Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Патрол, Тойота ЛК и 4Рънър

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Патрол, Тойота ЛК и 4Рънър

    Здравейте на всички! Изчетох доста от темите тук както и допълнително инфо и реших да попитам и запознатите тук , които имат пряко наблюдение и опит с някои от посочените 4х4. Нужен ми е 4х4 и съм се спрял на Нисан Патрол 98-99г, Тойота ЛК 96-97 ТД и Тойота 4Рънър 97-98ТД. Има и един вариант за ТЛК 80ТД но тя ще е 91-93г макс.От това което имам като инфо са в един ценови диапазон с много малки вариации в цената в зависимост от конкретното състояние, като Нисана е с малко като пари над останалите. За сега ще я ползвам семейно за градско и да ме качва зимата по един баир 500м и доста стръмен, който като падне сняг над 20см с лек автомобил 4х4 е абсурд поради ниския просвет. Като взема машината нищо чудно после малко да я пусна на свобода
    Благодаря предварително

  • #2
    До: Патрол, Тойота ЛК и 4Рънър

    "Тойота ЛК 96-97 ТД" - това сигурно ще е модел 95 3000сс двигател 1KZ-TE /125кс/- двигателят и идва слабичък за магистралата...

    Виж, ако се пребориш за 2000г двигател Д4-Д /163кс/ вече е друга работа - разход същия или по-малък, много по-добра динамика...

    Патролът е малко по-широк като габарити, но достатъчно за да ти създаде проблеми в идеалния център... Виждал съм на ул Самуил как ТЛК95-то мина, а след него Патрола закачи едновременно и от двете страни...
    ТЛК 80 няма смисъл да взимаш за всекидневно каране - иначе тя е по/най/-добра за офроуд...
    помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

    Коментар


    • #3
      До: Патрол, Тойота ЛК и 4Рънър

      Благодаря Тедо за бързия отговор. За 2000 ТЛК няма да се боря за сега, ще преглътна липсата на динамика за сега и ще гледам за 96-97 някоя читава. Нищо не каза за 4рънера след 96, чета добри отзиви за него, тои май е със същия агрегат като 1KZ-TE и за разлика от предишния модел е full-time...

      Коментар


      • #4
        До: Патрол, Тойота ЛК и 4Рънър

        От това което си написъл като изисквания - градско + 500м стръмен заснежен път (предполага се до някоя вила) тези предложения едва ли са най-рентабилни. Изброил си все големи и сериозни машини. Ако все пак това е представата ти за истински автомобил (за което напълно бих те подкрепил) бих избрал Патрула или 80-тката. Хубавото си е хубаво, две мнения няма както се казва в една актуална реклама!
        Technical Rescue Direct - life lies in courage
        http://www.offroad-bulgaria.com/show...60#post3258660

        Коментар


        • #5
          До: Патрол, Тойота ЛК и 4Рънър

          Става въпрос за градско и тези стръмни 500м са всъщност пътя на края на когото живея, така че зимата ще се качвам по 3-4 пъти на ден. Не искам да правя компромис и смятам като ще е 4х4 да е нещо което се приближава до това понятие. Витара например там вече е пробана и не върши работа, за други подобни лайт 4х4 не ми се дават пари,пък и искам по -нататък да я подкарам на нещо по-сериозно. Проблема с 80-ката е че ще е малко старичка...

          Коментар


          • #6
            До: Патрол, Тойота ЛК и 4Рънър

            Това, че ще е малко по-старичка не е проблем. Проблема е откъде ще намериш здрава и читава 80-тка на по-малко от 300 000км. Зависи от бюджета разбира се, но не само. Освен това за поддръжка пак е много сериозна работа защото донори за части втора употреба трудно се намират на нашата планета. И все пак може би си струва. А ако решиш да е малко по-разумно във финансово отношение - патрол. Там всичко е No1 само, че екземплярите с голям двигател са единици. Ако не те притеснява известната нежност на 2.8 ТД просто няма какво друго да те спре. Може би, ако дадеш бюджет ще помогнат и други колеги с конкетни съвети.
            Technical Rescue Direct - life lies in courage
            http://www.offroad-bulgaria.com/show...60#post3258660

            Коментар


            • #7
              До: Патрол, Тойота ЛК и 4Рънър

              Първоначално публикуван от biogaz Преглед на мнение
              Става въпрос за градско и тези стръмни 500м са всъщност пътя на края на когото живея, така че зимата ще се качвам по 3-4 пъти на ден. Не искам да правя компромис и смятам като ще е 4х4 да е нещо което се приближава до това понятие. Витара например там вече е пробана и не върши работа, за други подобни лайт 4х4 не ми се дават пари,пък и искам по -нататък да я подкарам на нещо по-сериозно. Проблема с 80-ката е че ще е малко старичка...
              Ако на тия стръмни 500м има и чат-пат някой завой ще ти бъде по-трудно с джип с парт тайм.
              До колкото знам само 80ката е фул тайм.

