Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Лек или тежък джип за офроуд?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Лек или тежък джип за офроуд?

    И коя е по проходим заводски самурай или г класа?
    И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

    Коментар


    • От: Лек или тежък джип за офроуд?

      Не знам. Да каже някой който е карал и двете.

      В ограничения кръг от руско-съветските чудеса спорът УАЗ или Нива е нескончаем. Въпреки че едното даже и жип не е.

      Коментар


      • От: Лек или тежък джип за офроуд?

        А за тежък или лек офроуд спорите ?
        Щото според мен за лек офроуд тежкия джип е по-комфортен - по-малко друса... Ей го Джипката се покачи до Ком и то комфортно...
        Ама за тежък офроуд бих избрал лека джипка, щото по-лесно се дърпа, тегли, премества
        Там Джипа ще е като пате в кълчища особено с тези 2.5 тона сухо тегло и разни пластмаски, за които да го закачаш да го дърпаш
        Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
        Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

        Коментар


        • От: Лек или тежък джип за офроуд?

          Що ли по ония времена по време на занятия в дълбоките калища и снегове Маза с претоварена ракета /тежаща заредена 7 тона/ освен 8х8 искаше и блокаж на всички диференциали , че и изпускане на гуми , а без ракета ни блокажи , ни изпускане на гуми??? Та кой на каквото иска да вярва , аз за себе си мнението съм си го направил.
          https://www.youtube.com/watch?v=nzryHNnLgcQ
          Сузуки Витара 1,6 и лодка в морето от мечти.

          Коментар


          • От: Лек или тежък джип за офроуд?

            Първоначално публикуван от traper2504 Преглед на мнение
            Що ли по ония времена по време на занятия в дълбоките калища и снегове Маза с претоварена ракета /тежаща заредена 7 тона/ освен 8х8 искаше и блокаж на всички диференциали , че и изпускане на гуми , а без ракета ни блокажи , ни изпускане на гуми???
            Например защото няма мощност за съответния терен

            Коментар


            • От: Лек или тежък джип за офроуд?

              Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
              И коя е по проходим заводски самурай или г класа?
              Се тая. Даже да излезе че е по-проходим Самурая, ще смениш ли Ге-то за Самурай?!

              Малко тия неща са... к'во беше там на рояци...(както обичаш да казваш).
              Като едното мине някъде, а другото не, а после стане обратното на друго място, кой ще е по-по-най?

              То почти никога не купуваш нещо само заради едно негово качество. И при минаването от един джип на друг, също си знаеш какво искаш и защо го правиш.
              Ти що смени ПатролЯ?

              Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
              Например защото няма мощност за съответния терен
              Блокажите и изпускането на гуми, точно нямат общо с липсата на мощност.
              Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

              Коментар


              • От: Лек или тежък джип за офроуд?

                Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                Също УАЗ, Лендровър, Самурай, Дайхацу и всички останали.

                Извън състезателните амбиции и желанието да човъркаш нещо или да направиш нещо което не съществува, един от най-евтините начини да получиш по-проходима машина е да си купиш такава която заводски е по-проходима.
                Кой Уаз и кое Дайхатсу са с 32" от завода? Останалото да.

                Коментар


                • От: Лек или тежък джип за офроуд?

                  Първоначално публикуван от kok4o1 Преглед на мнение
                  ...
                  Помня на едно плато, дето беше станало като тресавище и закъсаха всички джипове, ама това фронтера, ровър, чероки, тойота, патрол.......и само Постман щастливо пърхаше около другите и ги теглеше. Говорим за поне 10 джипки от всякакъв калибър, с всякакви гуми и двигатели. Темата я има някъде назад в разходките около софия.............. па и още има живи свидетели на това събитие...
                  Ако коментираме една зимна разходка около обсерваторията на Плана (когато групата се раздели на две), тогава имаше много сравнително пресен сняг (аз нямам спомен за тресавище), но тогава и Владо и Миро минаваха без проблеми - просто бяха в другата група ако помня добре. Може би единственото ми предимство пред повечето затъващи тогава, беше че рамата ми (заради повечето лифт) не се влачеше по снега и не успявах да затъвам толкова често, колкото повечето. В момента, в който рамата ми пипне снега, чинно слизам с лопата в ръка като всеки друг .

