Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Nissan Patrol, Nissan Pathfinder или TLC 120, нови?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: PATROL или PATHFINDER

    Вчера правих тест-драйв на Патрол и на Тойота ЛК120 последователно в този ред. Патрола ми беше много приятен за каране, макар да не му много комфортна возията - доста се разклаща, но все пак това си е "камионест" джип. Излезнах малко по магистралата и на скорости 130-140 км/ч вътре е доста тих и имаш чувство, че и с по-висока скорост няма да има проблем. Направи ми впечатление обаче доста слабото му спиране. Реших обаче, че за да спреш машина с тегло 2.5т. това е нормално. Веднага след това отидох в Тойота, където също имах уговорен тест-драйв. Най-много ме изненада огромната разлика в начина на спиране - Тойотата спира почти като лека кола. Иначе има по-добра возия, по-пъргав двигател и съответно по-висока цена. Сега докато чакам да си продам колата, ще си мисля кое от двете е за предпочитане.
    Така че вече въпроса не е PATROL или PATHFINDER, а PATROL или ТЛК120 с всички плюсове и минуси за двете...
    http://www.nakladkibg.com
    накладки, спирачни дискове, съединители

    088 8613380

    Коментар


    • #17
      До: PATROL или PATHFINDER

      Баща ми първо като джип имаше Нисан Патрол 3.3ТД 87 год, но след два основни ремонта на двигателя реши да го продаде. От 12.2006г имаме Нисан Патфайндер 2.5 д с ръчна скоростна кутия и оборудване Комфорт, реши да го продаде и другата седмица ще ходи до Германия за да внесе ТЛК 120 с автоматик с ТЕМС, на 50 км , 8 местна, модел 2008, т.е с камера за обратно виждане и без гума на багажника. Тойота дават пан-европейска гаранция, която важи в България, говорено с българския и германския дилър. В Германия струва 47 600 евро. Разликата в цената с акциз, ДДС и докарване е 14 хил. лв. За други модели и марки също има големи разлики в цените.Ще пиша как е протекъл вносът. На улиците много по-често се вижда ТЛК от колкото Патрол.

      Коментар


      • #18
        До: PATROL или PATHFINDER

        Пич, ти какво сега, искаш тука да стане търкал ли.
        Надявам се че разбирате от майтап.
        Ама не е много майтап щото и двата джипа са лидери.
        Я дай да видиме коя ще се оправи по добре с ремаркето и тогава ще му мислиме.
        Андро.

        Коментар


        • #19
          До: PATROL или PATHFINDER

          Първоначално публикуван от niki p Преглед на мнение
          Вчера правих тест-драйв на Патрол и на Тойота ЛК120 последователно в този ред. Патрола ми беше много приятен за каране, макар да не му много комфортна возията - доста се разклаща, но все пак това си е "камионест" джип. Излезнах малко по магистралата и на скорости 130-140 км/ч вътре е доста тих и имаш чувство, че и с по-висока скорост няма да има проблем. Направи ми впечатление обаче доста слабото му спиране. Реших обаче, че за да спреш машина с тегло 2.5т. това е нормално. Веднага след това отидох в Тойота, където също имах уговорен тест-драйв. Най-много ме изненада огромната разлика в начина на спиране - Тойотата спира почти като лека кола. Иначе има по-добра возия, по-пъргав двигател и съответно по-висока цена. Сега докато чакам да си продам колата, ще си мисля кое от двете е за предпочитане.
          Така че вече въпроса не е PATROL или PATHFINDER, а PATROL или ТЛК120 с всички плюсове и минуси за двете...
          Аз карах същият Патрул и на мен ми направи впечатление спирачката, вяла мека, странна работа, може да е нещо дефектна бройка? Иначе си е камионче, не лошо камионче, а като му сложиш "чип" може и по-добре да потръгне (така казват), на мен много ми хареса. Но Жената не и давало сърце да го вкарам в гората

          Коментар


          • #20
            До: PATROL или PATHFINDER

            да! не спира, освен това има един "дребен" проблем:
            когато си натиснал леко спирачката или по-силно и това съвпадне с преминаването през някоя малка дупка или по остра неравност по пътя се случва нещо с абс-а, започва да пулсира и колата просто не спира. трябва да отпуснеш веднага педала и пак да натиснеш за да не се инсталираш в колата пред теб.
            ...TO THE LAST BREATH...ОФРОУД РАЛИ ''ЧЕРНО МОРЕ 2018''- 15 ГОДИНИ ЗАЕДНО

            Коментар


            • #21
              До: PATROL или PATHFINDER

              Първоначално публикуван от niki p Преглед на мнение
              .....Така че вече въпроса не е PATROL или PATHFINDER, а PATROL или ТЛК120 с всички плюсове и минуси за двете...
              Така въпроса ти е правилен Къде беше намесил PATHFINDER-а? Не че е лош ,ама при ,,батко'' и ,,кака'' не му е мястото . Според мен вече ти остана емоционалният избор.
              PATROL 2.8TD КЪСА БАЗА -МАЛКО ПИПНАТ
              КТМ 990 ADVENTURE , SUZUKI DRZ400-E,YAMAHAYZ250F
              0899187766

              Коментар


              • #22
                До: PATROL или PATHFINDER

                Първоначално публикуван от churov Преглед на мнение
                Така въпроса ти е правилен Къде беше намесил PATHFINDER-а? Не че е лош ,ама при ,,батко'' и ,,кака'' не му е мястото . Според мен вече ти остана емоционалният избор.

