Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Най-добрите коли за последните 25 години

Свий
Темата е затворена.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #76
    От: Най-добрите коли за последните 25 години

    Първоначално публикуван от ittso Преглед на мнение
    Като цяло японските мепесета са оборудвани по-скромно и има някаква логика да дефектират по-малко. .
    Да де,затова оборудване което при японците от 30 год е серийно,немците все още го предлагат като опции!
    Иво (таксито) Андреев
    0988 91 80 50
    Каджива Елефант 750 Лъки Експлорър 89-та

    Коментар


    • #77
      От: Най-добрите коли за последните 25 години

      Първоначално публикуван от suzuki team Преглед на мнение
      Да де,затова оборудване което при японците от 30 год е серийно,немците все още го предлагат като опции!
      Присъединявам се ! Не е лошо да се види опциите ABS , 16 клапана , ел. задвижване на огледала и прозорци и т.н от коя година присъстват в Японските коли ! Не знам как изобщо още има народ , на който не са му се изяснили превъзходствата на японските коли?
      0899 шест5313нула
      За всекиго по нещо

      Коментар


      • #78
        От: Най-добрите коли за последните 25 години

        Като изключим интериора - който доскоро си беше - като гарсониерка-тип панелка или ресторант бързо хранене на гара...
        Един Лексус 400h на няколко години - с пласмаса и дизайн от времето на транзисторите VEF и подобна форма -
        добре де, тойотите...
        Ама добре, че дизайнерите се впрегнаха тук последни... а не първи - след като техниката е наред...
        Прикачени файлове

        Коментар


        • #79
          От: Най-добрите коли за последните 25 години

          Първоначално публикуван от suzuki team Преглед на мнение
          Да де,затова оборудване което при японците от 30 год е серийно,немците все още го предлагат като опции!
          Толкова и го правят. Доскоро ел. стъклата бяха бутон --> мотор. Това, автоматичен режим, обучение на автоматичният режим и т.н. бяха непонятни слова. За системи против защипване с прозореца няма да повдигам въпрос.
          Двойно заключване?
          Централно заключване с 3 машинки, вместо с 4. Нали заключваш шофьорската с ключа... Последното се отнася за по-възрастни автомобили де.
          Да светне някой бутон в интериора или на вратата.
          И т.н. Списъкът е безкраен.

          Отделно, не искам да превръщам темата в немски срещу японски автомобили. Всеки да си купува каквото му хареса. Да си го използва безаварийно и със здраве. По възможност и да не налага мнение на околните и да не им обяснява, че не разбират или нямали вкус...
          Не чета коментари и не отговарям на такива.

          И коментаторите...

          Коментар


          • #80
            От: Най-добрите коли за последните 25 години

            Първоначално публикуван от ivied Преглед на мнение
            Като изключим интериора - който доскоро си беше - като гарсониерка-тип панелка или ресторант бързо хранене на гара...
            Един Лексус 400h на няколко години - с пласмаса и дизайн от времето на транзисторите VEF и подобна форма -
            добре де, тойотите...
            Ама добре, че дизайнерите се впрегнаха тук последни... а не първи - след като техниката е наред...



            Точно за интериора и точно за Лексус някой няма да е зле да поразгледа исторически кой първи вкара електролуминисцентни панели по таблото, кой пръв направи табла при които нямаше заслепяване и отражения понеже таблото беше хоризонтално и се отразяваше в перископна система при която всичко изглеждаше триизмерно и стрелките и циферблатите плуваха в нищото, и прочее нововъведения които бяха научна фантастика с реално приложение, преди да заръси поредните високопарни високо компетентни глупости.

