От: Нисан Патрол 3.0 Д - 2001г.
Влез в някой каталог за части с оригинални номера. Там ще видиш различни номера за бутала уж на един и същ двигател например. Това собствено са и разликите. Моторите са с едни и същи параметри иначе, независещи от годините на производство.
Например, за терано 2 със същия мотор:
Първоначално публикуван от Жоро Байкушев
Преглед на мнение
Например, за терано 2 със същия мотор:
| 12010 | 12010-VC102 | PISTON-W/PIN | 02.02 - 02.04 | Применятся для моделей: ZD30 Спецификация: STD GRADE 1 |
04 |
| 12010 | 12010-VC112 | PISTON-W/PIN | 02.02 - 02.04 | Применятся для моделей: ZD30 Спецификация: STD GRADE 2 |
04 |
| 12010 | 12010-VK600 Заменён: 12010-VX201 |
PISTON-W/PIN | 02.04 - 12.06 | Применятся для моделей: ZD30 Спецификация: STD GRADE 1 |
** |
| 12010 | 12010-VK610 Заменён: 12010-VX211 |
PISTON-W/PIN | 02.04 - ... | Применятся для моделей: ZD30 Спецификация: STD GRADE 2 |
** |
| 12010 | 12010-VK610 Заменён: 12010-VX211 |
PISTON-W/PIN | 12.05 - ... | Применятся для моделей: ZD30 Спецификация: STD GRADE 2 & 3 |
** |
| 12010 | 12010-VX201 | PISTON-W/PIN | 12.06 - ... | Применятся для моделей: ZD30 Спецификация: STD GRADE 1 |
** |
. Чак и ремонти на двигателя се почнаха. Значи съвсем не е реално това вървене, както е описано. Ако всичко е наред по джипа си върви доста прилично, какви са тия глупости, че толкова си върви. Както каза Спарки, трябва да се почне от дебитомера, трябва да се види работи ли геометрията на турбината и т.н. И десет човека да отидат да го гледат все си е тая. На мен лично ми харесва машината и бих я взел.
Коментар