Обява

Свий
Няма добавени обяви.

какво да избера между Chevrolet Captiva, Nissan Quasqai, VW Tiguan

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    До: какво да избера между Chevrolet Captiva, Nissan Quasqai, VW Tiguan

    На мен ми допада Nissan X-Trail, той се води и много икономичен с двг. на рено. Имах Рено лагуна 2 и съм очарован от двигателя 1.9 dci 120 к.с., но там турбото е консуматив. И Нисана поне малко прилича на джип. Мои много добър приятел си купи антара и е много, много доволен, на не можа да я регистрира 6+1 места.
    Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

    "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

    Коментар


    • #47
      До: какво да избера между Chevrolet Captiva, Nissan Quasqai, VW Tiguan

      Първоначално публикуван от VoiD Преглед на мнение
      ... от всички тествани suv-ове само в този се почуствах почти като в джип. сега какво не ми хареса: съединителя - мнооого зле постоянно придърпваше (дори когато превключвах от 3 на 4та) - дори успях да го изгася (нещо което не ми се беше случвало от шофьорския курс). скоростите като цяло (6 степенна ръчна кутия) - страшно къси. на първа може единствено да тръгнеш и веднага се налага да превключиш, понеше оборотите се вигат страшно (няма и 20км/ч, а оборотите вече са на 3000) според дилъра било нормално да превключвам скоростите на 3500 оборота, което ми е малко странно, при положение че макс обороти са 6000 на 2.0 литров дизел (той твърдеше, че било нормално за 6 степенните кутии).
      )
      Ако ще излизаш в планината, да знаеш как ще се радваш на този твърд съединител, и на тази къса първа скорост, даже ще питаш за още по къса първа скорост има ли ?? ))
      Не ми пука за лака , а за пропуснатите приключения ))

      Коментар


      • #48
        До: какво да избера между Chevrolet Captiva, Nissan Quasqai, VW Tiguan

        @s_s1
        а като возия и поведение на пътя как е тлк-то? не знам дали 3.0 й е достатъчен - не съм я карал все ощя. на каптивата например 2.0д определено не й стига, но пък 2.5 или 3.0 мисля че ще й подхождат идеално... за антарата знам, че става 7-местна - моето джи-пи си купи такава, понеже и неговия гараж идва къс за каптива. на мен обаче антарата ми се видя прекалено тясна вътре, а и по-спартански оборудвана затова дори не я покарах, а направо я изключих от листата

        @Nik Nikolov
        да разбирам, че е хубаво да се превключват скоростите на тези високи обороти, така ли? (3500 по мнение на дилъра било нормално, при положение че червената зона на оборотомера започва от 4500?) питам, понеже никога не съм ходил на "разходка" с джипа из планина/поле, а и не бях карал досега 6-скоростна кола (това била причината да се превключвали скоростите на по-високи обороти ме убеждаваха, но според мен само си се форсираше двигателя така /то си се и чуваше/, но пък иначе придърпва...) а, да - забравих да спомена че кашкай и х-трейл са с абсолютно едни и същи двигатели (разликата е само в купето - нарочно питах), а при кашкая това придърпване го нямаше (въпреки, че скоростите пак се превключваха на 3500 според другия дилър). затова си помислих, че може би има нещо нередно със съединителя на х-трейла

        Edit:
        току що ми попадна едно списанийце БЪЛГАРИЯ 4Х4 (национален справочен алманах есен 2007) и там са дали новото чероки (не онова грозното с кръглите фарчета, а с нова предница - като на командър-а). излиза 64к с ДДС (явно не е 7-местно и малко ръбаво вътре, ама карай) според БГ сайта, но пък там е дадена снимката с кръглите фарове? май се появи моя победител
        Последно редактирано от VoiD; 09-01-08, 13:06.

        Коментар


        • #49
          До: какво да избера между Chevrolet Captiva, Nissan Quasqai, VW Tiguan

          За мощността на ТЛК 120 166 к.с. за тоя кораб са малко, няма как да стане на джет. Това е положението. Не знам какво става о оригиналния чип за 3000 лв. от Тойота с който ставал 204 к.с.
          За Антарата мой много добър приятел с който бяхме на почивка си купи такова нещо и като тръгнахме ми даде ски обивките, защото не можел да ги побере. А вътре не е спартанско/ кожа, ел. седалки ксенон, темпомат, АСК и мн.др. и 150 к.с. долу-горе са достатъчни за добро изпреварване по планински пътища, много по-мощна ми изглежда от ТЛК 120 166 к.с., просто защото е по-малка, по-лека а и изобко не знам как е реализирано 4х4 при антарата, но се държа учудващо стабилна и много проходима за сняг.
          Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

          "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

          Коментар


          • #50
            До: какво да избера между Chevrolet Captiva, Nissan Quasqai, VW Tiguan

            3000 за чип не мога да отделя - ще си остане още една "екстра" която ще пропусна (заедно с кожения салон който по принцип не харесвам)
            иначе 4х4 в антарата е съвсем същото като при каптива. всъщност на двете коли всичко по ходова част и двигател им е абсолютно еднакво - водят ги "автомобили-близнаци" разликата е само в купето. май не се изразих точно - не трябваше да казвам спартанско. имах предвид, че някак си не ми допадна таблото и разположението на уредите, а като добавим, че /за съжаление/ са вкарали огромната конзола характерна за новите опел-и в това тясно купенце.... изобщо не е за чудене, че не може да си събере човек багажа (аз само седнах вътре и много бързо го отхвърлих като вариант и не съм гледал в багажника какво е положението)

            Коментар


            • #51
              До: какво да избера между Chevrolet Captiva, Nissan Quasqai, VW Tiguan

              Колега,ако не си избрал,може да хвърлиш един поглед тук:http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...t=2812&page=10
              -цена около 50000лв.Но не е 7-местна.Но нова и -лизинг.На фона на "каптиви" и др. мисля е доста по добре.

              Коментар


              • #52
                До: какво да избера между Chevrolet Captiva, Nissan Quasqai, VW Tiguan

                [QUOTE=VoiD;289126]@s_s1
                а като возия и поведение на пътя как е тлк-то? не знам дали 3.0 й е достатъчен - не съм я карал все ощя.
                Аз съм се возил в ТЛК120 на един приятел и си е страшничко в завоите. Според мен поведението й на пътя е под всякаква критика. Вози доста мека. Като динамика е много зле, даже и след оригиналния чип-тунинг. Може би поради АСК, която превключва доста бавно.

                Коментар


                • #53
                  До: какво да избера между Chevrolet Captiva, Nissan Quasqai, VW Tiguan

                  Pathfinder-а джип ли се води ? На мен повече ми прилича на сериозен СУВ. Защо не го "преслушаш" него ?

                  Коментар


                  • #54
                    До: какво да избера между Chevrolet Captiva, Nissan Quasqai, VW Tiguan

                    @EAST
                    хахаха
                    колега, направо ме нацели в 10ката в събота ходих в БалканСтар и гледах точно този джип!!!
                    вътре е учудващо просторен. просвета му е малко малък, обаче (около 20-22см мисля). иначе идва на добра цена (с някои екстри). само ме притеснява този двигател (2.0 дизел) не е ли малко маломощен? за съжаление нямат тестов автомобил, който да пробвам, но мисля утре или в петък да отида да развъртя едно без регистрация на паркинга им (поне успях да убедя дилъра ).
                    аз направо се влюбих в новото Cherokee (кръстили са го Liberty) - модел 2008, с предницата на Commander и Selec-Track II (което не ми е съвсем ясно какво е, но скоро ще пусна тема в JEEP-секцията, може там да ми разсеят мъглата )
                    щях да те помоля да ме повозиш малко, но после видях че си чак в Бургас и явно няма да стане

                    @jamiemirror
                    да, Pathfinder го водят джип. огледах го и него, когато ходих в Nissan и ми хареса (поне на вид), но излиза доста над възможностите ми (около 74-75к базова цена ) не го пробвах понеже реших, че няма смисъл да пробвам просто така, нещо, което знам че не мога да си позволя

                    П.С.
                    снощи ходих до Prorshe - София Изток да погледна VW Tiguan, но с моя късмет точно вчера колата била във Варна и още не се беше върнала (към 7 вечерта бях там). събота и неделя също нямало да може да се тества и работата малко се оттече... поне си взех брошура и ценоразпис. така разбрах, че Track&Field модификацията (с маааалко по-голям ъгъл на атака за сметка на предната броня) с "моите" екстри излиза около 67к.и се чака около 6-7 месеца за доставка
                    все пак мисля да го тествам (ако случайно успея да се вредя )

                    П.С.2
                    "моите" екстри ги добавям към базовата цена на всяка кола, която гледам, за да мога да съпоставя по-точно цените. добавям: ксенон, парктроник (заден само), мултифукнционален волан, затъмнени стъкла и темпомат (куизконтрол). интересувам се информативно и за цената на GPS-навигацията и дали CDто поддържа МР3.

