Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Лек или тежък джип за офроуд?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Лек или тежък джип за офроуд?

    Аз засега отпадам за тестове Януари. Има да се прави раздатка. Днес го установихме.
    Русия е бензиностанция, въоръжена с ракети.

    Коментар


    • От: Лек или тежък джип за офроуд?

      Първоначално публикуван от cecoa1 Преглед на мнение
      Съвсем определено "няма мощност", е съвсем неопределено.
      И заедно с подробностите за масовия автомобил и сметките за тяговъоръжеността на трабантчето, целият пост си е чист спам спрямо темата.

      А за тежък и лек джип... Ако в един средно лек се качат пет човека и малко товар, става тежък. Всеки може да види как се променя проходимостта.
      Двайсет и пет конски сили на тон, си е нещо съвсем определено!
      А като си решил да се изявяваш такъв пурист, защо не коментираш мнението, което е повод за моето (защото бидейки в един смисъл и посока, са с еднаква стойност по отношение на темата). Пък и девет десети опт мненията, съвсем не са буквално за тежки и леки джипки.
      Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!

      Коментар


      • От: Лек или тежък джип за офроуд?

        Първоначално публикуван от davc Преглед на мнение
        Двайсет и пет конски сили на тон, си е нещо съвсем определено!
        А като си решил да се изявяваш такъв пурист, защо не коментираш мнението, което е повод за моето (защото бидейки в един смисъл и посока, са с еднаква стойност по отношение на темата). Пък и девет десети опт мненията, съвсем не са буквално за тежки и леки джипки.
        То 25кс/т ти си го измисли от някъде. И да, определено нещо е, но дали е достатъчна или не тази специфична мощност за нещо (което също е сравнително неопределено в разговора) няма как да знаеш.
        А поста който си цитирал, макар и малко технически неиздържан, си е по темата в отговор на нелогичното предположение на Ясен, за нуждата от блокажи и изпускане на гумите заради липсата на мощност.
        Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

        Коментар


        • От: Лек или тежък джип за офроуд?

          В мнението за блокажи не става въпрос. А да разделиш 500 кс на 20 тона, не изисква кой знае каква мисъл. И след като е по темата, защото било отговор на друго от нея, значи че на съвсем същото основание, твоите претенции към мен са "малко не намясто".
          Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!

          Коментар


          • От: Лек или тежък джип за офроуд?

            Първоначално публикуван от davc Преглед на мнение
            Съвесем определено няма мощност - категорично! Петстотин коня на двайсет тона, е тяговъоръженост, по-малка от тази на Трабантче (например). Масовият автомобил е грубо 80-100кс/тон. Лекият втомобил, който карам е 180 кс, на тон и половина.
            Само да ти кажа , че танк Т72 е 19 кс на тон. И мощност има във изобилие .
            На нас клиренс ни трябва , не скорост

            Коментар


            • От: Лек или тежък джип за офроуд?

              Първоначално публикуван от davc Преглед на мнение
              В мнението за блокажи не става въпрос. А да разделиш 500 кс на 20 тона, не изисква кой знае каква мисъл. И след като е по темата, защото било отговор на друго от нея, значи че на съвсем същото основание, твоите претенции към мен са "малко не намясто".
              Оо, става въпрос и за блокажи, но щеше да го знаеш ако беше проследил дискусията и контекста, вместо да се зориш да напишеш нещо във въздуха.
              Та ако беше следил, нямаше и да делиш на 20 тона.
              И претенции към теб нямам, проследи темата и ще видиш абсурдността на поста ти, който отбелязах като излишен.
              Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

              Коментар


              • От: Лек или тежък джип за офроуд?

                Какви кс/т!? Кончетата продават а състенията ги печелят нютоните. На МАЗ-а над 2200 N.
                Верно е това че баламите нямат свършване, няма нужда от кука, захапват влакното и стискат здраво. Стария.
                Селска фурна аспух нема. Пак същият.
                В+ LZ1HAN нула три осмици 9014две тройки

                Коментар


                • От: Лек или тежък джип за офроуд?

                  Първоначално публикуван от cecoa1 Преглед на мнение
                  Оо, става въпрос и за блокажи, но щеше да го знаеш ако беше проследил дискусията и контекста, вместо да се зориш да напишеш нещо във въздуха.
                  Та ако беше следил, нямаше и да делиш на 20 тона.
                  И претенции към теб нямам, проследи темата и ще видиш абсурдността на поста ти, който отбелязах като излишен.
                  Следя я. Това, че не пиша през мнение, не значи че пиша във въздуха, а ако не е на 20 тона, ще е още на повече. А в мнението, което е повод за моето, няма нищо за блокажи и цялото възмущение и протест, са за мощността.
                  Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!

                  Коментар


                  • От: Лек или тежък джип за офроуд?

                    Ето виж сам.

