Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Нисан Патрол 3.0 Д - 2001г.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Нисан Патрол 3.0 Д - 2001г.

    Здравейте набързо да попитам .

    Гледах няколко нисана къса и дълга база с трилитровия двигател.
    Кажете ми ,моля, тези машини наистина ли са такива мъртавци фабрично или гледаните от мен са издухани?
    Очакавах тия 158 коня да се усещат ,а то какво стана ?Най-хубавата и запазена машина едвам вдигана 120 по нагорнище а на обратно едвам 140 по надолнище с педал до ламарината.Тоя дето я продава вика че толкова си вървял ,това му било силата. Да съм си купел Х5ца ако искам да върви.Нещо не ми се вярва.И другите които гледах ми се сториха мудни, ускоряваха бавно, сякаш са на ръчна спирачка.
    Моля, който има опит с тези машини да драсне два реда,защото харесвам патрулите, но май моторите им са слаби за тези купета.

    Благодаря предварително.

  • #2
    От: Нисан Патрол 3.0 Д - 2001г.

    Аз на късия успях да постигна 160 с много много засилване и леко надолнище.С това тегло и "аеродинамика",мисля че е нормално
    Но пък на низките предавки трябва да дърпа добре,поведението му прилича на празно камионче,но наистина не е автомобил за високите скорости)))

    Коментар


    • #3
      От: Нисан Патрол 3.0 Д - 2001г.

      Благодаря колега!! Очаквам още някой да се изкаже .

      Коментар


      • #4
        От: Нисан Патрол 3.0 Д - 2001г.

        Максималната скорост по книжка/като нов е 160 км/ч.Напълно нормално поведение,с оглед 300 000+ км на дадените джипки.
        Патрола е правен за друго,не и за магистрални забавления.Хубави машини са,стига да се ползват по предназначение и умната.

        Коментар


        • #5
          От: Нисан Патрол 3.0 Д - 2001г.

          Аз карам дълъг Патрул ,но 2.8, по магистралата успявам примерно на качване от София към Ихтиман дори да подмина 130 със 33" гуми, но не е за поддържане такава скорост от Патрул...115-120 е най-добре, тежък, ръбест, висок камион, в никакъв случай магистралата не му е стихията, а и не за там е измислен и конструиран . С 3.0 следва да се внимава при високи скорости поради знайните проблеми на този мотор като примерно недоброто мазане.
          0899 шест5313нула
          За всекиго по нещо

          Коментар


          • #6
            От: Нисан Патрол 3.0 Д - 2001г.

            Сипи примерно австрийска нафта и ще получиш още 20 км/ч отгоре. Но като цяло толкова си може. Всичко над 90-100 е пожелателно и най-паче опасно.
            И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

            Коментар


            • #7
              От: Нисан Патрол 3.0 Д - 2001г.

              Ако дълъг 2.8 вдига 130, трилитровия трябва да хвърчи, ако все още има останали живи кранти под капака.

              Като за начало - виж му дебитомера. Точно така се държи ако дебитомера си заминава (отчита по-малко влязал въздух от реалното).
              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

              Коментар


              • #8
                От: Нисан Патрол 3.0 Д - 2001г.

                Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                Ако дълъг 2.8 вдига 130, трилитровия трябва да хвърчи, ако все още има останали живи кранти под капака.

                Като за начало - виж му дебитомера. Точно така се държи ако дебитомера си заминава (отчита по-малко влязал въздух от реалното).
                Като замине повече от 70-80 трудно
                И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                Коментар


                • #9
                  От: Нисан Патрол 3.0 Д - 2001г.

                  Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
                  Като замине повече от 70-80 трудно
                  Не казах "заминал си", а "като си заминава". Това от личен опит - както нормално си вдига 140 и поддържа 130 от край до край по магистралата, така започна едва да се докопва до 120, и то по равното. След почистване заприлича на себе си. За още 2 подобни случая знам, при това с различни - и бошовски и Hitachi дебитомери.
                  Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                  Коментар


                  • #10
                    От: Нисан Патрол 3.0 Д - 2001г.

                    Да, ма то и от задръстен нафтов филтър пак няма да върви.
                    Мисълта ми беше че дългия патрул не е някакъв шампион по максимална скорост така или иначе.
                    И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                    Коментар


                    • #11
                      От: Нисан Патрол 3.0 Д - 2001г.

                      Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
                      Да, ма то и от задръстен нафтов филтър пак няма да върви.
                      Ама ще пуши или прекъсва. Със тръгнал си дебиЛомер просто върви все едно го настъпваш по-малко.
                      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                      Коментар


                      • #12
                        От: Нисан Патрол 3.0 Д - 2001г.

                        Първоначално публикуван от Antol Преглед на мнение
                        ..... а на обратно едвам 140 по надолнище с педал до ламарината.....
                        Може и да е имало попътен вятър, щом развива такива високи скорости.

                        Коментар


                        • #13
                          От: Нисан Патрол 3.0 Д - 2001г.

                          Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
                          Може и да е имало попътен вятър, щом развива такива високи скорости.
                          ZD30 дизела би трябвало да си ги развива безгрижно на Patrol, дори дълъг. Ако е в ред, разбира се.

                          Сега, колегата ако очаква пъргавина като на лека кола, сбъркал е возилото.
                          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                          Коментар


                          • #14
                            От: Нисан Патрол 3.0 Д - 2001г.

                            Разбира се! Трябва ако всичко му е ОК 160 да ги вдига без да се замисля! Представи си как клиента на Нисан прави тестово каране на тоя Патрул и дилъра му вика: - "ми толкова си може"! Че даже и: - "купи си БМВ ... "!!!
                            Както се каза - най вероятно не-работещ дебитомер. От опит - показания 0, чека не свети и по същия начин е мъртвец.

                            Коментар


                            • #15
                              От: Нисан Патрол 3.0 Д - 2001г.

                              От личен опит мога да кажа, че вдига 160 и малко след това изключва. Имам 2 броя и има осезаема разлика в ускорението но и двата достигат тази скорост и си я поддържат без проблем.
                              Nissan Patrol 2008
                              Mercedes c220 cdi 2006
                              Mercedes cls350 cdi 2013
                              Mercedes GL 450 cdi 2012

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X