До: PATROL или PATHFINDER
Вчера правих тест-драйв на Патрол и на Тойота ЛК120 последователно в този ред. Патрола ми беше много приятен за каране, макар да не му много комфортна возията - доста се разклаща, но все пак това си е "камионест" джип. Излезнах малко по магистралата и на скорости 130-140 км/ч вътре е доста тих и имаш чувство, че и с по-висока скорост няма да има проблем. Направи ми впечатление обаче доста слабото му спиране. Реших обаче, че за да спреш машина с тегло 2.5т. това е нормално. Веднага след това отидох в Тойота, където също имах уговорен тест-драйв. Най-много ме изненада огромната разлика в начина на спиране - Тойотата спира почти като лека кола. Иначе има по-добра возия, по-пъргав двигател и съответно по-висока цена. Сега докато чакам да си продам колата, ще си мисля кое от двете е за предпочитане.
Така че вече въпроса не е PATROL или PATHFINDER, а PATROL или ТЛК120 с всички плюсове и минуси за двете...
Вчера правих тест-драйв на Патрол и на Тойота ЛК120 последователно в този ред. Патрола ми беше много приятен за каране, макар да не му много комфортна возията - доста се разклаща, но все пак това си е "камионест" джип. Излезнах малко по магистралата и на скорости 130-140 км/ч вътре е доста тих и имаш чувство, че и с по-висока скорост няма да има проблем. Направи ми впечатление обаче доста слабото му спиране. Реших обаче, че за да спреш машина с тегло 2.5т. това е нормално. Веднага след това отидох в Тойота, където също имах уговорен тест-драйв. Най-много ме изненада огромната разлика в начина на спиране - Тойотата спира почти като лека кола. Иначе има по-добра возия, по-пъргав двигател и съответно по-висока цена. Сега докато чакам да си продам колата, ще си мисля кое от двете е за предпочитане.
Така че вече въпроса не е PATROL или PATHFINDER, а PATROL или ТЛК120 с всички плюсове и минуси за двете...

Коментар