              Коментар


              • #8
                До: Патрол, Тойота ЛК и 4Рънър

                Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
                Ако на тия стръмни 500м има и чат-пат някой завой ще ти бъде по-трудно с джип с парт тайм.
                До колкото знам само 80ката е фул тайм.
                Честит ти сняг.........прав е Кинекс........днес по едно нанагорнище си се изложих със задното,и докато вклча 4х4 си мина време-то си зависи и от гумите де.Падна малко сняг-заледи се отдоло и ела да гледаш сиири

                Коментар


                • #9
                  До: Патрол, Тойота ЛК и 4Рънър

                  Ами аз не съм още спец и точно затова исках да попитам вас. ТЛК95 не е ли и тя full-time? Завой на тези 500м няма, само на най-високата точка има остър ляв. Най-добре ще е да тествам някоя с part-time сега как е паднал снега. Но и part-time да е , ако включа на равното двойното няма ли да е равносилно? Аз поради по-тънкия бюджет се ориентирах да взема десен волан, и без това сам карал 5 години с такъв. Та с десен сам гледал за около 10к-12к се намират не лоши 80-ки, изглеждат и по-запазени от тези на континента, и не само те, като цяло 4х4.Там като че ли не ги ползват по предназначение, само теглят тъпите си каравани с тях, и ги ваксират по цял ден. В тея пари Патрол след 98 по-трудно , но има с ужасно много мили. Но 80-ка, 95-ца и 4runner не са проблем.

                  Коментар


                  • #10
                    До: Патрол, Тойота ЛК и 4Рънър

                    Първоначално публикуван от biogaz Преглед на мнение
                    Ами аз не съм още спец и точно затова исках да попитам вас. ТЛК95 не е ли и тя full-time? Завой на тези 500м няма, само на най-високата точка има остър ляв. Най-добре ще е да тествам някоя с part-time сега как е паднал снега. Но и part-time да е , ако включа на равното двойното няма ли да е равносилно? Аз поради по-тънкия бюджет се ориентирах да взема десен волан, и без това сам карал 5 години с такъв. Та с десен сам гледал за около 10к-12к се намират не лоши 80-ки, изглеждат и по-запазени от тези на континента, и не само те, като цяло 4х4.Там като че ли не ги ползват по предназначение, само теглят тъпите си каравани с тях, и ги ваксират по цял ден. В тея пари Патрол след 98 по-трудно , но има с ужасно много мили. Но 80-ка, 95-ца и 4runner не са проблем.
                    Патрол за тия пари-май не можеш намери-а иначе като има сняг си пускаш 4х4 бързи и си переш където ти е кеф...............

                    Коментар


                    • #11
                      До: Патрол, Тойота ЛК и 4Рънър

                      Може, има няколко се предлагат в тея пари.

                      Коментар


                      • #12
                        До: Патрол, Тойота ЛК и 4Рънър

                        Първоначално публикуван от kiril georgiev Преглед на мнение
                        Патрол за тия пари-май не можеш намери-а иначе като има сняг си пускаш 4х4 бързи и си переш където ти е кеф...............
                        При едно условие - само направо
                        Защото с парттайма на сняг и лед просто не иска да завива.
                        Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                        Коментар


                        • #13
                          До: Патрол, Тойота ЛК и 4Рънър

                          Да бе вярно, че не завива аз затова Петрохан например го минавам през тунел . Стига с тия вицове, завива си нормално, стига да си познаваш колата даже и динамика в завой може да имаш. Колега не се притесняваи от парттайма даже в твоя случай лятото като изключиш хъбовете (ако има такава възможност) ще пестиш по литър на сто (средно статистическо).

                          Коментар


                          • #14
                            До: Патрол, Тойота ЛК и 4Рънър

                            Трябва тогава с part-time само в US да се кара! естественно че ще трябва и да завивам ... понякога

                            Коментар


                            • #15
                              До: Патрол, Тойота ЛК и 4Рънър

                              Първоначално публикуван от Иван Алексиев Преглед на мнение
                              Да бе вярно, че не завива аз затова Петрохан например го минавам през тунел . Стига с тия вицове, завива си нормално, стига да си познаваш колата даже и динамика в завой може да имаш. Колега не се притесняваи от парттайма даже в твоя случай лятото като изключиш хъбовете (ако има такава възможност) ще пестиш по литър на сто (средно статистическо).
                              Ммм обнадежди ме малко тук. Part-time ми е по-удобно както спомена и ти поради факта ,че 4х4 ще ми е нужно зимата за качването до къщата и лятото извън пътя когато е належащо, а иначе по 1-2 литра ще са икономия на part-time каране. Не че не ми се ще full-time ама то си има цена, като всичко хубаво

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X