            Не че може да се очаква нещо от поредната субективна тема с претенции за категоричност, но това че някой никога не е виждал табло примерно на някой дребосък като хонда црх 90та година по времето когато е произвеждан модела, нежели табло на NSX или на Супра ГТ или някой по-скромен Прелюд 92-96та например, и това че хабер си няма какви откровения са излизали от японските дизайнери преди да си изнесат дизайнерските отдели в Калифорния и долно Замбези не може да е достатъчно извинение да трябва да четем подобни бисери.
            Последно редактирано от Goblin; 15-12-13, 23:43.
            Издъних се на Тюринг теста

            Коментар


            • #81
              От: Най-добрите коли за последните 25 години

              По-нагоре съвсем недвусмислено съм написал, че при повечето фирми могат да се срещнат едни или други добри технически решения и идеи. Това, че са имали попадания не променя написаното от мен или да го прави по-малко вярно. За някои неща е видно, че са се скръндзали значително повече от европейските си конкуренти.
              Отделно, даването за пример на екзотични решения, които не са се наложили в практиката, ми се струва не съвсем на място. Били са и са останали екзотични или някакъв вид "фукня".

              Също така ми направи впечатление, че в примерът ти присъстват все масови модели.
              Не чета коментари и не отговарям на такива.

              И коментаторите...

              Коментар


              • #82
                От: Най-добрите коли за последните 25 години

                Първоначално публикуван от ittso Преглед на мнение
                По-нагоре съвсем недвусмислено съм написал, че при повечето фирми могат да се срещнат едни или други добри технически решения и идеи. Това, че са имали попадания не променя написаното от мен или да го прави по-малко вярно. За някои неща е видно, че са се скръндзали значително повече от европейските си конкуренти.
                Отделно, даването за пример на екзотични решения, които не са се наложили в практиката, ми се струва не съвсем на място. Били са и са останали екзотични или някакъв вид "фукня".

                Също така ми направи впечатление, че в примерът ти присъстват все масови модели.
                Коментарът ми не беше към теб. Поправих го за да е по-ясно.
                За решенията - точно конкретните фукни за които говоря вече са се наложили до такава степен на стандартизация че би била забелязана липсата им, а не присъствието им.

                За автоматичните режими на стъклата - всичките ми хонди от 89та насам са били с такъв. Но е факт че конкретно японците често изрично избягват автоматичен режим за вдигане на стъклото по някакви техни си разбирания за сигурност. Някои марки до ден днешен не обичат да автоматизират вдигането на стъклото. Свалят го автоматично, но си го вдигаш с пръст на бутона. Това са избори, както превключването къси-дълги. Някои до ден днешен го комбинират като движение със светлинния клаксон, други от край време го правят с бутане лостчето напред.

                При всички положения - хайде късмет при коли от еднакъв клас с еднакво оборудване (при едната - стандартно, при другата - с доплащане) разликите да са фрапиращи в ущърб на японската. Вече ако сравняваме Ц класа с Акорд е ясно че при едната ще е по-джиджано отколкото при другата. Ама и цената ще е една различна.

                И пак тези разлики често са регионални, по изискване на местния вносител който се чуди от къде да настриже. Добър пример - някъде до средата на 90те на повечето японски коли внос в Европа обдухването на стъклата и като цяло вентилатора на парното систематично беше слабо до безобразие, докато примерно при едно пежо или рено вентилатора на парното можеше да ти отвее перчема.

                Просто японските със слабите вентилаторчета бяха мислени да са с климатик, който се слагаше серийно на големите пазари, но беше само опция на европейските, когато въобще се предлагаше. А на пежата и рената климатик често въобще не съществуваше като вариант.

