Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Най-добрите коли за последните 25 години

Свий
Темата е затворена.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Най-добрите коли за последните 25 години

    Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
    Почти всеки Мерцедес е класика. Тези с абревиатурите най-малко. Американските автомобили са на светлинни години от тях. При тях класическа е в общия случай е само колесната формула. Да се сравняват с Мерцедес е перверзия. Освен всичко друго изискват специални грижи, консервация и неизползване, за да доживеят възрастта, която ги приближава към класиката.
    Какво значи "най-малко" ? Във всеки уважаващ се авто-ретро-музей има по един такъв, но няма такъв, много са банални. Да не говорим, че практически и у нас се карат предимно от... роми, не от колекционери. И... намери ми НЕфирмен (на марката напр.) музей, където да са изтъпанили "Исузу" ?
    В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

    Коментар


    • От: Най-добрите коли за последните 25 години

      Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
      ...За мен "класика" е кола с красив или оригинален външен вид, която и като нова и след 30, и след 50 години пак кара хората да се обръщат след нея, а паркирана ги събира като л... мухи...
      Разбрах. Имаш предвид Фиат Мултипла, Алфа 166, Форд Ка?
      Не чета коментари и не отговарям на такива.

      И коментаторите...

      Коментар


      • От: Най-добрите коли за последните 25 години

        Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
        Какво значи "най-малко" ? Във всеки уважаващ се авто-ретро-музей има по един такъв, но няма такъв, много са банални. Да не говорим, че практически и у нас се карат предимно от... роми, не от колекционери. И... намери ми НЕфирмен (на марката напр.) музей, където да са изтъпанили "Исузу" ?
        Само не разбрах какво общо имат "Най-добрите автомобили на 20 век" с музеите, както и общото на американските автомобили с автомобилите.
        Исузу, пък в каква връзка?
        "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

        Коментар


        • От: Най-добрите коли за последните 25 години

          Гагич забравяш че - поне за софиянци - "трибуквените" мерцедеси бяха банални до болка в ония "младите" години. С изключение на онова незнайно от къде докарано кабрио направено синьо-жълто и дори закичено с кръглата емблема "НМ" (heavy metal ) дето отпушваше понякога пътя на керваните - всичките бяха черни, скучни и до болка познати. Няма как да ми е интересна кола която съм виждал всеки ден като малък. Ако и да е класика.
          Издъних се на Тюринг теста

          Коментар


          • От: Най-добрите коли за последните 25 години

            Първоначално публикуван от ittso Преглед на мнение
            Разбрах. Имаш предвид Фиат Мултипла, Алфа 166, Форд Ка?
            Зависи с какво ги сравняваме. Имах предвид Ситроен 2CV, Рено 4, т.нар. у нас "Костенурка" на ФВ. Формално погледнато са "грозни". На "Мултиплата" явно наивно са възлагали подобни надежди. Алфа 166 ми харесва а Форд Ка минава за много успешен модел и всъщност се прави от... "Фиат", ако не знаете
            В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

            Коментар


            • От: Най-добрите коли за последните 25 години

              Първоначално публикуван от Goblin Преглед на мнение
              Гагич забравяш че - поне за софиянци - "трибуквените" мерцедеси бяха банални до болка в ония "младите" години. С изключение на онова незнайно от къде докарано кабрио направено синьо-жълто и дори закичено с кръглата емблема "НМ" (heavy metal ) дето отпушваше понякога пътя на керваните - всичките бяха черни, скучни и до болка познати. Няма как да ми е интересна кола която съм виждал всеки ден като малък. Ако и да е класика.
              Писах, че ме вълнуват само трибуквените, започващи с SL+още една буква или CL+трета буква. Например SLS, SLR, SLK дори,както и CLS и дори CLK. Другарете чак такава фЪнтазия не бяха проявили. Липсваше им стил, според мен...
              В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

              Коментар


              • От: Най-добрите коли за последните 25 години

                Това дето ще остане класика, не е непременно най-луксозното, скъпо и прочее - „снобски фешън". Погледнете от гледна точка времето когато са били в употреба примерно автомобили предмет и на тази тема - „Дьошво", „Костенурка-та", Транспортер, или Форд „Т". От понастоящем актуалните (за някои относително вече), лично аз виждам като такива с потенциал - Голф 2, Еспас 1, МБ 124, Панда, повече като куриоз и интересен напън разните Фолксвагени с дубелве-12. Понеже сме в джипкаджийски форум - УАЗ, „Г", „Диско" 1. Измежду „работните коне" - Ситроен С-15. От суперлуксозните - прословутият с това „че много не ги карат" Майбах, или флагманът на фолксвагенските дубелвета, Вейрон.
                Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!

                Коментар


                • От: Най-добрите коли за последните 25 години

                  Първоначално публикуван от davc Преглед на мнение
                  Това дето ще остане класика, не е непременно най-луксозното, скъпо и прочее....
                  Има коли с потенциал дори и в днешното време, дето нали "счетоводителите изритали инжИнерите от правенето на коли". Автомобилостроенето преживя малък "ренесанс" последните 25 години. Факт, че се реанимираха марки като "Бугатти" и "Бентли", че "порастват" на размери и като мощност и скорост "народни колички-въшчици". Както (режисирано) викаха "братушките" едно време: "Жить стало лучше, жить стало веселее". Мигар някой от нас, по-старите байчовци, си е представял преди 20 години, че някога ще кара кола с 200 и нагоре конски сили ? То най-мощното при Тато беше една "Волга" със 110 коня.
                  В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

                  Коментар


                  • От: Най-добрите коли за последните 25 години

                    Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
                    То най-мощното при Тато беше една "Волга" със 110 коня.
                    Ха, че имаше ли и толкова, на мен ми се върти като 90 и нещо?
                    Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!

