Обява

Свий
Няма добавени обяви.

TOYOTA HILUX за SUZUKI SAМURAI?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #76
    Ами, ами ... Само черните да бяха. Първия клон ще го смачка, и като удуши мотора ще трябва да го изхвърлиш. В последните няколко години май нещо се сдухах, и като ще е гарга, трябва да е рошава. Пък и блести гадно, мене ме заслепява. На Братята единия джип е с неръждавейка, не знам колко е здраво, изглежда внушително, ама пак блести. Че и не се боядисва.
    Не бе, мислех си колко е трудно да се направи като тръбата на РПГто от стъклопласт. Май обаче не е трудно. А е нечовешки здраво.

    Коментар


    • #77
      Каде...

      Каде се продава тоя стъклопласт и как се лее дай да си направим ако си мераклия квото требва ще си купим и ще пробваме!
      4ао
      Никога не спорете с глупака. Хората може да не разберат разликата.

      Коментар


      • #78
        Бе ... Трябва да купим поне цех, айде да не е цял завод. Смрад, всепроникващ стъклен прах, рак на кво да е, алергии от смолата, ацетон. Мечтата на цигането. Взривоопасно.
        Смолата се продава на варели по 200 кила, 1 000 и нещо лева. Обаче това е нищо. Щото трябват втвърдители, ускорители, отделители, оцветители, крайни покрития три вида, които са наистина скъпи. Десетки литри забранен контролиран ацетон, само лиценза струва колкото обир на банка. Стъкломат разни дебелини, продава се на топове по стотина кила, струва - не плачи майко, не тъжи ... Това е минимума който можеш да купиш. Работи между +18 и + 26 по Целзий, не понася никаква влага.
        Не се лее, бие се с бояджийски четки, докато между слоевете не остане ни един мехур въздух. За това имаш броени минути. Или пък се покрива с найлон, включва се вакуумна помпа, и това е преса с произволна форма на пуансона.
        Обаче всичкото се прави върху матрица, и за прост детайл като например калник на трабант тя става бързо - за 30 - 40 дена яко бачкане, обаче от други материали които струват други пари. Повече. Големите и обемните детайли после зреят на специални стапели, може и 20 денонощия. Не можеш да трупаш повече от 4 мм на денонощие дебелина, просто се самозапалва.
        Това е технологията с две думи. Така е направено например мойто камионче, и така сега се тунингова
        Нищо няма да купуваш разбира се. Тия дни се решава въпроса със смяната на базата, където да се прави каквото трябва, и в нужните срокове. Преди време нали разправях за един Жоро, и разни багажници, покриви за мотоциклети и за Самураи и Витари. Обаче днеска го тръшнала няква температура, 30-40 градуса, нищо сериозно, и едва ли утре ще успея да говоря с него. Ама тия дни. Не ми се оставя и тая технология на това място, за нас поне там случая е приключен ... Само да си прибера джипа, да довършим спалната кабина на ТИРа, и остават без нас. Търсим правилно място.

        Коментар


        • #79
          норхилите го продава сашо ковачев нооооооооооо цената е гадна около 1000 лв.

          имаче марката е сафари ето ти един линк да точиш лиги

          http://www.arb.com.au/safari_snorkels.htm
          drive alive

          Коментар


          • #80
            Първоначално публикуван от Стефан
            . Търсим правилно място.
            и ти ли , бруте?! щото аз още го търся
            Stop fawkin email me! I'm trying to drink....
            http://www.danasoft.com/sig/mitak.jpg
            http://www.youtube.com/watch?v=A53Mx...eature=related

            Коментар


            • #81
              дини, за стъклопластови детайли търси сижо-сижи тунинг, или виолин - вили дизайн. последния е в княжево,телефоните не знам, но ще ги намериш лесно. ако не са се надули много, могат да ти свършат работа
              Stop fawkin email me! I'm trying to drink....
              http://www.danasoft.com/sig/mitak.jpg
              http://www.youtube.com/watch?v=A53Mx...eature=related

              Коментар


              • #82
                Ми ... "Тука има, тука нема, за тебе се нема". За мене нема, и търся значи. Може пък и да намеря ... Някой ден ... Пък може и приживе, знае ли човек.