                Работите се промениха през 1995та, когато Мондео-то стана първата кола в Европа предлагана серийно с климатик на всички версии (май), и от там за другите производители не остана избор да предлагат коли без.
                Последно редактирано от Goblin; 16-12-13, 00:02.
                Издъних се на Тюринг теста

                Коментар


                • #83
                  От: Най-добрите коли за последните 25 години

                  Първоначално публикуван от Goblin Преглед на мнение
                  Точно за интериора и точно за Лексус някой няма да е зле да поразгледа исторически кой първи вкара електролуминисцентни панели по таблото, кой пръв направи табла...
                  и това че хабер си няма какви откровения са излизали от японските дизайнери преди да си изнесат дизайнерските отдели в Калифорния и долно Замбези не може да е достатъчно извинение да трябва да четем подобни бисери.
                  За дизайна може много да се спори, както и за критерииите, вкусовете и приоритетите и т.н.
                  не изказах мнение като категоричност, присъда или последна инстанция... напротив...
                  а за "бисерите" не си прав - де да съм стигнал до там...

                  не противопоставям школи и тенденции, нито правя преки сравнения,
                  (да с vef-a беше прекалено... не е това - по-скоро прилича на ютия )
                  факт е, че май няма по-самоусъвършенстващ се народ от японския,
                  който в изкуство, в занаяти, в последствие и в модерната техника и технологии
                  - да търси и да се развива постоянно... и това да е заложено от векове в традициите им
                  и без това в класациите по надеждност, икономичност и др. са в челото

                  е, има и примери за грешки и провали... или няма според теб?
                  не сравнявам Алпин А106 с каросерия от фибростъкло (един от първите) с Хонда Сивик от 1-та генерация...
                  (е, когато през 1992 исках да си купя нова Хонда Сивик /Гоблин - по повод примерите ти с Хонда се сетих/ и почти бях направил първата вноска
                  се качих в СААБ 9000.... и реших повече да не си правя експерименти с нещо, което така или иначе дори не харесвам...
                  Пък било и икономично и японско... карах го няколко години и беше една от малкото коли за която съжалявам, че се разделих)

                  Хонда има традиция да изпреварва конкурентите си с новости в моторната индустрия...
                  после стигнаха и до 72 победи във Формула 1...
                  Не става въпрос за това...

                  През септември 1969 г. се приема третото определение на дизайна предложена от Томас Малдонадо:

                  "Дизайнът е такава творческа дейност, целта на която е формирането на хармонична предметна среда, най-цялостно удовлетворяваща материалните и духовни потребности на човека. Тази цел се постига чрез определянето на формалните качества на предметите, създавани в индустриалното производство. Към тези формални качества на предметите се отнасят не само свойствата на техният външен вид, но преди всичко структурните връзки, които придават на системата необходимото функционално и композиционно единство, което съществува за повишаване ефективността на производството."

                  е, с това "повишаване ефективността на производството" обаче, много брилянтни идеи и разработки си останаха само прототипи...

                  Да ги отличаваме, добрите или изключителните резултати, не да приемаме нещо за даденост.
                  Това беше идеята ми. Не сблъсък на „иконата“ в автомобилизма според някои - Алфа Ромео 1600 Duetto или Ферари P4-5, с Датсун или Тойота...
                  (е, на мен Алфа Ромео 1600 Duetto не ми харесва - тясна, малка, ниска, нефункционална и т.н.)

                  И какво, като Alfa 156 е Автомобил на годината 1998 (избор на 56 журналисти от 21 европейски страни)...
                  Е, и?! Нима има нещо от излъчването на моделите Alfa Romeo Giulia Sprint, Alfetta GT или Alfa Romeo 2000 GTV...
                  За това говорех... (Примера е в рамките на една фирма съзнателно)
                  Последно редактирано от ivied; 16-12-13, 01:41. Причина: Алфа Ромео 1600 Duetto, Хонда Сивик, SAAB 9000 и др.

                  Коментар


                  • #84
                    От: Най-добрите коли за последните 25 години

                    Прости. Мислех че просто обичаш да копи-пействаш съмнителни класации в готов вид, оказва се че и без тях ти идва отвътре да правиш бинарни да/не обобщения върху неща които няма правилен отговор просто понеже правилните отговори са различни за всеки.