                Коментар


                • #23
                  До: Nissan Patrol, Nissan Pathfinder или TLC 120, нови?

                  Патрулката си е патрулка,Патфайндъра е много приятен,повярвайте ми,че и много по-добре вози от терано,но има някои типично лумузински усещания,които се получават с по- малко пари за закупуване на автомобил.Иначе системите му за проходимост(поне на новите) работят безупречно.

                  Коментар


                  • #24
                    До: PATROL или PATHFINDER

                    Първоначално публикуван от churov Преглед на мнение
                    Така въпроса ти е правилен Къде беше намесил PATHFINDER-а? Не че е лош ,ама при ,,батко'' и ,,кака'' не му е мястото . Според мен вече ти остана емоционалният избор.
                    Схванах горе-долу идеята за избора между "каката" и "баткото" - сега остава да чакам да си продам колата и ако до тогава не съм си променил мнението поне пет пъти, ще се доверя на емоцията.
                    http://www.nakladkibg.com
                    накладки, спирачни дискове, съединители

                    088 8613380

                    Коментар


                    • #25
                      До: PATROL или PATHFINDER

                      Първоначално публикуван от niki p Преглед на мнение
                      Схванах горе-долу идеята за избора между "каката" и "баткото" - сега остава да чакам да си продам колата и ако до тогава не съм си променил мнението поне пет пъти, ще се доверя на емоцията.
                      Здрашей Ники
                      Карам от година и нещо 120, преди да я купя пробвах и Patrol и Pathfinder. Да ти кажа честни и двата нисана имат много големи Турбо дупки преди 2200 оборота. 90% от карането ти е на асфалт така че си вземи кола която върви не само в калта. скорост на магистрала 140 - 160 разход 10/100 км. резход градско 12 - 13/100 км. единственото слабо място са спирачките но пак не са по-зле от нисаните.
                      Ако решиш за Тойотата избора е автоматик + системите за подпомагане /много помагат когато стане напечено/.
                      Дано съм помогнал.
                      Поздрави
                      Prado
                      Мълчанието не доказва наличието на ум, но доказва липсата на глупост.

                      Коментар


                      • #26
                        До: Nissan Patrol, Nissan Pathfinder или TLC 120, нови?

                        Хм, моето Терано 1 е с вентилирани дискове и отпред, и отзад. Не усещам да са му слаби спирачките, ама никак - определено не са слабо място !
                        Мотор 3.0 бензин, няма турбо-дупка.

                        Коментар


                        • #27
                          До: Nissan Patrol, Nissan Pathfinder или TLC 120, нови?

                          Продължавам с дерзанията - почти всеки ден си променям мнението, но засега само около тези двете марки(и модели). Благодаря за мненията, които споделяте. Със сигурност ще взема пред вид всичко, което сте написали. Надявам се и други участници да намерят тук отговор на свои въпроси. Като взема джипка - каквато и де е тя, ще споделя впечатления.
                          http://www.nakladkibg.com
                          накладки, спирачни дискове, съединители

                          088 8613380

                          Коментар


                          • #28
                            До: Nissan Patrol, Nissan Pathfinder или TLC 120, нови?

                            Първоначално публикуван от jamiemirror Преглед на мнение
                            Хм, моето Терано 1 е с вентилирани дискове и отпред, и отзад. Не усещам да са му слаби спирачките, ама никак - определено не са слабо място !
                            Мотор 3.0 бензин, няма турбо-дупка.
                            Здравейте,
                            jamiemirror извинявай не се засягай, предните дискова на 120 са толкова големи че 16" джанти не влизат, но от 100 км/ч до 0 спира с 7 м разлика от Х5 например. А това за кола около 100 000 лв е много. За мене това е единственото слабо място на тойотата. Ники ще си прецени.
                            Pardo
                            Мълчанието не доказва наличието на ум, но доказва липсата на глупост.

                            Коментар


                            • #29
                              До: Nissan Patrol, Nissan Pathfinder или TLC 120, нови?

                              Не се засягам но предполагам си пробвал единствено модел на Терано с барабанни задни спирачки (примерно) - има и други модификации. Отделно че Тераното е под 1800 кила - което си е от значение.

                              Коментар


                              • #30
                                До: Nissan Patrol, Nissan Pathfinder или TLC 120, нови?

                                Само да уточня - аз пробвах Патрол и на него спирачките му бяха много слаби. За Терано нищо не мога да кажа, но е много възможно да спира много по-добре от Големия си брат. Тойотата ми направи впечатление, че спира пъти по-добре от Патрола. Чел съм по списанията, че и нейните спирачки не са от най-добрите, но немско списание няма да напише, че японски или американски джип спира по-добре от немски. Все пак смятам, че когато взимаш решение да си купуваш ДЖИПКА, то трябва да знаеш, че тя никога няма да спре като СУВ или като лека кола и трябва винаги да си имаш едно наум. Истината е, че единственото, което ме разколебава от Патрола са спирачките.
                                http://www.nakladkibg.com
                                накладки, спирачни дискове, съединители

                                088 8613380

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X