Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Mercedes 124 комби за работна кола

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Mercedes 124 комби за работна кола

    Първоначално публикуван от bocho64 Преглед на мнение
    Това за Ксантията изобщо не е вярно.А клиренса изобщо не се определя само от хидравликата....
    OK. Щом казваш... аргументите ти са напълно изчерпателни.
    "Аз знам, че нищо не знам. Но вие и това не знаете."

    Коментар


    • От: Mercedes 124 комби за работна кола

      Признавам си, че не съм изчел цялата тема, но някой спомена ли , че този модел(а и не само този) на Мерцедес се представя отвратително на сняг(и кал).За зимата задължително трябва да е обут с хубави зимни гуми
      Някои са с шпер-диф, който рядко е в изправност...
      Мнението ми е, че за работна кола има къде-къде по-подходящи возила(някоя запазена дизелова баничарка), а въпросният бенц е подходящ за семеен автомобил.
      И още-от тези години на производство е изкл. рядко да се намери наистина запазен и поддържан Мерцедес.Болшинството полу-живи останали в движение возила са мъка за собствениците, а привеждането им в отлично състояние е скъпо-не, че е невъзможно, разбира се
      много автомати-слаби резултати!

      Коментар


      • От: Mercedes 124 комби за работна кола

        Аргументите са в картинки.Ксантията разчита само на хидропневматика за клиренса.МВ има пружини за тази цел а хидравликата помага само при товар.Дори с изпуснали сфери МВ пак ще държи клиренс колкото позволяват пружините.
        ПП. Имам две Ксантии та поназнайвам и от тая техника.

        Коментар


        • От: Mercedes 124 комби за работна кола

          Първоначално публикуван от mbenz Преглед на мнение
          Признавам си, че не съм изчел цялата тема, но някой спомена ли , че този модел(а и не само този) на Мерцедес се представя отвратително на сняг(и кал).За зимата задължително трябва да е обут с хубави зимни гуми
          Някои са с шпер-диф, който рядко е в изправност...
          Мнението ми е, че за работна кола има къде-къде по-подходящи возила(някоя запазена дизелова баничарка), а въпросният бенц е подходящ за семеен автомобил.
          И още-от тези години на производство е изкл. рядко да се намери наистина запазен и поддържан Мерцедес.Болшинството полу-живи останали в движение возила са мъка за собствениците, а привеждането им в отлично състояние е скъпо-не, че е невъзможно, разбира се
          Затова ли държат цени по 4-5 хилки и аз не мога да си купя!Пък баничарките са по -евтини от трабантче!?!
          МБ124 200Д седан 5 скорости 88 год. МБ 124 Е300Д Т 24 в 93 год. ОПЕЛ ФРОНТЕРА А ДБ 2,8ТДИ 95год. Не е проблем че човек е смъртен,проблема е че е внезапно смъртен!

          Коментар


          • От: Mercedes 124 комби за работна кола

            Първоначално публикуван от mihov_1969 Преглед на мнение
            Затова ли държат цени по 4-5 хилки и аз не мога да си купя!Пък баничарките са по -евтини от трабантче!?!
            Затова-наистина читавите са от 8-9000лв. нагоре!
            Темата е 124-та за работна кола, нали?Е-моето мнение е, че не е мислена за работна кола, а за такава доставяща удоволствие при дълго пътуване по магистралиНо всеки да си решава сам за какво иска да ползва колата си
            много автомати-слаби резултати!

            Коментар


            • От: Mercedes 124 комби за работна кола

              Първоначално публикуван от bocho64 Преглед на мнение
              Аргументите са в картинки.Ксантията разчита само на хидропневматика за клиренса.МВ има пружини за тази цел а хидравликата помага само при товар.Дори с изпуснали сфери МВ пак ще държи клиренс колкото позволяват пружините.
              ПП. Имам две Ксантии та поназнайвам и от тая техника.
              ОК, аз също имам в момента БХ и 2 броя ХМ, имах и Ксантия. Хващаш се за разни думи, ако направя и аз същото - имаш една фундаментална грешка (дано не е от незнание): клиренса няма никаква връзка с изпусналите сфери, просто няма вече окачване. Като да сложиш винкел вместо пружини при обикновените коли. Ксантия и ХМ също имат система за запазване на клиренса при паркиране, antisink, пак чисто хидравлично, без пружини. Мерцедес са сложили пружини поради някаква неясна причина (от страх?). Тези пружини няма да помогнат при проблем с налягането. Както и при Ситроен всъщност.
              "Аз знам, че нищо не знам. Но вие и това не знаете."

