Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Mercedes 124 комби за работна кола

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Mercedes 124 комби за работна кола

    Честно казано, нямам идея колко струва хидроцилиндър. Моите са по 900 лв нови оригинални, а пък тези на БХ-а са обслужваеми с ремонтен комплект за 50 лв. С живот 5-600 хил. километра. Или по 50-60 лева от морга, с вероятен живот 100-200 хил. Ако за S-класата са повече от 1000 лева, това е заради емблемата. Но кеф цена няма, както се вика. Ако ги имах парите, точно такава 450 6.9 щях да карам в момента. Сега се задоволявам с ХМ...
    "Аз знам, че нищо не знам. Но вие и това не знаете."

    Коментар


    • От: Mercedes 124 комби за работна кола

      1000 долара е за моя дето може да се замени с пружини от 420 и амове по 110 кинта с дживотна гаранцияТова горе НЕ искам и да знам в момента каква му е цената на един,на сферите,на маслото,помпата и всички маркучи.Помниш ли как ревах,че за скапан семеринг ми искат да сменя помпа за 1200 долара?На старо далавера,само 600,в моргата по 30,че и резервни семеринги намерих по 3 доларчета.Това горе съм много беден за да сядам в него
      TOYOTA SEQUOIA ‘11
      W140 S420 '99

      Коментар


      • От: Mercedes 124 комби за работна кола

        Темата е за ключ !
        Тази кола я няма в класациите за последните 25 години !
        Макар ,че мисля , мисля и единствения недостатък дето се сетих на моята е ,че не става за офроуд !
        За друго не се сетих !

        Коментар


        • От: Mercedes 124 комби за работна кола

          Добре де аз нова тема ли да си пускам, в която да питам за железар, дето да ми направи скарата за картера???

          Коментар


          • От: Mercedes 124 комби за работна кола

            Добре де. Идвай - 400лв.
            "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

            Коментар


            • От: Mercedes 124 комби за работна кола

              Малко встрани от темата, но да попитам с едно или двуредова верига е двигател M102.981 на G-klasse W460.239 . По сайтовете timing chain излиза и двата варианта.

              Коментар


              • От: Mercedes 124 комби за работна кола

                Първоначално публикуван от Двигателист Преглед на мнение
                Двигателят не e лош, въпреки, че според мен М102 е най-слабия (конструктивно, не като мощност) двигател на МБ. Не може да доближи ресурса на дизеловите ОМ601, 602, 603, които са актуални тогава, а и на старите М115, но пък те (М115) са много архаични и с ниска литрова мощност. Появява се първо при W123 през 1980 г., като ново поколение бензинови мотори (оптимизирани като разход, и с по-висока литрова мощност от предишните 4 цилиндрови М115). В началото е с много проблеми – износващи се разпределителни валове, разтягане и късане на едноредовата ангренажна верига с всички произтичащи от това последствия, счупване на двигателя при продължителна работа на максимален режим (доколкото си спомням, проблема се е оказал прегряване на маслото). При 124-ката тези недостатъци са изчистени напълно – веригата вече е двуредова. Конкретно този модел е КЕ-Джетроник горивовпръскваща уредба. Електро-механична инжекционна система с електронно управление на корекцията, защото има катализатор. Има карбураторен вариант, но само в двулитровата версия.
                Една корекция, тъй като е късно да си редактирам мнението. На първите W124 се монтират М102 с едноредови вериги на газоразпределителния механизъм до определен номер на двигателите. Извинявам се неточността.

                Коментар


                • От: Mercedes 124 комби за работна кола

                  Този не е от съвсем първите, '88-ма е. Засега не съм се засилил все още да купувам, може би ще се разсъхне идеята... Пък и какво значение има, сменявам веригата навреме и няма ядове. Тези с ремъците да не са по-добре...
                  "Аз знам, че нищо не знам. Но вие и това не знаете."

                  Коментар


                  • От: Mercedes 124 комби за работна кола

                    А за какво вьобще да си играеш с верига?
                    На нова кола ДА,но сметката тук ти набьбва веднага с 1500 долара ако трябва да се смени и водна помпа,на кола която е 4 или 5 баси кефа.Ако я карам и много то на всеки 3 години по още 1500 или до момента на жената колата трябва да сьм набутал 4500 - а аз за толкова големия осмак взех.На нейната глави правих и верига не смених,на 300 000 километра само,това ако е ремьк поне 15 минути от сьня ще ми взима.

                    Не ме питай какво правят тия с ремьците,не ги знам и една от причините да не искам да скоча на ТЛК е точно тоя киш там,а не верига като на новите.
                    TOYOTA SEQUOIA ‘11
                    W140 S420 '99

                    Коментар


                    • От: Mercedes 124 комби за работна кола

                      60ката е с агренажни колела, по добро е и от веригата...

