Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Mercedes 124 комби за работна кола

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Mercedes 124 комби за работна кола

    Босе, едните гуми са по 100лв. парчето, а другите са по 250лв.
    124-та има комби, а 140-та няма.
    124-та комби е 35см. по-къса и и 15см. по-тясна - аз лично съм с подземен гараж и трудно влизам с кола по-дълга от 4,6м., а 140-та е 5.11м, т.е. съм доста ограничен от към габарити. Носят се легенди, че в подземния ни гараж е влизала и излизала W220-а, ама аз много не им вярвам
    124-та комби тежи 300кг. по-малко със същия двигател и може би харчи малко по-малко и върви малко повече. Така ли е? Наистина не знам.
    А и цялостното обслужване на 140-та не е ли по-скъпо като на по-висок клас кола? Това пак е сериозен въпрос от незнаещ.
    И Босе, при 140-те с кой автоматик да се гледа с 4- или с 5-степенния?
    Поздрави!

    Коментар


    • От: Mercedes 124 комби за работна кола

      140 комби има,но са около 50 броя та си прав,че не ги броим.
      140 на дълго с малкия мотор харчи колкото 134 със същия,големия е 5 скорости и от там върви и харчи на магистрала колко малкия.

      обслужването на едната и на другата кола са ПОЧТИ еднакви,е верно чи физиката няма как да се цака и едното яде гуми,спирачки и тампони повече от лекото,но за мен поне си заслужава .Е сега ако отидеш да си купиш дясна чистачка за 200 лева ще боли ма перото и е 10 кинта да речем.Зависи колко ти се рови по колата и за какво я ползваш,ако е за магистрален бегач 140 от всякъде.

      избягвай стария 5 степенен автомат на 320 преди 96та,другото е яко
      TOYOTA SEQUOIA ‘11
      W140 S420 '99

      Коментар


      • От: Mercedes 124 комби за работна кола

        Простете ме невежеството ама на кой модел казвате 140?
        В мобилето видях само ония А140 дето са направени за лов на "Елени".
        Ако това се сравнява с 124-ка.тва е се едно да сравняваме кон с магаре-в полза на 124-ката разбира се !
        МБ124 200Д седан 5 скорости 88 год. МБ 124 Е300Д Т 24 в 93 год. ОПЕЛ ФРОНТЕРА А ДБ 2,8ТДИ 95год. Не е проблем че човек е смъртен,проблема е че е внезапно смъртен!

        Коментар


        • От: Mercedes 124 комби за работна кола

          W140 S-Klasse


          PS: Я някой да даде информация за ето този екземпляр: http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi...s&slink=47zd1k. Едно време и аз бях доста запален по този модел, сега го видях това и пак се замислям. Конкретно, какво представлява двигателя, карбуратор или инжекция, как е като здравина и поддръжка, какъв е автоматикът и какви проблеми могат да се очакват.
          Последно редактирано от dhv; 22-09-13, 19:46.
          "Аз знам, че нищо не знам. Но вие и това не знаете."

          Коментар


          • От: Mercedes 124 комби за работна кола

            Първоначално публикуван от dhv Преглед на мнение
            Тъй кажи бе брат!Ес класа на МБ!Ми тя си е екзотика и при това скъпа и лакома!
            Но за евтиния бензин в Америка е добре!!!!
            Мойта 124-ка 2.0 дизел.6/100.5 зъба напред е друга бира-докторваген ис гуд фюр миир.
            П.П.Благодаря за пояснението!
            МБ124 200Д седан 5 скорости 88 год. МБ 124 Е300Д Т 24 в 93 год. ОПЕЛ ФРОНТЕРА А ДБ 2,8ТДИ 95год. Не е проблем че човек е смъртен,проблема е че е внезапно смъртен!

            Коментар


            • От: Mercedes 124 комби за работна кола

              Първоначално публикуван от dhv Преглед на мнение
              W140 S-Klasse


              PS: Я някой да даде информация за ето този екземпляр: http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi...s&slink=47zd1k. Едно време и аз бях доста запален по този модел, сега го видях това и пак се замислям. Конкретно, какво представлява двигателя, карбуратор или инжекция, как е като здравина и поддръжка, какъв е автоматикът и какви проблеми могат да се очакват.
              Двигателят не e лош, въпреки, че според мен М102 е най-слабия (конструктивно, не като мощност) двигател на МБ. Не може да доближи ресурса на дизеловите ОМ601, 602, 603, които са актуални тогава, а и на старите М115, но пък те (М115) са много архаични и с ниска литрова мощност. Появява се първо при W123 през 1980 г., като ново поколение бензинови мотори (оптимизирани като разход, и с по-висока литрова мощност от предишните 4 цилиндрови М115). В началото е с много проблеми – износващи се разпределителни валове, разтягане и късане на едноредовата ангренажна верига с всички произтичащи от това последствия, счупване на двигателя при продължителна работа на максимален режим (доколкото си спомням, проблема се е оказал прегряване на маслото). При 124-ката тези недостатъци са изчистени напълно – веригата вече е двуредова. Конкретно този модел е КЕ-Джетроник горивовпръскваща уредба. Електро-механична инжекционна система с електронно управление на корекцията, защото има катализатор. Има карбураторен вариант, но само в двулитровата версия.

