          Снощи си правих 15 минути кръгчета на LOCK и няма абсолютно никаква разлика от управлението на автомобила при 2WD или AUTO (4WD).
                          Това е показателно, че не знаеш абсолютно нищо за 4х4
                          Умрем от любопитство какво точно изтества? Знаеш ли какво е Lock и къде и защо живее? и знаеш ли, че точно тази опция може да ти направи много кофти номер, ако не знеш кога и къде се използва.
                          Ама важното е че има гумени копчета и стъклен покрив, та ако искаш да си гледаш краставици в него
                          На теб колега, не ти трябва 4х4, а стикер "4Х4" и евентуално имиджов спрей с кал
                          "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                          Коментар


                          • #88
                            До: Какво да избера:Новия Форестър или Нисан Кашкай

                            Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
                            Това е показателно, че не знаеш абсолютно нищо за 4х4
                            Умрем от любопитство какво точно изтества? Знаеш ли какво е Lock и къде и защо живее? и знаеш ли, че точно тази опция може да ти направи много кофти номер, ако не знеш кога и къде се използва.
                            Ама важното е че има гумени копчета и стъклен покрив, та ако искаш да си гледаш краставици в него
                            На теб колега, не ти трябва 4х4, а стикер "4Х4" и евентуално имиджов спрей с кал
                            Оставете човека да разбере нещата по трудния начин.Нека си се кефи,а тази тема ,,пометете'' от спама и я заключете...
                            Виден столичен ихтиолог

                            Коментар


                            • #89
                              До: Какво да избера:Новия Форестър или Нисан Кашкай

                              Първоначално публикуван от geolexbg Преглед на мнение
                              Гузен негонен бяга! Снощи си правих 15 минути кръгчета на LOCK и няма абсолютно никаква разлика от управлението на автомобила при 2WD или AUTO (4WD). Даже най-накрая паркирах задно на LOCK.

                              На сух асфалт кръгчета на LOCK?!!
                              Опитай още няколко пъти и ще провериш дали работи гаранцията!
                              יעבור
                              «И това ще мине»

                              Коментар


                              • #90
                                До: Какво да избера:Новия Форестър или Нисан Кашкай

                                Предлагам да оставите човека на собствените му терзания за имидж, свалки, модерни двигатели, смазване, и механизми които никога не ползва, не знае за какво са, но държи да споменава пред други "бизнесмени", че има за всеки случай.

                                Всичката тая буря в чаша под стъкления покрив.

                                Тук май и дадохме трибуна достатъчно и повече май няма нужда....

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X