Обява

Свий
Няма добавени обяви.

пасат 4х4 или сантафе

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • пасат 4х4 или сантафе

    според вас кой автомобил е за предпочитане като става въпрос за каране предимно на асфалт на дълго и зимно време да иде човек на ски до пампорово или банско,кой е по добър като качество , здравина проходимастта не е от голямо значение защото колата неми трябва за офроуд.

  • #2
    До: пасат 4х4 или сантафе

    Санта Фе не съм карал , не мога да кажа за нея. Виж за Пасата мога. Моя е обут с нови зимни гуми и просто адски ме кефи как се държи в снега и кишата - стабилен като талпа е дори и като го вкарам на екстремни обороти. Сравнение с нормална кола 4х2 не може и да става. В комбинация с добрия ABS е много стабилна кола за лоши пътни условия.

    Коментар


    • #3
      До: пасат 4х4 или сантафе

      VW 4x4 e страхотна кола много е добра. Аз ти предлагам да си вземеш него, а не сантафе-то, но твой си е избора аз само давам мойто мнение.
      Последно редактирано от CarTest™; 14-12-07, 13:49. Причина: Липса на образование

      Коментар


      • #4
        До: пасат 4х4 или сантафе

        Вземаш караш и решаваш.Това са различни автомобили.Лично аз мисля,че кола с по-нисък център на тежестта е по-добре/от опит с един пасат синхро и две субару/,независимо,че сега търкалям като втора кола едно диско TD5.Но с моя пасат брах много ядове със субару никакви,но е екзотика и рядко се среща+никаква цена на вторичен,кубичен и др.пазар до шестнайсетичен.За хюндая откъм качество отзивите са силно положителни.

        Коментар


        • #5
          До: пасат 4х4 или сантафе

          Само СУБАРУ.
          only 4 x 4,sim AWD

          Коментар


          • #6
            До: пасат 4х4 или сантафе

            И освен ,че е екзотика и какво друго
            Някъде бях писал, но моят Пасат е G60 синхро, е такива извращения съм правил на всякакви терени, от 220 на ръба на завъртането(пребиването), та до метър във височина скокове, съпроводено естествено с нова броня, и за всичко това със счупено предно каре външно-направо се пръсна, изпаднаха през маншона сачмите и се прибрах 20км на задно
            Това което искам да кажа,че VW-те са с много здрава 4х4 система,а пък 4MOITON-на си е направо куатро, особено с Торсен дифа, щото има и с Халдекс съединител, но както и да е , доста са надеждни
            sigpic УАЗ-452

            Коментар


            • #7
              До: пасат 4х4 или сантафе

              Имал съм и Субару , сега карам Пасат G60 syncro , е ами субару има още какво да научат от фолксваген откъм стабилност на пътя , пътно поведение и здравина. Иначе по проходимост са горе-долу на кантар.

              Коментар


              • #8
                До: пасат 4х4 или сантафе

                Е Тишо нищо не каза. Аз бих казал точно обратното. Какво Субару ти е направило такова ниско впечатление.
                Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                Коментар


                • #9
                  До: пасат 4х4 или сантафе

                  Първоначално публикуван от quadra Преглед на мнение
                  Е Тишо нищо не каза. Аз бих казал точно обратното. Какво Субару ти е направило такова ниско впечатление.
                  Leone 1,8 комби. С изключение на многото екстри нищо не ми хареса. Шумен мотор , труден за ремонт / за части пък да не говорим/ , нестабилно , все нещо му се трошеше - я електрика , я нещо друго. Иначе както казах по-горе като проходимост е добро и то не на последно място заради торсионите / можеш да си го вдигаш/. Не останах очарован , макар да бе преди доста време.

                  Коментар


                  • #10
                    До: пасат 4х4 или сантафе

                    Абе Тишо, к`во е това Леоне бре, това е от зората на автомобилостроенето... Тогава Пасатите са били такива:


                    За какви 4Х4 пасати тогава можем да говорим. Вземи едно Легаси от поколение като твоя пасат, или по-ново и ще видиш че нещата мооого са се променили. Не случайно в ралишампионата няма Пасати, а Импрези колкото щеш
                    Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                    Коментар


                    • #11
                      До: пасат 4х4 или сантафе

                      Нъц , не е точно тъй. Сегашният ми пасатор е само няколко години по-млад от тогавашния зубър , но не мога да ги сравнявам изобщо. Не знам доколко са се променили нещата с Легасито , но като ги чувам пак как бръмчат като молотовки по време на Великата Отечествена и си оставам песимист. Пък що се отнася до рали шампионата , ами че то там само ситроен дъни в последните години , ама като не ме кефи пусто...

                      Коментар


                      • #12
                        До: пасат 4х4 или сантафе

                        Ей такова беше:


                        А иначе има и такова Леоне , все още , но само в Япония:

                        Коментар


                        • #13
                          До: пасат 4х4 или сантафе

                          Едно леоне като ей туй долното,но с 3.0 л. мотор и пасатите да си ги кара който иска.Скоро карах тестов форестър с 158 к.с.-2.0л.-много балансирана и хубава машина.А онази с 2.5 двг и 220.к си представям каква хала е.Единственият и проблем е,че ще е силно отмъстителна,като я спреш до някоя бензиноколонка.

                          Коментар


                          • #14
                            До: пасат 4х4 или сантафе

                            Първоначално публикуван от ivan ivanov Преглед на мнение
                            Едно леоне като ей туй долното,но с 3.0 л. мотор и пасатите да си ги кара който иска.Скоро карах тестов форестър с 158 к.с.-2.0л.-много балансирана и хубава машина.А онази с 2.5 двг и 220.к си представям каква хала е.Единственият и проблем е,че ще е силно отмъстителна,като я спреш до някоя бензиноколонка.
                            Колега , айде да не изпадаме в детинщини. Защото и VW не са случайни и им се намират подръка моторчета като V10 TDI и W12 FSI.

                            Коментар


                            • #15
                              До: пасат 4х4 или сантафе

                              Ти мухите и мравките с 10 килограмов чук ли ги трепеш.Освен това този G60-с G-ладера е най ненадеждния агрегат.Не издържа дори 100 хил.компресора /може да се види в много статии за VW-корандо/.Когато имах такъв пасат преди 10 г. и на 3-4 год. 70% от конете му пасяха на някоя ливада в германия.Другите си бяха в двигателя.G-ладера беше баш 7000 д.м.Точно леонето е в клуба на т.нар. милионери т.е. коли които даянят до 1 млн. км.Това есно може да се провери.Моето 1-во субару беше точно леоне на 7-8 г и беше изкл.костелив орех-нямаше чупене.Пък и има доста и различни авторитетни издания от разл.държави,които правят статистика за надеждност.Там пиш,кое се чупи повече.Не съм автотърговец още по-малко на субару,но реалностите са такива.Зависи кой какво търси.Някой търси имиджов автомобил,друг безпроблемен,трети евтин и т.н.А сещам се и за един по-нов и също толкова надежден ДВГ с 2500 куб.см.Верно в пасатите се среща по рядко,но немалко 4х4 са точно с него.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X