              Коментар


              • От: Mercedes 124 комби за работна кола

                Първоначално публикуван от dhv Преглед на мнение
                Мерцедес са сложили пружини поради някаква неясна причина (от страх?). Тези пружини няма да помогнат при проблем с налягането. Както и при Ситроен всъщност.

                От страх ше да е или щото идея нямат какво правят.
                TOYOTA SEQUOIA ‘11
                W140 S420 '99

                Коментар


                • От: Mercedes 124 комби за работна кола

                  Дайте една схема на това задно окачване на тая 124ка с тия сфери, че ми стана интересно...
                  "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

                  Коментар


                  • От: Mercedes 124 комби за работна кола

                    Това е конкретно за 124: http://www.gdtm.net/Niveauregulierun...egulierung.htm


                    А това са брошури с обяснения и схеми за принципите на работа (от Ситроен):
                    http://www.citroenet.org.uk/miscella...ydraulics.html
                    http://www.citroenet.org.uk/miscella...ydractive.html
                    http://www.citroenet.org.uk/miscella...raulics-1.html
                    http://www.citroenet.org.uk/miscella...uspension.html
                    Последно редактирано от dhv; 21-09-13, 10:10.
                    "Аз знам, че нищо не знам. Но вие и това не знаете."

                    Коментар


                    • От: Mercedes 124 комби за работна кола

                      По тая схема излиза, че сферата е демпфериращ и подпомагащ елемент, а основната тежест се държи от пружина? Или запитано по друг начин:

                      Какво се случва ако премахнем едната сфера?

                      Какво се случва ако премахнем едната пружина?
                      "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

                      Коментар


                      • От: Mercedes 124 комби за работна кола

                        Не, сферите са носещият елемент. Пружината е спомагателна, за да не пада колата когато е на паркинг. Ако хидравликата загуби налягане (примерно няма масло), задницата ще клекне. Ако сферата е спаднала но има налягане в хидравликата, клиренса ще е нормален, но ще вози като каруца без окачване. Ако махнем пружината, признавам, не знам точно какъв е ефекта, при Ситроен няма пружини. Теоретично би трябвало да няма ефект в движение, а на паркинг ще кляка задницата.
                        Последно редактирано от dhv; 21-09-13, 10:19.
                        "Аз знам, че нищо не знам. Но вие и това не знаете."

                        Коментар


                        • От: Mercedes 124 комби за работна кола

                          Дали сферите на 124-ка не са с двийно действие? Не съм много технически грамотен, но имам опит с 3(едната беше купе пак със сфери отзад). Та, при неработещи сфери "щтръква" и започва да се люлее няколко секунди след окончателно спиране. Само при товар ли работят? На купето ги махнах, но с различни пружини и амове.
                          VARADERO SD2

                          Коментар


                          • От: Mercedes 124 комби за работна кола

                            Така както разбирам замисъла при Мерцедес, при ненатоварена кола трябва да се разпределя усилието поравно между пружината и сферите. Колкото повече се товари отзад, толкова повече сферите поемат товара, пружините отпадат. При авария в хидравликата, пружините поемат изцяло, за да може да се докара до сервиз, но с клекнала задница. Точно това е идеята на пружините, колата да е мобилна при срив на хидравликата. При Ситроен оставаш на място (при нас и спирачките са от хидравликата, педала е само един клапан).
                            "Аз знам, че нищо не знам. Но вие и това не знаете."

                            Коментар


                            • От: Mercedes 124 комби за работна кола

                              Кляка

                              Ако пък решиш да замениш хидро пневматичните с нормални ти трябват и нормални пружини,че стои точно като Ситроен задника
                              TOYOTA SEQUOIA ‘11
                              W140 S420 '99

                              Коментар


                              • От: Mercedes 124 комби за работна кола

                                Питат ме хората за разни коли и модели,гледам 124ки от 93-94та с шестак мотор за около 6000 лева,за толкова има и от малкия шестак 280 който не е лош.

                                Не разбирам само защо след като за още 500 кинта има 140 модела с малките бензинови или дизел не се тьрси такова,ми се набляга на 124?Гумите са му една идея по-скьпи,другото кое?Еле за извьнградско си е не класа ми 2 над 124
                                TOYOTA SEQUOIA ‘11
                                W140 S420 '99

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X