              Коментар


              • От: Mercedes 124 комби за работна кола

                А така се печели точка в репутацията,който иска да спори с Двигателист за Мерцедеси да заповяда.

                Михов........недей така бе човек,аз Ц класата не го признавам,а ти чак какво си помисли,що обиждаш а?
                TOYOTA SEQUOIA ‘11
                W140 S420 '99

                Коментар


                • От: Mercedes 124 комби за работна кола

                  Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение
                  А така се печели точка в репутацията,който иска да спори с Двигателист за Мерцедеси да заповяда.

                  Михов........недей така бе човек,аз Ц класата не го признавам,а ти чак какво си помисли,що обиждаш а?
                  Сори за грешните помисли Фадър МБ!
                  Благодаря че ме избави от неволите!
                  Иначе в другия форум на /МБ/се ползвам яко от полезните ти линкове!
                  Ама включи 123 и124-ките в в Ник-а!
                  МБ124 200Д седан 5 скорости 88 год. МБ 124 Е300Д Т 24 в 93 год. ОПЕЛ ФРОНТЕРА А ДБ 2,8ТДИ 95год. Не е проблем че човек е смъртен,проблема е че е внезапно смъртен!

                  Коментар


                  • От: Mercedes 124 комби за работна кола

                    Да бе да ми се смеят,ще помислят,че Субару и Нисан не съм карал.

                    имаше въпрос и за големите двигатели,там пак съм на мнение,че ако ти изпада шестак или осмак в 124, то по добре го карай в 140.За Чочко не говорим
                    TOYOTA SEQUOIA ‘11
                    W140 S420 '99

                    Коментар


                    • От: Mercedes 124 комби за работна кола

                      А бе,тука покрай тоя хубав спор и линковете,загледах една 450сел в немското мобиле. Цялата е легнала по корем,с някви селски джанти... ама тоя надпис 6.9,заедно с т'ва "300" на километража.... Изглежда сравнително запазена за тия години... (освен,че е легнала и някои детайли по външния вид,които са в лошо състояние). Има ли шанс тоя мотор на тия години да е в ред ? Има ли шанс да се вземе нещо читаво,за някви нормални пари или ще си набия нещо здраво отзад? И с тая 3 степенна авт.скоростна кутия... ,а бе върви ли т'ва чудо или само надписите са внушителни? Никога не съм се качвал в такова...

                      Коментар


                      • От: Mercedes 124 комби за работна кола

                        С мотора проблеми нямаш,но с окачването не те знам как ще се оправиш.порови и виж какво е и какъв дебел те чака там.Иначе прилича на бордюр ма вьрви
                        TOYOTA SEQUOIA ‘11
                        W140 S420 '99

                        Коментар


                        • От: Mercedes 124 комби за работна кола

                          Окачването може би му няма нищо, нормално е да е легнала. Като запали ще се разбере. За този модел няма да давам съвети, не го познавам, но при Ситроен не е никакъв проблем да се възтанови тотално неработеща хидравлика. И на съвсем приемлива цена. 450SEL е най-близо като система до оригиналния вариант на Ситроен с 5 сфери, който се счита за безкрайно прост и безпроблемен.
                          "Аз знам, че нищо не знам. Но вие и това не знаете."

                          Коментар


                          • От: Mercedes 124 комби за работна кола

                            ....... при Ситроен,тоя номер при Мерцедес не е нито лесен нито евтин
                            TOYOTA SEQUOIA ‘11
                            W140 S420 '99

                            Коментар


                            • От: Mercedes 124 комби за работна кола

                              Може би не е евтин, но не вярвам да е труден. Трябва само документация и някой с поне една дясна ръка . Ето нещо ориентировъчно: https://mercedessource.com/problems/...ssis-450sel-69
                              "Аз знам, че нищо не знам. Но вие и това не знаете."

                              Коментар


                              • От: Mercedes 124 комби за работна кола

                                Така и баба знае да го намериш с изтекли сфери,що не напише колко му е единия ам на задника.Щото моите 2 са колко половината кола.
                                цитатчето бива,точно това което и аз казвам - мотора грешка няма,дупе да ти е яко с окачването обаче,ръждата не броя
                                If you ever have to take your car into the dealer with a failed suspension system be prepared to take out a second mortgage on your house!"
                                TOYOTA SEQUOIA ‘11
                                W140 S420 '99

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X