според вас кой автомобил е за предпочитане като става въпрос за каране предимно на асфалт на дълго и зимно време да иде човек на ски до пампорово или банско,кой е по добър като качество , здравина проходимастта не е от голямо значение защото колата неми трябва за офроуд.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
пасат 4х4 или сантафе
Свий
X
-
До: пасат 4х4 или сантафе
Санта Фе не съм карал , не мога да кажа за нея. Виж за Пасата мога. Моя е обут с нови зимни гуми и просто адски ме кефи как се държи в снега и кишата - стабилен като талпа е дори и като го вкарам на екстремни обороти.Сравнение с нормална кола 4х2 не може и да става. В комбинация с добрия ABS е много стабилна кола за лоши пътни условия.
-
-
До: пасат 4х4 или сантафе
Вземаш караш и решаваш.Това са различни автомобили.Лично аз мисля,че кола с по-нисък център на тежестта е по-добре/от опит с един пасат синхро и две субару/,независимо,че сега търкалям като втора кола едно диско TD5.Но с моя пасат брах много ядове със субару никакви,но е екзотика и рядко се среща+никаква цена на вторичен,кубичен и др.пазар до шестнайсетичен.За хюндая откъм качество отзивите са силно положителни.
Коментар
-
До: пасат 4х4 или сантафе
И освен ,че е екзотика и какво друго
Някъде бях писал, номоят Пасат е G60 синхро, е такива извращения съм правил
на всякакви терени, от 220 на ръба на завъртането(пребиването
), та до метър във височина скокове, съпроводено естествено с нова броня
, и за всичко това със счупено предно каре външно-направо се пръсна, изпаднаха през маншона сачмите и се прибрах 20км на задно
Това което искам да кажа,че VW-те са с много здрава 4х4 система,а пък 4MOITON-на си е направо куатро, особено с Торсен дифа, щото има и с Халдекс съединител, но както и да е , доста са надеждниsigpic УАЗ-452
Коментар
-
До: пасат 4х4 или сантафе
Е Тишо нищо не каза. Аз бих казал точно обратното. Какво Субару ти е направило такова ниско впечатление.Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.
Коментар
-
До: пасат 4х4 или сантафе
Първоначално публикуван от quadra Преглед на мнениеЕ Тишо нищо не каза. Аз бих казал точно обратното. Какво Субару ти е направило такова ниско впечатление.
Коментар
-
До: пасат 4х4 или сантафе
Абе Тишо, к`во е това Леоне бре, това е от зората на автомобилостроенето... Тогава Пасатите са били такива:
За какви 4Х4 пасати тогава можем да говорим. Вземи едно Легаси от поколение като твоя пасат, или по-ново и ще видиш че нещата мооого са се променили. Не случайно в ралишампионата няма Пасати, а Импрези колкото щешВеднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.
Коментар
-
До: пасат 4х4 или сантафе
Нъц , не е точно тъй. Сегашният ми пасатор е само няколко години по-млад от тогавашния зубър , но не мога да ги сравнявам изобщо.Не знам доколко са се променили нещата с Легасито , но като ги чувам пак как бръмчат като молотовки по време на Великата Отечествена и си оставам песимист. Пък що се отнася до рали шампионата , ами че то там само ситроен дъни в последните години , ама като не ме кефи пусто...
Коментар
-
До: пасат 4х4 или сантафе
Едно леоне като ей туй долното,но с 3.0 л. мотор и пасатите да си ги кара който иска.Скоро карах тестов форестър с 158 к.с.-2.0л.-много балансирана и хубава машина.А онази с 2.5 двг и 220.к си представям каква хала е.Единственият и проблем е,че ще е силно отмъстителна,като я спреш до някоя бензиноколонка.
Коментар
-
До: пасат 4х4 или сантафе
Първоначално публикуван от ivan ivanov Преглед на мнениеЕдно леоне като ей туй долното,но с 3.0 л. мотор и пасатите да си ги кара който иска.Скоро карах тестов форестър с 158 к.с.-2.0л.-много балансирана и хубава машина.А онази с 2.5 двг и 220.к си представям каква хала е.Единственият и проблем е,че ще е силно отмъстителна,като я спреш до някоя бензиноколонка.
Коментар
-
До: пасат 4х4 или сантафе
Ти мухите и мравките с 10 килограмов чук ли ги трепеш.Освен това този G60-с G-ладера е най ненадеждния агрегат.Не издържа дори 100 хил.компресора /може да се види в много статии за VW-корандо/.Когато имах такъв пасат преди 10 г. и на 3-4 год. 70% от конете му пасяха на някоя ливада в германия.Другите си бяха в двигателя.G-ладера беше баш 7000 д.м.Точно леонето е в клуба на т.нар. милионери т.е. коли които даянят до 1 млн. км.Това есно може да се провери.Моето 1-во субару беше точно леоне на 7-8 г и беше изкл.костелив орех-нямаше чупене.Пък и има доста и различни авторитетни издания от разл.държави,които правят статистика за надеждност.Там пиш,кое се чупи повече.Не съм автотърговец още по-малко на субару,но реалностите са такива.Зависи кой какво търси.Някой търси имиджов автомобил,друг безпроблемен,трети евтин и т.н.А сещам се и за един по-нов и също толкова надежден ДВГ с 2500 куб.см.Верно в пасатите се среща по рядко,но немалко 4х4 са точно с него.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар