Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Нисан Патрол 3.0 Д - 2001г.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Нисан Патрол 3.0 Д - 2001г.

    Първоначално публикуван от Жоро Байкушев Преглед на мнение
    Моят мотор е произведен юни/юли 2002 и конструктивно няма разлика с моторите до 2006 според това:
    Влез в някой каталог за части с оригинални номера. Там ще видиш различни номера за бутала уж на един и същ двигател например. Това собствено са и разликите. Моторите са с едни и същи параметри иначе, независещи от годините на производство.

    Например, за терано 2 със същия мотор:
    12010 12010-VC102 PISTON-W/PIN 02.02 - 02.04 Применятся для моделей: ZD30
    Спецификация: STD GRADE 1
    04
    12010 12010-VC112 PISTON-W/PIN 02.02 - 02.04 Применятся для моделей: ZD30
    Спецификация: STD GRADE 2
    04
    12010 12010-VK600
    Заменён: 12010-VX201
    PISTON-W/PIN 02.04 - 12.06 Применятся для моделей: ZD30
    Спецификация: STD GRADE 1
    **
    12010 12010-VK610
    Заменён: 12010-VX211
    PISTON-W/PIN 02.04 - ... Применятся для моделей: ZD30
    Спецификация: STD GRADE 2
    **
    12010 12010-VK610
    Заменён: 12010-VX211
    PISTON-W/PIN 12.05 - ... Применятся для моделей: ZD30
    Спецификация: STD GRADE 2 & 3
    **
    12010 12010-VX201 PISTON-W/PIN 12.06 - ... Применятся для моделей: ZD30
    Спецификация: STD GRADE 1
    **
    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

    Коментар


    • #32
      От: Нисан Патрол 3.0 Д - 2001г.

      Влезнах в сервизното ръководство за по лесно. Същата информация я има по подробно и по бюлетини във времето. Нищо нередно не виждам? При РД28 пак има 3 размера бутала както при ЗД30.

      При коя автомобилна марка коята не е спряна от производство ги няма тези изменения?
      В наши дни Вазов щеше да напише " Под Егото", а Алеко само "До Чикаго".
      В. Иванов

      Коментар


      • #33
        От: Нисан Патрол 3.0 Д - 2001г.

        Първоначално публикуван от Жоро Байкушев Преглед на мнение
        Влезнах в сервизното ръководство за по лесно. Същата информация я има по подробно и по бюлетини във времето. Нищо нередно не виждам? При РД28 пак има 3 размера бутала както при ЗД30.

        При коя автомобилна марка коята не е спряна от производство ги няма тези изменения?
        Те не само са 3 размера, ами и 2 вида. Забележи че са разделени по години. Точно това е една от корекциите по тоя мотор с цел да се намалят проблемите.

        В сервизното ръководство такива неща няма. И номера на части няма. Има само процедури по диагностика и ремонт, и спецификация на някои части като размери или други от сорта. Поне в сервизното на тераното де.

        Забележи - буталата grade 1, са 3 вида дори. VC100 za 2002-2004, VK600 za 2004-2006, които после са заменени с VX201. Нали не мислиш че някой си е съчинявам нмера на части за разнообразие?
        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

        Коментар


        • #34
          От: Нисан Патрол 3.0 Д - 2001г.

          Ехаа диагностика му се направи на тоя джип по снимка тука . Чак и ремонти на двигателя се почнаха. Значи съвсем не е реално това вървене, както е описано. Ако всичко е наред по джипа си върви доста прилично, какви са тия глупости, че толкова си върви. Както каза Спарки, трябва да се почне от дебитомера, трябва да се види работи ли геометрията на турбината и т.н. И десет човека да отидат да го гледат все си е тая. На мен лично ми харесва машината и бих я взел.
          0886685545-Влади- ОФ-РОУД КЛУБ"НОВИ ИСКЪР 4Х4 ЕКСТРИЙМ"

          Коментар


          • #35
            От: Нисан Патрол 3.0 Д - 2001г.

            Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
            Поне в сервизното на тераното де.
            Пардон, гледъл съм в сервизното за у61

            Две години са дълго време за един гигански производител. Армия от инженери всеки ден умуват кое и как да променят с цел да намалят разходите и увеличат печалбата в една динамична технически и комерсиално среда.

            При този модел Патрол съществения въпрос е колко литра масло събира двигателя, май. Разликите се хващат по данни от сервизната книжка и съответно региона в който е продаван. Варират от 5.4 л до 8.2 л по памет. В "белите странички" пуснати в нета от австралийците, там хората са си дали мненито, мнение което е прочетено частично и размножено по форумите и тук. Е ако 2004 е едната отправна дата за "пооправени проблеми" с маслото и охлаждането на блока, защо двигател произведен 2002 събира почти 9 литра масло в двигателя? Защо в Германия се усмихват на нашите си тук коментари? По простата причина,че те двигатели не са сменяли а и Европейските и Австралийските пазари са с различни технически изисквания. Та нека не смесваме механично нещата и от там да вадим общи заключения по презумция.Наивно е.
            В наши дни Вазов щеше да напише " Под Егото", а Алеко само "До Чикаго".
            В. Иванов

            Коментар


            • #36
              От: Нисан Патрол 3.0 Д - 2001г.