                Не искам да разтурям ничий бизнес, ама "сафари" не значеше ли пътуване през пустинята? Пък тук още няма пустиня, има клони. Не ща да стърчи по половината кола. Искам да е скрито под капака.
                На няква изложба в София имаше и ралиен филтър за половин хилядарка на върха на шнорхела, който пък изобщо беше на покрива. Такива сини габарити не ща и даром, че после ще трябва да ходя с тях от благодарност.
                На времето имаше един Проданов, лека му пръст, голям специалист по математически анализ. Та той в такива случаи казваше Колеги, преди да приложите теоремата, дали не трябва да видите дали условията И са приложими към вашата задача? Ферари е супер фирма, нали? Айде тогава да купим 1 000 ферарита за маршрутки. За София.

                Коментар


                • #83
                  аз имам такъв шнорхил /слава богу за вранглера е по - евтин/ и това е най - здравото нещо по колата. тръбата може да я вържеш на възел и след няколко часа, пак си е като нова, може да го сгазиш с колата - нищо. два пъти вече му гоня смукателя из деретата и после пак си го слагам там и няма грижи. тези хора наистина си разбират и правят качествени неща, струва си парите.

                  виждал съм шнорхели, които са изкарани вътре в купето, други които са вързани някаде по тръбите на клетката, но такъв под капака не съм виждал, то май няма и смисъл, защото ще се нагълта с прах и въздушния филтър ще е за смяна през ден.

                  най - хубавото, което съм срещал е това на хамъра дето е горе на снимката до УАЗката, но това е за голееееми коли, на наще микроскопични возила няма място там
                  drive alive

                  Коментар


                  • #84
                    Е добре де, къде я тая картинка? Излязох, влязох няма я.
                    Ставаше дума за хоризонталния участък разбира се. А еластомерите умират бързо от ултравиолета, и такова не ща.

                    Коментар


                    • #85
                      Разбрах. Защитите я спират като реклама. Там кво има на края на шнорхела, тенджера ли? Тогава в най-добрия случай е циклон. Ако имаш място под капака, може да си сложиш от мотокар. По-голям е от буренцето на Алекото например, ама си е законен циклон.

                      Коментар


                      • #86
                        това отгоре е смукателя, изглежда просто но не е, има особена набраздена форма, която изхвърля водата

                        под капака не е добре, моя филтър оригинално има едно хоботче, което стои в най - високата точка под капака. проблема е, че всичката мръсотия се събира там и тенджерата се напълва с листа, камъни, прах, вода и др. съответно филтъра се задръства и губиш мощност, обикновено след около 100км офроуд.

                        сега с тоя шнорхил няма грижи, чисто е като в хладилник
                        drive alive

                        Коментар


                        • #87
                          Хм

                          Имам един приятел тука във Враца Боко може да го знае некой! Та той си прави една триколка навремето и я изливаше от няква смола! Ето я http://djipa.hit.bg/SANDO1.jpg Та тази моторетка е правена от няква смола! Такава за която говориш ти ли е или се бъркам? Мислех че тия спойлерите на колите се леят много лесно ако е такава технологията каквато я расправаш лелееее аз мислех да се залавям с леене на такива неща за мене си не за продажби...
                          та за шнорхелчетата за нас си неможем ли да направим по едно или е мнгоо сложно неразбрах???...
                          4ао
                          Никога не спорете с глупака. Хората може да не разберат разликата.

                          Коментар


                          • #88
                            Къде ще се денем, ще трябва да можем Как да дам хилядарка за два метра тръба, която все едно не ми върши работа.
                            Смолата сама по себе си не става за нищо. С нея се промазва тоя мат - стъклен нетъкан текстил. Понякога в нея се забъркват отделни къси нишки.
                            Циклон казват на филтър за грубо очистване, който работи с обръщане на посоката на потока на 180 градуса. Може и няколко пъти. Така на завоя се отделят разни води, камъни, пясък и квото има.
                            Можеш ли да го снимаш това отвътре?

                            Коментар


                            • #89
                              Откритие!!!

                              Днес направих откритието! На тойотата ми предните буталца на цилиндрите беха изгнили много яко! Целите беха на шупли и се чудех от какво да ги права и днеска открих! Москвич 2140! Абсолютно едно към едно! Се едно за мен са правени и е 2,50 едно буталце! Намерих малките но големите ги нема за сега но ги поръчах! Малките ги и сложих, а за големите намерих супорт стар и от него премерих че става точно! Гумичките също стават прахосъбирателни сички!! Така е и на ландкрузерите тиа по старите дет са с по 4 цилиндара! Ако някой кара тойота от тия модели и има проблеми тва е решението!
                              4ао
                              Никога не спорете с глупака. Хората може да не разберат разликата.

                              Коментар


                              • #90
                                Колко милиметра са? Фи-то. 25, 32?

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X