                    Коментар


                    • #55
                      До: какво да избера между Chevrolet Captiva, Nissan Quasqai, VW Tiguan

                      2.0 е на фолксваген,и е познат като доста сполучлив мотор.Аз не съм "състезател",но след като синът ми се впечатлява от вървенето и казва че не му трябва чип/става 170к.с. и 397N.M,ускорение до 100-10сек./,сега ускорението е 11сек.Повече височина мисля,че не трябва за нов джип,тъй като едва ли ще се използва толкова смело из траповете.За себе си реших,че няма защо да плащам за качества които няма да използвам.Това по долу е за раздатките,но не пускай нова тема за това,че ще бъдеш изяден,защото на много места е писано за това.А за возенето нямаш проблеми!
                      Selec-Trac
                      2 WD - включен только задний мост,
                      4 Full Time - включены оба моста, крутящий момент распределен: 48% - на передний мост и 52% - на задний,
                      4 Part Time - включены оба моста, межосевой дифференциал заблокирован,
                      4 LO - включены оба моста на пониженной передаче, межосевой дифференциал заблокирован.
                      4 Full Time сконструирован для езды по сухим дорогам в режиме полного привода без ограничений.
                      Режим 4 Part Time на коробке Selec-Trac - это блокирование межосевого дифференциала. Езда в этом режиме по сухой поверхности приводит к повышенному износу трансмиссии и выходу из строя раздаточной коробки!

                      http://www.jeep.avtograd.ru/xfer/images/select-trac.jpg

                      http://www.jeep.com/en/4x4/systems_by_vehicle/

                      Коментар


                      • #56
                        До: какво да избера между Chevrolet Captiva, Nissan Quasqai, VW Tiguan

                        сигурен ли се че дизела е на VW? аз разбрах, че е на мерцедес (или може би дилъра е казал за 2.8 на либърти?). ти с каква скорост го караш? 160 държили ги стабилно, например?
                        а колкото до траповете - изобщо не възнамерявам да го използвам в такива условия дори моя си джип (2.5ТД чероки '9 никога не съм го пробвал извън пътя , а и не съм фен на риболова (забелязвам, че доста от участниците за това използват джипките). все пак 20к разлика в цената между патриот и либърти са си цифра....

                        ясно, няма да пускам тема за раздатките горе-долу разбрах това което си дал на руски (хич не ми е силен), но все пак не ми стана ясно много (и с какво) се различават Selek-Trak II и Quadra-Drive/Trak?

                        за возенето едва ли ще стане - от доста време не съм ходил по морето (което е срамота, като се има предвид, че майка ми е от Поморие, ама все време не остава )

                        Коментар


                        • #57
                          До: какво да избера между Chevrolet Captiva, Nissan Quasqai, VW Tiguan

                          сигурен ли се че дизела е на VW? аз разбрах, че е на мерцедес (или може би дилъра е казал за 2.8 на либърти?).

                          Сигурен съм,нали го имам!А и на него пише така/по частите/.
                          ти с каква скорост го караш? 160 държили ги стабилно, например?

                          На километража пише 240км/ч,аз не съм го карал с повече от 180-190 но не защото не може.

                          За Selek-Trak II и Quadra-Drive/Trak потърси с търсачката има много теми,а и не може да се обясни накратко
                          Прикачени файлове

                          Коментар


                          • #58
                            До: какво да избера между Chevrolet Captiva, Nissan Quasqai, VW Tiguan

                            Първоначално публикуван от EAST Преглед на мнение
                            Колега,ако не си избрал,може да хвърлиш един поглед тук:http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...t=2812&page=10
                            -цена около 50000лв.Но не е 7-местна.Но нова и -лизинг.На фона на "каптиви" и др. мисля е доста по добре.
                            и аз скоро им гледах ценовата листа, много добре изглежда, а за цената си е убиец, a и е подплатен от името JEEP което само по себе си струва колкото 10 каптиви ...

                            А като видях каква му е цената в САЩ - 17 - 20к долара направооо ...
                            Последно редактирано от netsurfer; 24-01-08, 15:36.

                            Коментар


                            • #59
                              До: какво да избера между Chevrolet Captiva, Nissan Quasqai, VW Tiguan

                              А като видях каква му е цената в САЩ - 17 - 20к долара направооо ...


                              Те и Вранглерите там са по два за лев,но пред мен имам две ценови листи от ТУКА за WRANGLER 2 door-от 53000лв. до 67000лв. за Rubicon.А за Unlimited-от 59000лв. до 72000лв.

                              Коментар


                              • #60
                                До: какво да избера между Chevrolet Captiva, Nissan Quasqai, VW Tiguan

                                За този мотор 2.0тди/комънреил/ на фалвето ,беше писано преди 2-3 броя в автобилд,че има един сериозен проблем -прогаря му първи цилиндър, като първо започва да губи охладителна течност.Естествено сервизите го ремонтират гаранционно т.к. проблема им е известен. По-добре се консултирай с фолксваген. Моето Чероки е с 2.8 vm,но в сервиза на Балканстар нямат никакви оплаквания от него,никакви децки болести.Мето е 150к.с,а новото Чероки е 163к.с и е доста по-просторно от старото,пък и е заприличало на класическото ЧЕРОКИ. много е истинско.
                                ZX-12-R;KLR 650;VULKAN 900;JAWA 350 с кош;JEEP CHEROKEE 2.8;SUBARU IMPREZA

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X