                  П.П. Карането на сняг си е малко специфична работа, най-малкото щото има много видове сняг, не знам доколко опита на сняг е приложим за дискусията в тази тема.
                  На сняг имаме доста приключения с немалко колеги тук, и аз лично не мисля че съм готов да си извадя генерален извод как се кара на сняг за да се преместваш успешно, щото както много сме карали, така и още повече сме копали ...
                  Последно редактирано от Postman; 03-12-17, 19:19. Причина: П.П., правопис
                  V70-T5 / GR 2,8 / XV1900A

                  Коментар


                  • От: Лек или тежък джип за офроуд?

                    Първоначално публикуван от Yaro Преглед на мнение
                    Кой Уаз и кое Дайхатсу са с 32" от завода? Останалото да.
                    Редукторния УАЗ теоретично трябва да е с 32". Върви с каквото има ама то щото е УАЗ.

                    Но за балансирането имах предвид баланс между колела, маса и мощност.

                    Коментар


                    • От: Лек или тежък джип за офроуд?

                      Първоначално публикуван от Postman Преглед на мнение
                      Ако коментираме една зимна разходка около обсерваторията на Плана (когато групата се раздели на две), тогава имаше много сравнително пресен сняг (аз нямам спомен за тресавище), но тогава и Владо и Миро минаваха без проблеми - просто бяха в другата група ако помня добре. Може би единственото ми предимство пред повечето затъващи тогава, беше че рамата ми (заради повечето лифт) не се влачеше по снега и не успявах да затъвам толкова често, колкото повечето. В момента, в който рамата ми пипне снегам, чинно слизам с лопа в ръка като всеки друг .
                      Точно за нея говоря. Заради стария сняг отдолу и пресния отгоре се потъваше и беше тиняво отдолу. Аз на газовата горелка си пекох наденица тогава, това ми е добрия спомен. Иначе просто твоя джип е балансиран откъм размер на гумите не само като височина, а и като широчина и се движеше отгоре. Доста народ тогава изтегли.

                      Коментар


                      • От: Лек или тежък джип за офроуд?

                        Първоначално публикуван от borko_ruse Преглед на мнение
                        Навит съм.
                        Много далече: София-Русе 400км
                        Русия е бензиностанция, въоръжена с ракети.

                        Коментар


                        • От: Лек или тежък джип за офроуд?

                          Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                          Редукторния УАЗ теоретично трябва да е с 32". Върви с каквото има ама то щото е УАЗ.

                          Но за балансирането имах предвид баланс между колела, маса и мощност.
                          Не е да не съм виждал редукторни Уаз-и при братята и да не съм карал. Далеч са от 32. Под 31 в най-добрия случай. За да сме коректни в случая.
                          Иначе Тойота, за разлика от Дайхатсу излиза с (до) 32.

                          Коментар


                          • От: Лек или тежък джип за офроуд?

                            Първоначално публикуван от Alexfield Преглед на мнение
                            Много далече: София-Русе 400км
                            Той патруля ми я у Перник сега. Въпрос на организация,ама след Нова Година.
                            На сърбела майката му е чесането.
                            Борислав Борисов Русе О885 О37815

                            Коментар


                            • От: Лек или тежък джип за офроуд?

                              Първоначално публикуван от Alexfield Преглед на мнение
                              Много далече: София-Русе 400км
                              При Борко не са от значение килограмите на джипа, стига да му е пълен резервоара... Не трябваше да се хващаш, този и с аудито ще бие Самурай на офроуд...
                              The Flat Earth Society has members all around the globe.

                              Коментар


                              • От: Лек или тежък джип за офроуд?

                                Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                                Казвайте къде ще е съревнованието че да се организирам да ви вадя с описаното по-горе 3500 кг и 87кс.

                                ...
                                Май тоя път ше се случат нещата.
                                ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X