                    Засипваш ни с класации "най-грозен" и "най-красив" автомобил, и коментираш неща (когато въобще ги коментираш, а не просто превеждаш) които явно просто никога не си виждал. От там дърпаш някакви дълги локуми кое какво що, и сервираш на филийка посипано с ирония и презрение.

                    Ми може и да минава някъде, в личен блог примерно, но тук, в общност в която все пак има някакво отношение към автомобилите и машините като цяло, сред хора с изградени вкусове, с проправени житейски пъртини, да тръгнеш да обясняваш кой автомобил е красив - иди дойди, но да обясняваш на кой ТРЯБВА да се присмеем - хайде холан.

                    За японците като цяло - ей от сега да тръгнат да правят само трабантчета, всичките, пак трябва цял свят да им бие чела уземи, понеже те измъкнаха самозабравилите се западняци и американци от летаргията в която се бяха заблатили, и те заставиха италиянците да престанат да ползват клиентите си за заводски изпитатели - ей така, лека полека, категория по категория. С каквото се захванаха - обърнаха го с хастара навън, и всички фенове на НЕяпонски коли в момента карат хубави неяпонски коли понеже неяпонците са били длъжни да се стегнат и да престанат да продават пет пари за двайсет и пет.

                    Конкретно за Лексуса - без да искам да те разочаровам, но е създаден не за теб. Не е и за мен. Създаден е за строго определена категория със строго определена покупателна способност, със строго изградени вкусове, които са познати, анализирани, и предвидени за още два модела напред. Съдейки по броя точно Rh-и в движение по моите ширини (онези за където са създадени) - май точно за тоя модел уволнени дизайнери при Лексус няма да има.

                    За красивото и грозното - сори, ама не ми трябва някой мъхест задник от жалопник или малопник да ми обяснява какво е красиво и кое не. Той се празни по мустанга на тати си, дето са го мили всяка неделя на двора пред къщата, аз треперя за съвсем други коли, понеже съм израснал със съвсем друго. Тия коли той точно ги е виждал само на снимка. И най-вече - помня как ме е маркирала всяка кола по реда си, първия път когато съм я видял. Или как не ме е маркирала, нищо че по обществен натиск е трябвало да ме маркира. Никога няма да забравя колко отвратително грозен беше интериора на първата Тестароса в която съм влизал, и колко обикновен ми се вижда интериора на всички 911ки. Но не съм тръгнал да крещя насмешливо от покривите колко са грозни. Всеки със своето си.
                    Издъних се на Тюринг теста

                    Коментар


                    • #85
                      От: Най-добрите коли за последните 25 години

                      Споделям мнението на Гоблин.
                      Всяка марка, при произвеждането на автомобилите си, се съобразява с изискванията на пазара, за който е предназначена.
                      Както с качеството на вложените материали, така и с нивото на оборудване.
                      И да, японците са тези, които не те питат искаш ли да си доплатиш за ел.стъкла, например.

                      Преди да изкарам Сивика от шоурума, единственото нещо, за което ме питаха е, какво стерео искам - "обикновен" CD-MP3-плеър, с USB и AUX, или да си доплатя за мултимедия с DVD и навигация.

                      По-горе ivied ме помоли да поствам интересни статии от автомобилното медиино пространство. Ми не мога ... щото не ме интересуват писаниците на известни, и неизвестни автомедии, и не ги чета.
                      Причината подписът ми да добие сегашния си вид, не са разните писаници, а ежедневното ми наблюдение върху автомобилите на хората, идващи да им направя МОТ.
                      Последно редактирано от krasi-mir; 16-12-13, 11:08.
                      Honda CR-V RD8 K20A4 i-vtec Auto,
                      Honda CR-V RD8 K20A4 i-vtec Manual
                      Honda Accord CN1 N22A1 i-ctdi Manual