              Никакви презумпции не правя. Казвам каквото знам, дали от достатъчно надеждна (според представите ми за това) информаци от сайтове или от личен анализ, ровичкайки се из каталози с части и сервизни ръководства - все тая. Терано с такъв мотор все още е възможен кандидат за следващата ми джипка, та затова съм се ровичкал. Ония от Германия да си се подсмихват колкото искат - возилото не го купуват те. Факт е че двигателя е проблемен във всичките му версии, факт е че има огромно количество сменени гаранционно, факт е че често при проблем нещата са неоправяеми и е факт че от една година на производство нагоре нещата са пооправени.

              2 години никак не са дълго време, а точно заради гигантността на произовидтела - още повече не са дълго време. А и мотора не сдава веднага при покупката. Сдава на няколко десетки хиляди километра, евентуално, и не сдават всичките. Колко потребители въртят по 50000км годишно точно с патролите си, че да сдадат в първата година или две?

              А че е от значение и експлоатацията - много ясно че е. Масло от 5 кинта със сигурност е много по-зле от масло за 25, при доказан произход и на двете. Смяна 2 пъти годишно на 10000км със сигурност е по-добре от смяна на 20000, както е по книга, и т.н. Каране кротко/нормално е по-добре от педала до метала. По тия неща спор никакъв няма.

              Сам казваш - за 2 години е скапал двигателя, после е сменен, и все още не се е скапал пак, евентуално. Двете си противоречат и не може да се съди от тях за навиците на задкормилното - или втория двигател се е оказал доста по-корав, или талибана зад волана не е чак такъв талибан, или междувременно го е продал на някой не до там талибан. Ето това са спекулации.

              За състоянието на мотора си има съвсем обективни и измерими параметри, лошото е че рядко се навиват да го закараш в сервиз преди покупката за да се проверят, и трябва да го правиш по косвени признаци и спекулации. Поне някаква сервизна история има в случая, което със сигурност е в плюс.
              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

              Коментар


              • #37
                От: Нисан Патрол 3.0 Д - 2001г.

                Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение

                Сам казваш - за 2 години е скапал двигателя, после е сменен, и все още не се е скапал пак, евентуално. Двете си противоречат ..
                Ама оригиналният двигател си е, никой не го е сменял и никой не е писал,че е бил сменян.

                Ти сега ми уручаса джипката, бре ! УжасТ
                В наши дни Вазов щеше да напише " Под Егото", а Алеко само "До Чикаго".
                В. Иванов

                Коментар


                • #38
                  От: Нисан Патрол 3.0 Д - 2001г.

                  Не твойта бре! Говоря за тая от първи пост.
                  Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                  Коментар


                  • #39
                    От: Нисан Патрол 3.0 Д - 2001г.

                    Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                    Не твойта бре! Говоря за тая от първи пост.
                    Пу, пу в пазвата.

                    Говорих с човека щото съм му близо в момента, става въпрос за италианка изкъпана и лъсната,е само капака на двигателя нещо телескопите са поомекнали от работа.

                    Според лична информация от Нисан Германия, двигатели са сменяни само в началото около година, 98,99 и то инцидентно. После за известно време са сменяли само конкретни части, но неразбрах с каква процедура и как са го правили. За моя ВИН, средата/края на 2002, няма и е нямало такава кампания, проверено пак лично и тогава разбрах,че втория маслен датчик и пасажерският пиропатрон ( както се оказа за всички марки Нисан ) трябва да се смени. Както писах, подмяната ми я направиха в Бг като смениха и компа. Между другото, сервизното на Патрол е много по обемно от това на Терано(или това което съм си свалил от форума). Германците споделиха още че поради шума дето се е вдигнал, стриктно следели всяка кола продадена в Германия ( това значи посещение само в нисански сервизи ! )Това за информация.

                    Пиша го това защото явно има разминаване между това което се е писало в Австралийския форум( аз изчетах доста теми и материали дето са качили), от там в руския и така нататък...

                    За целият ми престой в Залива сред хилядите Нисани, ТЛК и Мицубишита, само веднъж видях за около минута в трафика, Патрол -дизел, последен и изоставащ,шумен и здраво конкуриращ най дългият Трабант създаден някога. Сто пъти съм обмислял да си внеса японска джипка( при кризата в Дубай бяха по долар за две парчета) но като пресметнах плюсовете и разходите( ама после), мисля ,че дизел 3.0 си е хем по трънски курс, хем най добър за нашият планински релеф и малка страна.
                    В наши дни Вазов щеше да напише " Под Егото", а Алеко само "До Чикаго".
                    В. Иванов

                    Коментар

                    Активност за темата

                    Свий

                    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                    Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                    Зареждам...
                    X