                    Първоначално публикуван от traper2504 Преглед на мнение
                    Що ли по ония времена по време на занятия в дълбоките калища и снегове Маза с претоварена ракета /тежаща заредена 7 тона/ освен 8х8 искаше и блокаж на всички диференциали , че и изпускане на гуми , а без ракета ни блокажи , ни изпускане на гуми??? Та кой на каквото иска да вярва , аз за себе си мнението съм си го направил.
                    https://www.youtube.com/watch?v=nzryHNnLgcQ
                    Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                    Например защото няма мощност за съответния терен
                    Първоначално публикуван от traper2504 Преглед на мнение
                    Да бе няма мощност /525 коня/ ,а и тук движението към колелата се предава чрез планетарна кутия и хидротрансформатор. Т.е има си приплъзване , а мотора си е форсиран та изобщо не усеща калта и снега , а до бавните не съм стигал.
                    Първоначално публикуван от davc Преглед на мнение
                    Съвесем определено няма мощност - категорично! Петстотин коня на двайсет тона, е тяговъоръженост, по-малка от тази на Трабантче (например). Масовият автомобил е грубо 80-100кс/тон. Лекият втомобил, който карам е 180 кс, на тон и половина.
                    Първоначално публикуван от davc Преглед на мнение
                    Следя я. Това, че не пиша през мнение, не значи че пиша във въздуха, а ако не е на 20 тона, ще е още на повече. А в мнението, което е повод за моето, няма нищо за блокажи и цялото възмущение и протест, са за мощността.

                    А за мощността можеш да си протестираш и възмущаваш колкото си искаш. Но както виждаш не е на място.
                    Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                    Коментар


                    • От: Лек или тежък джип за офроуд?

                      Ти виж това. Човекът не е особено впечатлен от писаното за блокажи и прочее (доколкото нищо не казва за тях в протеста си). За въртящ момент също впрочем.
                      Първоначално публикуван от traper2504 Преглед на мнение
                      Да бе няма мощност /525 коня/ ,а и тук движението към колелата се предава чрез планетарна кутия и хидротрансформатор. Т.е има си приплъзване , а мотора си е форсиран та изобщо не усеща калта и снега , а до бавните не съм стигал.
                      Първоначално публикуван от davc Преглед на мнение
                      Съвесем определено няма мощност - категорично! Петстотин коня на двайсет тона, е тяговъоръженост, по-малка от тази на Трабантче (например). Масовият автомобил е грубо 80-100кс/тон. Лекият втомобил, който карам е 180 кс, на тон и половина.
                      Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!

                      Коментар


                      • От: Лек или тежък джип за офроуд?

                        Изобщо не разбирам за какво спорите, освен Нъ-Мъ-тата има и предавателни числа, които ако не са сметнати адекватно язък за мотора. Според мен златната среда е около 1500кг. и 120 дизелови коня от поне 3 литра мотор, цели мостове на пружина, задължително два твърди блокажа на преден и заден мост и по възможност средна база нещо като 73ка.
                        Real Recognize Real

                        Коментар


                        • От: Лек или тежък джип за офроуд?

                          Първоначално публикуван от davc Преглед на мнение
                          Ти виж това. Човекът не е особено впечатлен от писаното за блокажи и прочее (доколкото нищо не казва за тях в протеста си). За въртящ момент също впрочем.
                          Той няма от какво да е впечатлен, щото сам е писал първоначално за блокажите. А протестира срещу предположението на Ясен, че няма мощност за съответния терен. На което пък се включваш ни в клин ни в ръкав, да му обясняваш че наистина няма мощност ("категорично!"), с логичния необорим аргумент какви са специфичните мощности на съвременните леки автомобили.
                          Ама по твоите критерии всичко под специфична мощност на Дакарски Камаз, няма мощност.

                          Иначе на другите, за конете и нютоните... Коментирали сме го многократно - мощността е въртящ момент умножен по ъглова скорост(за мощност при въртене). Ъгловата скорост или скорост на въртене са оборотите (но се превръщат в радиани за секунда за да се смята мощността във Ватове). От трансмисията зависи как ще се използва най-пълноценно.
                          Последно редактирано от cecoa1; 10-12-17, 00:41.
                          Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                          Коментар


                          • От: Лек или тежък джип за офроуд?

                            Първоначално публикуван от cecoa1 Преглед на мнение
                            А протестира срещу предположението... ...че няма мощност за съответния терен. На което пък се включваш ни в клин ни в ръкав...
                            Значи, когато се говори за мощност и аз говоря за мощност - е включване ни в клин ни в ръкав! Ми до-обре...
                            Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!

                            Коментар


                            • От: Лек или тежък джип за офроуд?

                              Първоначално публикуван от davc Преглед на мнение
                              Значи, когато се говори за мощност и аз говоря за мощност - е включване ни в клин ни в ръкав! Ми до-обре...
                              Все едно аз да взема да коментирам "Ми до-обре" в тоя ти пост...

                              Ми не е "до-обре". Категорично!
                              Говореше се за конкретна ситуация с конкретен пример, в който липсата на мощност не е фактор. А ти се включи да ни обясняваш, че щом има специфична мощност под характерната за съвременните ЛЕКИ автомобили, значи няма как да няма липса на мощност.
                              Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                              Коментар


                              • От: Лек или тежък джип за офроуд?

                                Първоначално публикуван от davc Преглед на мнение
                                Съвесем определено няма мощност - категорично! Петстотин коня на двайсет тона, е тяговъоръженост, по-малка от тази на Трабантче (например). Масовият автомобил е грубо 80-100кс/тон. Лекият втомобил, който карам е 180 кс, на тон и половина.
                                Не разбра ли , че със смешни хора не ми се спори вече.
                                Сузуки Витара 1,6 и лодка в морето от мечти.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X