                      Само оправдания си търсиш...
                      "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

                      Коментар


                      • От: Mercedes 124 комби за работна кола

                        Те и Патрулите дето карах в БГ бяха така за разлика от Пежо 205 дизелово с 1.9 мотор.Познай кое сьм псувал,защо и колко му излезе ремонта

                        Верига и Кардан,стари истини едни такива.


                        Като му отворя капака и мотора му на ебем страна и тегли с цицките си ........... мааааани ти,това кола ли е,на 3 години каиши да сменям аз.Е големия му скапах гумите за една смяна на масло ма поне са задни,това ако беше с предно полуоски да сьм хвьрлил,а така само гуми мята на 12-13 000 километра.За работна кола,за стара една такава или за магистрален хулиган или за нещо 250-350 коня ще си взема с каиши ма друг пьт,50 пьти педал в ламарината и айде клекнало,НТЦ МЕРСИ.

                        Ония ден едно Волво карах,е на второто крьстовище и Леко бе,това да не е твоята,това е с ремьк.Е аз това като мисля за чий грездей ми е.Това го крещи моя майстор от задната седалка.
                        TOYOTA SEQUOIA ‘11
                        W140 S420 '99

                        Коментар


                        • От: Mercedes 124 комби за работна кола

                          Четох, четох пък реших да се изкажа и аз:
                          -нема такава излагация, като М-102 матората на МВ с едноредовата верига-демек и най-големите(преди години) грешат.
                          -волксваген-фрут(пардон-груп)се осраха тотално с новите TSI,FSI и прочие съвременни бензинови двигатели(то и с дизеловите помпа-дюза се изложиха), на които се късаше веригата, та се върнаха към ремъка
                          -и аз, като теб бях върл противник на ремъка, ама си мисля, че повече няма да има двигатели със старата надеждна до вечност верига-просто е по-скъпо, което не е модерно!
                          -ако скоча на наистина запазен автомобил с верига(който надали ще е нов) за спокойни сънища ще му сменя веригата барабар с ангренажните колела и бананите-ще е доста по-скъпо, нали?
                          много автомати-слаби резултати!

                          Коментар


                          • От: Mercedes 124 комби за работна кола

                            А не знам,ще сменя когато поне се разтегне,за кьсане дума да няма.До тогава обаче ще стьржа каучик от задната броня и няма да мисля това кога ще си сьдере гащите от зор и ремька дали е за смяна или се кьса щото така било модерно.Водача го смених с тоя модерня с желязната релса,обтегача и него,веригата си е оригинална на над 300 000 щото толко ми разбира главата,след още 300 000 може да я погледна.

                            Ела скьсай на моята да видим,гумите си кьса,а веригата не се дава.
                            TOYOTA SEQUOIA ‘11
                            W140 S420 '99

                            Коментар


                            • От: Mercedes 124 комби за работна кола

                              Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение
                              А не знам,ще сменя когато поне се разтегне,за кьсане дума да няма.До тогава обаче ще стьржа каучик от задната броня и няма да мисля това кога ще си сьдере гащите от зор и ремька дали е за смяна или се кьса щото така било модерно.Водача го смених с тоя модерня с желязната релса,обтегача и него,веригата си е оригинална на над 300 000 щото толко ми разбира главата,след още 300 000 може да я погледна.

                              Ела скьсай на моята да видим,гумите си кьса,а веригата не се дава.
                              Късах верига на МВ-123D, която изглеждаше перфектно, нямаше почти никакво разтежение, а и ангр.колела бяха супер!Ама се оказа, че веригата налко преди продажбата е сменяна с менте и то от най-евтините...
                              Ремонтът 1997г. ми излезе 2200лв., и то при познат, като буталата бяха втора ръка на 400 000км. с износване на полите 0.03мм., а сегментите бяха Разградски(никак не са лоши м/у другото!).Добре, че майсторът беше читав, съвестен и кадърен(лека му пръст), че не се изкриви разпр. вал и т.н. инак не му се виждаще краят!
                              Затова никакво доверие повече-с верига, или с ремък, ако колата е употребявана-смяна на нещата комплект.
                              много автомати-слаби резултати!

                              Коментар


                              • От: Mercedes 124 комби за работна кола

                                Е за това оригинала до откат,като навьрти половин милион ще го пипна,до тогава дупе да му е яко.

                                Аз за ментета не говоря,а и за половината от новите модели оригинални части.Нека я скьса,да видя кога ще стане това
                                TOYOTA SEQUOIA ‘11
                                W140 S420 '99

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X