                      Коментар


                      • #86
                        От: Най-добрите коли за последните 25 години

                        Откъм дизайн и ергономия японците са бая назад /последните 10 години понаваксаха/, тенекиите им също бяха под всякаква критика... Прехвалената мазда 626 от последното поколение преди "6" - брат ми имаше такава - като я продаде на 7 години /140000км/, веждите бяха се пробили от ръжда... Двигателя и ходовата част - 100% безпроблемни, на ТЮВ само за задните спирачки му бяха направили забележка...
                        От друга страна, като сравняваме немско с японско, обикновено немското е Ауди/БМВ/Мерцедес, а не Форд/ФВ/Опел та сравнението е нервностойно, ако не е с Лексус/Инфинити...
                        помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                        Коментар


                        • #87
                          От: Най-добрите коли за последните 25 години

                          По повод спора, който се заформи немски vs японски марки искам да спомена, че съм във фирмата от 18 години, за което време се купуваха за служебно ползване какви ли не немски возила без Мерцедес и БМВ(и по-добре)-то не бяха фордове, опели, шкоди...е-имаше и хюндай...Категорично най-безпроблемни
                          и дуракоустойчиви се оказаха Тойота-Авенсис 1.8VVTI!Е, нема такЪва кола и тВа е!Вече са на 5 години и над 400000км. и няма проблеми, въпреки, че се карат буквално душманската.Само дето станаха по-шумни и започнаха да попийват масло, но досега по окачването нищо не е пипано!
                          Та, както казват във Врачанско- шМЪ извиняват феновете на немските автомобили, чиито производители отдавна си легнаха на лаврите, и докато дремеха блажено отидоха, та се не видяха!А, какво ще кажете, че Хюндай е втора година по надеждност в света...?Добре, че бяха те да въведат 5 годишната пълна гаранция, че Мерцедес и БМВ, и останалите още щяха да са с едногодишна гаранция!
                          много автомати-слаби резултати!

                          Коментар


                          • #88
                            От: Най-добрите коли за последните 25 години

                            А па нали сме в офроуд-форум, та разгеле да запитам така малко...а кой е този немски и изобщо европейски ДЖИП, който да е със света и да има мисъл в него??? Добре, че е Г-то да отсрами леко швабите де...
                            0899 шест5313нула
                            За всекиго по нещо

                            Коментар


                            • #89
                              От: Най-добрите коли за последните 25 години

                              Е как кой?! ... Ровър!
                              Honda CR-V RD8 K20A4 i-vtec Auto,
                              Honda CR-V RD8 K20A4 i-vtec Manual
                              Honda Accord CN1 N22A1 i-ctdi Manual

                              Коментар


                              • #90
                                От: Най-добрите коли за последните 25 години

                                Първоначално публикуван от mbenz Преглед на мнение
                                ...Категорично най-безпроблемни
                                и дуракоустойчиви се оказаха Тойота-Авенсис 1.8VVTI!Е, нема такЪва кола и тВа е!Вече са на 5 години и над 400000км. и няма проблеми, въпреки, че се карат буквално душманската.Само дето станаха по-шумни и започнаха да попийват масло, но досега по окачването нищо не е пипано...
                                Вероятно е така, но преобладаващата част от хората не си взимат автомобили за да ги карат душмански, а да ги използват относително нормално. Да не говорим колко разтегливо понятие е душманското каране...
                                Та и тоя критерий е субективен. Да не говорим, че всеки автомобил може да стане "като за в надин" за кратък период от време. Важното е да има желание и сърце!

                                Спорът, бързи автомобили срещу семейни комбита и други в тоя дух е излишен. Всеки има индивидуални предпочитания и ако се интересува от темата автомобили, би трябвало да е поне бегло запознат с делата на едните, другите и третите производители. Последното е спомогнало за формиране и въпросните индивидуални предпочитания и резюме в смисъл "ония автомобили са тоалетни", едва ли ще промени нещо.
                                Не чета коментари и не отговарям на такива.

                                И коментаторите...

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X