                    Коментар


                    • От: Най-добрите коли за последните 25 години

                      Първоначално публикуван от davc Преглед на мнение
                      Ха, че имаше ли и толкова, на мен ми се върти като 90 и нещо?
                      Е, тя разликата беше от мерене по ГОСТ и по DIN
                      В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

                      Коментар


                      • От: Най-добрите коли за последните 25 години

                        Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
                        Е, тя разликата беше от мерене по ГОСТ и по DIN
                        Нещо кaто. - "Нaшите чaсосовници сa нaй-бързите чaсовници!"
                        Sent from my Nokia s fenerche

                        Коментар


                        • От: Най-добрите коли за последните 25 години

                          Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
                          Е, тя разликата беше от мерене по ГОСТ и по DIN
                          Всъщност тия май се мереха еднакво. А разлика има при мерене по SAE(и там още нек'ви стандарти също).
                          Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                          Коментар


                          • От: Най-добрите коли за последните 25 години

                            Над 100 к с може би да е онзи двигател с предкамерното горене, дето нищо не стана от него. Ма и той май не е 110.
                            Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!

                            Коментар


                            • От: Най-добрите коли за последните 25 години

                              Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
                              Почти всеки Мерцедес е класика.
                              ... е да де, почти... като изключим, че влизането за нещо си в оторизиран сервиз е почти като откриване на кварталното съкровище на Троя...
                              Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
                              Писах, че ме вълнуват само трибуквените, започващи с SL+още една буква или CL+трета буква. Например SLS, SLR, SLK дори,както и CLS и дори CLK. Другарете чак такава фЪнтазия не бяха проявили. Липсваше им стил, според мен...
                              (Споделям, макар, че много им станаха 3 буквените модели, сега вече са и с нови допълнени означения и подреждане по класове)
                              и не, че Ауди например - не планират да изкарват, по 2-3 "нови" модела само на година от редицата с Q - т.е. SUV-ове...
                              за какво ли са им толкова - допълнени и с другите, които ще наскачат още от семейството на VW... става ясно - почнали са да мислят/калкулират от/за всичко, като за китайския пазар
                              както и да е...
                              ама моля ви се, Форд Ка - тука, дайте го по-сериозно де...

                              Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
                              В държава, че и във форум, където "Москвич 403" се счита за класика, какво да си говорим, като нямаме критерии ?
                              За мен "класика" е кола с красив или оригинален външен вид, която и като нова и след 30, и след 50 години пак кара хората да се обръщат след нея, а паркирана ги събира като л... мухи. А и трябва да може да се движи след толкова години, де
                              Например от серийното производство: всички модели на "Ягуар", независимо дали са "маскирано Мондео" или нещо по-така. Всички модели на "Мазерати". Няколко "Ситроена" (DS, CX, C6), няколко "СААБ"-а, част от "Мерцедесите" (за мен тези с три букви, от които първите са SL* и CL* ).
                              Съгласен, и как не, щом си споменал и няколко СААБ-а (от по-старите, уви)... разбира се и точно за това, тази марка съществува и се търкаля по пътищата само заради/и от/ феновете - не че няма изключения, заради падналите цени на GM клонингите ...
                              И ако дойде едно обобщение тук и от типа "Всичко е въпрос на вкус" и "на вкус и на цвят"... сещате се...

                              И за да не обезмислим темата само в лични пристрастия, макар, че са неизбежни - говорим за коли от последните 25 години, т.е.
                              още в практиката, по пътищата, и ако не ежедневно, поне месечно, за удоволствие или пак за работа, полезни - а не музейни...
                              (добре, че Господ е създал "служебния" автомобил)
                              и точно за това:
                              Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
                              от серийното производство: всички модели на "Ягуар", независимо дали са "маскирано Мондео" или нещо по-така. Всички модели на "Мазерати"... част от "Мерцедесите" (за мен тези с три букви, от които първите са SL* и CL* ).
                              няма как да са сред най-добрите защото вкл. общодостъпни, лесни за поддръжка, не само само с претенции за непреходност...
                              Последно редактирано от ivied; 15-03-15, 13:26.

                              Коментар


                              • От: Най-добрите коли за последните 25 години

                                Първоначално публикуван от ivied Преглед на мнение
                                ...говорим за коли от последните 25 години, т.е.
                                още в практиката, по пътищата, и ако не ежедневно, поне месечно, за удоволствие или пак за работа, полезни - а не музейни...
                                25-годишни коли ежедневно по пътищата се срещат само у нас, или айде да кажем "на Балканите" , че да включим Сърбия, Косово, Албания и т.н., из Европата - "неежедневно", а само на ретро-паради и някакви фенски сбирки. Така, че не сме ние тези, които ще определят кои ще станат "класики".
                                В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X