Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Патрол, Тойота ЛК и 4Рънър

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    До: Патрол, Тойота ЛК и 4Рънър

    Аз бих заложил на 4Рънър бензин + АГУ/метан.
    Колегата очевидно излиза на черно по изключение - а така ще може дори магистралка да опъне безопасно

    Коментар


    • #62
      До: Патрол, Тойота ЛК и 4Рънър

      Първоначално публикуван от jamiemirror Преглед на мнение
      Аз бих заложил на 4Рънър бензин + АГУ/метан.
      Колегата очевидно излиза на черно по изключение - а така ще може дори магистралка да опъне безопасно
      Пропусна да кажеш защо 4рънар.

      Коментар


      • #63
        До: Патрол, Тойота ЛК и 4Рънър

        Първоначално публикуван от jamiemirror Преглед на мнение
        Аз бих заложил на 4Рънър бензин + АГУ/метан.
        Колегата очевидно излиза на черно по изключение - а така ще може дори магистралка да опъне безопасно
        Благодаря за съвета но не съм фен на развозването на буркани в багажника. Какво му е на 3.0тд?

        Коментар


        • #64
          До: Патрол, Тойота ЛК и 4Рънър

          Защото смятам че ще има най-добра возия за сметка на липсата на цял мост отпред. Защото с бензиновия мотор ще може да вдига повече и да се кара и на дълго на хубав път. Защото ремонта на тоя мотор е без пари. И защото трудно може да го прегрее/счупи.
          Отделно на газ харчи от 14 нататък - което изобщо не е много и в пари е под разхода на кой-да е дизел от изброените (това с разхода е проверено).
          На всичкото отгоре смятам че 4Рънера ще е и по-евтин от другите две коли в сравнението - при сходно състояние.

          Коментар


          • #65
            До: Патрол, Тойота ЛК и 4Рънър

            Ей това Патрола го взехте за мезе..................да не излезе че нестава като джип?

            Коментар


            • #66
              До: Патрол, Тойота ЛК и 4Рънър

              в момента се продава във форума страхотен Патрол 97г с 4.2 бензинов мотор и то за без пари - на мен ако ми трябва джип, първо него бих избрал...
              помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

              Коментар


              • #67
                До: Патрол, Тойота ЛК и 4Рънър

                а тези с парт тайм като им се пусне 4х4 винаги ли се блокира централния диф и са 50/50 ?

                Коментар


                • #68
                  До: Патрол, Тойота ЛК и 4Рънър

                  Всъщност там централен диф няма.
                  Просто двата моста се свързват с твърда връзка.

                  Коментар


                  • #69
                    До: Патрол, Тойота ЛК и 4Рънър

                    Може ли и аз да споделя впечатления?
                    4рънър с 3 литров двг бензин е 150 коня, 6 цил. Много е як, но гори 12-15 л/100. 3.0 ТД е 125 коня и гори 10/100. Говоря за среден разход, черно + асфалт + градско. По малко от всичко. Колкото до ауди А6 куатро 2.5 ТД 5 цил... Моят приятел има такова и обикновено по чукарите сме заедно, но там, където стигам аз с Рънъра за аудито е немислимо да припари. Правили сме експерименти и после оставяме аудито и продължаваме с Рънъра за да стигнем.
                    А иначе ТЛК 100 от 95-2001 год (да не объркам годините) с 4.2 л ТД редови 6 цил не е ли 204 коня? Тя е като камион, а окачването на колелата и е, като на военен ЗИЛ 137... Проходимоста и е уникална, а лукса вътре също е много на ниво.
                    Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
                    Златомир Попов - Forry

                    Коментар

                    Активност за темата

                    Свий

                    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                    Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                    Зареждам...
                    X